positief

professioneel

Ik heb nowGo gekozen omdat ik positieve reacties over jullie heb gehoord.

Ik ben nieuwe klant. Ik heb iemand aan de telefoon gehad en ze hebben mij perfect geholpen.

Die app aanmaken lukt gewoon niet

Krijg ondanks dat het makkelijk zou wezenom een acount aan te makenhet niet voor elkaar maar dat vind ik best slecht

Uitstekende en attente reacties op mails en vragen

Mijn ervaring bij deze verzekeraar als nieuwe klant sinds enkele dagen is positief. Er wordt adequaat gereageerd op vragen en mails.

Nieuwe autoverzekering bij jullie

Mijn vraag is na berekening van jullie verzekering kwamen we uit op 45 euro Nu krijg ik de overschrijving van de bank en is het 55 euro hoe kan het dat het 10 euro meer is na jullie berekening van 45 euro . Graag hoor ik van u

Het aanvragen van de verzekering ging soepel maar ik heb de verzekeringspapieren niet ontvangen.

De verzekeringspapieren zouden opgestuurd worden maar dit is niet gedaan. De verzekering aanvragen ging wel soepel.

Redelijk

Jammer dat je telefonisch geen contact kunt opnemen. Er is een optie whatsapp en daar moet je ongeveer een uur wachten op antwoord. Schadevrijejaren die ik heb opgegeven waren 3 maar bleek 4 te zijn. Dit konden ze ook niet aanpassen totdat nowgo roydata had gescreend en dit duurt ongeveer 3 weken

snel en makkelijk

Ik zocht een autoverzekering. Na een vergelijkingssite bezocht te hebben, kwam ik op NowGo uit. Gegevens invullen en versturen. Netjes een bevestiging ontvangen en uitleg over de gang van zaken. Binnen een paar dagen geregeld. Alles netjes ontvangen. Prima service, duidelijke website, goede communicatie! Wat wil je nog meer. Hoeft niemand te spreken als het niet nodig is,

Ging soepel en snel.

Goede communicatie, snelle feedback en hopelijk een goede service t.z.t.

Snelle en duidelijke afsluiting

Vlotte aanmelding van autoverzekering.

Kijken niet verder dan het CIS

Wij zijn een keurig net gezin, desondanks weigert NowGo ons te verzekeren voor opstal/inboedel omdat we een (goed uit te leggen) aantekening hebben in het CIS systeem. De autoverzekering wordt dan wel weer geaccepteerd, beetje jammer dit.

Snel en zonder omkijken geregeld

Snel afgehandeld en ook nog tegen een aantrekkelijk tarief.

Lekker makkelijk en goedkoop

Snel geregeld

Snelle afhandeling en uitbetaling schade

Glazen deur veranda glas kapot Snelle reactie dat deze vergoed werd. En daarna de volgende dag al het geld op mijn rekening thanks voor de goede service now go!

Snel geregeld

Heeft maar een dag moeten wachten dus was snel goeie afhandeling

Simpel en duidelijk

Het makkelijk en duidelijk en goedkoop om hier verzekerd te zijn

nieuwe autoverzekering afgesloten via Independer

ik heb nog geen ervaring maar alles ziet er voor nu prima uit

Slechte overstapservice

De overstap is niet goed geregeld en heb om die reden mijn oude verzekering 2 maand door betaald. Erg jammer. De verzekeringsmaatschappij mag officieel dan geen verantwoordelijkheid dragen, maar als er een overstapservice aangeboden wordt, dan getuigd het wel van fatsoen om het ook te regelen. Ik kan de verzekering wel aanbevelen, maar het loont om de overstap zelf te regelen.

Heel tevreden

Wij hebben onlangs een nieuwe verzekering afgesloten voor onze auto en dat is geheel naar onze wensen gebeurd. Wij zijn dus heel tevreden.

Slechte ervaring

Allemaal amateurs!!!

Alles ging super goed met invullen en alles was duidelijk.

Ik vond het makkelijk om een verzekering af te sluiten was allemaal duidelijk wat ze vroegen. Geen moeilijke vragen alles duidelijk.

Geen klachten

Heb de verzekering snel en gemakkelijk via Independer afgesloten. Had heel snel de polis en Groenen kaart

Goede hulp bij het afsluiten

Bij het afsluiten ben ik goed geholpen door de klantenservice, omdat via de website het afsluiten niet lukte. Men nam de tijd voor me.