Toppers

Altijd een leuke attentie, snelle levering.

Het is een feestje om bij Crearose te bestellen.

Tijdens het bestellen nog wat vragen gesteld en SUPER goed geholpen! Vervolgens het pakket echt heel snel thuis en met een lieve attentie erbij. Het is altijd een feestje om bij Crearose te bestellen.

Super goed

Ik ben nog geen enkele keer teleurgesteld geweest bij het krijgen van een bestelling. Het is steeds mooi verpakt, er zit een leuk extraatje bij, het wordt heel erg snel verwerkt en geleverd, ... Super service!

Top bedrijf

Zoals gezegd top bedrijf

Makkelijke site, fijne producten

En leuk verpakt!

Snelle levering, leuk verpakt, leuke attentie erbij. Het bezorgde een lach op ons gezicht

Inderdaad een cadeautje wat je krijgt.

Nieuwsgierig om het uit te pakken. Snel met verzending. Er word mee gedacht.

Super! Zeer snel en correct!

Zeer snel, correct en leuke extra erbij gekregen!

De kleine meid heeft genoten bij het tevoorschijn van de reuze ballon

Wat een feestje om je bestelling van CreaRose te mogen ontvangen

Leuk assortiment, snelle verzending en wat een feestje om het pakketje te mogen ontvangen. Bestel graag een volgende keer weer bij jullie!

Goede service en altijd klant vriendelijk en mee denkend

Ook zeker een aanrader om er eens een kijkje te nemen

Geleverde materiaal is prima kwaliteit én lekker snel geleverd. Leuk ook dat er kleine kadootjes bij zitten! Ook handig is de link naar de filmpjes op internet. Als je (net als ik) een heel jaar niks doen, dan is het fijn om het geheugen weer even op te frissen!

Top levering en goede materialen

Snelle levering en materialen voldoen aan de verwachting. Zeer prettig alles op tijd binnen voor de carnaval

Heerlijk om zo n pakketje open te maken!

Goede, snelle service

Goede ervaring!

Erg prettige samenwerking.

Er wordt goed meegedacht, snelle service, goed verpakt en een lief cafeautje.

Snel, goed verpakt en super kwaliteit!

Super en snelle service.... top!!

Top service 🤩

Snel geleverd en heel leuk verpakt met een extraatje

Super, fijne bestelmethode! Snel geleverd heel leuk ingepakt!!! Echt super!

Heel fijn! Bestelling snel geleverd. Echt super leuk ingepakt! Echt heel slim om een vingerspons erbij te doen! Verzendkosten wat hoog voor 1 sjabloon...

Snelle en nette levering met altijd een verrassing erbij die voor een lach op mijn gezicht zorgt

Waanzinnig goede service en contact

Mooie sjablonen besteld voor carnaval. Helaas met de post niet aangekomen. Door zeer prettig contact en snelle handelen, is hetzelfde pakketje nogmaals verzonden per post en nu wel een dag later binnen gekomen. De website is mooi, overzichtelijk en makkelijk in gebruik.

de sjablonen zijn fijn en werden keurig op tijd geleverd.

Ik had per abuis een verkeerd sjabloon ertussen, dat werd onmiddellijk gecorrigeerd en dus direct per post de goede opgestuurd. Ik ben zeer tevreden. Zowel over de levering als ook de sjablonen zijn van een prima kwaliteit. En de pakketjes zijn een plezier met uitpakken. Ger

Wat een kneuterig pakketje, wat een feestje!!

Een lach van oor tot oor! Wat een feestje om het pakketje open te maken! En zoveel extra’s, gewoon “te” leuk! Ik houd Crea Rose in m’n gedachten! “ Keep up the good work”🥰