Topservice!

Heeeel leuk om een pakketje van Crearose te ontvangen. De bestelling op zich is als een geschenkje met altijd een leuke verrassing binnenin.

Zelfs een aankoop voor jezelf is een cadeautje om te ontvangen.

Mooi groot assortiment, makkelijk besteld en snel ontvangen. Nou zou dit voor veel webshops kunnen gelden. Maar Crearose doet net dat stapje extra. De zorg en aandacht van het pakketje, het extraatje en de lieve boodschap voor de postbode maakt dat Crearose je even speciaal laat voelen.

Het was een heerlijke verrassing en ik heb er al mooie bloemen van kunnen maken.

De kwaliteit van de ballonnen is heel mooi. Als beginnend contactclown met ballonnen heb ik al fijn kunnen oefenen zonder knappende ballonnen. Ik hoop veel mensen met dementie of ernstig verstandelijke beperking hiermee blij te mogen maken. Dank jullie wel en tot een volgende keer. Ik bestel vast vaker.

Super, snel, attent

Een heel prettig bedrijf! Snel geleverd, zorgvuldig verpakt en een extra attentie erbij. Echt een aanrader.

Fantastisch!

Een cadeautje om uit te pakken! En altijd een leuke extra, erg lief!

Leuk feestproduct maar niet op tijd bij de jarige

De wandelende ballon was bedoeld om een jarige vriend te verrassen. Helaas werd het pakket te laat na zijn verjaardag pas bezorgd - mosterd na de maaltijd. Echt jammer. Met verjaardagen wil je dat een attentie precies op die dag bij je dierbare is. Mijn tip aan CreaRose is dan ook: zorg voor een systeem waarmee je precies kunt plannen op welke dag de attentie wordt afgeleverd. Dat zou jullie overigens mooie producten opwaarderen en aanbevelenswaardig maken.

Hallo Anton Wat jammer voor jullie dat de ervaring niet was wat jullie ervan gehoopt hadden en voor ons jammer van de onvoldoende. Hopelijk heeft het monstertje ondanks de te late aankomst wel voor een glimlach gezorgd bij de jarige. Zoals aan de telefoon ook al gezegd hadden jullie op het opmerking formulier een gewenste datum kunnen doorgeven, dit staat ook vermeld bij de ballon. Jullie hebben dit formulier namelijk wel gebruikt om een tekst door te geven. Er was geen kaartje besteld maar we zijn niet zo moeilijk en hebben er daarom een gratis kaartje bij gedaan. Ook staat erbij dat we een gewenste datum niet kunnen garanderen, we zijn hiervoor afhankelijk van Postnl en helaas zijn die niet altijd even betrouwbaar. Er zijn sites die dit beloven maar dit is nooit 100 procent betrouwbaar. Wij doen liever geen beloftes die we niet na kunnen komen. We hebben nu bij het wandelende ballon monstertje de tip toegevoegd dat er tijdig besteld moet worden, het liefst verzenden we namelijk een drietal dagen op voorhand. Hopelijk voorkomt dit verdere teleurstellingen in de toekomst. Bedankt voor het advies. Team CreaRose

Alles bestens - Vielen Dank!!!!

Erstklassige Ware, liebevoll verpackt und schnellstens verschickt. Vielen lieben Dank aus Deutschland!!!!!

Hallo Silke Dankeschön, und viel Freude gewünscht mit deine Produkte. Bis nächsten Mal. Schönen Tag XxX Brenda Team CreaRose

Site goed om te bestellen. Alle service die wordt aangeboden op een prima wijze uitgevoerd.

Hallo Joke Fijn dat je zo tevreden bent, bedankt voor je review. Groet Brenda 🌹Team CreaRose

Een goede en super geholpen met wat ik wilde echt top

Wat fijn om te horen. Bedankt voor de positieve review en wie weet tot ziens Groet Brenda Team CreaRose 🌹

Snelle levering van mijn bestelde sjablonen! Leuk ingepakt ook!

Bedankt voor je positieve review Jill. We vinden het fijn dat je er zo blij mee bent, dat horen we graag. Tot ziens bij CreaRose Team CreaRose 🌹

Goede service en snel

Producten zoals omschreven. klantenservice supersnel. aanrader

Hallo Sheila Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Dat horen we graag en doen we ook met veel liefde Veel plezier ermee Team CreaRose 🌹

Snelle reactie op bezorgmogelijkheid, vriendelijke mail en leuke spullen.

Hallo Pien Bedankt voor je review dat stellen we zeer op prijs Groet Elles Team CreaRose

Wederom perfect.

Snelle levering en een persoonlijke touch door middel van het cadeautje. Daar word je blij van!

Hallo Fránces Dat horen we graag, fijn dat onze opzet geslaagd is. Veel plezier nog met je sjabonen etc. Groet Brenda Team CreaRose 🌹

Schitterende service MET surprise om naar uit te kijken

Steeds op tijd geleverd Correcte afhandeling Leuke verrassing voor groot én klein :-)

Hallo Els Wat een heerlijke review, daar worden wij weer blij van. Het is een wisselwerking, wij houden van mensen blij maken maar andersom is het ook super on te horen dat je uitkijkt naar onze pakketjes. Groet Sanne Team CreaRose 🌹

Perfect verpakt ,leuke verrassing. Dit is een aangename kennismaking met Crea Rose.

Hallo Suzy Nogmaals welkom als nieuwe klant, wat leuk dat onze eerste 'kennismaking' zo positief was. We vinden mensen verrassen echt het leukste wat er is Groet Brenda Team CreaRose 🌹

Leuke attenties bij bestelling, goede prijzen

Bij mijn bestelling zaten leuke extra attenties en een kaartje met een ‘persoonlijke’ tekst, waardoor ik extra verrast was.

Hallo Simone We konden tijdelijk niet in het systeem vandaar de verlate reactie. Bedankt voor je positieve review, dat stellen we zeer op prijs. Fijn dat onze opzet (mensen verrassen) geslaagd is. Wie weet tot ziens Groet Elles Team CreaRose 🌹

Gewoon goed

Snelle levering, prima materiaal.

Hallo, We konden tijdelijk niet in het systeem vandaar de verlate reactie. Bedankt voor je positieve review, dat stellen we zeer op prijs.. Groet Elles Team CreaRose

Zeer goede en snelle service, leuke producten, feestelijke verpakking, met extraatje.

Hallo Mariska We konden tijdelijk niet in het systeem vandaar de verlate reactie. Bedankt voor je positieve review, dat stellen we zeer op prijs. Fijn dat we je konden verrassen, dat doen we graag Groet Elles Team CreaRose

Ontzettend leuke en persoonlijke touch aan de bestelling toegevoegd! Blij met de schmink sjablonen die ik had besteld. Maar wat leuk er zat een cadeautje bij en daarin een extra sjabloon! Ook snelle levering!

Hallo Nicolette We konden tijdelijk niet in het systeem vandaar de verlate reactie. Bedankt voor je positieve review, dat stellen we zeer op prijs. Je hebt er vast al mooie dingen mee gemaakt. Als je het leuk vind om iets te showen dan mag dat altijd in onze schminksjablonen groep op Facebook. Wie weet tot ziens Groet Brenda Team CreaRose 🌹

in 1 woord super

wordt er zo blij van

Hallo Sandra En van zo'n review worden wij weer blij 😃 We konden tijdelijk niet in het systeem vandaar de verlate reactie. Bedankt voor je positieve review. Groet Brenda Team CreaRose

Leuk extra sjabloon

Snelle levering en leuk dat er als verrassing een passend mini sjabloontje bij zat.

Hallo Natasja Fijn dat je er zo blij mee bent. We konden tijdelijk niet in het systeem vandaar de verlate reactie. Bedankt voor je positieve review, dat stellen we zeer op prijs. Groet Brenda Team CreaRose

Geweldig leuke en snelle service!

Het pakketje zelf was al een cadeautje. Mooi verpakt en leuk om open te maken! Naast mijn bestelling zaten er nog wat leuke kleinigheidjes bij. Kortom, heel tevreden!

Wat fijn dat je er zo blij mee bent en dat je ons aanbeveelt bij anderen We konden tijdelijk niet in het systeem vandaar de verlate reactie. Bedankt voor je positieve review, dat stellen we zeer op prijs. Groet Brenda

Super service!

Besteld, snel geleverd en fijne communicatie.

Dankjewel Wencke We konden tijdelijk niet in het systeem vandaar de verlate reactie. Bedankt voor je positieve review, dat stellen we zeer op prijs. Groet Brenda Team CreaRose

Echt een cadeautje!

De bezorging van mijn bestelde producten was snel georganiseerd en het openen was echt een feestje. Keurig verpakt met een verrassing er bij. Ik bestel hier zeker nog een keer!

Dat heb je inmiddels gedaan 😉 We konden tijdelijk niet in het systeem vandaar de verlate reactie. Bedankt voor je positieve review, dat stellen we zeer op prijs. Groet Brenda Team CreaRose 🌹

Mooie producten voor een acceptabele prijs, goede service

Goed, ik ben tevreden over CreaRose.

Hallo Susan We konden tijdelijk niet in het systeem vandaar de verlate reactie. Bedankt voor je positieve review, dat stellen we zeer op prijs. Team CreaRose