Aanmelden ging goed

Geen probleem

Gewoon top

Makkelijk en go now

👎👎👎👎👎👎👎👎👎

zoooooo slecht is deze bedrijf!!!!!!!!!! trap niet in hun mooie zinnetjes wat hier allemaal staan!!!

goed en snel geregeld via independer

Goedkoop = duurkoop

Corona niet gedekt in de annuleringsverzekering. Bij de meeste andere (iets duurdere) verzekeraars wel. Teleurstellend.

Insurance doesn't cover anything unless you actually get the coronavirus

Had to change flights, and incur extra costs due to coronavirus developments in Singapore. NowGo says not to cover anything unless you're actually "really sick". Been with them for 2 years and this is what you get... Zero help. My boyfriend is with Unigarant and he can claim €75 a day, even claim costs for calling them from overseas. Switching as soon as I get back home. What a farce...

online duidelijk en goed te doen

alles overzichtelijk en snel reactie.

Uitmuntend

Goed bereikbaar

Prima verzekering

Goed serves prijs is laag

Makkelijk af te sluiten

Alleen teleurgesteld dat de opstalverzekering niet geaccepteerd werd om onduidelijke redenen.

Slechter dan zeer slecht.

Zeer slecht. Het geld van een verzekering niet waard.

Duidelijk en daardoor eenvoudig.

Zoals aangegeven: het is duidelijk omschreven Je gaat er als er vanzelf door heen.

Redelijke premie voor autoverzekering.

Tot nu toe goed, we hebben nog maar net een verzekering bij nowGo!!!

Snel en eenvoudig afsluiten

Web side is erg duidelijk wat het afsluiten van de verzekering eenvoudig en gemakkelijk maakt

Ik heb nog geen ervaring

IK HEB DE GROOTSTE MOEITE OM EEN ACCAUNT AAN TE MAKEN. MIJN WACHTWOORD WORD STEEDS AFGEKEURD' HIJ BEVAT HOOFDLETTERS CIJVERS EN SIMBOOL. IK SNAP ER NIKS VAN.

Heel eenvoudig online te regelen.

Omzetten lukte niet online, super service via Whatsapp

aanmelden ging heel soepel

nog geen schade gehad...

makkelijk af te sluiten

Ik heb nog niets gedeclareerd dus daar kan ik geen mening over geven. Het afsluiten van de polis was makkelijk. Ik had nog niet gehoord van NowGo, maar Independer gaaf het als alternatief

Duidelijkheid voor weinig geld.

Het duurt iest langer, maar voor de rest goed geregeld. Daarnaast heb ik de ervaring dat jullie kijken of de persoon wel zelf dit mag afsluiten. Al mijn cliënten die nu een autoverzekering nodig hebben, zal ik bij jullie aanmelden.

Kleine letters autoverzekering......

Ik heb (had) een complete All-risk verzekering. Er is door een psychiatrisch patient schade aan diverse auto';s toegebracht, met name spiegels stukgeslagen met de hand zo bleek uit de bloedsporen. Ik kreeg iemand van NowGo aan de lijn die mij niet ontzorgde maar aangaf dat dit volgens hem vandalisme was en dat is bij NowGo niet gedekt in tegenstelling tot de meeste andere verzekeraars!! Het verhalen van de schade op de in middels bekende dader was ook nog maar de vraag of dat ging lukken en dat betekent dus eigen risico misschien kwijt en een terugval in schadevrije jaren. Leuk voor een klant die 42 schadevrije jaren heeft en helemaal niets aan deze schade kan doen. Foeilelijk vind ik.

Ik heb de service van nowGo als erg snel en vriendelijk ervaren. Een aanrader!

Ik was op zoek naar een nieuwe autoverzekering. NowGo was de meest goedkope verzekering en het afsluiten duurde nog geen minuut!

Had eerst een kortlopende reisverzekering afgesloten, maar had toch een doorlopende reisverzekering nodig. Zonder problemen is deze overgezet.

Verzekeren zonder gedoe!!

Via Pricewise de verzekering aangevraagd, en binnen 1 dag verzekerd!! Ik was zelfs direkt na de aanvraag al voorlopig verzekerd. Echt helemaal TOP!! Een aanrader voor iedereen.