Duidelijkheid voor weinig geld.

Het duurt iest langer, maar voor de rest goed geregeld. Daarnaast heb ik de ervaring dat jullie kijken of de persoon wel zelf dit mag afsluiten. Al mijn cliënten die nu een autoverzekering nodig hebben, zal ik bij jullie aanmelden.

Kleine letters autoverzekering......

Ik heb (had) een complete All-risk verzekering. Er is door een psychiatrisch patient schade aan diverse auto';s toegebracht, met name spiegels stukgeslagen met de hand zo bleek uit de bloedsporen. Ik kreeg iemand van NowGo aan de lijn die mij niet ontzorgde maar aangaf dat dit volgens hem vandalisme was en dat is bij NowGo niet gedekt in tegenstelling tot de meeste andere verzekeraars!! Het verhalen van de schade op de in middels bekende dader was ook nog maar de vraag of dat ging lukken en dat betekent dus eigen risico misschien kwijt en een terugval in schadevrije jaren. Leuk voor een klant die 42 schadevrije jaren heeft en helemaal niets aan deze schade kan doen. Foeilelijk vind ik.

Ik heb de service van nowGo als erg snel en vriendelijk ervaren. Een aanrader!

Ik was op zoek naar een nieuwe autoverzekering. NowGo was de meest goedkope verzekering en het afsluiten duurde nog geen minuut!

Had eerst een kortlopende reisverzekering afgesloten, maar had toch een doorlopende reisverzekering nodig. Zonder problemen is deze overgezet.

Verzekeren zonder gedoe!!

Via Pricewise de verzekering aangevraagd, en binnen 1 dag verzekerd!! Ik was zelfs direkt na de aanvraag al voorlopig verzekerd. Echt helemaal TOP!! Een aanrader voor iedereen.

Alles ging makkelijk en duidelijk

Alles was makkelijk en stond duidelijk op de website

Snel en accuraat!

Goede behandeling van mijn aanvraag

Super snel geregeld

Top service en snel afsluiten!

Vlotte afhandeling

Het kostte me weinig moeite om over te stappen. Ook mijn schadevrije jaren werden meteen gecorrigeert.

Geen telefoonnummer/ geen e-mail adres

Dus bellen is onmogelijk. Je wordt verplicht om Whatsapp te gaan gebruiken. Hetgeen ik niet van plan ben. De facturen worden geantidateerd en de herinnering ook. Feiten: Factuurdatum 20 januari 2020. Ontvangen op 29 januari jl. Betalingstermijn is 14 dagen. Dus het bedrag zou op uiterlijk 3 februari op de rekening van Nowgo moeten staan. Echter, vervolgens stuurt Nowgo een herinnering gedateerd 1 februari, dat het bedrag nog niet is ontvangen. Overigens is de herinnering ook pas op 5 februari door mij ontvangen. Kortom dit bedrijf gaat heel creatief met het dateren om. Dat heet volgens mij antidateren. Communiceren over dit soort praktijken is dus zo goed als onmogelijk. Dus van klantenSERVICE is geen sprake.

Kan niet beter

Tot nu toe kan niet beter

Prima, maar ruimte voor verbetering.

De mensen die ik telefonisch heb gesproken waren zeer vriendelijk en hebben zeker hun best gedaan om mij zo snel mogelijk te helpen. Echter liet de website voor het online aanvragen wel wat te wensen over. Hiervoor heb ik zelf de nodige moeite gehad om mijn geïmporteerde auto te verzekeren. Mijn aanvraag werd namelijk niet alleen op meerdere punten afgekeurd, maar had ik ook geen mogelijkheid om ergens in het aanvraagproces aanvullende informatie te delen. Dit had beide partijen een hoop tijd en moeite kunnen schelen.

Niet zo positief

Mijn polis is veranderd omdat ik een verkeert aantal schadevrije jaren heb opgegeven. De bijlagen waarin ik hierover zou kunnen lezen zijn alleen te openen met adobe wat een dienst is die niet gratis is. Daarbij komt dat ik niet de nieuwe polis aantrof in de bijlagen. Dus heb ik geprobeerd telefonisch kontakt met u op te nemen omdat ik graag wil weten hoe hoog mijn premie is geworden maar kon helaas geen telefoonnummer vinden. Ook geprobeerd een account op te maken maar mijn klantnummer stond niet in uw mails en dus kan ik ook geen account aanmaken. Niet zo best dus allemaal.

Correcte afhandeling

Na een telefoongesprek alles opgelost

snel geregeld

was vlotjes geregeld via Independer

Perfect geregeld

Voldaan

Prima verlopen.

Alles prima en snel geregeld. Jammer dat mijn premie 49 cent duurder werd berekend achteraf, omdat ik ipv 12 schadevrije jaren 11 schadevrije jaren heb. Naar mijn idee kom je dan op de zelfde korting uit.

snel en makkelijk

het is heel gemakkelijk om een woonverzekering af te sluiten.

Prima proces, niet eens met prijs bepaling

Jullie website, online omgeving is OK. Niet de beste van de wereld maar ook niet slecht. Heb me echter wel verbaast over de impact van mijn postcode op de prijs van de verzekering. Als ik de postcode verander zie ik ruim 35% daling in de prijs (in mijn eigen postcode betaal ik 54 euro, bij mijn ouders zou dat 32 euro zijn). Ik begrijp dat postcode impact heeft, maar als data scientist week ik ook dat er meer factoren zijn (mijn schadevrije jaren, leeftijd, type auto, etc.) die in jullie huidige model wel heel weinig gewicht krijgen.

Simpel en snel

Afsluiten in 5 stappen geregeld. Hoe makkelijk kan het zijn

Simpel en duidelijk

Jullie vragen over het afsluiten de verzekering kan ik pas beoordelen als ik hem nodig heb

goed snel

tot nu toe goed en snel

Snel geregeld personeels zeer vriendelijk

Correct en snel geregeld.

Ik heb binnen 2 dagen de polis ontvangen. verder heb ik nog geen contact gehad.