Top service en nette prijzen

Klantenservice is goed bereikbaar en denkt met je mee. Leveringsopties ruim en kosten acceptabel. Assortiment groot en levertijden netjes. Bestelsysteem handig en goede aansluiting met onze boekhoudsoftware.

Makkelijke site en snel in huis.

Bestellen gaat makkelijk en de volgende dag in huis.

We zijn heel tevreden. Snelle levering. En ook super snelle oplossing bij foutje in bestelling

is nog steeds niet compleet en wel betaald

eigenlijk valt het tegen. De levering was niet compleet dat was bekend doch van de nalevering hoor ik niets meer. Ik vind dat slecht

Beste Gerrit Jan, Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het jammer om te horen dat je niet volledig tevreden bent over onze service. Wij hebben al even telefonisch contact gehad. Helaas bleek een deel van je bestelling niet op voorraad te zijn. In de winkelwagen is te zien of op het moment van bestellen een artikel op voorraad is of niet. Wanneer je een account aanmaakt in onze webshop, is het mogelijk om de backorders in de gaten te houden en geven wij (in de meeste gevallen) een verwachte leverdatum af. Voor vragen over je bestelling en de levering kan je ook altijd contact opnemen met onze Klantenservice. Hartelijke groet, Robbert de Weerd INDI

geweldige service

Groot aanbod. Mijn bestelling liep even mis bij het transport maar is door de klantenservice meteen opgelost,

Beste klant, Fijn om te lezen dat je snel en naar tevredenheid geholpen bent. Bedankt voor deze feedback en beoordeling! Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Materiaal prima, levering duurt veel te lang

Levering duurde een week voor materiaal wat allemaal uit voorraad leverbaar was.

Beste Peer, Bedankt voor je beoordeling. In de meeste gevallen worden spullen die op voorraad zijn de volgende werkdag ook bezorgd. Helaas heeft jouw zending vertraging opgelopen bij de vervoerder en is de levering over het weekend heen gegaan waardoor het langer heeft geduurd. Voor vragen over je bestelling en de status hiervan kan je altijd contact opnemen met onze Klantenservice. Hartelijke groet, Robbert de Weerd INDI

Prima bedrijf!

Super bedrijf, goede service! Artikelen waren snel binnen!

Beste klant, Bedankt voor je feedback en mooie beoordeling! Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Snel, vriendelijk, adequaat, zeer klant en service gericht meedenken

Beste Johan, Mooi om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en levering. Bedankt voor deze mooie beoordeling! Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Enorm assortiment, snelle bezorging.

Zeer veel artikelen voor allerlei branches. Snelle afwikkeling. Snel bezorgd. Perfect

Beste Rien, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen voor deze mooie beoordeling en feedback, dank je wel! Hartelijke groet, Richard Drost INDI

no comunication

missing parcel, nobody let me know shipping track code, wrong address

Dear Marian, Thank you for your review. We already had contact and solved the issue regarding the missing package. Track & Trace is something our developers are working on, so that you can keep up with the status of the package. Kind regards, Robbert de Weerd Team INDI

Prettige webshop

Makkelijk zoeken in de technische bibliotheek, echter vreemd dat de bestelling regelmatig opgesplitst wordt .

Prima en snel geleverd!

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Beste Marco, Bedankt voor je feedback en beoordeling! Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Vriendelijke klantenservice, ruim assortiment en snel in huis.

Prima.

Het voelt matig

Kort omschreven; * sinds kort klant * foutief geleverd materiaal van eerste bestelling nog steeds NIET geregeld van Uw zijde mbt retour !! Terwijl er zoals jullie zeggen wel een ticket van in behandeling is, dit loopt intussen bijna 2 weken. * communicatie tbv de aanvraag van een specifieke pomp en onderdelen verloopt traag. Dit betreft een pomp waarvan wij er een aantal van af willen nemen en ook in de toekomst. * bestelling van deze week een aantal backorder artikelen. Wanneer dat komt wordt niet gecommuniceerd. Welke tijd gaat er verstrijken tot levermoment ??? Dag- week- weken - maand - maanden ? * bankrekening tbv te betalen facturen alleen een buitenlandse rekening Vr groet, Henk 06-24257514

Beste Henk, Bedankt voor de feedback. Wij hebben al even telefonisch contact gehad en de door jou genoemde punten besproken. Deze feedback nemen wij mee om onze dienstverlening te verbeteren. Hartelijke groet, Robbert de Weerd INDI

Snelle service en een uitgebreid assortiment, ook voor consumenten

Het is heel fijn dat INDI niet alleen een groothandel is voor bedrijven maar ook aan de professionele hobbyist scherpe prijzen, een uitgebreid assortiment en snelle levering kan bieden.

Beste Patrick, Welkom bij INDI, waar iedere klant welkom is! Bedankt voor deze mooie beoordeling en fijne feedback. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Goeie service

Enorm goed en vakkundig geholpen

Na contact gelegd met product specialist Cornelis werd mijn plan doorlopen en er werd goed mee gedacht en mee gezocht.

Doe wekelijks zaken met INDI en ben zeer tevreden

Doe wekelijks zaken met Team INDI en ben zeer tevreden over de levering snelheid en de afwikkeling daarvan vr gr Jan Pieter

Beste Jan Pieter, Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Super snelle service en levering! In een woord: Top!

Donderdag laat in de avond dringend opzoek geweest naar Dunlop Thermo laarzen voor mijn zoontje (ivm komende weersomstandigheden). Overal de nodige maat uitverkocht of leverdatum 1-2 weken. Was uren bezig om de laarzen online te vinden. Toen kwam ik INDI.nl tegen! Deze had wel de laarzen en ook nog de gezochte maat op voorraad (laatst exemplaar) en de leverdatum was maandag 8 februari. Ik heb nog nooit via INDI.nl inkopen gedaan, geen ervaring dus met afspraken en aangegeven leverdatum nakomen, maar voor deze keer heb ik de bestelling geplaatst in de hoop dat deze echt maandag a.s. zou arriveren en niet nog achteraf geannuleerd zou worden ivm artikel niet meer op voorraad. Helemaal verrast ontving ik de laarzen al vandaag! Top service en bliksemsnelle levering! Dik verdiende 5 *****!

Beste Marlena, Wat goed dat je het hebt aan gedurfd om bij ons te bestellen en dat het is beloond met een razendsnelle levering. Helemaal in deze drukke tijd voor de bezorgingsdiensten! Super bedankt voor de 5 sterren en de tijd die je hebt genomen voor deze feedback. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Vlotte service

Snel verstuurd

goede service en snelle levering

De prijs van het bestelde leek wat hoog en is na communicatie aangepast. Hulde!

Beste Peter, Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent door mijn collega. Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze feedback. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Snell levering; goede verpakking

Snell levering; goede verpakking

Advies was goed

Jammer dat iets wat logisch was bij bestelde product niet op voorraad is. Maar wel advies gekregen waar ik het wel kan krijgen.

Beste Roland, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat het product niet op voorraad was, wel fijn dat je goed geadviseerd bent door mijn collega. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Mijn ervaring met INDI,is erg goed.

Mijn ervaring met INDI,is zeer goed en de levering was heel snel.Ik ben bij jullie terecht gekomen via de Master Milo werkplaats vlogger.

Beste Tjeerd, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je spullen snel geleverd zijn. Leuk om te lezen dat je via Mastermilo bij ons terecht bent gekomen. Hartelijke groet, Richard Drost INDI

Snelle levering!