zeer tevreden klant

zeer tevreden klant en duidelijke web-site met voldoende informatie

Beste Robert, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Snel geleverd en top kwaliteit

Gewoon goede levering en passende o ringen

Beste Paul, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Top! goed spul en betrouwbare levering!

tevreden over het bestelproces en de producten!

Beste Bas, Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent en bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Uitgebreide webshop, kleine bestelling werd snel geleverd

Beste, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

perfecte service

Omdat ik een artikel niet kon vinden heb ik een mail gestuurd ,waarna ik direct advies kreeg compleet met foto en alle gegevens die ik nodig had. Perfect!!!

Beste Ton, Fijn om te horen dat wij je goed hebben kunnen helpen! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

snelle service duidelijke afhandeling

Fijn bestellen, advies

Beste Adriaan, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Snelle bezorging en het product was top

Beste Leroy, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Professionele site

Makkelijk bestellen en betalen,pakketje snel geleverd

Beste Jos, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Bestelling incompleet ontvangen. Doos open bij bezorging. Ontbrekende onderdelen na een telefoontje opgestuurd. Goede service.

Beste, Fijn om te horen dat wij je goed hebben kunnen helpen! Bedankt voor je beoordeling. Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Het overtreft onze verwachting

Heel makkelijk om te bestellen, wordt netjes verpakt afgeleverd en alles klopt wat er besteld is. Super!

Beste, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

de bestelling is snel en goed verlopen

Beste Louis, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Uitstekende ervaring met Indi

Bestelde gereedschap van uitstekende kwaliteit tegen een prima prijs en een snelle bezorging.

Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Snelle bezorging na goed advies

Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

super

alles goed voor elkaar

Beste Adrie, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Het is allemaal weer goed gekomen

Zaterdag 7 okt vond ik mijn bestelling terug bij de buurvrouw dat is nog niet zo erg. Maar het paket was dus danig beschadigd dat DHL er een stiker op had geplakt met de tekst (deksel was eraf). Nou fijn dan bel je toch even aan en niet het paket er snel neer zetten en weer weg rijden. Maar naar een mailtje gestuurd te hebben naar INDI klantenservice was en is het toch nog naar mijn tevredenheid netjes afgehandeld en kon ik mijn producten ophalen bij de servicebalie het was wel even zoeken maar het is gelukt. Klantenservice bedankt voor jullie snelle afhandeling. Mvgr Joop Roelofs.

Beste Joop, Fijn dat je toch zo tevreden bent over INDI, ondanks dat het wat stroef is gelopen met de levering. Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Moeizaam

Zijn nieuwe klant en eerste bestelling verliep niet volgens planning maar uiteindelijk goed opgelost.

Keurig zeer snel geleverd, aan te bevelen.

Beste Cees, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

De beste klantenservice ooit

Ik wist welke kabelgoot ik wilde hebben en INDI is de enig met deze op voorraad. Klantenservice is goed bereikbaar. Geen wachttijd en adequaat.

Beste Johan, Bedankt voor dit hele mooie compliment, daar zijn wij erg blij mee! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

ben netjes benaderd door INDI

Ze hebben beterschap belooft en dat het niet duidelijk was waarom in geen bericht heb gehad ,maar konden wel mij nu vertellen wanneer de onderdelen zouden kunnen komen.

alles klopte

nergens zo een prima product gevonden en snel geleverd

Beste Gerard, Fijn dat je zo tevreden bent over INDI! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

wat ik zocht, bij elkaar bij jullie kunnen vinden

ik kon duidelijk bij jullie vinden wat ik zocht, nl. sluitringen voor herstel meubilair, de kleinere, en het hoger kunnen hangen van de tuindeur met de grotere sluitringen. laatste klus is gelukt, want kreeg deur niet meer op slot. ben regelmatig onderdelen van meubels herstellen, waarvoor kleine ringen nodig zijn voor bouten (die ik nog op voorraad had). ik kocht vaak bij zaken her en der, maar reiskosten voor mij zijn intussen hoger dan kosten versturen … dank zo !

Beste Steve, Fijn om te horen dat je zo goed bent geslaagd bij ons! Bedankt voor je beoordeling. Hartelijke groet, Robbert Team INDI

alles is keurig gegaan.!!

Maar ik heb zelf een fout gemaakt de bestelde producten zijn niet geschikt Volgende keer beter.

Beste Bert, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Ze hebben bijna alles

Beste Jordi, Bedankt voor je beoordeling. Jij bent onze 1000e Kiyoh reviewer! We sturen je wat lekkers toe om dit met je te vieren. Hartelijke groet, Team INDI

prima service bestelling ging makkelijk en andere dag binnen

als boven

Gewoon goed.

Snelle levering is gewoon super

Beste Gerrit, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Potklei 5