Snelle levering, goed verpakt

Waar ander website consumenten tekort doen door van alles erbij te halen als reden voor het te laat leveren. Kwam Crearose netjes de verzend afspraken na. Pakket was goed verpakt, prijs beter dan andere websites en nog een kaartje met een positieve text in deze barre tijd.

Hallo Dylan Bedankt voor je positieve review, fijn dat onze opzet geslaagd is. Met vriendelijke groet Team CreaRose

Héél blij dat ik bij CreaRose heb besteld

Ik had een doos vol mooie schminck producten besteld maar vergat er toch twee in mijn winkelmandje te plaatsen. Via Whatsapp was dit snel opgelost. PostNL bezorgde een mooi ingepakt doosje waar ik meteen blij van werd. Kortom alleen maar pluspunten. Mooie producten, snelle levering en prachtig verpakt.

Hallo Mirjam Wat leuk om je enthousiaste reactie te lezen, dankjewel. We wensen je veel plezier met je bestelling. Voor vragen kun je altijd contact opnemen. Groet Brenda Team CreaRose 🌹

Boven verwachting!

Het was echt een cadeautje! Ondanks dat ik het voor eigen gebruik besteld had, voelde het als een feestje! Ik werd al blij voordat ik het pakketje überhaupt open gemaakt had... en toen het eenmaal uitgepakt was werd is nogmaals verrast door de inhoud! Bedankt voor dit leuke pakketje!

Hallo Monique Fijn dat onze opzet geslaagd is, helemaal in deze tijd is een glimlach op zijn tijd zo belangrijk. Veel plezier ermee en super bedankt voor je positieve review. Groet Brenda Team CreaRose 🌹

alles prima verlopen

vlot verlopen

Hallo Heidi Bedankt voor je positieve review dat stellen we zeer op prijs. Team CreaRose 🌹

Een ge-wel-dig pakketje

De doos opzich is al een cadeautje om te krijgen! Zelfs aan de werknemers van de post wordt er gedacht. Met liefde in gepakt, dat zie je gelijk! Super blij met mijn schmink sjablonen!

Hoi Corine Super leuk om je reactie te lezen op het pakketje. Bedankt hiervoor. Veel plezier met je bestelling en graag tot ziens Team CreaRose 🌹

Betrouwbaar, snel en leuk verpakt

Betrouwbaar, snel en leuk verpakt

Hallo Sharlene Bedankt voor je positieve review, daar zijn we heel blij mee. Graag tot ziens. Groet Brenda Team CreaRose 🌹

Snel vriendelijk kwaliteit

Hallo Bedankt voor de positieve review, dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Snelle levering en heel leuk om het te ontvangen. Leuke attenties erbij.

Perfect !!!!

Super service. Heb 2 ballonnen besteld en ze zijn nog geweldig mooi.

Hallo Lenny Fijn dat je bestelling zo goed is bevallen. Bedankt voor de positieve review, dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Volop tevredenheid

De Bestelling is spoedig geleverd. Ontzettend leuk verpakt. Dat had ik niet verwacht en er zat ook nog een presentje bij. erg attent! Ik zal de volgende keer zeker weer een bezoek aan jullie brengen als ik weer wat nodig heb!

Hallo Tamara Fijn dat we je in deze ingewikkelde tijd hebben mogen verrassen. Bedankt voor de positieve review, dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Vlugge levering

De mondmaskers met de vermelding "Slechthorend" zijn mooi gemaakt. Dank u wel

Hallo Susanna Bedankt voor de positieve review, dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Mooi verpakt en leuk extra'tje

Zeer tevreden over mijn koopervaring bij créa rose. Goed verpakt, mooie producten. Extra attentie is heel fijn!

Snel en persoonlijk

Kreeg mijn bestelling (met een leuk, persoonlijke verrassing) snel binnen

Hallo Hugo Bedankt voor de positieve review, dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Ik heb mondkapjes met #slechthorend besteld, omdat het nog al lastig communiceren is in deze tijd. Fijn dat er ontwerpers zijn die ook aan ‘ons’ denken. Er ging iets mis met de bestelling en binnen no time had ik de goede binnen. Het product is stijlvol en subtiel en ik ben er super blij mee!! Bedankt voor de goede en snelle service.

Hallo Elisa Fijn dat je er blij mee bent, we denken graag met iedereen mee, bedankt voor de positieve review, dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Fijn en snel

Snelle bezorging, na een goed advies via instagram. Het pakketje was ook mooi en attent met zelfs een boodschap voor de bezorger en verstopt in de doos voor mij. Zatten ook nog 2 extraatjes in. Het zijn de kleine dingen die het doen.

Liefdevol

Zo ontzettend liefdevol met die kleine stickertjes met leuke teksten erop,kadotje erbij en een fijne dag voor de postbode op de envelop super tof mvg Thijs Lous

Persoonlijke snelle service! Aanrader

Hele goede ervaring. Goede communicatie. Keurige verzending met persoonlijke noot! Hier worden mensen blij van. Echt aan te raden.

Hallo Lienke Bedankt voor je positieve review. Fijn dat het zo goed bevallen is, wij worden hier ook weer blij van. Team CreaRose 🌹

Ik miste één product in mijn bestelling. Ik heb telefonisch contact opgenomen en werd snel en vriendelijk geholpen. Heel leuk die kleine attenties die bij de bestelling zitten.

Hallo Natasja Fijn dat we het snel en na tevredenheid konden oplossen. Het is absoluut niet onze stijl om iets te vergeten maar soms springen producten ineens uit de pakketjes 😉 Gelukkig konden we het tijdig nasturen. Fijn dat je verder blij met je pakketje was Groet Brenda Team CreaRose 🌹

Zeer tevreden.

Mooi produkt.

Hallo Fientje Bedankt voor de positieve review, dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Wat een feestje om de bestelling te ontvangen! Heel leuk ingepakt en de extra liefde werd ontzettend gewaardeerd.. :-)

Super service met een leuke attentie erbij

Snelle levering met een leuke attentie bij de bestelling! Heel erg tevreden. Al vaker hier besteld en altijd goed.

Bedankt voor de positieve review, dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Snelle levering. En super leuk dat er altijd een extra sjabloon bij zit.

Goede service, snelle verzending & fantastisch assortiment!

Prachtig bedrijf, goede producten en altijd bereid om met je mee te denken!

Hallo Anke Fijn dat we altijd aan je verwachtingen voldoen. Bedankt voor je positieve review, dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Super tevreden met de mooie ballon

Een super mooie ballon ontvangen erg tevreden er mee .

Hallo Wilma Fijn om te horen dat je er zo tevreden mee was. Bedankt voor je positieve review, dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Uitstekende service en prettig contact

CreaRose levert kwaliteit producten met uitstekende service. Zij zijn goed te bereiken en vriendelijk.

Hallo Amy Bedankt voor je positieve review en je lovende woorden dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹