Snelle en uitstekende service

Hele goede ervaring en snel geregeld !! Ik ben zeer tevreden

Prima geregeld

Snel en volledig via Independer geregeld

Snel en eenvoudig afgesloten voor een scherpe prijs

Snel en eenvoudig mn verzekering afgesloten voor een scherpe prijs

Ik heb het heel goed ervaren

Mijn ervaring is heel goed bij jullie

Beste keuze

Zeer gemakkelijk

Het afsluiten van de verzekering was zo gedaan. Daarnaast heeft nowgo goed geholpen bij het kijken van schadevrije jaren na een periode van leasen.

Telefoon gesprek

Ik geef aan dat het van de verkeerde rekening af gehaald wordt. Gesprek wade loos.

Werzekering

Ik wil stopt auto werzekerin.

redelijk in te vullen

ik heb een antwoord op mijn vraag

redelijk in te vullen

ik heb een antwoord op mijn vraag

Waardeloos

Ik wil GEEN gebruik maken van jullie verzekering omdat jullie niet binnen de gestelde termijn reageren. Zelf niet na een herhalings vraag over een status. jullie sluiten de verzekering gewoon af en doen alsof er niks aan de hand is. Ik maak zeker negatieve reklame

Snel

Supersnel om een verzekering af te sluiten in de wachtkamer bij de notaris

te laat met bevestiging

achteraf een gedoe om weer op te zeggen

eenvoudig en snel

snelle reactie eenvoudig proces

Easy!!

Snel gezien dat de premie voor mij gunstig is.

Tevreden en goed

Snel en goed en betrouwbaar

mijn ervaring was duidelijk en correct

Mijn ervaring was duidelijk en correct

Snel en eenvoudig een verzekering afsluiten Top!

Makkelijk en snel verzekering afsluiten

Paar uur voordat we de auto ophaalde bij de garage online verzekering afgesloten. Onderweg naar de garage contact gehad met Nowgo via Whatsapp of de verzekering daadwerkelijk in was gegaan. Binnen 10 min respons terug en alles was geregeld! In 1 woord top!

Goed en goedkoop

Goed en goedkoop

Het afsluiten van de verzekering was even wennen. Ik was gewend na een auto gekocht te hebben, gewoon even te kunnen bellen, zodat je per direct verzekerd zou zijn. Omdat je in het weekend niet kunt bellen en het aanmelden online pas na het weekend behandeld zou worden, was ik er niet zeker van of ik wel verzekerd was. Als dit wel zou is, zou een bevestiging hiervan wel prettig zijn, zodat je er zeker van bent dat je verzekerd bent...

Snel geregeld.

Kende deze verzekering van onze auto verzekering. De tijdelijke reisverzekering was aantoonbaar goedkoper bij jullie afsluiten ging snel en makkelijk.

ik heb mijn verzekering via hoy hoy gedaan en dat ging goed. Ik moest wachten op goed keuring voor mijn auto verzekering