Eerste instantie snel en duidelijk, maar aanpassingen nog steeds niet teruggekoppeld.

Snel de polis opgestuurd om te controleren, maar tot op heden nog geen terugkoppeling gehad van de fouten in de polis. Auto heeft geen softtop en ik ben na 35 jaar schadevrij geen beginnend chauffeur meer mag ik aannemen

zeer goed

zeer goed

Gemakkelijk af te sluiten, hoop nooit gebruik te moeten maken

In de praktijk zal zo nodig moeten blijken of de verzekering aan de verwachtingen voldoet, maar hoop hier niet achter te hoeven komen.

Lekker makkelijk

Snel en makkelijk af kunnen sluiten

Goede user experience, duidelijk en overzichtelijk wat de verzekering inhoud en ook gemakkelijk aan te vragen. Wat nog mooi was geweest is wellicht een korte uitlichting van waarom nowgo boven een andere reisverzekering. Iets meer transparantie zonder dat je daar als klant zelf naar op zoek moet via andere sites, nowgo lijkt me een van de betere dus veel schade zou die transparantie jullie in mijn opinie niet brengen.

gemakkelijk en snel

Makkelijk afsluiten, snel geregeld.

Makkelijk afsluiten, snel geregeld.

ok

vrij vlotte afhandeling.

Willem

Uitstekend prima

Uitstekend prima

Ik heb zelf nog geen contact gezocht wel de schoonzoon

Ik heb een nieuw e-mail adres was: paulaleenen@ home. nl. Nieuwe e-mail is. Paulaleenen1948@gmail.com. Nieuwe adres: nieuwewetering 50. 2922ED krimpen aan den IJssel

gewoon super

word goed geholpen door het personeel

Snel en gemakkelijk

Website is helder, snel een keuze gemaakt en alles was zo rond. Ik had nog een vraag, deze via Facebook gesteld en ook daar een snel en klantvriendelijk antwoord gekregen.

Gemakkelijk maar ook te langdradig.

Gemakkelijk maar ook te langdradig.

goed en vlot geholpen.

keurig geholpen

Snel en gemakkelijk geregeld top gewoon

Ik vond het zeer invoudig om te regelen via het net

Gemakkelijk en eenvoudig

Met een paar klikken was het geregeld

Via independer gevonden. Daarna site bekeken en voorwaarden gelezen irt kwaliteit vs prijs. Gekozen voor doorlopende reisverzekering met annuleringsverzekering. Blij dit te hebben gedaan.

Het afsluiten was snel gebeurd. Nette mail met in de bijlage mijn polislad en alle informatie. Verder heb ik gelukkig nog geen gebruik hoeven maken van jullie service bij schade, dus daar kan ik geen feedback over geven.

Gemakkelijk en snel

Lekker vlot en simpel je belangrijke verzekeringen afsluiten, voor een voordelige prijs.

Razendsnel geregeld

Jammer dat het maximale bedrag bij annulering niet verhoogd kan worden tot € 3000 per persoon.

geweldig

Tot nu toe gewoon geweldig

Ging super makkelijk

Jullie doen jullie naam eer aan!

Bo (whatsapp klantenservice) heeft mij buitengewoon kundig en goed (zeer vriendelijk) geholpen. Chapeau!!