veel artikelen en snelle levering

verbaast over het brede en diepe assortiment, met goede merken en een snelle levering tegen goede prijzen. ga dit zeker in de gaten houden bij een volgende actie.

Beste Martijn, Fijn om te horen dat wij je zo hebben kunnen verrassen, graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

goede snelle levering

Beste Marc, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Fantastische service.

Na een teleurstellende ervaring, is het probleem serieus opgepakt. Geweldige service!

Beste Erik, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons service, bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Prima geregeld

Handige site, goed te vinden en duidelijke omschrijvingen. Ik was iets vergeten te bestellen en toen kreeg ik via de chat eenvoudig een code om deze na te kunnen bestellen zonder verzendkosten.

Beste Bas, Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

top

Alles eenvoudig en goed geregeld, snelle levering

Beste Maurits, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Grote voorraad en snelle levering.

Bestellen regelmatig bij Indi. Grote voorraad en snelle levering.

Beste Koen, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Makkelijk te bestellen

Soms kan de zoekfunctie iets beter . maar met een beetj edoorspeuren vind je altijd wel het juiste.

Beste Guido, Bedankt voor je beoordeling en opmerking! Achter de schermen wordt dagelijks gewerkt om de zoekfunctie beter te krijgen, hopelijk merk je hier snel verbetering in. Hartelijke groet, Robbert Team INDI

snelle levering, groot assortiment!

top

Beste Sjors, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Vandaag besteld , morgen in huis

Heel veel op voorraad, dus snel geleverd

Beste Marco, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Goed, snelle verzending

Snelle verzending uitgebreid assortiment.

Beste Harry, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Heel goed en snel geleverd

Beste Tom, Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Prima levering alleen kleppendeksel past niet

Prima levering alleen kleppendeksel past niet

Beste Bart, Bedankt voor je beoordeling! Je kan altijd even contact zoeken met onze productspecialisten, zij kunnen met je meedenken of even checken wat je wel nodig hebt. Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Qualiteit snel geleverd

Degelijke materialen, makkelijk besteld en snel geleverd.

Beste Herman, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Snel geleverd en goede producten

Eerste bestelling ging al super Snel geleverd duidelijke communicatie Zeer goede producten

Beste Felix, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Super.

Iets besteld wat een lange levertijd bleek te hebben, bestelling geannuleerd. Aankoop bedrag super snel weer op onze rekening terug geboekt.

Beste Wieger, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Helaas slechte ervaring met DHL

Beste Erwin, Helaas waren er inderdaad problemen met de levering. Na contact met jou en de vervoerder zijn de spullen toch nog aangekomen. Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Afwachten

Het is onze eerste bestelling. Onze 1e opmerking is dat de contactpersoon in de afleveradres wel op de bevestiging staat maar niet op de verpakking/doos. Dus intern maar even afwachten waar de materialen blijven i.v.m. met het ontbreken van een contactpersoon of projectnummer.

Snel en goed.

Goede kwaliteit spullen ontvangen en snel verstuurd.

Beste Theo, Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Snel

Snel en correct

Beste Dinand, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Goed service

Fijn om met jullie samen te mogen werken. Korte lijnen en problemen worden snel opgelost.

Beste, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Slechte levering

Maandag een week geleden besteld en dinsdag een week later geleverd, veel te laat dus.

Verzending duurt lang

Tankdoorvoer besteld. Netjes een mailtje gekregen dat deze verstuurd is. Na een week nog niets ontvangen. Jammer site en afhandeling zien er goed uit.

mijn bestelling was niet compleet

ik heb 5 keringen besteld..heb er maar 2 gekregen

Beste Pieter, Bedankt voor je beoorderling. Wij hebben al even telefonisch contact gehad over de situatie. Helaas waren er van de 5 keerringen op het moment van bestellen maar 2 op voorraad en zijn deze ook verzonden. De backorder volgt, zodra de nieuwe voorraad weer binnen is, zo snel mogelijk. Hartelijke groet, Robbert Team INDI

ZWAAR OPGELICHT

we hebben afgelopen week, 6 (ZES) rollen papier gekocht (we dachten dat 6 pakjes van 6 rollen waren) voor een bedrag van 94 euro ex btw, terwijl die dingen per rol 3 tot 4 euro kosten, wij hebben helaas bijna 16 euro per rol betaald. Dus wees voorzichtig, je wordt zo genaaid met kleine lettertjes.

Beste Murat, Wij vinden het jammer om te lezen dat je zo ontevreden over ons bent. Wij zijn absoluut niet aan het werk om mensen op te lichten, helaas heb je dit wel zo ervaren. Wij hebben ook even telefonisch contact gehad en het over de situatie gehad. Wij hebben een oplossing geboden en hier ook naar gehandeld, hopelijk kun je de geboden oplossing waarderen. Hartelijke groet, Robbert Team INDI

makelijk en overzichtelijk

makelijk en overzichtelijk