Snel kunnen afsluiten van de verzekering

Binnen een uur de polis online. Alles super snel geregeld

Super makkelijk en fijn. Alleen niet binnen 2 werkdagen bericht gehad. Dat maakte het even wat onzeker.

Heel snel en duidelijk

Geen rompslomp, duidelijk, overzichtelijk en makkelijk, dikke duim!

rekening afsluiten was niet zo moeilijk

Je kunt pas van ervaring spreken als je beroep op ze doet en dat heb ik nog niet nodig gehad en hoop ik ook niet

Mijn ervaring met nowGo is positief.

Alles geheel naar mijn zin uitgevoerd. Heel tevreden.

prima verzekeraar

Tot twee keer schade aan mijn auto buiten mijn schuld om. Online gemeld en netjes afgehandeld, had er zelf verder geen omkijken naar. Met alle extra's die ik in het pakket heb zitten (inzittende verzekering, bijstandsverzekering) de goedkoopste die ik 10 jaar geleden (zelf.nl) kon vinden. Zijn ze nu nog steeds.

Supersnel via internet

Snel onze verzekeringen afgesloten via internet, alles was heel duidelijk op de website, ook de voordeligste. De polissen enz. waren ook gelijk binnen via de email.

Netjes en snel

Ben net verzekered dus nog geen ervaring.

top snel geregeld

gaat heel snel en gemakkelijk

Helder en duidelijk

Duidelijke site. Schept vertrouwen

Voortreffelijk

In een woord geweldig.

Prima geregeld

Website is goed en duidelijk omschreven ,je weet gelijk welk type verzekering bij je past ..bedankt .

Via Independer snel bij jullie gekomen.

Goed geregeld

Alleen dat het voor 1 jaar moet is ouwerwets

Snel en simpel

Duidelijke sote, snel af te sluiten.

snel gemakkelijk en goedkoop!

Na ons huwelijk moesten we nog snel de reisverzekering aanpassen. Dit was vergeleken met de vorige doorlopende reisverzekering meer dan de helft goedkoper (voor hetzelfde product) en heel snel en simpel afgesloten. Voor ons een echte aanrader!

Uitstekende verzekeringsmaatschappij!

De maatschappij handelt snel en adequaat bij schade en verlies. Zelfs binnen een week, met snelle service!

Super snel, klantvriendelijk en duidelijk.

Positief en alles prima geregeld.

Snel en effiënt

Verbazing wekkend goed en snel geregeld. Via de mail alles snel ontvangen. Mijn complimenten

Ik vindt het alleen jammer dat je bij het veranderen van auto, maar wel weer bij jullie verzekeren, even de administratie kosten moet betalen!!

Goef

Goed overzichtelijke website zonder moeilijke toeters en bellen.

Ik moest na 20 jr. lease rijden opnieuw een particulate verzekering zoeken. Nowgo was een van de weinige maatschappijen die een een eenvoudige en relatief kostengunstig pakket kon aanbieden. Ook collega’s zijn getriggerd om mogelijk over te stappen.

Makkelijk en snel

Ik voel dat mijn auto goed is verzekerd.

snel en duidelijk

Snel en gemakkelijk verzekering aanvragen

Via de site kon ik snel een autoverzekering afsluiten. Het was overzichtelijk en duidelijk. Je krijgt gelijk een bevestiging van ontvangst. Volgens mij had ik binnen 5 minuten de goedkeuring en de papieren in de mail. Dat is nog eens een snelle service!!!