Snel, goed en zo lief. Altijd een liwf berichtje en cadeautje

Bedankt voor de snelle levering!!

Ik had de bestelling binnen 24 uur in huis. Met zelfs een paar leuke attenties. Dank jullie wel

Top service en verrassend

T was snel verzonden en als de bezorger ook snel is dan kan je het binnen een paar dagen of zelfs de volgende dag in huis hebben. Heel fijn. De spullen die ik had besteld, zijn van goed kwaliteit en werkt makkelijk. Ook zo leuk dat je er nog verrassing bij krijgt wat bij jou bestelling past.

super, snelle levering goede kwaliteit

super snelle levering, goede kwaliteit. je bestelling is als een cadeautje wat je zelf hebt gekocht. Hele leuke attentie erbij

Snel en leuk

Mooi assortiment, snelle levering en superleuk verpakt.

Helemaal top.

Als ik bij CreaRose bestel heb ik het altijd op tijd binnen, soms eerder dan verwacht, en wat zo leuk is, er zit altijd een klein extraatje bij. Een glittertattoo of een minisjabloontje o.i.d.en dat is een aangename verrassing, Dank jullie wel, héél erg attent! Groet, Marian Reemers.

Prima service en levering!

Prima service en levering!

Snelle levering en goede service

Toen in mijn pakketje open maakte zag ik niet alleen mijn bestelde artikelen maar ook nog eens bruikbare en leuke attenties erin verwerkt. Dit pakketje was echt zo leuk om uit te pakken. Ook de levering was heel snel. Dankjewel Crearose!

Zeer goede service & mooie producten

Leuk verpakt een zeer mooie producten!!

Goede prijs en fijne service

Scherpe prijs en leuk pakketje

Mooi product snelle levering

Leuke producten en goede kwaliteit . Snelle levering. Ontving zelfs leuk extra sjabloontje. Deze site is makkelijk met bestellen en zeker aan te raden . Spullen worden goed verpakt en verzonden.

Eerst contact gezocht met crea rosé. Dit omdat ik een vraag had over een glitter tattoo. Deze hadden ze niet in het sortiment en hebben speciaal voor me zoontje een trein tattoo gemaakt. Helemaal blij mee gewoon perfect voor mij.

Goed service snelle levering

Tweede keer dat ik besteld heb bij Crearose vanwege hun enorme keuze aan voordelige schminksjablonen. Het wordt vervolgens super snel verzonden en het uitpakken is een waar feestje.

top

snelle bezoring, mooi produckt en schattig kadootje erbij

Geweldige service en top producten!

Super leuk om open te maken

Hele snelle levereing dank jullie wel.

Gewoon perfect

Snelle verwerking en mooi verpakt

Het was ontzettend leuk om mijn pakketje te ontvangen. Niet alleen de fijne producten die ik zelf besteld had maar ook wat leuke kleine presentjes en alles was heel mooi verpakt. Echt een kadootje!

Boven verwachting

Ik had een eenvoudige bestelling geplaatst. Hetgeen ik heb ontvangen was een feest om uit te pakken en meer dan verwacht. Heel erg leuk.

Duidelijke website, snelle en zeer vriendelijke service!

Ik kreeg heel snel antwoord op een vraag naar levering. Alles werd snel verstuurd. Het was leuk om de verpakking te openen. Er zaten leuke extraatjes bij! Dank u daarvoor! Ik zal zeker nog bij jullie bestellen!

Snel, verzorgd, vriendelijk!

Heel snelle, vlotte bestelling / levering. Mooi verpakt met een cadeautje erbij, dankjewel !

Top zoals altijd

Het is altijd weer een feest om samen met Crearose tot leuke ontwerpen te komen. Brenda heeft de gave om net even verder te denken. Daar ben ik zo blij mee.

supersnelle bezorging en leuke kleine verrassingen erbij:)

Goed!

Lievelderweg 91