Duidelijk

Door mijn toedoen, onbewust, werden wij niet geaccepteerd als verzekeringsnemer. Uitleg en bewijs overlegd en het was toen binnen no time geregeld! Service­čĹŹ

het afsluiten verliep gesmeerd!

Het afsluiten verliep gesmeerd en alles naar wens dus geen klachten zo ver.

makkelijk af te sluiten

makkelijke en snelle afwikkeling aanvraag

Was snel geregeld.

Gebeld, geen wachttijd en direct verzekerd. Wat dit aangaat dus 5 sterren. Weet natuurlijk niet als je wat te claimen hebt hoe het dan gaat.

Helaas heb ik door toedoen van de website per ongeluk 2x dezelfde verzekering afgesloten. De tweede is geannuleerd, echter wel afgeschreven. Voor de rest heel tevreden!

Ik had even willen overleggen , maar geen mogelijkheid voor telefonisch contact, echt een minpunt.

Ik had even willen overleggen, maar geen mogelijkheid voor telefonisch contact gevonden, echt een minpunt.

Formulier soms niet duidelijk welke persoon je invult.

Het formulier is soms niet duidelijk over de persoon die je bezig bent in te vullen.

Kut.

Absoluut onbereikbaar via de telefoon. Probeer nu al 2 dagen iemand te spreken om eea door te nemen.

Ben tot nu toe goed behandeld.

Heb ik nog niet ben pas klant.

Snel en modern

Prima snel en modern en voordelig dat is wat ik zocht

Perfect en snel

Snel en makkelijk geregeld

Via Pricewise snelle aanmelding, helaas voor hogere prijs dan op de vergelijker

Snelle aanmelding, zelfde dag kon de verzekering ingaan, oude zelf opgezegd.

Ging het prima.

Dat ging snel.

Makkelijk

Geen poetspas

vlot en snel

goeie ervaring vriendelijke medewerkers top!

Vriendelijk en direct

Was nog op oude naam, maar hebben gelijk op nieuwe naam Klantnr gezet, prima geholpen

Proces soepel en vlotte bevestiging, portal kan duidelijker

De aanvraag was op zich soepel en snel geregeld en direct de volgende morgen ontving ik al de bevestiging/acceptatie. De info op mijn NowGo kan duidelijker. De facturen geven niet aan wat er precies in rekening wordt gebracht (eenmalige poliskosten wordne niet vermeld en de periode is onvolledig: November i.p.v. 19 november - 19 december). Ook was de nieuwe polis niet direct gekoppeld aan mijn bestaande Mijn NowGo omgeving. Dit laatste was na een WhatsApp berichtje overigens gauw alsnog in orde gemaakt

Duidelijk en helder

Goede en vriendelijke afhandelijng

Men had begrip voor mijn verdrietige situatie.Grote klasse!!

Super makkelijk

Super makkelijk Zelfs voor een 55 jarige die niet zo handig is met computers En volgens price wise de goedkoopste En dat geloof ik!!!

makkelijk

was snel en makkelijk af te sluiten en goedkoop!

Goede en gooede informatie gehad.

Zeer goed geholpen ook telefonisch.

Prima geregeld, duidelijk en snel

Goed geregeld, heel snel alle documenten in huis. Hopelijk hoef ik niet te testen als er schade is, vooralsnog kan ik dat deel niet beoordelen.

Duidelijk eerlijk en snel

Prettig en duidelijk

Makkelijk

Jammer dat nowgo niet bij Independer erbij staat in de vergelijking