Waardeloos

Ik wil GEEN gebruik maken van jullie verzekering omdat jullie niet binnen de gestelde termijn reageren. Zelf niet na een herhalings vraag over een status. jullie sluiten de verzekering gewoon af en doen alsof er niks aan de hand is. Ik maak zeker negatieve reklame

Snel

Supersnel om een verzekering af te sluiten in de wachtkamer bij de notaris

te laat met bevestiging

achteraf een gedoe om weer op te zeggen

eenvoudig en snel

snelle reactie eenvoudig proces

Easy!!

Snel gezien dat de premie voor mij gunstig is.

Tevreden en goed

Snel en goed en betrouwbaar

mijn ervaring was duidelijk en correct

Mijn ervaring was duidelijk en correct

Snel en eenvoudig een verzekering afsluiten Top!

Makkelijk en snel verzekering afsluiten

Paar uur voordat we de auto ophaalde bij de garage online verzekering afgesloten. Onderweg naar de garage contact gehad met Nowgo via Whatsapp of de verzekering daadwerkelijk in was gegaan. Binnen 10 min respons terug en alles was geregeld! In 1 woord top!

Goed en goedkoop

Goed en goedkoop

Het afsluiten van de verzekering was even wennen. Ik was gewend na een auto gekocht te hebben, gewoon even te kunnen bellen, zodat je per direct verzekerd zou zijn. Omdat je in het weekend niet kunt bellen en het aanmelden online pas na het weekend behandeld zou worden, was ik er niet zeker van of ik wel verzekerd was. Als dit wel zou is, zou een bevestiging hiervan wel prettig zijn, zodat je er zeker van bent dat je verzekerd bent...

Snel geregeld.

Kende deze verzekering van onze auto verzekering. De tijdelijke reisverzekering was aantoonbaar goedkoper bij jullie afsluiten ging snel en makkelijk.

ik heb mijn verzekering via hoy hoy gedaan en dat ging goed. Ik moest wachten op goed keuring voor mijn auto verzekering

Super snel verzekerd!

Goede service!

Zeer makkelijk

Duidelijk, helder, vriendelijk

Site is overzichtelijk, het telefonisch contact wat ik heb gehad zeer prettig, vriendelijke medewerker. En niet geheel onbelangrijk, goedkoopste verzekering die er was voor mijn auto

goede service en goed produkt

niets aan toe te voegen

Snel, gemakkelijk èn voordelig

Snel, gemakkelijk en ook nog eens de goedkoopste

Goed en redelijk snel

Duutde wel wat lang voor de bevestiging doorkwam.

Snel en eenvoudig aanvragen

Zeer snelle acceptatie (binnen een uur) en een gunstige prijs. Zeker een aanrader !!!

duiselijk, makkelijk te doen

in vergelijkingssites werd nowgo genoemd na de site gelezen en bekeken te hebben was afsluiten een eitje

Snel, duidelijk en makkelijk

Snel geregeld