Makkelijk

Geen poetspas

vlot en snel

goeie ervaring vriendelijke medewerkers top!

Vriendelijk en direct

Was nog op oude naam, maar hebben gelijk op nieuwe naam Klantnr gezet, prima geholpen

Proces soepel en vlotte bevestiging, portal kan duidelijker

De aanvraag was op zich soepel en snel geregeld en direct de volgende morgen ontving ik al de bevestiging/acceptatie. De info op mijn NowGo kan duidelijker. De facturen geven niet aan wat er precies in rekening wordt gebracht (eenmalige poliskosten wordne niet vermeld en de periode is onvolledig: November i.p.v. 19 november - 19 december). Ook was de nieuwe polis niet direct gekoppeld aan mijn bestaande Mijn NowGo omgeving. Dit laatste was na een WhatsApp berichtje overigens gauw alsnog in orde gemaakt

Duidelijk en helder

Goede en vriendelijke afhandelijng

Men had begrip voor mijn verdrietige situatie.Grote klasse!!

Super makkelijk

Super makkelijk Zelfs voor een 55 jarige die niet zo handig is met computers En volgens price wise de goedkoopste En dat geloof ik!!!

makkelijk

was snel en makkelijk af te sluiten en goedkoop!

Goede en gooede informatie gehad.

Zeer goed geholpen ook telefonisch.

Prima geregeld, duidelijk en snel

Goed geregeld, heel snel alle documenten in huis. Hopelijk hoef ik niet te testen als er schade is, vooralsnog kan ik dat deel niet beoordelen.

Duidelijk eerlijk en snel

Prettig en duidelijk

Makkelijk

Jammer dat nowgo niet bij Independer erbij staat in de vergelijking

Snel, helder en overzichtelijk

Autoverzekering die helder het noodzakelijke duidelijk omschrijft. Relevant en overzichtelijk. Snelle afwikkeling. Goede ervaring.

Ik ben zeer prettig geholpen per telefoon met direct positief resultaat.

Ik wilde snel weten wat mijn schadevrije jaren waren om de premie te kunnen verlagen alvorens de 14 dagen bedenktijd voorbij waren. Omdat ik via de email helemaal geen reactie had ontvangen (minpunt!) belde ik op. Er werd direct actie ondernomen en een aangepaste premie zat een paar minuten later in mijn emailbox.

slechte klantenservice

Mail adres is veranderd maar kan er niet mee inloggen in account, moet met oude mailadres gebeuren. Na contact te horen gekregen maak maar een nieuw account, belachelijk is dit men kon geen antwoord geven of oude account dan is verwijdert. Verder de manier van aanspreken bevalt mij niet, het jij,jou je sorry ben bijna 70 jaar en wens zo niet aangesproken worden door een jonge medewerker.

Goed geregeld en super snel verzekerd helemaal top

Een super snelle afhandeling goed geholpen

Slecht!

Zinloze verzekering voor autoschade's tot €3000. Als je de schade niet zelf betaald zetten ze je schadevrije jaren zover terug dat het afsluiten van een lening veel voordeliger is. Helaas is er een wettelijke verplichting en heeft Nowgo een asociaal maar goedwerkend winmodel gevonden.

eenvoudig en gemakkelijk

snel, duidelijk geregeld. Hopelijk gaat dit net zo goed mocht ik hulp nodig hebben als gevolg van schade. We gaan van het positieve uit.

Snel en correct

Direct ok

Overzichtelijk prima voorwaarden

Goede kwaliteit/prijsverhoging Concurrerend

Kort maar krachtig

Website aanpassen de meldcode is niet aanwezig of onvindbaar daardoor telefonische contact moeten zoeken.

Goed en duidelijk

Informatie en service zijn goed, ook de uitleg op mijn vragen zijn duidelijk beantwoord.

Gewoon goed

Handig af te sluiten, goedkoop en meer ervaring heb ik niet. Hoop het ook niet mee te hoeven maken. Qua communicatie is het een archetypische online-verzekering: je spreekt/mailt met niemand. Vindt een manager ongetwijfeld kostenbesparend, ìk vind er geen bal aan.

Makkelijk zonder poespas

Was simpel en eenvoudig af te sluiten