Liefdevol

Zo ontzettend liefdevol met die kleine stickertjes met leuke teksten erop,kadotje erbij en een fijne dag voor de postbode op de envelop super tof mvg Thijs Lous

Persoonlijke snelle service! Aanrader

Hele goede ervaring. Goede communicatie. Keurige verzending met persoonlijke noot! Hier worden mensen blij van. Echt aan te raden.

Hallo Lienke Bedankt voor je positieve review. Fijn dat het zo goed bevallen is, wij worden hier ook weer blij van. Team CreaRose 🌹

Ik miste één product in mijn bestelling. Ik heb telefonisch contact opgenomen en werd snel en vriendelijk geholpen. Heel leuk die kleine attenties die bij de bestelling zitten.

Hallo Natasja Fijn dat we het snel en na tevredenheid konden oplossen. Het is absoluut niet onze stijl om iets te vergeten maar soms springen producten ineens uit de pakketjes 😉 Gelukkig konden we het tijdig nasturen. Fijn dat je verder blij met je pakketje was Groet Brenda Team CreaRose 🌹

Zeer tevreden.

Mooi produkt.

Hallo Fientje Bedankt voor de positieve review, dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Wat een feestje om de bestelling te ontvangen! Heel leuk ingepakt en de extra liefde werd ontzettend gewaardeerd.. :-)

Super service met een leuke attentie erbij

Snelle levering met een leuke attentie bij de bestelling! Heel erg tevreden. Al vaker hier besteld en altijd goed.

Bedankt voor de positieve review, dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Snelle levering. En super leuk dat er altijd een extra sjabloon bij zit.

Goede service, snelle verzending & fantastisch assortiment!

Prachtig bedrijf, goede producten en altijd bereid om met je mee te denken!

Hallo Anke Fijn dat we altijd aan je verwachtingen voldoen. Bedankt voor je positieve review, dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Super tevreden met de mooie ballon

Een super mooie ballon ontvangen erg tevreden er mee .

Hallo Wilma Fijn om te horen dat je er zo tevreden mee was. Bedankt voor je positieve review, dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Uitstekende service en prettig contact

CreaRose levert kwaliteit producten met uitstekende service. Zij zijn goed te bereiken en vriendelijk.

Hallo Amy Bedankt voor je positieve review en je lovende woorden dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Lichtpuntje in duistere tijden.

De bestelde items waren precies zoals ik verwacht had en de extra's hebben hun effect zeker niet gemist. Als ik nog eens zoiets zoek weet ik waar ik dit zal bestellen.

Hallo Lynn Wat fijn om te horen dat onze opzet geslaagd is. Verrassen is een van onze grootste 'hobby's' Bedankt voor je positieve review, dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

De levering was heel snel. En toen ik een vraag had kreeg ik zeer snel een bevredigend antwoord. Super goeie service.

Altijd een feestje, een pakketje van Crearose!

Goede service en communicatie en snelle levering in een vrolijk pakketje, met kadootje! Bedankt weer Brenda & team! Groetjes van Sandra & Marjolein Ballonschool.nl

Een waar cadeautje om uit te pakken!

Liefdevol en mooi verpakt en een leuk cadeautje erbij. Heel blij mee. Dank jullie wel!

De service is helemaal top en de prijs goedkoop!

Ik koop al een tijdje modelleerballonnen bij CreaRose en ik ben daar hartstikke tevreden over. Het is goedkoper dan op andere plekken, zowel qua kosten van de ballonnen als qua bezorgkosten. Je krijgt bovendien bij elke bestelling wat extra ballonnen. Gewoon voor de leuk! Toen ik bovendien als schietgebedje als bericht bij mijn bestelling vroeg of ze misschien, als het kon, een roze 640 modeleerballon konden leveren kreeg ik daar nog eens 2 extra van bij mijn bestelling geleverd! Ze verkopen die niet in de webwinkel dus ik zie het zo voor me dat ik die van iemand uit zijn of haar privécollectie heb gekregen. Mijn mening over CreaRose is daarom helemaal top en ik zal mijn ballonnen ook hier blijven bestellen!

Top service! Snel levering en dank voor de kleine extraatjes!

Veel keuze mogelijkheden, bijzondere sminck sjablonen en goede service! Tevens altijd leuk verpakt!

Top kwaliteit en service!

Altijd een snelle levering en goede communicatie. Top kwaliteit en service!

Fantastische service en een surprise om uit te pakken!

Ik was iets vergeten te bestellen en dit kon ik alsnog bij mijn bestelling doen. Ook is het echt een cadeautje om uit te pakken. Supermooi en verrassend!! Super!!

Klasse!

Goede, redelijk overzichtelijke website, goede service, bij contact ook zeer klantvriendelijk, een blijver wat mij betreft!

Aanrader!

Makkelijk zoeken op de site, makkelijk bestellen. Netjes verpakt en snel in huis. De leuke verrassing erbij maakte het helemaal af. Eerste keer besteld, ga ik zeker vaker doen

Super service en snelle levering; top!

Dik in orde!

Super snel en leuk verpakt

Ik bestel al jaren bij Crearose. Bij vragen kun je ze altijd om hulp vragen.

Zorgvuldig en verrassend

Vooraf krijg ik per WhatsApp de vraag of mij. Bestelling wel compleet was omdat ik geen lijm besteld had. Wat fijn dat dat gecheckt wordt. Pakje openmaken was echt een verrassing. Het voelde als een kadootje voor onszelf.

Zeer vriendelijke mensen, snelle verzending en een vrolijk pakketje in de bus!

Gezien ik een vraag had, eerst even gebeld. Was zeer vriendelijk en gericht, goede communicatie! Toen het pakketje door de snelle verzending was het pakketje de volgende dag binnen en die was heel leuk ingepakt met zelfs nog een cadeautje erbij! Al met al zeer tevreden :) Groetjes Satyra.fire