Fijne winkel met kwalitatieve producten voor een betaalbare prijs!

Fijne winkel, genoeg aanbod en toch overzichtelijk. Behulpzaam personeel. Mooie kwaliteit spullen en een betaalbare prijs. Heerlijk om babyspullen te komen shoppen!

prima prijs kwaliteit

Keurige winkel en prima service

Snelle levering en fijne aanbiedingen

Breed assortiment met veel keuzes en prijsklassen. Buggy lastminute gekocht in aanbieding voor op vakantie en was super snel geleverd, eerder dan website aangaf. En niet onbelangrijk, de buggy is ontzettend fijn!

Top en snel geleverd!

Ik ben tevreden met de bestelling en de afhandeling ervan. Werd erg snel geleverd, dus top! :)

Groot assortiment goede service

We kwamen voor een babykamer, kinderwagen, wipstoel en eetstoel. We zijn dik geslaagd, alles wat we nodig hadden was er. De service is super goed, verschillende afdelingen waar je top geholpen word. We waren ook super blij met Bibi die ons geholpen heeft met de babykamer en goede uitleg gaf over de matrasjes. We hebben alles gekocht waar we voor kwamen. Ik kom zeker terug.

Alles is perfect gegaan

Besteld, dag nadien in huis

Perfecte en snelle service!

Voor een tweede keer online een bestelling geplaatst en dat ging zeer gemakkelijk! Artikelen in mijn winkelmandje geplaatst, ik had al een Van Asten babysuperstore account dus kon snel de bestelling afhandelen en betalen. Ik werd goed op de hoogte gehouden via de email wanneer mijn bestelling werd verzonden en ik die kon verwachten. Eenmaal ontvangen waren mijn artikelen zeer goed verpakt en ben ik enorm blij met mijn gekochte spullen!

Alle spullen die wij voor ons kleine wondertje hebben gekocht bij van Asten daar is de service echt super goed geweest. In de winkel zowel online!!

Super snelle reactie

Super snelle reactie ontvangen en probleem Snel verholpen! Vriendelijke medewerker!

Snelle reacties terug

Het verstelkoord van mijn buggy was helaas kapot gegaan, dus contact opgenomen met de klantenservice. Ik heb wat foto’s en video’s moeten mailen naar hun en hieruit kwam de conclusie dat dit niet meer te repareren viel. Ze hebben mij mijn geld terug gegeven via een kortingsbon zodat ik een nieuwe buggy kon bestellen. Fijne en goede klantenservice!

Keurige levering. Producten zijn naar wens

Prima service.

De bestellingen keurig verzorgd, ik werd goed op de hoogte gehouden wat betreft na bezorging.De kwaliteit is goed. Een aanrader om hier iets te kopen.

snelle verzending

goede en snelle service via de webshop. wil graag een keer in de winkel komen :):)

Helaas was een product weer niet op voorraad.

Nu al voor de tweede keer spullen besteld waarna ik na een dag een mail krijg dat ze een product toch niet op voorraad hebben omdat er een voorraadverschil is.

Goedemiddag Eva, Wat ontzettend vervelend om te horen dat u 2 keer een artikel niet heeft ontvangen, vanwege een voorraadverschil. Wij zijn continu bezig om het proces te verbeteren, zodat we in de toekomst geen voorraad verschillen meer hebben. Onze excuses voor het ongemak. Team van Asten Babysuperstore

Perfect!

Levering vlot verlopen en geleverd zoals beloofd! Top!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Op zoek naar een autostoel voor baby's tot en met 12 jaar. Uitgekomen bij de Novi Baby David 2.0. Veel opties (draaibaar, kantelbaar), betaalbaar t.o.v. andere modellen (zoals Maxi Cosi etc) en voldoet aan de nieuwste Europese veiligheidseisen. Snelle levering

Perfecte webshop

Mooie, realistische foto's. You get what you see. Verzorgde verpakking en binnen 2 dagen afgeleverd. Zeker een aanrader!

Snelle prettige afhandeling

Erg vriendelijk geholpen en super snel een oplossing.

Super fijn contact met de winkel, zowel fysiek als online. Bestellingen zijn makkelijk online te maken en bij vragen reageert de klantenservice zeer snel met goede en helpende antwoorden. Al met al een fijne winkel waar wij graag komen!

Prima webshop

Is snel en nestjes geleverd kwaliteit is goed

Buggy is top

Leuk buggy makkelijk op in t klappen En mee t nemen naar het zwembad en het strand en licht van gewicht

Super goed verpakt, snel geleverd en top service!

Slecht

Eerst raken ze me pakket kwijt in het magazijn uiteindelijk verzonden zijn ze nu me pakket kwijt bij de pakketdienst en heb ik alsnog mijn pakket niet vervolgens ben ik dalijk 2 weken verder en moet ik nog 4 dagen wachten voor ik of een nazending krijg of me geld terug krijg terwijl ik wat ik besteld heb hard nodig heb

Hoi Rowanne, Mijn excuses voor de ontstane situatie. Dit is inderdaad dubbel pech en dat hadden we anders op kunnen/moeten lossen. Ik ga dit voorval bespreken met de collega`s zodat we hiervan kunnen leren. Helaas zijn we aan bepaalde procedures gebonden in de samenwerking met de koeriersdienst waardoor we soms niet altijd zo snel kunnen handelen als we graag zouden willen. We moeten de koeriersdienst bijvoorbeeld 5 werkdagen de tijd geven om het pakket te zoeken, tot die tijd mogen we geen creditering of nieuwe verzending doen. Het is dan heel vervelend als er een deadline is voor de klant. Ik zal via de mail even contact opnemen om te kijken wat ik kan betekenen. Met vriendelijke groet, Team van Asten Babysuperstore

Super groot assortiment enorme keuze

Super goed advies Heel veel keus En alles gewoon op voorraad