Alleen de prijzen zijn bv tegenover bv GRANIT niet concerterend , dat is wel jammer verder wel goede service en van wat ik nu weet alles op voorraad

Prima, maar te laat

Ik had een bestelling gedaan, echter werd een deel een dag later bezorgd en de rest pas 2 dagen later. Het zou netjes zijn als indi zelf melding hiervan maakt en niet dat je zelf er achter moet komen.

Dit was mijn eerste bestelling

Bouten welke ik nodig had kon ik meteen bestellen. Kon ook in kleine aantallen. Dus pefect voor Matic

Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Makkelijk om alles te vinden op de site

Overzichtelijk makkelijk en snel

Beste Mike, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Zeer ruim assortiment en zeer snelle levering

Alles perfect geregeld binnen het bestelproces. Jammer dat de kortingscode bij een volgende bestelling niet geactiveerd kon worden. Maar dat is gelukkig een kleinigheid.

Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Groot assortiment en snelle levering

Groot assortiment en snelle levering

Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Niet zo blij, vertraagde levering

Eerste bestelling in eerste instantie met goed vertrouwen geplaatst, goede prijs en redelijk snel geleverd. Echter kwam een dag later meteen het bericht dat hier 3 weken overheen zouden gaan.

Ben daar uitstekend geholpen toen bleek dat mijn pakketje verloren was gegaan bij DHL

Beste Jan, Bedankt voor je beoordeling, fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Goede service!

Na een incomplete order te hebben gestuurd, heb ik deze bij kunnen stellen dmv goed telefonisch contact. Aardige medewerkers en artikelen zijn goed verpakt!

Beste Joost, Fijn om te horen dat je zo tevreden ons bent. Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Lekker snel

snelle reactie

Beste Koop, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Prima website en levering

Ik kon makkelijk zaken zoeken en vinden op de site. Concurrende tarieven. En de volgende dag geleverd, precies volgens bestelling.

Beste Philip, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Goed bedrijf

Alles makkelijk te vinden op de website . Telefonisch contact ook goed . klantvriendelijk

Beste Martijn, Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

snel geleverd scherpe prijzen

snel geleverd scherpe prijzen

Beste Robert, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Laat op woensdag besteld, volgende dag al binnen

Prettige bestelside, voor mij heel overzichtelijk.

Beste Eric, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Snel en adequaat

Super snel verzonden en in huis. Mis alleen een pakbon bij de bestelling

Beste Jennifer, Bedankt voor je beoordeling! De pakbon versturen wij ook digitaal via de email bij de verzendbevestiging. In sommige gevallen wordt er gebruikt gemaakt van een 'contentlabel' een sticker met dezelfde informatie als op een pakbon. Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Groot assortiment, goede prijzen

Het ruime assortiment bevalt goed, prijzen zijn over het algemeen erg scherp.

Beste Rick, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

meer dan prima!

Eenvooudig, duidelijk, snel

Beste Gaby, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Uitstekend!

Heb wel vaker online onderdelen besteld elders, maar het gemak en de manier van communicatie en bestellen is duidelijk, plezierig en professioneel. Zal in de nabije toekomst wel vaker producten bij jullie bestellen. Een tevreden klant!

Beste Jose, Bedankt voor je mooie woorden en beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Alles klopt

Duidelijke website, goede telefonische service en prima kwaliteit/prijs verhouding.

Beste Ben, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Altijd goed

Ook al gaat er iets mis met afleveren, je hoeft maar te bellen en er wordt een herlevering ingezet op kosten van INDI. helemaal goed

Beste Jordy, Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent! Bedankt voor je beoordeling. Hartelijke groet, Robbert Team INDI

snelle bezorging en prima kwaliteit

binnen 24 uur bezorgt materiaal is van goede kwaliteit

Beste, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

snel simpel, zoals afspraak

product is snel geleverd . en voldeed 100% aan verwachting

Beste Robert, Bedankt voor je beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Prima site, overzichtelijk, bestellen eenvoudig, breed assortiment

Echt een site voor de technische mensen, Met telefonische ondersteuning waar je bij medewerkers met specifiek vragen terecht kunt, goed geregeld! Handige lijstjes om op bv project basis bestellijstjes etc. klaar te zetten en te bewaren. (bijna) alles is snel leverbaar en op verzoek zelfs 's voor 8u 's morgens! En dat alles tegen concurrerende prijzen.

Beste Sjaak, Bedankt voor je mooie woorden en beoordeling! Hartelijke groet, Robbert Team INDI

Jammer dat we geen goede prijzen krijgen

Verder heel netjes maar jammer dat we elkaar geen mooie toekomst kunnen willen geven. WIJ willen graag meer zaken doen. Hebben jullie prijzen gegeven maar moet over veel schrijven bij jullie.

Verkeerde artikelen geleverd maar er werd veel in het werk gesteld dit zo goed mogelijk op te lossen.

Beste Ted, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je goed door onze Klantenservice bent geholpen en dat het probleem naar tevredenheid is opgelost. Bij zaken rondom verkeerde producten of manco meldingen kan je altijd direct contact opnemen met onze Klantenservice en zorgen wij voor een snelle en passende oplossing. Hartelijke groet, Robbert Team INDI