Fijne online winkel voor schmink spullen

Altijd goede service en fijne schmink winkel. Ook leuk dat er vaak een extraatje bij het pakketje zit.

Perfecte service, persoonlijke benadering.

Snel antwoord bij vragen. Veel extra’s om het presentje bijzonder en op maat te maken. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de website in mijn ogen moderner en overzichtelijker zou kunnen.

Altijd goed

Goede service, altijd vriendelijk en behulpzaam

Fantastic

Het is altijd een feestje om een bestelling uit te pakken van CreaRose Zorgvuldig ingepakt en altijd een extraatje in de doos, en deze keer nog een extra lief kanootje. Bijzonder hoe ze dat steeds weer doet..

Netjes en mooi verzorgde bestelling

Mooi verzorgde bestelling, voelde inderdaad echt als een cadeautje krijgen.

Prachtige ballon met naam!!

We hadden een ballon besteld voor de geboorte van een zoontje van een familielid. Het was een geweldige verrassing voor ze. En dan ook die losse hartjesballonnen er extra bij, zo lief!!! Ze waren blij verrast! Ik zou zeker nog een x bij jullie bestellen. Kwalitatief een top ballon!!

Hallo Wat leuk om te horen, fijn dat de ontvangers ook zo enthousiast waren. Daar doen we het voor. Bedankt voor deze positieve review Groet Brenda Team CreaRose 🌹

Super en snelle levering

Hallo Bedankt voor de positieve review, daar zijn we blij mee. Team CreaRose 🌹

Goede service en snelle verzending

Een fijne en betrouwbare webshop waar ik graag mijn ballonnen bestel. Op vragen via de mail wordt snel gereageerd.

Hallo Anne-Fleur Bedankt voor je positieve review, daar zijn we blij mee. Tot ziens. Team CreaRose 🌹

Geweldige service!

Prima geregeld en ballon op tijd verstuurd en bezorgd!!

Hallo Antoinette Fijn dat het allemaal voorspoedig ging met de post We versturen altijd tijdig en gelukkig werkt de post weer mee. Bedankt voor de positieve review, stellen we zeer op prijs Groet Brenda Team CreaRose

Ik heb voor het eerst besteld bij CreaRose. De bestelling was vertraagd door de sneeuw, maar ik kreeg netjes een mail daarover. De bestelling was netjes ingepakt en er zat ook een kleinigheidje bij. De producten zijn top. Heel erg tevreden met mijn bestelling!

Hallo Shanice Bedankt voor je begrip, het is momenteel best een uitdaging bij de post en die sneeuw was een extra 'verrassing'. Fijn dat de producten goed bevallen, veel plezier ermee. We maken er altijd een klein feestje van... helemaal nu kunnen mensen wel wat vrolijkheid gebruiken. Groet Brenda CreaRose 🌹

Uitstekende service, leuk product!

Zonder dat ik het door had was een stuk tekst van mijn kaart weggevallen. Ik kreeg gelijk een appje of ik de tekst nog wilde aanpassen. De wandelende heliumballon (met kaart) was een perfecte vervanging voor het feit dat we niet op de verjaardag van de jarige konden komen. Eerder kreeg mijn zoon er 1 voor zijn verjaardag en die was er ook erg blij mee.

Hallo José Bedankt voor je positieve review We besteden altijd veel tijd aan de bestelling en de kaarten, daardoor valt zoiets als een stuk tekst wat mist ook sneller op en konden we het snel oplossen. Fijn dat alles zo in de smaak viel en dat jullie er blij mee zijn. Groet Brenda 🌹

Perfect!

M’n tante was heel blij met de verrassing

Hoi Rosa Wat leuk om te horen dat jullie tante er blij mee was. Bedankt voor de positieve review dat stellen we echt op prijs. Groet Brenda Team CreaRose 🌹

Snel en mooi verpakt in een mega doos..

Hallo Anne Fijn om te horen, bedankt voor je positieve review. Gelukkig kun je nu ook weer hier een ballon ophalen. Tot ziens Groet Brenda CreaRose 🌹

Snelle levering van mooie producten.

Snelle levering. Netjes en degelijk verpakt.

Bedankt voor je positieve review. Fijn dat onze service goed bevallen is. Graag tot ziens. Team CreaRose 🌹

Goede service, klantvriendelijk, fijn contact.

Hallo Martine Wat fijn om te horen, bedankt voor de positieve review. Team CreaRose 🌹

Reageert snel op bericht en laat foto zien vh resultaat super

Hallo Marian Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Tot de volgende keer. Groet Brenda Team CreaRose 🌹

Mijn bestelling was een feestje om uit te pakken

Snelle levering. Het was net of ik een cadeau mocht uitpakken ipv een bestelling in een doos. Er is zeer veel aandacht in het verpakken van mijn bestelling gestopt. Er zaten extraatjes bij. Super leuk en attent!

Hallo Joyce Dat was ook echt de bedoeling, we maken graag mensen blij en zo te lezen is dat gelukt. Bedankt voor je review, daar zijn we altijd blij mee. Groet Brenda Team CreaRose 🌹

Mooi ballon cadeau en goed verpakt

Mooie ballon, goed verpakt. Duidelijke en snelle communicatie

Hallo Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service dat stellen we op prijs. Team CreaRose 🌹

Goede snelle levering

Prima product, en snel geleverd

Hallo Dat vinden we fijn om te horen, bedankt en wie weet tot een volgende keer. Groet Sanne Team CreaRose 🌹

Snelle levering en erg attent

Na op een avond zorgvuldig mijn gezochte splitcakes besteld te hebben, werden ze al goed verpakt twee dagen erna geleverd met een kleine leuk verpakte attentie erbij.

Hallo Sanne Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze service. Bedankt voor je review dat stellen we zeer op prijs Groet Sanne Team CreaRose 🌹

super feestelijk

Heliumballlon met bedrukking besteld voor 10 e verjaardag van mijn zoon. Zag er heel feesteljjk uit met meerdere balonnen, kkeuren, lintjes. Het was een hoogtepunt van de dag!

Hallo Cecile Wat fijn dat we mochten bijdragen aan jullie feestvreugde, in deze toch zo lastige periode. Bedankt voor je review erg leuk om te horen. Groet Sanne Team CreaRose 🌹

Erg fijne service!

Fijne service, goed meedenken en vriendelijk

Hallo Joyce Het was fijn dat we je op deze manier toch konden helpen, ook al woonde je dichtbij. Gelukkig kun je nu weer hier een ballon afhalen. Bedankt voor je review dat stellen we zeker op prijs Groet Brenda 🌹

Snelle levering, goed verpakt

Waar ander website consumenten tekort doen door van alles erbij te halen als reden voor het te laat leveren. Kwam Crearose netjes de verzend afspraken na. Pakket was goed verpakt, prijs beter dan andere websites en nog een kaartje met een positieve text in deze barre tijd.

Hallo Dylan Bedankt voor je positieve review, fijn dat onze opzet geslaagd is. Met vriendelijke groet Team CreaRose

Héél blij dat ik bij CreaRose heb besteld

Ik had een doos vol mooie schminck producten besteld maar vergat er toch twee in mijn winkelmandje te plaatsen. Via Whatsapp was dit snel opgelost. PostNL bezorgde een mooi ingepakt doosje waar ik meteen blij van werd. Kortom alleen maar pluspunten. Mooie producten, snelle levering en prachtig verpakt.

Hallo Mirjam Wat leuk om je enthousiaste reactie te lezen, dankjewel. We wensen je veel plezier met je bestelling. Voor vragen kun je altijd contact opnemen. Groet Brenda Team CreaRose 🌹

Boven verwachting!

Het was echt een cadeautje! Ondanks dat ik het voor eigen gebruik besteld had, voelde het als een feestje! Ik werd al blij voordat ik het pakketje überhaupt open gemaakt had... en toen het eenmaal uitgepakt was werd is nogmaals verrast door de inhoud! Bedankt voor dit leuke pakketje!

Hallo Monique Fijn dat onze opzet geslaagd is, helemaal in deze tijd is een glimlach op zijn tijd zo belangrijk. Veel plezier ermee en super bedankt voor je positieve review. Groet Brenda Team CreaRose 🌹