Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Na analyse en uitslag ontving ik via mijn orthomoleculair arts het persoonlijk geprepareerde probiotica van Microbiome-center. Ik koos op advies behandeling van twee in plaats van een maand. Vanaf begin tot nu, ruim ná de behandeling is er geen enkele verbetering geconstateerd en bevind mijn darmflora zich nog in dezelfde deplorabele toestand. Al met al zeer teleurstellend mede omdat het zo veelbelovend wordt gebracht en ‘voor u persoonlijk wordt samengesteld aan de hand van de uitslag van uw analyse’ Bovendien een hele dure grap van €208,- aan analyse en €250,- aan probiotica. Plus de kosten van mijn orthomoleculair arts. Ik kreeg achteraf een enquête waarin werd gevraagd hoe de resultaten waren en ik deed mee aan een webinar waarin ik dit heb gemeld maar kreeg geen enkele reactie.
Beveelt niet aan
31 May 2022
Ben
Breda
No reply to my email. Website poor. Enter code and nothing.
Beveelt niet aan
9 May 2022
Matt
Lu
Op dit moment kan ik niet snel bij de huisarts terecht voor dit soort vragen ivm Corona. Ben blij dat ik het anoniem kon bestellen en dat ik snel de uitslag had.
Beveelt aan
5 February 2021
Anoniem
Zandvoort
Op mijn vragen werden goed beantwoord.
Beveelt aan
3 February 2021
Cara
Zeist
Test anoniem verpakt en snel geleverd. Handleiding was duidelijk en de test was gemakkelijk zelf af te nemen. Ik vind dit een goede vervanging voor de dokter.
Beveelt aan
3 February 2021
Lisa
Den Haag
De testkit was snel in huis en mijn uitslag stond binnen 3 dagen aan online!
Beveelt aan
3 February 2021
niels
Alphen aan den Rijn
Wacht nou al 7 dagen op het testresultaat! Op mail wordt ook niet gereageerd. Waardeloos! Ik wil mijn geld terug!!!
Beveelt niet aan
8 December 2020
Piet
Oss
Mijn bestelling is retour gestuurd door DHL vervolgens 2 keer gemaild met de vraag hoe hiermee wordt om gegaan. Inmiddels twee weken verder en nog steeds geen reactie.
Beveelt niet aan
30 September 2020
L.
Zwolle
mijn code werkt niet! Een email gestuurd maar na een week nog geen reactie. Geen telefoonnummer dus helaas verloren geld!! niet kopen!!
Beveelt niet aan
27 July 2020
Sigourney
Almere
Ik heb een uitgebreide pakket gekocht, er zat helaas geen bijsluiter bij. Ik heb dit 2 x naar hen gemaild, we zijn inmiddels al 3 weken verder en ik heb nog geen reactie gekregen op mijn email. Weggegooid geld dus, ik vind dit heel slecht en zal nooit meer via deze site iets kopen. P.s. bedrijf neemt contact met mij op nadat ik hier een slechte review achterlaat en krijg automatisch een mail of ik mijn review kan aanpassen, heel raar. Het reactie van bedrijf is heel teleurstellend, in eerste instantie word er geen excuses aangeboden voor slechte service en ik krijg een hele simpele antwoord "bijsluiter staat op internet", ook geen link gekregen. Ik heb op internet naar bijsluiter moeten zoeken, dit kon ik niet vinden. Dus moest ik weer gaan mailen en jaah ondertussen kon ik me nog niet testen. Ze doen heel luchtig als je een probleem hebt, ze gaan vanuit dat je probleemloos op inernet binnen no time de bijsluiter kan vinden en ze leveren geen complete bestelling. Puur uit FRUSTRATIE voor deze slechte service heb ik nieuwe kit gevraagd, niet omdat ik nodig heb maar puur omdat ik super lang moest wachten op een reactie van hen en voor slechte service. Ik heb zelfs meerdere malen om een nieuwe kit gevraagd omdat ik mijn bestelling niet compleet had ontvangen en daar gaan ze niet mee akkoord. Ik gooi deze kit twv €49.95 in de prullenbak voor slechte service. Slechte service en slechte bedrijf. Ik raad anderen deze bedrijf niet aan!!!
Beveelt niet aan
15 June 2020
Anoniem
Amsterdam
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Fantastisch bedrijf en erg bekwaam en klantvriendelijk. Jammer dat de bezorger DHL niet zo goed meewerkt en het pakketje in een andere straat bezorgd en ik het zelf dan maar daar op moet halen met het risico dat het al geopend is. Dit valt uiteraard buiten de verantwoordelijkheid van thuistesten, maar misschien beter een andere bezorger te nemen, welke meer discretie betracht.
Beveelt aan
21 May 2020
N.
Boekel.
Omdat ik de uitslag van het bmhk onderzoek niet vertrouwde, hier de hpv test gedaan. Mijn vermoeden bleek juist: niets aan de hand, geen hpv. Supersnel, dinsdag getest, vrijdag al de uitslag! Bedankt voor de snelheid, het gemak en de geruststelling Microbiome!
Beveelt aan
2 May 2020
D
W
Het is makelijk te gebruiken en na 5 dagen antwoord fijn dat het anoniem is
Beveelt aan
31 March 2020
Thea
EDE GLD
Goede uitleg en snelle uitslag
Beveelt aan
2 March 2020
Elisabeth
Beek en Donk
Vrijdagavond besteld en zaterdagochtend werd het al bezorgd. Heldere toelichting/gebruiksaanwijzing. Maandag verstuurd, donderdag al uitslag.
Beveelt aan
22 February 2020
Annemarie
Amsterdam
De test was 1 dag na mijn bestelling in huis. De instructies waren duidelijk en overzichtelijk en de uitslag volgde snel.
Beveelt aan
17 February 2020
M.
Alkmaar
Had heel snel de uitslag binnen. Test bestellen ging ook soepel en bestelling kwam snel aan.
Beveelt aan
16 February 2020
Tessa
Leiden
Hele goeie service!
Beveelt aan
9 February 2020
Dries
Haarlem
My first sample I mailed took over two weeks to process my result. As I was quite anxious during the waiting period, I emailed customer service with my concerns over how long I was waiting. They understood my frustration and mailed me a second test. The second test took a week to process my results. So while the advertisement of two day results is faulty, I was exceptionally pleased with the level of customer care.
Beveelt aan
4 February 2020
Laura
Amsterdam
De test was makkelijk om zelf te doen en het resultaat was er snel.
Beveelt aan
3 February 2020
JN
Amsterdam
De test is gemakkelijk uit te voeren en ik had de uitslag in minder dan een week. Erg fijn!
Beveelt aan
3 February 2020
M.K
Amsterdam
Makkelijk uit te voeren door de instructies en ik had de uitslag al binnen 2 dagen.
Beveelt aan
20 January 2020
Mariska
BREDA
Snelle toezending met duidelijke instructies. Makkelijk op te volgen en op te zenden. Inderdaad ook binnen de gestelde tijd uitslag ontvangen.
Beveelt aan
19 January 2020
A. Noniem
Dronten
Ik heb inmiddels 3 weken geleden m’n test ingeleverd maar heb inmiddels nog steeds geen uitslag. ik hoop dat hij nog boven water komt.
Beveelt niet aan
9 January 2020
Wesley
Alkmaar
Na 5 werkdagen nog steeds geen uitslag voor een test die binnen 3 werkdagen afgerond zou moeten zijn. Sterker nog: de test lijkt ook nog niet in behandeling genomen te zijn. Wel 2 keer een verzoek om een beoordeling in te vullen. Bij deze dan maar. Hopelijk komt de uitslag nog boven water maar vooralsnog ben ik niet tevreden. Levering test duurde ook langer dan beloofd.
Beveelt niet aan
21 December 2019
Anoniem
Anoniem
De Boelelaan 1108
1081 HZ Amsterdam
Branch
Gezondheid, Zorg
Specializations
Gezonde voeding, Bio
Webshops