Geen enkel resultaat na ruim twee maanden gebruik van gepersonaliseerde pro-biotica

Na analyse en uitslag ontving ik via mijn orthomoleculair arts het persoonlijk geprepareerde probiotica van Microbiome-center. Ik koos op advies behandeling van twee in plaats van een maand. Vanaf begin tot nu, ruim ná de behandeling is er geen enkele verbetering geconstateerd en bevind mijn darmflora zich nog in dezelfde deplorabele toestand. Al met al zeer teleurstellend mede omdat het zo veelbelovend wordt gebracht en ‘voor u persoonlijk wordt samengesteld aan de hand van de uitslag van uw analyse’ Bovendien een hele dure grap van €208,- aan analyse en €250,- aan probiotica. Plus de kosten van mijn orthomoleculair arts. Ik kreeg achteraf een enquête waarin werd gevraagd hoe de resultaten waren en ik deed mee aan een webinar waarin ik dit heb gemeld maar kreeg geen enkele reactie.

Code does not work / website poor

No reply to my email. Website poor. Enter code and nothing.

Fijn dat het thuis kon

Op dit moment kan ik niet snel bij de huisarts terecht voor dit soort vragen ivm Corona. Ben blij dat ik het anoniem kon bestellen en dat ik snel de uitslag had.

Goed en kundig

Op mijn vragen werden goed beantwoord.

Goede snelle service

Test anoniem verpakt en snel geleverd. Handleiding was duidelijk en de test was gemakkelijk zelf af te nemen. Ik vind dit een goede vervanging voor de dokter.

Geweldige snelle service en super professioneel

De testkit was snel in huis en mijn uitslag stond binnen 3 dagen aan online!

Uitslag duurt lang, geen reactie op mail

Wacht nou al 7 dagen op het testresultaat! Op mail wordt ook niet gereageerd. Waardeloos! Ik wil mijn geld terug!!!

Geen reactie

Mijn bestelling is retour gestuurd door DHL vervolgens 2 keer gemaild met de vraag hoe hiermee wordt om gegaan. Inmiddels twee weken verder en nog steeds geen reactie.

slecht

mijn code werkt niet! Een email gestuurd maar na een week nog geen reactie. Geen telefoonnummer dus helaas verloren geld!! niet kopen!!

Slechte service

Ik heb een uitgebreide pakket gekocht, er zat helaas geen bijsluiter bij. Ik heb dit 2 x naar hen gemaild, we zijn inmiddels al 3 weken verder en ik heb nog geen reactie gekregen op mijn email. Weggegooid geld dus, ik vind dit heel slecht en zal nooit meer via deze site iets kopen. P.s. bedrijf neemt contact met mij op nadat ik hier een slechte review achterlaat en krijg automatisch een mail of ik mijn review kan aanpassen, heel raar. Het reactie van bedrijf is heel teleurstellend, in eerste instantie word er geen excuses aangeboden voor slechte service en ik krijg een hele simpele antwoord "bijsluiter staat op internet", ook geen link gekregen. Ik heb op internet naar bijsluiter moeten zoeken, dit kon ik niet vinden. Dus moest ik weer gaan mailen en jaah ondertussen kon ik me nog niet testen. Ze doen heel luchtig als je een probleem hebt, ze gaan vanuit dat je probleemloos op inernet binnen no time de bijsluiter kan vinden en ze leveren geen complete bestelling. Puur uit FRUSTRATIE voor deze slechte service heb ik nieuwe kit gevraagd, niet omdat ik nodig heb maar puur omdat ik super lang moest wachten op een reactie van hen en voor slechte service. Ik heb zelfs meerdere malen om een nieuwe kit gevraagd omdat ik mijn bestelling niet compleet had ontvangen en daar gaan ze niet mee akkoord. Ik gooi deze kit twv €49.95 in de prullenbak voor slechte service. Slechte service en slechte bedrijf. Ik raad anderen deze bedrijf niet aan!!!

Beter als de huisarts.

Fantastisch bedrijf en erg bekwaam en klantvriendelijk. Jammer dat de bezorger DHL niet zo goed meewerkt en het pakketje in een andere straat bezorgd en ik het zelf dan maar daar op moet halen met het risico dat het al geopend is. Dit valt uiteraard buiten de verantwoordelijkheid van thuistesten, maar misschien beter een andere bezorger te nemen, welke meer discretie betracht.

Duidelijk, snel, eerlijk en gemakkelijk.

Omdat ik de uitslag van het bmhk onderzoek niet vertrouwde, hier de hpv test gedaan. Mijn vermoeden bleek juist: niets aan de hand, geen hpv. Supersnel, dinsdag getest, vrijdag al de uitslag! Bedankt voor de snelheid, het gemak en de geruststelling Microbiome!

Snel en discreet

Het is makelijk te gebruiken en na 5 dagen antwoord fijn dat het anoniem is

Snelle anonieme uitslag

Goede uitleg en snelle uitslag

Snel en degelijk.

Vrijdagavond besteld en zaterdagochtend werd het al bezorgd. Heldere toelichting/gebruiksaanwijzing. Maandag verstuurd, donderdag al uitslag.

Eenvoudig uit te voeren

De test was 1 dag na mijn bestelling in huis. De instructies waren duidelijk en overzichtelijk en de uitslag volgde snel.

Super, snel & makkelijk.

Had heel snel de uitslag binnen. Test bestellen ging ook soepel en bestelling kwam snel aan.

Super product! Goeie service!

Hele goeie service!

Post took a very long time but customer service was excellent

My first sample I mailed took over two weeks to process my result. As I was quite anxious during the waiting period, I emailed customer service with my concerns over how long I was waiting. They understood my frustration and mailed me a second test. The second test took a week to process my results. So while the advertisement of two day results is faulty, I was exceptionally pleased with the level of customer care.

Prima zelf test

De test was makkelijk om zelf te doen en het resultaat was er snel.

Makkelijk uit te voeren en snel uitslag

De test is gemakkelijk uit te voeren en ik had de uitslag in minder dan een week. Erg fijn!

Echt aan te raden

Makkelijk uit te voeren door de instructies en ik had de uitslag al binnen 2 dagen.

Eenvoudig, duidelijk en snel

Snelle toezending met duidelijke instructies. Makkelijk op te volgen en op te zenden. Inderdaad ook binnen de gestelde tijd uitslag ontvangen.

Duurt lang

Ik heb inmiddels 3 weken geleden m’n test ingeleverd maar heb inmiddels nog steeds geen uitslag. ik hoop dat hij nog boven water komt.

Nog steeds geen uitslag

Na 5 werkdagen nog steeds geen uitslag voor een test die binnen 3 werkdagen afgerond zou moeten zijn. Sterker nog: de test lijkt ook nog niet in behandeling genomen te zijn. Wel 2 keer een verzoek om een beoordeling in te vullen. Bij deze dan maar. Hopelijk komt de uitslag nog boven water maar vooralsnog ben ik niet tevreden. Levering test duurde ook langer dan beloofd.