Prima verzorgd en snel bezorgd

Ik heb een matrasje besteld voor onze kleinzoon die binnenkort bij opa en oma in een peuterbedje gaat slapen omdat hij al een grote jongen word en onze kleindochter ook komt slapen vandaar. Het bestellen ging prima en de volgende dag al een melding dat het onderweg was. Netjes verpakt samen met de molton. Uiterst tevreden en zeker aan te raden om online te bestellen mocht je niet in de gelegenheid zijn om naar de winkel te komen.

Top Service

Snel geleverd en alles was compleet

Fijne winkel

Mijn ervaring is dat super makelijk winkel is en snel bezorgd goede service

Prima...

Kinderstoel voor kleinzoon besteld, snel en prima verpakt...

Goede ervaring

Snel bezorgd

Mooie, ruime winkel

Wij werden goed geholpen met onze keuzes. De winkel is ruim en overzichtelijk.

Goed en voordelige keus

Zeer snel geregeld en bezorgd

Heel goed & snelle levering

Onlangs een kinderstoel besteld, de volgende dag al ontvangen! Alles netjes ontvangen en veel informatie in de mail!

Mega veel keus!

Je hebt hier ontzettend veel keus voor super scherpe prijzen. De levering is ook nog eens erg snel!

We hebben een draagzak besteld van Stokke en het was erg snel verzonden. Service is heel goed en product is top! We gaan hier zeker vaker bestellen!

Niet tevreden

Product komt totaal niet overeen met de verwachting. De foto op de website ziet er ook heel anders uit. Hiervan een melding gemaakt. Echter kreeg ik als reactie dat dit door een schaduw komt op de foto. Dit js nogal misleidend! Ook krijgen we de rits van de hoes niet open. Deze kunnen we dus niet wassen. Ons lesje geleerd en liever wat meer geld betalen, en betere kwaliteit.

Altijd nette service

Meerdere keren bij van asten iets besteld en is altijd netjes geleverd. Ook in de winkel zijn we netjes geholpen en werden onze vragen altijd goed beantwoord. Ik raad van asten zeker aan om naar toe te gaan!

Mijn dochter is er zeer tevreden mee. En dochter tevreden is oma het ook

Alles is goed gegaan ik ben tevreden

Veel keuze bij Van Asten Babysuperstore, we hebben hier de wiegjes en box vandaan en binnenkort ontvangen we de commode en het ledikant. Ik heb twee keer contact gehad met de klantenservice over de 1e en 2e levering i.v.m. bezorgen en dit werd echt supersnel opgepakt en geregeld, superfijn!!

Pakket besteld en in goede orde ontvangen

Netjes ingepakt ontvangen. Kwaliteit is oke

Zeer goed.

Snelle levering. Groot aanbod. Goede kwaliteit.

Bestellen ging makkelijk en duidelijk en de levering verliep ook goed en snel.

Perfect georganiseerd.

Product was van goede kwaliteit. Keurig verpakt en snel geleverd. Top!!

Snelle service en goedkope deal

Mooie maxicosi voor een mooie prijs! Echt super. Ondanks dat er op de website stond dat ze niet verzenden op vrijdag hebben we ons pakket wel snel gekregen!

Al eerder besteld zeer tevreden

Beste service een u vind wat u nodige heeft voor uw kapoen. En ook nog van top kwaliteit

Fijne website en super snel geleverd!

Een mooie stokkestoel gekocht en ook goedkoper dan alle andere aanbieders. Super snelle levering. Alleen maar positief!

Goede Buggy voor een mooie budget prijs!

Fijne wendbare buggy, die je makkelijk in en uit elkaar kunt klappen. De buggy is mooi klein op te vouwen zodat hij makkelijk mee kan op vakantie zonder dat hij veel ruimte in beslag neemt. Het is een degelijke mooie buggy voor een budget prijs!

Zeer goede ervaring met jullie bedrijf ivm de bestelde artikelen en snelle bezorging.

Zeer tevreden over mijn bestelde artikelen, alles zeer snel en goed verpakt mogen ontvangen. Zou zeggen, ga zo door (advies van een hele tevreden klant).

Snelle, goede service!

Ik ben super tevreden van Van Asten Babysuperstore. De producten zijn allemaal goed beschreven, hebben hier al meerdere keren een product kunnen kopen dat in België quasi nergens (meer) te vinden was. De pakketjes komen echt snel geleverd toe, mooi en met veel zorg verpakt. Wij zijn fan!