Ik ben zeer prettig geholpen per telefoon met direct positief resultaat.

Ik wilde snel weten wat mijn schadevrije jaren waren om de premie te kunnen verlagen alvorens de 14 dagen bedenktijd voorbij waren. Omdat ik via de email helemaal geen reactie had ontvangen (minpunt!) belde ik op. Er werd direct actie ondernomen en een aangepaste premie zat een paar minuten later in mijn emailbox.

slechte klantenservice

Mail adres is veranderd maar kan er niet mee inloggen in account, moet met oude mailadres gebeuren. Na contact te horen gekregen maak maar een nieuw account, belachelijk is dit men kon geen antwoord geven of oude account dan is verwijdert. Verder de manier van aanspreken bevalt mij niet, het jij,jou je sorry ben bijna 70 jaar en wens zo niet aangesproken worden door een jonge medewerker.

Goed geregeld en super snel verzekerd helemaal top

Een super snelle afhandeling goed geholpen

Slecht!

Zinloze verzekering voor autoschade's tot €3000. Als je de schade niet zelf betaald zetten ze je schadevrije jaren zover terug dat het afsluiten van een lening veel voordeliger is. Helaas is er een wettelijke verplichting en heeft Nowgo een asociaal maar goedwerkend winmodel gevonden.

eenvoudig en gemakkelijk

snel, duidelijk geregeld. Hopelijk gaat dit net zo goed mocht ik hulp nodig hebben als gevolg van schade. We gaan van het positieve uit.

Snel en correct

Direct ok

Overzichtelijk prima voorwaarden

Goede kwaliteit/prijsverhoging Concurrerend

Kort maar krachtig

Website aanpassen de meldcode is niet aanwezig of onvindbaar daardoor telefonische contact moeten zoeken.

Goed en duidelijk

Informatie en service zijn goed, ook de uitleg op mijn vragen zijn duidelijk beantwoord.

Gewoon goed

Handig af te sluiten, goedkoop en meer ervaring heb ik niet. Hoop het ook niet mee te hoeven maken. Qua communicatie is het een archetypische online-verzekering: je spreekt/mailt met niemand. Vindt een manager ongetwijfeld kostenbesparend, ìk vind er geen bal aan.

Makkelijk zonder poespas

Was simpel en eenvoudig af te sluiten

Aanmelding snel en goed, echte beoordeling moet over kwaliteit verzekering zelf gaan

Mij is door NowGo per email gevraagd of ik het aanmeld proces wil beoordelen. Ik vind echter dat een beoordeling met name moet gaan over het verzekeringsproces zelf en de uitvoering daarvan: ben ik tevreden over de schadeafhandeling e.d.? Het verzekeringsproces en de schadeafhandeling kan ik nog niet beoordelen, daar ik net enkele dagen verzekerd ben bij NowGo. Ik hoop dat dat wel in orde is, want dat is natuurlijk het belangrijkste onderdeel van een verzekering. Zodoende vind ik een beoordeling over de andere zaken minder relevant en dus mijn beoordeling niet nuttig. Desalniettemin was het afsluiten van de verzekering zeer gemakkelijk en snel. Nu ben ik -naar mijn mening- wel een ideale klant met zeer weinig declaraties (afgelopen jaren geen enkele) en voor de auto 20+ schadevrije jaren (snel afkloppen). Dus voor de afsluiting van de verzekering zou 5 sterren zijn. Zoals gezegd, omdat ik vind dat een beoordeling van een verzekeraar met name over het verzekeringsproces en de schadeafhandeling moet gaan heb ik een 'verwacht' gemiddelde beoordeling gegeven door 3.5 sterren te geven "ruim voldoende". Indien ik later nog eens wordt gevraagd voor mijn beoordeling over het geheel, dan pas ik dat aan of plaats een hernieuwde beoordeling.

Gewoon goed!

Zoals het hoort, snel bevestiging

test

test

gewoon perfect geholpen!!

Op vakantie betrokken geraakt bij een auto ongeluk,alles wat er geregeld moest worden werd geregeld door nowgo ook de declaraties achteraf werden zonder gezeur vergoed. Maar wat wij het fijnste vonden was,dat er zowel tijdens het voorval en nadat we 2 dagen thuis waren gebeld werden door nowgo met de vraag hoe het met ons ging chapeau!! Welke verzekering doet dat nog?

Netjes

Ben goed geholpenNetjes

Een groene kaart moet een groene kaart zijn en geen print-out

Snelle en uitstekende service

Hele goede ervaring en snel geregeld !! Ik ben zeer tevreden

Prima geregeld

Snel en volledig via Independer geregeld

Snel en eenvoudig afgesloten voor een scherpe prijs

Snel en eenvoudig mn verzekering afgesloten voor een scherpe prijs

Ik heb het heel goed ervaren

Mijn ervaring is heel goed bij jullie

Beste keuze