Eerste online bestelling en zeer blij van

De bestelling zeer snel ontvangen en zelf een attentie bij gekregen

Last minute bestelling

Ik ben zeer tevreden, ik heb een last minute bestelling gedaan en deze was tot mijn verrassing gewoon op tijd binnen. Top Service.

Leuke sjablonen

Leuke sjablonen voor een mooie prijs! Het uitpakken is extra leuk als er nog mooie extraatjes bijzitten. Dat komt goed uit voor de koningsspelen.

Fijne webshop , leuk cadeautje erbij gekregen was echt een verassing , cadeautje was in de thema in de bestelling die ik had gedaan dat vond ik extra leuk. Het enige puntje is dat het niet is van Bv voor 15.00 de volgende dag in huis. Je weet dus niet precies wanneer het verzonden zou worden. als je het product de volgende dag nodig hebt is dat wel jammer. Wie weet een puntje voor in de toekomst. Verder zeer tevreden over creaRose ik ben heel blij met de variatie van schmink sjablonen hier . Ik ga zeker vaker bestellen.

Hallo Kim Bedankt voor je leuke review. Fijn dat de verrassing geslaagd is. Even over je optie voor de verzending. Bedrijven die adverteren met de volgende dag in huis, hebben dure contracten die er voor zorgen dat er 24/7 verstuurt kan worden. Dat hebben we niet en daarom zijn we afhankelijk van de snelheid van postNL. De pakketten worden altijd binnen 1 werkdag verzonden, vaak dezelfde dag nog maar ook dat is afhankelijk van wanneer de post weggaat. Vanaf het moment dat het hier weg is, ligt het in de handen van de verzendbedrijven en hun hardwerkende bezorgers. Die we daarom ook bedanken via onze pakketjes (fijne dag wensen) De dingen die we wel in de hand hebben zoals leuke pakketjes maken doen we daarom met extra veel liefde en plezier. Alvast een fijne koningsdag en tot een volgende keer. Team CreaRose 🌹

Top verder niks aan toe te voegen

Hallo Chris Bedankt voor je revietdat stellen we zeer op prijs Groeten van Team CreaRose 🌹

Zo makkelijk te bestellen

De website van CreaRose is overzichtelijk, de producten makkelijk te bestellen. Daarna werd ik goed op de hoogte gehouden over de verzending van de bestelling.

Hallo Foppe Fijn om te horen dat de verzending naar Frankrijk tot volle tevredenheid is verlopen. Heel veel plezier met de producten en tot ziens Groetjes Brenda Team CreaRose 🌹

Goedemorgen, ik vind de dingen die jullie verkopen goed en overzichtelijk. Het kadootje vond ik super leuk. Bedankt. Ik houd jullie wel in de gaten van wat er allemaal is. Groetjes anita

Fijne ervaring

De kwaliteit van de producten zijn heel goed. Leuke originele designs. Vragen via whatsapp worden met zorg beantwoord, met leuke extra weetjes en een link naar de juiste voorbeeldvideo. En wat een leuke verrassing in het pakketje; lieve minicadeautjes. Ik werd er helemaal blij van.

Hallo Janneke Dat horen we graag. Fijn dat onze verrassing geslaagd is.. Bedankt voor de positieve review. Groetjes Team CreaRose 🌹

Hele goede ervaring de envelop is al een feestje. Alles leuk ingepakt en ook nog eens een leuk cadeautje erbij. En goede service er wilde Iets niet lukken en werd direct geholpen. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Hallo Claudia Fijn dat alles gelukt is. We helpen altijd graag. Klanten contact maakt het werk ook leuk. Bedankt voor de review en tot ziens. Groeten Team CreaRose 🌹

Super!!

Het is altijd een feestje als je een pakket mag ontvangen van Crearose. Leuk ingepakt, snelle levering en goede kwaliteit.

Hallo Joyce Dat horen we graag. We maken er met liefde elke keer weer een feestje van. Veel plezier met je bestelling Groetjes van ons allen Team CreaRose 🌹

Uitmuntend!

Als je hier besteld, zit je op de goede plek! Zeer snelle, zorgvuldige verzending, mooi verpakt, kadootje!

Hallo Marion Dat is super om te horen We zijn ook altijd weer blij met jou als klant. Groetjes van ons allen Team CreaRose 🌹

Al jaren mijn favoriete webshop voor Schmink Kwasten en Sjablonen.

Hallo Jeanette Wat fijn om te horen Dat waarderen we zeer. We doen het altijd met veel plezier en zien je graag weer in de webshop 👋🏻 Groeten van Team CreaRose 🌹

duidelijk, snel en gezellig.

...

Hallo Syl Super fijn om te horen Bedankt voor je positieve review en tot de volgende keer Groetjes van ons allemaal Team CreaRose 🌹

Het was net n kadotje om.mijn bestelling uit te pakken!

Het was net een kadotje om mijn bestelling uit te pakken! Ik had voor onze "vriendendag" 2 sjablonen besteld...de bestelling kwam.snel en zat als n kadotje ingepakt...ze hadden er ook nog n klein sjabloompje van een hartje bij gedaan en n handig sjabloompje om n gedeelte van een sjabloom af te dekken die je niet nodig hebt.

Hallo Irma Wat fijn om te lezen dat we je zo verrast hebben. Dat doen we uiteraard graag maar het is altijd prettig om dat hier terug te lezen. Tot ziens Groetjes Team CreaRose 🌹

Goede kwaliteit

Goede service!

Hallo Kim Bedankt voor de positieve review Groet team CreaRose 🌹

Wat een cadeautje!

Dat wat ik bestelde werd netjes de dag er na bezorgd. Fantastisch ingepakt, en een paar leuke extraatjes. Super leuk!

Hallo Tineke Dat is fijn om te horen. We hebben geen invloed op de postbodes en als het er dan snel is is dat altijd een meevaller Bedankt voor de positieve review Groet van on hele Team CreaRose 🌹

Top.

Altijd op tijd, cadeautje erbij

Perfect zoals altijd.

Fijne webwinkel..

Top! Alles perfect in orde plus extraatjes erbij

Alles was perfect in orde! Het ging slechts om een aantal stencils maar deze kwamen in een prachtige verpakking waardoor je echt een kado gevoel kreeg. Er zaten allerlei kleine extraatjes bij zoals 2 mini stencils met carnavals logo. Super tof! Ook zat alles al op de ringetjes die ik er ook bij had besteld. Super compleet aangeleverd dus. Een feestje om te krijgen en uit te pakken

Wat een aangename verrassing; al die kleine cadeautjes bij mijn bestelling. Zo leuk!!

Snel

Blij met mijn bestelling. Goed te gebruiken en snel geleverd. Donderdag besteld en zaterdag al in huis.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Cadeautje om uit te pakken!

Ruime keuze, leuke prijs, snel bezorgd en een feestje om uit te pakken! Voor herhaling vatbaar.

Artikel kwam snel, is van goeie kwaliteit en was als een cadeautje verpakt!

Geweldig: het is echt een cadeautje!

Mooi op tijd, heel leuk ingepakt en je krijgt zelfs meer dan je verwacht!