Lekker blijven doorverwijzen..

Eerst bij Zelf verzekerd. Hier was ik al extreem ontevreden over in verband met de extreem slechte service. Je krijgt nooit de juiste partij aan de lijn bij een probleem. Het lijkt erop dat er 6 bedrijven de zakken aan het vullen zijn van jou geld maar als er een probleem is wijzen ze allemaal naar elkaar voor de oplossing. Vervolgens kreeg ik een bericht dat de verzekering stop werd gezet omdat het NowGo werd. Inmiddels heb ik een vraag over mijn oude polis en begint het wijzen meteen opnieuw. Zelden zo'n slechte service meegemaakt.

Slechter dan slecht

Reageren asociaal wanneer Je schade hebt. Na jaren van betalen om dan zó behandeld te worden dacht ik : now, go! En wel heel snel

bagger

in totaal vandaag a; 2x geblokkeerd

waardeloos

totaal geen afstemming tussen verschillende afdelingen. Reisverzekering al lang opgezegd, NowGo stort zelfs geld terug maar blijft ondertussen wel facturen sturen...............

In de tuin valt niet onder inboedel of opstal.

Zoals zo vaak, je claimt nooit en gebeurt er dan eens iets dan hebben ze wel een reden om niet uit te betalen: "In de tuin is niks gedekt!" Val je gezicht en bril vooral niet over de drempel naar buiten kapot maar naar binnen. Misschien heb je geluk en krijg je iets voor je premie terug.

Zeer slecht! Ze laten je in de steek 9 maanden

9 maanden geleden een ongeval gehad tot de dag van vandaag de zaakbehandelaar niet gesproken. Ze is elke keer niet aanwezig. Na 5 maanden heeft een advocaat diverse mensen gesproken die elke keer een belofte hebben gedaan maar nooit zijn na gekomen. Ik trapte erin toen ik zag dat ze een 8 als beoordeling Hebben. Wanneer je op Google zoekt zie je juist alleen maar negatieve beoordelingen. Ik vraag me nog steeds af hoe ze aan de 8 komen.

Niet klantgericht en dus eigenlijk heel duur

Als je een kleine schade rijdt mag je flink in de buidel tasten bij NowGo. Over oplossingen wordt niet, echt totaal niet, met je meegedacht. Eigenlijk ben je geen klant van ze, je hoeft op geen enkele service te rekenen. Standaard reacties als; dat zijn de procedures, en dat is helaas niet mogelijk. Verder blijft het stil. Iedereen kent wel klantenservice telefoontjes, maar die met NowGo zijn zowaar onwennig

Niet bij Nowgo aansluiten als particulier

Ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat de klanttevredenheid een 8 is. Zal denk ik mee gesjoemeld zijn. Online melding van schade doen werkt niet en kan niet naar volgend menu(zegt bijvoorbeeld dat je IBAN niet klopt). Als je dan wilt bellen, is de telefoonnummer onmogelijk te vinden op de site. Je moet via whatsapp of facebook contact opnemen. Als je vervolgens op whatsapp doorklikt werkt dat ook niet (er is denk ik dat een ICT storing). Als je met houtje toutje werk toch het whatsapp nummer achterhaald en appt zeggen ze dat je moet bellen. Als je dan belt of ze ergens in het systeem de melding zien, zien ze die niet en vragen je of je het nog een keer wilt doen, wat dus niet gaat. Let op; melding moet binnen 24 uur na schade gemeld zijn. Je bent al geiritieerd en gestrest van de schade en dan krijg je met bureaucratie te maken. Daar zit je echt niet op te wachten. Mijn advies, zoek een andere verzekering

slecht

Administratie niet op orde

In het begint verliep het melden van de schade wat moeizaam en was er na telefonisch contact niets duidelijk geworden. We hadden een ernstige lekkage die niet hoog werd ingeschaald. Er werd pas actie ondernomen nadat je online een schademelding doet. Dit vond ik erg omslachtig. In noodsituaties doe ik liever telefonisch een schademelding zodat er direct actie op kan worden ondernomen. Bij het melden waren er ook onduidelijkheden in het formulier. Hierdoor kreeg ik de indruk dat het allemaal zelf moest regelen en achteraf de nota's kon indienen. Ook via de helpdesk via messenger werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. De eerste keer kwamen de beloofde formulieren per email op donderdag bijv. niet aan. Toen ik daarover contact opnam werd er verteld dat de medewerker met wie ik contact had er maandag pas weer zou zijn. En dit ging over een standaardformulier. Ondertussen was heel m'n meterkast nat door de lekkage. Uiteindelijk is er na telefonisch contact een expert toegewezen en die is langs geweest. De schade is inmiddels gemaakt en Nowgo heeft heel snel uit betaald! Het ging uiteindelijk om een bedrag van 6000 euro dus dat is niet niks. Hadden ze sneller gehandeld dan was de schade misschien minder geweest. Ik ben in ieder geval als verzekerde an de slag gegaan om de schade zoveel mogelijk te beperken. De hoge score krijgt NowGo omdat ze uiteindelijk alle kosten hebben gedekt en omdat het uitbetalen heel soepel verliep. Bedankt voor jullie ondersteuning.

Is de beste verzekeren

Is makkelijk via internet bij jullie een verzekeren afsluiten

positief

professioneel

Ik heb nowGo gekozen omdat ik positieve reacties over jullie heb gehoord.

Ik ben nieuwe klant. Ik heb iemand aan de telefoon gehad en ze hebben mij perfect geholpen.

Die app aanmaken lukt gewoon niet

Krijg ondanks dat het makkelijk zou wezenom een acount aan te makenhet niet voor elkaar maar dat vind ik best slecht

Uitstekende en attente reacties op mails en vragen

Mijn ervaring bij deze verzekeraar als nieuwe klant sinds enkele dagen is positief. Er wordt adequaat gereageerd op vragen en mails.

Nieuwe autoverzekering bij jullie

Mijn vraag is na berekening van jullie verzekering kwamen we uit op 45 euro Nu krijg ik de overschrijving van de bank en is het 55 euro hoe kan het dat het 10 euro meer is na jullie berekening van 45 euro . Graag hoor ik van u

Het aanvragen van de verzekering ging soepel maar ik heb de verzekeringspapieren niet ontvangen.

De verzekeringspapieren zouden opgestuurd worden maar dit is niet gedaan. De verzekering aanvragen ging wel soepel.

Redelijk

Jammer dat je telefonisch geen contact kunt opnemen. Er is een optie whatsapp en daar moet je ongeveer een uur wachten op antwoord. Schadevrijejaren die ik heb opgegeven waren 3 maar bleek 4 te zijn. Dit konden ze ook niet aanpassen totdat nowgo roydata had gescreend en dit duurt ongeveer 3 weken

snel en makkelijk

Ik zocht een autoverzekering. Na een vergelijkingssite bezocht te hebben, kwam ik op NowGo uit. Gegevens invullen en versturen. Netjes een bevestiging ontvangen en uitleg over de gang van zaken. Binnen een paar dagen geregeld. Alles netjes ontvangen. Prima service, duidelijke website, goede communicatie! Wat wil je nog meer. Hoeft niemand te spreken als het niet nodig is,

Ging soepel en snel.

Goede communicatie, snelle feedback en hopelijk een goede service t.z.t.

Snelle en duidelijke afsluiting

Vlotte aanmelding van autoverzekering.

Kijken niet verder dan het CIS

Wij zijn een keurig net gezin, desondanks weigert NowGo ons te verzekeren voor opstal/inboedel omdat we een (goed uit te leggen) aantekening hebben in het CIS systeem. De autoverzekering wordt dan wel weer geaccepteerd, beetje jammer dit.

Snel en zonder omkijken geregeld

Snel afgehandeld en ook nog tegen een aantrekkelijk tarief.