Uitstekend en gemakkelijk toegankelijk systeem.Prijs zeer concurrerend.

Super goed

Heel erg te Vreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

duidelijke uitleg en aanmelden ging gemakkelijk

nog veel onduidelijkheden

Waarom moet ik ook nog de premie bij mijn oude verzekering betalen? Begin juli heb ik nog 38,- moeten betalen. Zijn de problemen betreffende automatische incasso nu opgelost? Ik heb hierover verschillende vragen gesteld maar krijg nooit antwoord.

Duidelijke informatie, zakelijk.

Verder nog geen ervaring.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

makkelijk af te sluiten en goedkoper dan anderen

Alles is vlotjes verlopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Eenvoudig oversluiten, netjes geholpen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijk, snel en goede prijs

Via Inderpender afsluiten ging erg gemakkelijk en overzichtelijk.

Makkelijk en snel

Snel en makkelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ja zou jullie zeker aanbevelen online afgesloten netjes op datum ingang nieuwe verzekering alles goed verlopen top

Ongeinteresseerd en onbekwaam

Gebeld met de vraag of mijn schade gedekt was door onze woonhuisverzekering. De dame die ik aan de lijn kreeg werkte hoorbaar vanuit huis, slecht te verstaan, kind op de achtergrond en merkbare desinteresse om een geode reactie te geven op mijn vraag. Als ik wilde weten of het gedekt was kon zij niet zeggen, ik moest maar een claim indienen om te zien of het wel of niet zou worden vergoed. Slechte zaak als een medewerker geen kennis heeft van de polisvoorwaarden. Goede reden op opzoek te gaan naar een andere verzekering.

Zeer slechte communicatie

Het terugboeken van mijn betaalde reisverzekering, is nog steeds niet gebeurd. Dit is al een paar weken geleden. Je kunt niet met iemand praten hierover, alleen via internet en krijg je geen respons! Zeer slecht

Zeer slecht

Ik heb een aantal keren pech gehad waardoor ik gebruik moest maken van de rechtsbijstandsverzekering. Ik betaal iedere maand keurig op tijd mijn premie. Vandaag heb ik een brief gehad waarop ze mij de wacht hebben aangezegd, dat ik te veel gebruik heb gemaakt van de rechtsbijstand en bij een volgende keer ik word gerouleerd of meer premie moet betalen. in de voorwaarde staat nergens vermeld dat er een max. aan het aantal zaken ligt. Dus een waardeloze verzekering

• Zou u ons aanbevelen? Nee

beetje teleurgesteld door de "kleine lettertjes" ...

afsluiten van de polis was geen probleem. helaas voor ons hadden we een zeer ongewilde ruitschade, 1 dag na aankoop van ons voertuig. Na telefonisch contact gehad te hebben met de verzekeraar was ons verteld dat ons dit bij een glasgarant bedrijf 150 euro minus 75 euro korting 75 euro zou kosten.. Maar dan komen de kleine lettertjes ineens tevoorschijn .... schade binnen 3 maanden na afsluiten wordt het eigen risico 300 minus 75 euro ... 225 euro eigen risico...

Behulpzame en deskundige klantenservice

Goede ervaring, ook bij complexere zaken

FastGo

Snelle afhandeling,vrienderlijk,goede informatie.

Waardeloos

Ik kan ten eerste geen mail adres vinden voor een vraag. Als ik een schade formulier invult, en gecontroleerd heb of alle gegevens erin staan kan ik het schade formulier niet doorsturen. Hij geeft telkens de boodschap dat er een fout is opgetreden tijdens het versturen. Ik heb het verschillende dagen, en op verschillende computers geprobeerd.

Duurt erg lang

Als je schade hebt is het contact zeer slecht. Worden veel fouten gemaakt waardoor het allemaal lang duurt. Na 6 weken nog geen beslissing van de verzekering

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle reactie op vragen met duidelijke antwoorden.

Altijd een leaseauto gereden. Daardoor geen schadevrije jaren opgebouwd. Met verklaringen van de leasemaatschappijen was dit geen enkel probleem. Zelfs met de huidige leasemaatschappij waarbij er een tweetal kleine schades stonden geregistreerd leverde dat geen problemen op. Ik kreeg gewoon, zonder terugval, schadevrije jaren toegekend. Tot zover een prima ervaring.

Vlot geregeld

Ik heb na een paar jaar geen auto, weer een auto gekocht, vanwege mijn nieuwe baan moet ik verder reizen naar het werk. Via een vergelijkings-site kwam ik bij nowGo uit. Het sluiten van de verzekering ging erg gemakkelijk en vlot.

Onder de maat

Bij de voorruit vervanging is de voor Duitsland verplichte milieusticker gesneuveld Helaas is daar geen compensatie voor. Het is toch een onvervreemdbaar element van da auto en zou in aanmerking dienen Te komen? Helaas dus niet­čśč

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

de snelheid van verzekerd zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eenvoudige manier van aanmelden. Ging erg soepel, kreeg direct in de mail bevestiging en de polis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eenvoud

Geen of goede hulp bij evt schade

Filter op Taal