mijn bestelling was niet compleet

ik heb 5 keringen besteld..heb er maar 2 gekregen

Beste Pieter, Bedankt voor je beoorderling. Wij hebben al even telefonisch contact gehad over de situatie. Helaas waren er van de 5 keerringen op het moment van bestellen maar 2 op voorraad en zijn deze ook verzonden. De backorder volgt, zodra de nieuwe voorraad weer binnen is, zo snel mogelijk. Hartelijke groet, Robbert Team INDI

ZWAAR OPGELICHT

we hebben afgelopen week, 6 (ZES) rollen papier gekocht (we dachten dat 6 pakjes van 6 rollen waren) voor een bedrag van 94 euro ex btw, terwijl die dingen per rol 3 tot 4 euro kosten, wij hebben helaas bijna 16 euro per rol betaald. Dus wees voorzichtig, je wordt zo genaaid met kleine lettertjes.

Beste Murat, Wij vinden het jammer om te lezen dat je zo ontevreden over ons bent. Wij zijn absoluut niet aan het werk om mensen op te lichten, helaas heb je dit wel zo ervaren. Wij hebben ook even telefonisch contact gehad en het over de situatie gehad. Wij hebben een oplossing geboden en hier ook naar gehandeld, hopelijk kun je de geboden oplossing waarderen. Hartelijke groet, Robbert Team INDI

makelijk en overzichtelijk

makelijk en overzichtelijk

Beste Maarten, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Klantvriendelijk

Ik heb indi leren kennen door het sponsorschap aan master milo en nu had ik zelf kratjes en een krat nodig ja dan kom je toch bij indi uit ze zijn handig en hanteerbaar.de webshop is goed en makkelijk in gebruik,het enige minpuntje was geen track en trace gekregen.

Beste Jos, Leuk om te horen dat je ons kent via MasterMilo en bedankt voor je beoordeling! Ik heb je nog even gebeld en uitgelegd dat de Track & Trace ook in de webshop is te vinden via de 'Verzendinformatie'. Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Snelle levering,

Beste Jeroen, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Zeer slecht wegens niet nakomen afspraken verzending

Na contact te hebben gehad via whatsapp gevraagt wanneer ik mijn bestelling binnen zou krijgen. ‘Morgen’ was het antwoord. Nu 7 dagen later nogsteeds niet binnen gehad. Zeer slecht!

Beste Daan, Helaas is jouw order bij de vervoerder vertraagd geraakt, waardoor deze niet de volgende dag is afgeleverd. Ik begrijp van je dat de order inmiddels wel is afgeleverd. Onze excuses voor de vertraging! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

top service en snel geleverd

Snelle service via de site en snel geleverd. verpakking voor het versturen kan efficiënter.

Beste Frenk, Bedankt voor je beoordeling! Je opmerking over het verpakken nemen wij mee richting onze logistiek afdeling. Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Zeer snelle levering, goede prijzen.

Binnen het MKB is het vaak hectisch om iets snel in huis te hebben. De prijs is dan van ondergeschikt belang. Dij INDI heb je dé beste prijs én een snelle levering.

Beste Diederick, Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent! Bedankt voor je mooie woorden en review. Hartelijke groet, Robbert Team INDI

heb al langere tijd ervaring met indi bij mijn voorgaande werkgever.

Twee dagen later dan beloofd

En dat is jammer. Produkt is wel zoals het hoort te zijn.

Snelle levering en reacties op vragen

Beste Bob, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! Hartelijke groet , Robbert Team INDI

Prima gereedschap, op tijd geleverd

Beste Jan, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Kort duidelijk en snel

Duidelijke bestel overzicht goede info na bestelling wat status is en snelle levering

Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Mooi artikel

Vlotte afhandeling van mijn bestelling. Goed product en nette prijs.

Beste Rien, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Good service, product was good and arrived quickly.

Dear Mark, Thank you for your kind words! Kind regards, Robbert Team INDI

Onlangs wat besteld bij INDI, de site is duidelijk en overzichtelijk en het product wordt snel verzonden. Ook vroeg ik iets over een product via de mail, waarop ik meteen een duidelijke reactie kreeg.

Beste Reinier, Bedankt voor je mooie beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

supersnelle levering

Binnen 2 uur gereedschap geregeld en binnen, waardoor de werkzaamheden minimaal vertraging hebben opgelopen.

Beste Bas, Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

goede service

Order snel verzonden

Beste Johan, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

duidelijke site en super snelle levering

Mijn ervaring met Indi is super goed

Beste André, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Goede ervaring

De eerste zending was door DHL niet geleverd en terug gestuurd. Reden onbekend. Binnen 24 uur was dit door u opgelost.

Beste Jan, Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Geweldige service

Fantastisch hoe ze de fout van DHL hebben opgelost. INDI stuurde direct zonder extra kosten dezelfde bestelling op.

Beste Piet, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Bedankt voor je mooie woorden. Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Makkelijk besteld en snel geleverd

Ruime keuze en gemakkelijk te zoeken op de website. Het bestelde werd ook netjes een dag later geleverd

Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Snelle en duidelijke communicatie

Beste Michel, Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Snelheid

Levering op tijd en zeer snel.

Beste Ger, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

zeer tevreden klant

zeer tevreden klant en duidelijke web-site met voldoende informatie

Beste Robert, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Potklei 5 9351VS Leek