Altijd goed verpakt en met leuke stickertjes en extraatje bezorgd

Wel op tijd bestellen, want levering duurt soms langer dan aangegeven. Wss kan CreaRose daar weinig aan doen, want je krijgt wel snel bericht van verzending. Maar mijn pakketje was zodanig lang onderweg dat ik stress kreeg of het wel op tijd zou aankomen. Dat is gelukkig gelukt!

Top levering

Snel geleverd en een kadootje om uit te pakken. Zelfs een leuke extra verrassing

Een feest om te openen!

De ballonnen vond mijn zoontje van 20 maanden fantastisch! Het was een plezier om alles uit te pakken. En telkens kleine details terug te vinden was leuk! Top ingepakt! Ook verzorgd en voorzorgen genomen zodat er niets stuk kon gaan. Zeer tevreden klant, Dankjewel voor de top service. De lach is zeker op mijn gezicht getoverd!

Ik had een bestelling gedaan en kreeg er een aantal leuke cadeautjes bij. Hiernaast zat er een foutje in de order maar ook hier werd meteen naar een oplossing gezocht! Super service dus!

Snel binnen, goed en netjes verpakt en superleuk!!

Snelle verzending. Mooie artikelen. Blij mee. Zeker een aanrader. Alleen van het uitpakken word je al blij. Superleuk ingepakt met cadeautjes en een lieve boodschap. Top!

Snel, vriendelijk en vooral leuk!

Veel keuze, snelle levering, en het pakje was tof verpakt met ook een attentie erbij, super lief!

Leuke verrassing

Ik had maar iets kleins besteld, en ben aangenaam verrast door jullie post. Leuk ingepakt, extra cadeautjes bij mijn bestelling. Het sjabloon is meteen getest en goed bevonden. Dankjewel voor de snelle verzending.

Altijd verzekerd van goede service.

Alles altijd verzorgd, stipte levering En steeds krijg je aangename verrassing erbij.Top.

Snelle levering, gekregen wat ik wou en een leuke verrassing erbij!

Snelle levering, gekregen wat ik wou en een leuke verrassing erbij! Werk super allemaal

Een feestje om uit te pakken!

De bestelling is duidelijk met aandacht voor detail ingepakt! Met stempelsponsje erbij en extra sjablonen. Echt een leuke verrassing!

Goed product, snelle bezorging en ook nog een leuke attentie toegevoegd aan het pakket.

Snelle service!!

Reageert snel, er is veel op voorraad en altijd een leuke verrassing in het pakketje! Ze maakt er écht een feestje van!

Snelle service, mooi verpakt.

Mijn eerste maar zeker niet de laatste bestelling. Snel geleverd en een waar cadeautje om uit te pakken. Met zelfs wat verrassingen in het pakketje. Enorm blij mee!

Echt een cadeautje!

Super mooi en netjes verpakt! Met een leuk cadeautje erbij passend bij de aankomende koningsdag!

Snelle levering en zoals altijd leuk verpakt met verassing

Erg leuk. Er zat zelfs een kadotje bij.

Mooi verpakt met leuke extra’s.

Heel erg tevreden. Was net een cadeautje om uit te pakken.

Eerste online bestelling en zeer blij van

De bestelling zeer snel ontvangen en zelf een attentie bij gekregen

Last minute bestelling

Ik ben zeer tevreden, ik heb een last minute bestelling gedaan en deze was tot mijn verrassing gewoon op tijd binnen. Top Service.

Leuke sjablonen

Leuke sjablonen voor een mooie prijs! Het uitpakken is extra leuk als er nog mooie extraatjes bijzitten. Dat komt goed uit voor de koningsspelen.

Fijne webshop , leuk cadeautje erbij gekregen was echt een verassing , cadeautje was in de thema in de bestelling die ik had gedaan dat vond ik extra leuk. Het enige puntje is dat het niet is van Bv voor 15.00 de volgende dag in huis. Je weet dus niet precies wanneer het verzonden zou worden. als je het product de volgende dag nodig hebt is dat wel jammer. Wie weet een puntje voor in de toekomst. Verder zeer tevreden over creaRose ik ben heel blij met de variatie van schmink sjablonen hier . Ik ga zeker vaker bestellen.

Hallo Kim Bedankt voor je leuke review. Fijn dat de verrassing geslaagd is. Even over je optie voor de verzending. Bedrijven die adverteren met de volgende dag in huis, hebben dure contracten die er voor zorgen dat er 24/7 verstuurt kan worden. Dat hebben we niet en daarom zijn we afhankelijk van de snelheid van postNL. De pakketten worden altijd binnen 1 werkdag verzonden, vaak dezelfde dag nog maar ook dat is afhankelijk van wanneer de post weggaat. Vanaf het moment dat het hier weg is, ligt het in de handen van de verzendbedrijven en hun hardwerkende bezorgers. Die we daarom ook bedanken via onze pakketjes (fijne dag wensen) De dingen die we wel in de hand hebben zoals leuke pakketjes maken doen we daarom met extra veel liefde en plezier. Alvast een fijne koningsdag en tot een volgende keer. Team CreaRose 🌹

Top verder niks aan toe te voegen

Hallo Chris Bedankt voor je revietdat stellen we zeer op prijs Groeten van Team CreaRose 🌹

Zo makkelijk te bestellen

De website van CreaRose is overzichtelijk, de producten makkelijk te bestellen. Daarna werd ik goed op de hoogte gehouden over de verzending van de bestelling.

Hallo Foppe Fijn om te horen dat de verzending naar Frankrijk tot volle tevredenheid is verlopen. Heel veel plezier met de producten en tot ziens Groetjes Brenda Team CreaRose 🌹

Goedemorgen, ik vind de dingen die jullie verkopen goed en overzichtelijk. Het kadootje vond ik super leuk. Bedankt. Ik houd jullie wel in de gaten van wat er allemaal is. Groetjes anita

Fijne ervaring

De kwaliteit van de producten zijn heel goed. Leuke originele designs. Vragen via whatsapp worden met zorg beantwoord, met leuke extra weetjes en een link naar de juiste voorbeeldvideo. En wat een leuke verrassing in het pakketje; lieve minicadeautjes. Ik werd er helemaal blij van.

Hallo Janneke Dat horen we graag. Fijn dat onze verrassing geslaagd is.. Bedankt voor de positieve review. Groetjes Team CreaRose 🌹

Bedrijfsgegevens

Lievelderweg 91

7137 MB Lievelde

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.