Ik heb stencils besteld voor een Sinterklaas schmink klus. Snel bezorgd en de stencils zijn van goede kwaliteit. Meteen gebruikt en veel blije gezichtjes:)

Super service!

Heel erg klantgericht, heb je een vraag, er is bijna altijd een antwoord en oplossing! En er zit altijd een kleine attentie extra bij je bestelling, zo lief! Gewoon super leuk en fijn om bij CreaRose te bestellen.

Wederom een feestje om mijn bestelling te ontvangen!

Dit was niet mijn eerste bestelling en zeker niet mijn laatste. Snelle levering en altijd keurig (en gezellig) verpakt!

Maken producten op bestelling. Super service.

heel positief,

leuke extra's bij de bestelling die passend zijn bij de producten die ik heb aangeschaft

Hele snelle service. Duidelijk site. En wat een aangename verassing dat er nog een klein presentje bij zat. Super super lief. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Super blij met de stencils en het cadeau!

Super blij met de stencils en het cadeau!

Heel verrassend mooi pakket mogen ontvangen

Heb al vaker schmink besteld ergens, maar dit pakketje was echt verrassend. Je zag dat het met veel liefde was ingepakt. Veel extra's en mooi ingepakt met persoonlijke stickertjes. Heel leuk en kreeg inderdaad een lach op mijn gezicht. De schmink is goed vsn kwaliteit en kwasten en sponzen ook. De sjablonen zijn ook leuk en zijn ook anders op andere sites. Enige minpuntje. Ik krijg deze niet zo goed schoon dan mijn andere sjablonen, maar misschien ligt dat aan mij. Bedankt voor het leuke pakket! Ga zo door.

goede snelle levering

Super snel in huis met een leuke attentie.

Er zaten leuke kleine extra's bij mijn bestelling, super leuk. En goede kwaliteit sjablonen.

Wat een geweldig pakketje om uit te pakken. Was helemaal verbaasd. Complimenten!

Toppers!!

Met liefde....

snelle levering en mooi verpakt

Ik had sjablonen gekocht voor mijn schminkwerk, ze hebben altijd aparte sjablonen. Altijd leuk ingepakt met een kadootje erbij, het is een feestje om het uit te pakken.

Super!!

Super snelle service de ken echt met je mee.. Bestel hier de glitters voor de carnaval.

Hallo Moniek Fijn om te horen, bedankt voor je enthousiaste review Groet Brenda 🌹

Supersnelle verzending

Naast de supersnelle verzending ook een leuk extraatje ontvangen bij mijn bestelling (sjablonen). Helemaal top en echt een aanrader wat mij betreft!

Wat fijn om te lezen dat je ons aanraadt. Vinden we fijn om te horen. Dankjewel Team CreaRose 🌹

Goede prijs kwaliteit verhouding en leuk verpakt met altijd een leuke extra verassing.

Super leuk dat er altijd wat extra leuks bij zit. Goede prijs en snel verstuurd.

Dankjewel Margriet Fijn dat we je weer mochten verrassen, dat doen we graag. Bedankt voor de positieve review Team CreaRose 🌹

Zeer tevreden!

Snelle levering, goed ingepakt. Precies wat ik verwachte. En zo op tijd.! Zoveel keuze in de sjablonen. Voor Sinterklaas en kerst. Ik ben er echt heel blij mee..

Hallo, Fijn dat alles zo goed bevallen is dat horen we graag Team CreaRose 🌹 Elles, Tom, Brenda

Snelle levering en mijn bestelling was duidelijk met heel veel liefde en aandacht ingepakt! Dankjulliewel

Hallo Sharoon Fijn dat onze opzet geslaagd is, pakketjes inpakken vinden we ook ontzettend leuk om te doen. Veel plezier ermee. Team CreaRose 🌹 Elles, Tom, Brenda

Hele grote glimlach op mijn gezicht

Snel bezorgd, Super mooi met zorg ingepakt. En als verrassingen extra kadootjes erbij.

Hallo Desirée. Fijn dat je zo tevreden bent, bedankt voor je review. Stellen we zeer op prijs. Team CreaRose 🌹 Elles, Tom, Brenda

super snel geleverd

goed en snel geleverd leuk dat er nog een paar kleine sjablome erbij zaten.

Heel graag gedaan, Bedankt voor de review en graag tot ziens. Team CreaRose 🌹 Elles, Tom, Brenda

goede communicatie, snelle levering, goed verzorgd en attent.

goede communicatie, snelle levering, goed verzorgd en attent.

Hallo Martine Bedankt voor de positieve review en alle complimenten. Team CreaRose 🌹 Elles, Tom, Brenda

Helemaal blij

Altijd weer een feestje om mijn bestelling binnen te krijgen.. Mooie Sjablonen en Glittertattoos, leuk ingepakt en altijd een themagericht mini sjabloontje erbij.. Zelfs de postbode werd er vrolijk van ;) Ik blijf terugkomen bij CreaRose!

Hallo Miriam Altijd leuk om ook de postbode blij te maken. Veel plezier ermee en we zien je graag 'terug' Team CreaRose 🌹 Elles, Tom, Brenda

Attent en snel

Snelle en accurate levering, met een leuk kadootje als bonus

Bedankt voor de positieve review. Dat horen we graag. Team CreaRose 🌹 Elles, Tom, Brenda

Altijd een snelle en goede service

Als je iets bij crearose besteld is het altijd super snel in huis, mooi verpakt, en super lief zit er ook niet iets extra’s bij!!! Als je vragen hebt dan zijn ze snel met antwoorden en denken ze graag met je mee! Gewoon top!!

Hoi Erika Fijn dat je altijd weer blij bent met onze service. Bedankt voor je enthousiaste review. Team CreaRose 🌹 Elles, Tom, Brenda

Heel fijne webshop.

Alles wat je maar zoekt is vindbaar. Is het niet op voorraad, dan zijn er genoeg alternatieven. Ook de sjablonen zijn super gaaf! Elk pakketje is weer een kadotje, een feestje om open te maken.

Wat fijn dat we je zo blij maken met onze pakketjes Super fijn om te horen. Team CreaRose 🌹 Elles, Tom, Brenda