Tweede keer dat ik besteld heb bij Crearose vanwege hun enorme keuze aan voordelige schminksjablonen. Het wordt vervolgens super snel verzonden en het uitpakken is een waar feestje.

top

snelle bezoring, mooi produckt en schattig kadootje erbij

Geweldige service en top producten!

Super leuk om open te maken

Hele snelle levereing dank jullie wel.

Gewoon perfect

Snelle verwerking en mooi verpakt

Het was ontzettend leuk om mijn pakketje te ontvangen. Niet alleen de fijne producten die ik zelf besteld had maar ook wat leuke kleine presentjes en alles was heel mooi verpakt. Echt een kadootje!

Boven verwachting

Ik had een eenvoudige bestelling geplaatst. Hetgeen ik heb ontvangen was een feest om uit te pakken en meer dan verwacht. Heel erg leuk.

Duidelijke website, snelle en zeer vriendelijke service!

Ik kreeg heel snel antwoord op een vraag naar levering. Alles werd snel verstuurd. Het was leuk om de verpakking te openen. Er zaten leuke extraatjes bij! Dank u daarvoor! Ik zal zeker nog bij jullie bestellen!

Snel, verzorgd, vriendelijk!

Heel snelle, vlotte bestelling / levering. Mooi verpakt met een cadeautje erbij, dankjewel !

Top zoals altijd

Het is altijd weer een feest om samen met Crearose tot leuke ontwerpen te komen. Brenda heeft de gave om net even verder te denken. Daar ben ik zo blij mee.

supersnelle bezorging en leuke kleine verrassingen erbij:)

Goed!

Altijd goed verpakt en met leuke stickertjes en extraatje bezorgd

Wel op tijd bestellen, want levering duurt soms langer dan aangegeven. Wss kan CreaRose daar weinig aan doen, want je krijgt wel snel bericht van verzending. Maar mijn pakketje was zodanig lang onderweg dat ik stress kreeg of het wel op tijd zou aankomen. Dat is gelukkig gelukt!

Top levering

Snel geleverd en een kadootje om uit te pakken. Zelfs een leuke extra verrassing

Een feest om te openen!

De ballonnen vond mijn zoontje van 20 maanden fantastisch! Het was een plezier om alles uit te pakken. En telkens kleine details terug te vinden was leuk! Top ingepakt! Ook verzorgd en voorzorgen genomen zodat er niets stuk kon gaan. Zeer tevreden klant, Dankjewel voor de top service. De lach is zeker op mijn gezicht getoverd!

Ik had een bestelling gedaan en kreeg er een aantal leuke cadeautjes bij. Hiernaast zat er een foutje in de order maar ook hier werd meteen naar een oplossing gezocht! Super service dus!

Snel binnen, goed en netjes verpakt en superleuk!!

Snelle verzending. Mooie artikelen. Blij mee. Zeker een aanrader. Alleen van het uitpakken word je al blij. Superleuk ingepakt met cadeautjes en een lieve boodschap. Top!

Snel, vriendelijk en vooral leuk!

Veel keuze, snelle levering, en het pakje was tof verpakt met ook een attentie erbij, super lief!

Leuke verrassing

Ik had maar iets kleins besteld, en ben aangenaam verrast door jullie post. Leuk ingepakt, extra cadeautjes bij mijn bestelling. Het sjabloon is meteen getest en goed bevonden. Dankjewel voor de snelle verzending.

Altijd verzekerd van goede service.

Alles altijd verzorgd, stipte levering En steeds krijg je aangename verrassing erbij.Top.

Snelle levering, gekregen wat ik wou en een leuke verrassing erbij!

Snelle levering, gekregen wat ik wou en een leuke verrassing erbij! Werk super allemaal

Een feestje om uit te pakken!

De bestelling is duidelijk met aandacht voor detail ingepakt! Met stempelsponsje erbij en extra sjablonen. Echt een leuke verrassing!

Goed product, snelle bezorging en ook nog een leuke attentie toegevoegd aan het pakket.

Snelle service!!

Reageert snel, er is veel op voorraad en altijd een leuke verrassing in het pakketje! Ze maakt er écht een feestje van!

Snelle service, mooi verpakt.

Mijn eerste maar zeker niet de laatste bestelling. Snel geleverd en een waar cadeautje om uit te pakken. Met zelfs wat verrassingen in het pakketje. Enorm blij mee!

Echt een cadeautje!

Super mooi en netjes verpakt! Met een leuk cadeautje erbij passend bij de aankomende koningsdag!

Lievelderweg 91

7137 MB Lievelde