Top! Alles perfect in orde plus extraatjes erbij

Alles was perfect in orde! Het ging slechts om een aantal stencils maar deze kwamen in een prachtige verpakking waardoor je echt een kado gevoel kreeg. Er zaten allerlei kleine extraatjes bij zoals 2 mini stencils met carnavals logo. Super tof! Ook zat alles al op de ringetjes die ik er ook bij had besteld. Super compleet aangeleverd dus. Een feestje om te krijgen en uit te pakken

Wat een aangename verrassing; al die kleine cadeautjes bij mijn bestelling. Zo leuk!!

Snel

Blij met mijn bestelling. Goed te gebruiken en snel geleverd. Donderdag besteld en zaterdag al in huis.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Cadeautje om uit te pakken!

Ruime keuze, leuke prijs, snel bezorgd en een feestje om uit te pakken! Voor herhaling vatbaar.

Artikel kwam snel, is van goeie kwaliteit en was als een cadeautje verpakt!

Geweldig: het is echt een cadeautje!

Mooi op tijd, heel leuk ingepakt en je krijgt zelfs meer dan je verwacht!

Een fantastisch snel contact en een perfecte en snelle bezorging

Ik zocht nog snel 2 schminksjablonen en stuurde een appje of het nog mogelijk was. Verzending kon meteen en een dag later lag het pakketje op de deurmat. Wat een feest om open te maken!

Mooi materiaal

Mooi materiaal, heel leuk lief cadeautje en snel bezorgd!

Snel en correct

Mooie sjablonen werden heel snel afgeleverd. Door late bestelling (woensdag) was ik bang ze door bijvoorbeeld drukte niet meer voor carnaval geleverd te krijgen, maar was niet nodig (donderdag al in brievenbus). Goed verpakt, erg tevreden mee.

Toppertjes

Super snelle verzending, lief kadootje erbij, Brenda en haar team zijn Toppers!

Hartstikke leuk!

Fijne materialen en een extra cadeautje erbij in de vorm van schminksjablonen. Feestelijk verpakt, een cadeautje om te krijgen. :-)

Veel keuze

Ruime keuze uit schmink en snelle levering. Heel mooi ingepakt met ook nog leuk kadootje bij je bestelling. Ik ga hier zeker vaker bestellen

Superformidasties

Zeker een aanrader ga hier nog bestellen !!! En wat een leuke verassingen zaten er bij mijn bestelling helemaal top en snelle levering

Hallo Rebecca Dit toverde echt een grote glimlach op onze gezichten. Bedankt voor de review we voelen ons echt superformidasties 🎉 Team CreaRose

Een met zorg ingepakt pakket met lieve cadeautjes.

Dankjewel Sally Dat doen we graag. Ook bedankt voor je leuke Facebook berichtje. Groetjes Team CreaRose

Snelle levering en alles perfect en ook nog eens een kleine verrassing.

Fijn om te horen Jos. Bedankt voor de mooie review. Team CreaRose 🌹

Grote glimlach!!

Ondanks dat ik slechts een hele kleine bestelling had gedaan, was het pakje een echt cadeautje. Bedankt CreaRose, niet alleen voor de snelle en vlekkeloze levering, maar vooral voor de grote glimlach die jullie op mijn gezicht toverden. Chapeau!!

Dat doen we graag Marcel Fijn dat onze opzet geslaagd is. Bedankt voor de positieve review Team CreaRose 🌹

Super met veel extra's bij de levering

Hallo Mendy Fijn om te horen. Bedankt voor de positieve review Team CreaRose 🌹

Meedenkend en klantvriendelijk!

Een product bleek uitverkocht. Ik ontving een voorstel ter vervanging. Uiteindelijk de betaling retour maar een sample van een ander merk cadeau. Dát, inclusief de rest van de bestelling werd snel geleverd en ja...dat zag eruit als een cadeautje en zo voelde het ook met de verschillende extra's die eraan toegevoegd waren!

Super dat we het op deze manier toch konden oplossen. Fijn dat je dat op prijs stelt. Hele fijne carnaval gewenst en bedankt voor de review. Team CreaRose 🌹

Er wordt snel reactie gegeven op de mail/app. Netjes verpakt en er zat een leuke, kleine verassing bij.

Hallo Natasja Fijn om te horen dat alles naar wens was Daar worden we blij van. Team CreaRose

Echt een cadeautje om te krijgen. Leuk ingepakt en nog een paar sjablonen cadeau gekregen. Heel leuk.

Leuke site

Hele leuke site, blij met mijn pakketje

Hallo Corinne Bedankt voor het aanpassen en de positieve review. Veel plezier met de artikelen en alvast een fijne carnaval Team CreaRose

wat een feestje om een pakketje te mogen openen

een aantal sjablonen besteld en niet alleen super snel verzonden maar ook nog eens ontvangen met allerlei leuke verrassingen. echt een feestje. nog niet gebruikt maar het ziet er allemaal goed uit. dat gaat deze carnaval helemaal goed komen.

Hallo Peer Wat super om te horen Bedankt voor positieve review en een fijne carnaval Team CreaRose

SUPER!

Snelle bezorging. Het uitpakken van het pakketje was echt een feestje! Zo mooi ingepakt! Bedankt!

Hallo Inge Fijn om te horen. Heel veel plezier ermee en alvast een fijne carnaval gewenst. Bedankt voor de review. Team CreaRose

Snelle verzending

Prima webshop, super snelle en nette verzending. Artikelen zijn netjes en precies wat ik ervan verwacht.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.