Heel tevreden, mooie producten

Makkelijk bestellen, snelle levering en ook nog eens een leuke attentie in het pakketje:)

Top !

Mooie producten, snelle levering. Prachtig ingepakt met de schattigste cadeautjes !

Volledig zoals beschreven op de site.

Super tevreden met de stencils, snelle levering!

Snelle levering en alles prima in orde

Snelle + degelijke levering

goede levering goede verpakking leuke attentie prima kwaliteit

Bestelde spullen optijd geleverd , leuk verpakt en zelfs nog een cadeautje erbij. Erg leuk om te ontvangen

Vlotte verzending, mooi ingepakt

Mooie producten!

Alles mooi verpakt, snelle levering Altijd een extraatje erbij !

Leuke webshop!!

Mooie producten, leuk verpakt en met een kleine attentie wat het extra leuk maakt! Ik had schminksjablonen besteld voor pietenochtend op school, wat het schminken voor alle hulpouders een stuk eenvoudiger maakte!

19 sterren!!

Topservice! Altijd een kadootje om uit te pakken! Snelle bezorging, service, prijs kwaliteit is uitstekend!

Top Service

Snelle service en een leuk kadootje als extra erbij. Thanks!

Opnieuw tip top in orde !

Pakketje weer goed aangekomen! Bedankt voor het kadootje! Het enige minpunt was dat het erg lang onderweg was maar dat is de schuld van Postnl!

Topervaring

Het pakketje werd gelijk de volgende dag verzonden. Er zaten leuke cadeautjes bij!!

Supersnel !

Supersnel geleverd , netjes verpakt mét ook nog een cadeautje ! Blij verrast, ik koop hier zeker weer.

Super fijne communicatie. Prachtige producten voor een eerlijke prijs. Snelle levering. En de crea cadeautjes zijn een super leuke toevoeging.

Heel blij met mijn nieuwe stencils!

Binnen twee dagen de bestelde stencils binnen. Ontzettend blij mij

Naast de goede service, ook heel goed advies.

Hallo Brenda Was leuk je te mogen helpen, hopelijk heb je nu precies de kleur die je wilde. Bedankt voor de positieve review Groet Brenda en Tom 🌹

Snelle levering, prettige aanspreektoon, mooie schminksjablonen

De beschrijving van de schminksjablonen op de website waren goed. Fijn dat de grootte meestal aangegeven was. Bestellen en levering verliepen prima. De aanspreektoon was erg vriendelijk en prettig. De levering kwam met een leuke attentie.

Hallo Lianne Bedankt voor de positieve review, fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen. Tot ziens en nogmaals veel plezier met de producten Team CreaRose 🌹

Een cadeautje om uit te pakken

Snel verzonden! Mooi verpakt (ín het doosje), verschillende cadeautjes erbij :) erg leuk om te krijgen

Hallo Esther Bedankt voor je positieve review dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Snelle levering, leuk ingepakt Met een kleine verassing erbij

Hallo Nicole Wat fijn dat alles Top was Dat horen we graag. Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Heel snelle levering. En als bonus krijg je bij elke bestelling nog een extra cadeautje.

Hallo Fien. Wat leuk om te horen. Bedankt voor deze positieve review. Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Superfijne bestelervaring

Bestellen ging makkelijk, snelle levering in België en dan nog superlieve berichtjes en cadeautjes bij de levering. Zeer aangenaam verrast door zoveel warmte! Dit zijn mensen die leven voor hun zaak en dit plezier aan anderen willen doorgeven. Top!

Wouw Elke Hier blozen we een beetje van. We doen het inderdaad allemaal met liefde. Fijn dat het gewaardeerd wordt Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Snelle levering en net pakketje met leuke verrassing

Pakketje is netjes ,snelle levering

Hallo Marijke Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Lievelderweg 91 7137 MB Lievelde