Erg prettige samenwerking.

Er wordt goed meegedacht, snelle service, goed verpakt en een lief cafeautje.

Snel, goed verpakt en super kwaliteit!

Super en snelle service.... top!!

Top service 🤩

Snel geleverd en heel leuk verpakt met een extraatje

Super, fijne bestelmethode! Snel geleverd heel leuk ingepakt!!! Echt super!

Heel fijn! Bestelling snel geleverd. Echt super leuk ingepakt! Echt heel slim om een vingerspons erbij te doen! Verzendkosten wat hoog voor 1 sjabloon...

Snelle en nette levering met altijd een verrassing erbij die voor een lach op mijn gezicht zorgt

Waanzinnig goede service en contact

Mooie sjablonen besteld voor carnaval. Helaas met de post niet aangekomen. Door zeer prettig contact en snelle handelen, is hetzelfde pakketje nogmaals verzonden per post en nu wel een dag later binnen gekomen. De website is mooi, overzichtelijk en makkelijk in gebruik.

de sjablonen zijn fijn en werden keurig op tijd geleverd.

Ik had per abuis een verkeerd sjabloon ertussen, dat werd onmiddellijk gecorrigeerd en dus direct per post de goede opgestuurd. Ik ben zeer tevreden. Zowel over de levering als ook de sjablonen zijn van een prima kwaliteit. En de pakketjes zijn een plezier met uitpakken. Ger

Wat een kneuterig pakketje, wat een feestje!!

Een lach van oor tot oor! Wat een feestje om het pakketje open te maken! En zoveel extra’s, gewoon “te” leuk! Ik houd Crea Rose in m’n gedachten! “ Keep up the good work”🥰

Leuke producten

Ik heb schminksjablonen en vingersponsjes gekocht. Voldoende keuze in sjablonen, leuke ontwerpen. Met de vingersponsjes breng je de schmink heel makkelijk aan. De bestelling was ook snel binnen. Kortom, een goede ervaring.

Prima product, prima service

Na het plaatsen van de bestelling werd nog even contact met mij opgenomen om te checken of ik het juiste product had besteld. Erg netjes dat ze hierin meedenken en advies geven. Prima levering, en bij de vertraging door de verzender deden ze hun best het mee op te lossen.

Snelle levering en goede service

Snelle levering van mooie materialen!

Wat een keuze in de webshop! Het liefst zou ik alles ontvangen! De materialen zijn kwalitatief goed en voor een leuk prijsje.

Goede snelle service

Mooie producten met goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle service

Geweldige service

Fijne chat contact en daarna en prachtig op maat gemaakt product geleverd

Toppie!

Gewoon de zending op zich. Veel aandacht aan besteed. Leuke attentie erbij.

Snelle en creatieve levering!

Het pakketje zat vol verassingen! Heel erg leuk gedaan!

snelle levering, netjes verpakt, en een leuke verassing!

snelle levering, netjes verpakt, en een leuke verassing!

Prima, snel en leuk!

Wat leuk om bij jullie iets te bestellen, los van het feit dat het lekker snel geleverd werd, zaten er ook kleine verrassingen in! Ook de verwijzing naar de filmpjes op YouTube kan ik goed gebruiken. Maar het belangrijkste, de kwaliteit van de spullen, is prima! Dus... voldoende redenen om volgende keer weer in jullie assortiment te zoeken als ik iets nodig heb!

Snel geleverd! En een echte verrassing wat op je duurmat valt! Super bedankt!

Besteld en een dag later al in huis. Met een leuk extraatje erbij, super dus!

Snel geleverd. Et leuk verpakt en gratis extra's. Echt een feestje dus.

Een feestje om uit te pakken

Erg snelle verzending, duidelijke communicatie en superleuk ingepakt allemaal, een feestje om uit te pakken

Snel en leuk

Snelle levering, op de hoogte gehouden en ets extra is altijd leuk. Ook heel betaalbaar en makkelijk bestellen !