Simpel en duidelijk

Het makkelijk en duidelijk en goedkoop om hier verzekerd te zijn

nieuwe autoverzekering afgesloten via Independer

ik heb nog geen ervaring maar alles ziet er voor nu prima uit

Slechte overstapservice

De overstap is niet goed geregeld en heb om die reden mijn oude verzekering 2 maand door betaald. Erg jammer. De verzekeringsmaatschappij mag officieel dan geen verantwoordelijkheid dragen, maar als er een overstapservice aangeboden wordt, dan getuigd het wel van fatsoen om het ook te regelen. Ik kan de verzekering wel aanbevelen, maar het loont om de overstap zelf te regelen.

Heel tevreden

Wij hebben onlangs een nieuwe verzekering afgesloten voor onze auto en dat is geheel naar onze wensen gebeurd. Wij zijn dus heel tevreden.

Slechte ervaring

Allemaal amateurs!!!

Alles ging super goed met invullen en alles was duidelijk.

Ik vond het makkelijk om een verzekering af te sluiten was allemaal duidelijk wat ze vroegen. Geen moeilijke vragen alles duidelijk.

Geen klachten

Heb de verzekering snel en gemakkelijk via Independer afgesloten. Had heel snel de polis en Groenen kaart

Goede hulp bij het afsluiten

Bij het afsluiten ben ik goed geholpen door de klantenservice, omdat via de website het afsluiten niet lukte. Men nam de tijd voor me.

Snelle en goede service

Ik heb tijdens het online afsluiten van de verzekering een duidelijke en op een zeer vriendelijke manier alles kunnen bewerkstelligen en binnen een half uur had ik ook al mijn groene kaart.

Goed en duidelijk

Perfect .geen poespas gewoon zoals het moet Met Nowgo ben je ook echt nu weg zonder problemen, ik raad Nowgo dan ook al mijn klanten aan.

Heel goed en zeer tevreden

Ik heb mij verzekering bij nowgogedaan

Ik heb mijn verzekering net bij jullie gedaan en ik vind het wel goed en ik hoop dat het een goede verzekering us die ik heb gedaan bij nowgo

Tot nu toe tevreden

Heb tot nu toe nog geen problemen gehad dus tevreden

Het gaat heel simpel om een verzekering af te sluiten

Snel simpel en makelijk

Snel en simpel geregeld

Heel goed Top service

Alle benodigde papieren snel ontvangen!

Duidelijk en overzichtelijk alle benodigde informatie ontvangen met betrekking tot mijn verzekering!

snel en goed geregeld.

nog geen ervaring

ik heb nog geen ervaring met nowGo, maar ik ga er uit dat het met tevredenheid zal gaan..

Snel en soepel verlopen

Ervaring met NowGo heb ik niet. De voorwaarden in combinatie met de premie voor de volledig casco (all risk) autoverzekering spreken mij aan. Niet de goedkoopste verzekering maar toch gekozen voor NowGo.

Lekker snel en correct

Mijn vraag was niet zo heel groot. Maar met het antwoord was ik om! Verzekering afgesloten

Snel en makkelijk

Ik heb mijn auto in 5 minuten kunnen verzekeren, dit heb ik via de website gedaan en het was ook nog eens super makkelijk

kan beter

Daar mijn printer stuk is heb ik telefonisch verzocht om een auto-schadeformulier op te sturen. brief ontvangen zonder schadeformulier. opnieuw gebeld schade formulier zou opgestuurd worden weer een brief ontvangen zonder schadeformulier. in de brief staat wederom schade formulier bijgesloten maar het zit er weer niet bij. vraag nu dus voor de 3e maal om een schadeformulier. (ben reeds 60 jaar klant bij u)

IK vindt jullie echt heel erg goed en super en heel erg bedankt

Niet zo heel goed

De eerste aanbetaling zelf overgemaakt volgens instructie van de klantenservice, en nu hebben jullie met de automatische incasso hetzelfde bedrag nog een keer afgeschreven. Hiervoor gebeld met de klantenservice maar daar werd ik niet wijzer van. Dus heb ik het zelf maar teruggeboekt. Zou het op prijs stellen dat jullie dit willen uitzoeken. En het juiste bedrag voor de maand mei van mijn rekening afhalen.