Half

Ik heb ze niet persoonlijk gesproken dus kan ik er geen oordeel over gedven

Makkelijk

Zeer gemakkelijk om een verzekering af te sluiten voor de auto

Snel en overzichtelijk

Duidelijk

heel positief

Snel online alles geregeld. Geen papierwerk of handtekeningen. Scherpe premies.

Had iets anders gezegd

Wilde telefonische een schade door bellen. Hij zou nog een mail sturen en ik moest dan het schade formulier sturen. De rest was goed. Nou ik moest alles weer online invullen en dat ging goed. Maar het weg sturen ging niet goed. De fout onbekend stond er. Weer gebeld, ik was erg boos en teleurgesteld. Nu moest ik via claim@nowgo.com het schade formulier opsturen. Maar van mij vorig gesprek waren geen aantekeningen gemaakt, raar maar waar. Mensen moeten toch ook een schade telefonische door kunnen geven. Erg teleurgesteld in nowgo

reageren niet

verkeerde premies, verkeerde afschrijvingen, verkeerde incasso's, verkeerde betaaltermijnen, poliskosten nergens vindbaar (verstopt zie je pas als er iets wordt afgeschreven) klanten"service" reageert op pas na weken.

Snel en voordelig

Makkelijk en snel afgesloten

De toekomst zal duidelijk moeten maken of het een fijne reisverzekering is als je er gebruik van moet maken ! Hopelijk kom ik daar nooit achter !

Uitstekend en gemakkelijk toegankelijk systeem.Prijs zeer concurrerend.

Super goed

Heel erg te Vreden

duidelijke uitleg en aanmelden ging gemakkelijk

nog veel onduidelijkheden

Waarom moet ik ook nog de premie bij mijn oude verzekering betalen? Begin juli heb ik nog 38,- moeten betalen. Zijn de problemen betreffende automatische incasso nu opgelost? Ik heb hierover verschillende vragen gesteld maar krijg nooit antwoord.

Duidelijke informatie, zakelijk.

Verder nog geen ervaring.

makkelijk af te sluiten en goedkoper dan anderen

Alles is vlotjes verlopen.

Eenvoudig oversluiten, netjes geholpen!

Duidelijk, snel en goede prijs

Via Inderpender afsluiten ging erg gemakkelijk en overzichtelijk.

Makkelijk en snel

Snel en makkelijk

Ja zou jullie zeker aanbevelen online afgesloten netjes op datum ingang nieuwe verzekering alles goed verlopen top

Ongeinteresseerd en onbekwaam

Gebeld met de vraag of mijn schade gedekt was door onze woonhuisverzekering. De dame die ik aan de lijn kreeg werkte hoorbaar vanuit huis, slecht te verstaan, kind op de achtergrond en merkbare desinteresse om een geode reactie te geven op mijn vraag. Als ik wilde weten of het gedekt was kon zij niet zeggen, ik moest maar een claim indienen om te zien of het wel of niet zou worden vergoed. Slechte zaak als een medewerker geen kennis heeft van de polisvoorwaarden. Goede reden op opzoek te gaan naar een andere verzekering.

Zeer slechte communicatie

Het terugboeken van mijn betaalde reisverzekering, is nog steeds niet gebeurd. Dit is al een paar weken geleden. Je kunt niet met iemand praten hierover, alleen via internet en krijg je geen respons! Zeer slecht

Zeer slecht

Ik heb een aantal keren pech gehad waardoor ik gebruik moest maken van de rechtsbijstandsverzekering. Ik betaal iedere maand keurig op tijd mijn premie. Vandaag heb ik een brief gehad waarop ze mij de wacht hebben aangezegd, dat ik te veel gebruik heb gemaakt van de rechtsbijstand en bij een volgende keer ik word gerouleerd of meer premie moet betalen. in de voorwaarde staat nergens vermeld dat er een max. aan het aantal zaken ligt. Dus een waardeloze verzekering

beetje teleurgesteld door de "kleine lettertjes" ...

afsluiten van de polis was geen probleem. helaas voor ons hadden we een zeer ongewilde ruitschade, 1 dag na aankoop van ons voertuig. Na telefonisch contact gehad te hebben met de verzekeraar was ons verteld dat ons dit bij een glasgarant bedrijf 150 euro minus 75 euro korting 75 euro zou kosten.. Maar dan komen de kleine lettertjes ineens tevoorschijn .... schade binnen 3 maanden na afsluiten wordt het eigen risico 300 minus 75 euro ... 225 euro eigen risico...

Behulpzame en deskundige klantenservice

Goede ervaring, ook bij complexere zaken