Snelle levering, prettige aanspreektoon, mooie schminksjablonen

De beschrijving van de schminksjablonen op de website waren goed. Fijn dat de grootte meestal aangegeven was. Bestellen en levering verliepen prima. De aanspreektoon was erg vriendelijk en prettig. De levering kwam met een leuke attentie.

Hallo Lianne Bedankt voor de positieve review, fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen. Tot ziens en nogmaals veel plezier met de producten Team CreaRose 🌹

Een cadeautje om uit te pakken

Snel verzonden! Mooi verpakt (ín het doosje), verschillende cadeautjes erbij :) erg leuk om te krijgen

Hallo Esther Bedankt voor je positieve review dat stellen we zeer op prijs Team CreaRose 🌹

Snelle levering, leuk ingepakt Met een kleine verassing erbij

Hallo Nicole Wat fijn dat alles Top was Dat horen we graag. Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Heel snelle levering. En als bonus krijg je bij elke bestelling nog een extra cadeautje.

Hallo Fien. Wat leuk om te horen. Bedankt voor deze positieve review. Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Superfijne bestelervaring

Bestellen ging makkelijk, snelle levering in België en dan nog superlieve berichtjes en cadeautjes bij de levering. Zeer aangenaam verrast door zoveel warmte! Dit zijn mensen die leven voor hun zaak en dit plezier aan anderen willen doorgeven. Top!

Wouw Elke Hier blozen we een beetje van. We doen het inderdaad allemaal met liefde. Fijn dat het gewaardeerd wordt Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Snelle levering en net pakketje met leuke verrassing

Pakketje is netjes ,snelle levering

Hallo Marijke Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Heel positief

Snelle verzending van het artikel, met passie aangevuld en verzorgd. Leuk gedaan :) Hier koop ik zeker weer. Groet, Stef.

Bedankt voor de positieve review Leuk om te horen dat je nog een keer 'terug komt'. Tot ziens. Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Enorm blij

Bestelling was goed verpakt. Sjablonen waren erg leuk. Wat een verrassing dat er dan ook nog iets extra’s in zit.

Hallo Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Fijn dat we je hebben kunnen verblijden Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Goede kwaliteit en snelle levering. Super tevreden!

Goede kwaliteit en snelle levering. Super tevreden!

Hallo Marja Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Snelle reactie, fijne uitleg

Telefonisch contact gehad alsmede via WhatsApp, goede uitleg, snelle verzending, top!

Hallo Danitscha Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Gewoon super

Super geholpen, snelle service en snelle reactie.

Hallo Natascha Super dat je zo tevreden bent. Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Fijne producten en een goede service!

CreaRose heeft fijne producten, goede service en je bestelling wordt snel geleverd.

Hallo Sonja Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Superformidastisch

Vlotte service, vlot e-mail verkeer en idd altijd héél leuke verrassingscadeautjes !

Hallo Els We doen dat elke keer weer met veel plezier Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van ons hele team CreaRose 🌹

kadootje

mijn bestelling kwam als een kadootje erg leuk!. pakketjes was ontzettend verassend leuk ingepakt met leuke extra's. ik heb de schminkspulletjes nog niet echt kunnen gebruiken maar het ziet er allemaal goed uit.

Hallo Janet Dat is fijn om te horen. Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Prachtig!

1 ste keer besteld, was na 2 dagen al hier. Mooi en liefdevol ingepakt. Producten zagen er goed uit, kan niet wachten om ze te proberen! Ook zaten er leuke extraatjes in❣️

Hallo Petra Fijn dat je het allemaal prachtig vond.Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Ik was blij verrast met het leuke pakketje wat super snel binnen is gekomen. Bedankt.

Hallo Cindy Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Levering kwam snel binnen!

Super leuk ingepakt en lief kleinigheidje. Bedankt

Hallo Lisa Heel graag gedaan. Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van ons hele team CreaRose 🌹

top

Keurig op geleverd, leuke verrassing er weer bij in het pakketje!

Hallo Anneke. Dat horen we graag. Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Hallo Astrid Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van ons hele team CreaRose 🌹

Mijn bestelling leek op een cadeautje

Leuk alle extra’s erbij.

Hallo Annelieke Wat Fijn om te horen dat onze opzet geslaagd is. Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van het CreaRose team 🌹 Tom, Elles, Brenda & Sander

Uitmuntend!!!

Donderdagavond besteld, zaterdagochtend al binnen, Super!!!

Hallo Marion Deze uitmuntende complimenten delen we graag met de postbezorger want die loopt zich ook de benen uit het lijf. Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van het CreaRose team 🌹 Tom, Elles, Brenda & Sander

Aanrader

Heel mooi en met zorg verpakt en verzonden. Aanrader.

Hallo Suzanne Fijn dat je ons bij anderen aanraadt. Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van het CreaRose team 🌹 Tom, Elles, Brenda & Sander

Zoals altijd een super service Wederom een leuk kadootje Dank jullie wel

Hallo Moniek Dat horen we graag, graag gedaan. Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van het CreaRose team 🌹 Tom, Elles, Brenda & Sander

Mooie sjablonen, die snel geleverd worden. Pakketje was met alle zorg en liefde ingepakt, met allemaal leuke kleine extraatjes. Echt leuk om te ontvangen!

Hallo Ellen.. Dat is super fijn. Dan is onze missie geslaagd. Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van het CreaRose team 🌹 Tom, Elles, Brenda & Sander

mooie glitters

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering.

Hallo Bedankt voor de positieve review Stellen we zeer op prijs Groet van het CreaRose team 🌹 Tom, Elles, Brenda & Sander

Lievelderweg 91

7137 MB Lievelde