Snelle en goede service

Ik heb tijdens het online afsluiten van de verzekering een duidelijke en op een zeer vriendelijke manier alles kunnen bewerkstelligen en binnen een half uur had ik ook al mijn groene kaart.

Goed en duidelijk

Perfect .geen poespas gewoon zoals het moet Met Nowgo ben je ook echt nu weg zonder problemen, ik raad Nowgo dan ook al mijn klanten aan.

Heel goed en zeer tevreden

Ik heb mij verzekering bij nowgogedaan

Ik heb mijn verzekering net bij jullie gedaan en ik vind het wel goed en ik hoop dat het een goede verzekering us die ik heb gedaan bij nowgo

Tot nu toe tevreden

Heb tot nu toe nog geen problemen gehad dus tevreden

Het gaat heel simpel om een verzekering af te sluiten

Snel simpel en makelijk

Snel en simpel geregeld

Heel goed Top service

Alle benodigde papieren snel ontvangen!

Duidelijk en overzichtelijk alle benodigde informatie ontvangen met betrekking tot mijn verzekering!

snel en goed geregeld.

nog geen ervaring

ik heb nog geen ervaring met nowGo, maar ik ga er uit dat het met tevredenheid zal gaan..

Snel en soepel verlopen

Ervaring met NowGo heb ik niet. De voorwaarden in combinatie met de premie voor de volledig casco (all risk) autoverzekering spreken mij aan. Niet de goedkoopste verzekering maar toch gekozen voor NowGo.

Lekker snel en correct

Mijn vraag was niet zo heel groot. Maar met het antwoord was ik om! Verzekering afgesloten

Snel en makkelijk

Ik heb mijn auto in 5 minuten kunnen verzekeren, dit heb ik via de website gedaan en het was ook nog eens super makkelijk

kan beter

Daar mijn printer stuk is heb ik telefonisch verzocht om een auto-schadeformulier op te sturen. brief ontvangen zonder schadeformulier. opnieuw gebeld schade formulier zou opgestuurd worden weer een brief ontvangen zonder schadeformulier. in de brief staat wederom schade formulier bijgesloten maar het zit er weer niet bij. vraag nu dus voor de 3e maal om een schadeformulier. (ben reeds 60 jaar klant bij u)

IK vindt jullie echt heel erg goed en super en heel erg bedankt

Niet zo heel goed

De eerste aanbetaling zelf overgemaakt volgens instructie van de klantenservice, en nu hebben jullie met de automatische incasso hetzelfde bedrag nog een keer afgeschreven. Hiervoor gebeld met de klantenservice maar daar werd ik niet wijzer van. Dus heb ik het zelf maar teruggeboekt. Zou het op prijs stellen dat jullie dit willen uitzoeken. En het juiste bedrag voor de maand mei van mijn rekening afhalen.

ben erg tevreden.

Goede website, snelle reactie en, naar ik hoop, heldere polisvoorwaarden.

Heel goed snel geregeld

Gemakkelijk en snel, helemaal top

ik kon niet geloven dat het zo snel kon gaan. Verder was het zeer gemakkelijk om de verzekering af te sluiten. Binnen 5 minuten was ik helemaal klaar en kreeg vrijwel gelijk reactie van jullie. Kortom super.

Zeer Tevreden

.Zeer tevreden Stuk goedkoper en netjes geholpen

Goed contact gehad met duidelijke informatie.

Snel geregeld, en zeer goede prijs.

Ga zo door

N.v.t

zeer ontevrede

Iedere maand krijg ik wel een mailtje van jullie. net als vandaag. "vragen over je verzekering? wij zijn er voor je". Ik wil het net als anders openen, en wat zie ik elke keer: EEN LEEG BLAD. ik kies dan altijd voor beantwoorden, maar krijg van jullie nooit een antwoord. Een keer per jaar gaat het goed, want dan word de factuur verstuurd. Dus jullie kunnen het wel dat ik het kan lezen. daarom is de beoordeling ZEER SLECHT. Ik heb de indruk, dat ik maar betaal en voor de rest niets vraag dan vinden ze het wel goed. Hoe lossen we dit op? en wat is jullie e-mail adres. leijs@ziggo.nl De volgende vraag begrijp ik niet. Aanbevelen?* wat aanbevelen?