Gekregen wat we besteld hebben en heel snel.

Gekregen wat we besteld hebben en heel snel.

Beste Ton, Bedankt voor de beoordeling en fijn dat de bestelling en levering naar wens is. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Perfect!

Producten zijn goed. Verpakken zou ik duurzaam doen om een minder grote afvalstroom te creëren retourbakken voor bedrijven bijvoorbeeld. Ook voor bedrijven die zich net aanmelden.

Beste Roy, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Je kunt je als nieuwe klant aanmelden voor onze nachtbezorging. Dan ontvang je je onderdelen in onze duurzame retourbakken en kun je de volgende dag meteen aan de slag! Meer informatie en aanmelden: https://go2.indi.nl/nachtbezorging/ Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Makkelijk bestellen en de volgende dag al in huis.

Heel makkelijk besteld en super vlug geleverd. De volgende dag was het al in huis met exact hetgeen ik besteld heb. Perfect bedrijf. Dikke duim omhoog dus.

Beste William, Wat mooi dat het bestelproces en de levering naar grote tevredenheid is. Daar worden wij blij van! Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Goede webshop prijs kwaliteit is goed. Duidelijke afspraken.

Goede webshop prijs kwaliteit is goed. Duidelijke afspraken.

Beste Bert, Bedankt voor je feedback en beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de prijs/kwaliteit-verhouding. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

zeer klant vriendelijk

hele prettige samen werking

Beste Hennie, Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze samenwerking. Bedankt dat je dit met ons deelt. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

nog niets binnen

ik heb nog niets binnen voor 16:00 besteld en bijna na een week nog niets binnen

Beste Andre, De door jou bestelde spullen waren op het moment van bestellen niet op voorraad. Dit is de reden dat er nog niet geleverd is. Wij nemen even contact met je op om dit verder af te handelen. Hartelijke groet, Robbert de Weerd INDI

Uitgebreid assortiment en snel geleverd

no nonsens , het geleverde materiaal wat niet voldoet aan de verwachte maatvoering, probleem oplossen en nieuw materiaal verzenden. klantenservice goed te bereiken via telefoon en WhatsApp.

Beste Kees, Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent bij het oplossen van het probleem. Bedankt voor deze feedback en beoordeling. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Duidelijk en snel

Goede site met goede prijzen

Beste Kabra, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening. Bedankt voor je feedback en beoordeling. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Meeste artikelen snel bezorgt. Wanneer nodig telefonisch erg goede service.

Snelle reactie op vragen/bestellingen

Antwoor bijna voor ik mijn muis loslaat !!

Beste Jan, Bedankt voor je leuke feedback en beoordeling. Ik maak daaruit op dat je naast snel, ook goed geholpen bent! Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Top, alles wat besteld was op tijd binnen

Mooie duidelijke website

Beste Dennis, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Mooi dat je zo tevreden bent over de website en levering. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Snel, makkelijk, goed, compleet

Snel, makkelijk, goed, compleet, Indi is geleverd voordat je het weet. Top

Fijne contact, snel geregeld en snel geleverd

Via Whatsapp snel reactie op mijn vraag, snelle levering, helaas is het met de bezorging (extern bedrijf) fout gegaan maar wederom binnen 1 dag reactie en binnen 2 dagen nieuwe levering.. Super vriendelijk!!

Beste Gina, Bedankt voor je feedback en beoordeling! Fijn om te lezen dat je via WhatsApp snel en vriendelijk geholpen bent. Hopelijk is de fout met de bezorging eenmalig. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Geweldige service

Wij blijven bestellen bij Indi. Dank voor de snelle leveringen en ruime voorraad waardoor wij snel kunnen schakelen.

Beste Marc, Mooi om te lezen dat jullie zo goed geholpen zijn bij INDI. Bedankt voor het vertrouwen in ons en het geven van deze mooie feedback. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Ruim assortiment en top service

Indi heeft een heel ruim assortiment en het bestellen gaat erg makkelijk.

Prima service. Ik vraag me alleen af waarom het prijsverschil tussen een bedrijf en een nieuwe klant zo groot is. Op 2 3/2 ventielen en bijbehorende spoel waren wij als vereniging 40€ duurder uit dan wanneer we dit zouden bestellen via een bedrijf.

Prima ervaring . Top !,

Geweldig advies .goede samenwerking . Andre Been Productspecialis Veel dank. Groet : Rob Lampe.

Beste Rob, Mooi om te lezen dat je zo tevreden bent over het advies van en de samenwerking met onze specialisten. Bedankt voor deze beoordeling en feedback! Hartelijke groet, Richard Drost INDI

bestellen eenvoudig levering duurde onverwacht wat langer.

De levering werd onverwacht na de bestelling uitgesteld met een aantal dagen.

Beste Chris, Bedankt voor je beoordeling. Deze zending heeft helaas vertraging opgelopen in het verzendproces waardoor deze later is afgeleverd dan gebruikelijk. Wij nemen de feedback mee. Hartelijke groet, Robbert de Weerd Team INDI

prima communicatie, korte lijnen

Alles word goed en snel geregeld.

De informatie en vragen worden duidelijk en goed gecommuniceerd. Heel gebruiksvriendelijke website en een heel vriendelijke klantenservice!

Beste Joep, Bedankt voor deze mooie feedback. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze website, communicatie en service. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

prima service na defecte lampjes

Kleine halogeenlampjes hadden defecte lipjes bij ontvangst. Prima service, vervangende lampjes ontvangen.

Beste Rob, Fijn dat je goed geholpen bent met vervangende lampjes. Bedankt voor je feedback en mooie beoordeling. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Goed en eerlijk

Indi heeft het goed voor elkaar, snel antwoord en problemen/vragen snel afgehandeld.

Beste Richard, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en dienstverlening. Bedankt dat je dit hebt gedeeld in je beoordeling. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

GOED SERVICE

Behulpzaam goed gemotiveerd personeel prima aflevering

Prima ervaring met selecteren en leveren

Alles goed te vinden in de database, duidelijke omschrijving producten.

Beste Karel, Bedankt voor je feedback en beoordeling. Fijn dat je de gewenste onderdelen goed kunt vinden in onze webshop. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Ja, er gaat ook weel eens iets mis al gebeurt dat maar weinig. Veel belangrijker is dat het weer word opgelost. Daar is Indi erg sterk in.

Beste Simon, Bedankt voor je mooie feedback en beoordeling. Hartelijke groet, Richard Drost INDI