Prijs kwaliteit

Makkelijk bestellen, duidelijke info Vlot geleverd.

Veel keuze en snelle levering

Fijne en duidelijke site met veel keuze. De levering van de spullen is vlot.

Goede assortiment

Ik had nog een uitgebreide lijst met baby spullen en alles wat ik nodig had, heb ik hier kunnen vinden. Goede keuze en prijs.

Snelle levering, fijne bezorging

Goede communicatie, goede prijzen, snelle levering, fijne bezorging, bezorger denkt mee, erg vriendelijk !

Helemaal super

Wij zjn echt heel blij met het nieuwe kinderstoeltje voor onze kleinzoon, nu kan hij lekker bij ons aan tafel zitten en gezellig met ons mee eten. Hij zef vind het ook super leuk,en we kunnen het stoeltje ook weer gebruiken bij ons tweede kleinkind die op komst is. Goede serivice en bezorging. En ik zal zeker in de toekomst nog eens jullie site bezoeken

Zeer slecht

Als je wat besteld en er staat andere dag bezorgd en naar twee dagen nog niks en als je dan mail en dan pas te horen krijgt dat het is uitverkocht vind ik beren slecht

Had het product snel in huis

Ik heb het shoppen bij jullie als erg prettig ervaren. Het shoppen online is erg duidelijk ook over hoe de het bezorgd wordt en wanneer je het ongeveer kan verwachten ! Mijn product was binnen 2 dagen in huis precies zoals jullie hadden gezegd !

Beschimmelde kinderwagen

Vol enthousiasme een kinderwagen besteld. Komt die binnen is die beschimmeld en beschadigd. Ik hoef je er niet bij te vermelden hoe een zwangere vrouw reageert. Gelukkig door de klantenservice vriendelijk geholpen en mogen retourneren. Ze wilden gelijk een nieuwe toesturen, echter vroegen wij het geld terug omdat we twijfelde om hem zelf op te gaan halen. Besloten om opnieuw te bestellen, scheelt die 170 met de eerdere order en we kregen er een wipstoel bij. Allemaal maar een vreemd verhaal.. Bedrijf zou ik niet aanraden. Het personeel die de klachten behandelt echter super netjes, daar geen een negatief woord over.

Goed service!

Top product! Ben heel erg blij met mijn aankoop! Kom zeker weer terug voor andere spullen.

Slechte klantenservice

Matras besteld, komt binnen met gele vlek erin. Klantenservice is onbereikbaar.

Hele goeie service

Mijn bestelling was niet compleet maar na 1 telefoontje en gesproken met zeer vriendelijke medewerker, en na 2 dagen het ontbrekende deel ontvangen. Top service!!

Mooie winkel en super groot assortiment

Het is een hele mooie grote winkel met een heel groot assortiment. Ik beveel deze winkel aan het is echt de moeite waard te gaan kijken!

Prima service!

2 lakentjes besteld maar 1 geleverd. Toen ik dit meldde kreeg ik vrij snel een reactie terug. Het 2e lakentje was niet meer leverbaar en kreeg super snel het geld terug. Goede service en goed contact.

Fijne ervaring met zeer bekwame en vriendelijke medewerker

Voor onze dochter en schoonzoon een babykamer, kinderwagen en de rest gekocht en daarbij geholpen door zeer bekwame en vriendelijke medewerkers. Ook de chauffeur die op 1 juli alles heeft bezorgd was heel behulpzaam en vriendelijk. Daarom zien jullie ons zeker zeer binnenkort terug voor het kamertje bij opa en oma.

Super snelle levering

Voor m’n kleindochters bedjes en toebehoren besteld na 2 dgn geleverd netjes verpakt en top kwaliteit voor een prima prijs

Fijne en snelle levering. Product zoals op de site stond.

Snelle bezorging

Ik werd goed op de hoogte gehouden en kreeg mijn bestelling sneller dan verwacht thuis bezorgd

Hele snelle verzending

Een van de webshops die heel snel de producten verzenden naar bestemming, ook al is het een groot product. Tevreden over de levering en service.

Super goeie service!

Heel erg blij met mijn badset! Alles compleet, goed verpakt, goede kwaliteit, snelle levering.. Top! 10+

Snel, goed en perfecte communicatie over bezorging

Het bestellen was eenvoudigen snel op de site staan duidelijke foto’s en productinformatie. Over de bezorging van hè bestelling wordt heel duidelijk gecommuniceerd via de mail. Was een bouwpakket, dat wist ik van te voren niet maar met een duidelijke omschrijving was het zo in elkaar gezet. Ik zou hier zeker weer bestellen en aanraden aan anderen.

Super!!

In de winkel hebben we ons laten adviseren met betrekking tot een ledikantje. Thuis alles laten bezinken en uiteindelijk via de website online besteld. Super fijn geholpen in de winkel en een super service qua thuisbezorging!

Vlotte levering, netjes en compleet.

De bestelde producten werden vlot geleverd. Het ging in dit geval om een groot en klein product, het kleine product was keurig in de doos van het grote product meeverpakt, zodat hier geen extra verpakkingsmateriaal voor nodig was.

Snel binnen

Slechte service

Ik krijg in eerste instantie heel netjes een mail met dat het artikel wat ik heb besteld pas in augustus leverbaar is. Vervolgens stel ik voor om dan een duurder model te leveren. Ik betaal het resterende bedrag en vervolgens hoor ik niets meer. De stoel zou op voorraad zijn en de volgende dag dus in huis. Woensdag heb ik het resterende bedrag voldaan en laten weten dag ik dit heb gedaan en vervolgens geen reactie meer ook nadat ik vrijdag er nog een extra mail achteraan heb gestuurd. Jammer en erg slecht! Want ik kies niet voor niks een duurder model wat wel op voorraad is, zodat ik het snel in huis "zou moeten" hebben.

Mijn eerste ervaring zeker ook via de telefoon omdat er iets kapot was is echt uitstekend Iedereen was erg behulpzaam en erg vriendelijk Gelijk nogmaals wat besteld. Met een woord fantastisch en snel