Super leuk pakketje

Snelle levering en een super leuk pakketje bedankt

Met liefde en zorg gemaakt

Zelfs het openen van de verpakking is een feestje door de persoonlijke cadeautjes die erbij zitten. Snel en accuraat en met zorg gemaakt.

Snelle levering leuk presentje

Snelle levering, ruim assortiment

Top service Snelle levering

Op mijn vraag of er ook iets was, van een sjabloon voor no food, no farmers, kwam "nee, maar dat kan ik wel maken" en zeer snel al een bericht, 2 mooie, actuele sjablonen! De bestelling van de glitter, was weer supersnel, mooi verzorgd, erg blij mee

Fijne en duidelijke website en snelle levering.

Top ballonnen en service!

Ik koop modeleer ballonnen bij CreaRose en dat is altijd een fijne ervaring. De ballonnen zijn van goede kwaliteit en voor een goede prijs. Je krijgt zelfs elke keer nog een paar extra ballonnen in een klein zakje. Toen ik een keer een grote flamingo wilde maken die in 2 formaten kon heb ik in een berichtje bij m'n bestelling gevraagd of ze misschien een paar roze ballonnen van een groter formaat voor me hadden (aangezien die niet in de winkel verkocht werden). Tot mijn verbazing kreeg ik die gratis en voor niks erbij. Helemaal top dus, ik blijf trouwe klant!

Super vriendelijk geholpen en ook nog eens snel ben blij met mijn bestelling

Snelle en goede service

Makkelijk bestellen, snel geleverd, leuk verpakt en toen ik door een storing per abuis twee keer een bestelling geplaatst en betaald had, werd dit snel opgelost en netjes terugbetaald. Prettig bedrijf, zowel de fysieke winkel als de website. Ze denken mee en maken er altijd een feestje van!

Zoals altijd alles in orde!

Het is een feestje om je bestelling van CreaRose uit te pakken: kwaliteitsproducten en altijd gezellig ingepakt en met een extraatje. Daarnaast zijn de service en communicatie uitstekend.

Snelle levering , mooi sjabloon , zat in een mooi papiertje. Echt een cadeautje om open te maken ..

Mooie producten

Makkelijk bestellen via de site. Spullen worden snel verzonden. Alles wordt netjes ingepakt.

Leuk pakketje ontvangen

Fijne ervaring met bestellen en bezorgen. Leuke verrassing in het pakketje.

Topservice!!

Goede prijs en snelle service!!

Fijne winkel winkel met veel producten

Fijne webshop met ruim assortiment. De pakketjes worden ook erg mooi verpakt, steeds weer een cadeautje om uit te pakken.

snelle verzending, vriendelijk personeel

Snel geleverd en met zorg ingepakt

Bij het openen van het pakje werd ik blij van het mooi ingepakte pakketje, toen bleek er ook nog een extraatje in te zitten! Dankjewel.

Goede en snelle levering

De bestelde ballonnen zijn snel geleverd en in de verpakking zat nog een leuke verrassing! Heel erg leuk!

Snelle levering en ook nog een extraatje erbij ❤️

Een aantal schminksjablonen besteld en daar een sjabloon cadeau bij gekregen

Altijd een goed gevoel telkens mijn bestelling van jullie aankomt ,op tijd Juist en dan toch nog verrast worden met Een leuk cadeau.

Top service.

Ze nemen altijd de tijd voor je en verzenden je bestelling zsm. Top.

Leuke sjablonen

Super leuke sjablonen en contact is altijd netjes. Leuk dat ze er ook altijd mini sjabloontje bij doet.

Hart verwarmend

Het was echt een feestje om jullie pakketje uit te pakken. Werd er helemaal blij van. Mijn dag kon niet meer stuk. Bedankt

Leuke dingen en snel

Mijn bestelling was er snel en zo leuk ingepakt echt een cadeautje

Vriendelijk, behulpzaam en netjes,

De eerste keer had een afspraak voor de schmink omdat het voor mij nieuwe merken waren. En ik werd echt goed geholpen. Kreeg tips en kon in het atelier in alle rust kijken. Nu heb ik online nog wat bij besteld en weer super netjes. Netjes verpakt wat het een beleving maakt om te openen. Net een klein feestje in een doosje. Super leuk is het kleinigheid wat je van hun cadeau krijgt. Er wordt echt aandacht aan besteed en dat maakt dat ik er terug zal komen en/of opnieuw bij hun zal bestellen.