kan beter

Daar mijn printer stuk is heb ik telefonisch verzocht om een auto-schadeformulier op te sturen. brief ontvangen zonder schadeformulier. opnieuw gebeld schade formulier zou opgestuurd worden weer een brief ontvangen zonder schadeformulier. in de brief staat wederom schade formulier bijgesloten maar het zit er weer niet bij. vraag nu dus voor de 3e maal om een schadeformulier. (ben reeds 60 jaar klant bij u)

IK vindt jullie echt heel erg goed en super en heel erg bedankt

Niet zo heel goed

De eerste aanbetaling zelf overgemaakt volgens instructie van de klantenservice, en nu hebben jullie met de automatische incasso hetzelfde bedrag nog een keer afgeschreven. Hiervoor gebeld met de klantenservice maar daar werd ik niet wijzer van. Dus heb ik het zelf maar teruggeboekt. Zou het op prijs stellen dat jullie dit willen uitzoeken. En het juiste bedrag voor de maand mei van mijn rekening afhalen.

ben erg tevreden.

Goede website, snelle reactie en, naar ik hoop, heldere polisvoorwaarden.

Heel goed snel geregeld

Gemakkelijk en snel, helemaal top

ik kon niet geloven dat het zo snel kon gaan. Verder was het zeer gemakkelijk om de verzekering af te sluiten. Binnen 5 minuten was ik helemaal klaar en kreeg vrijwel gelijk reactie van jullie. Kortom super.

Zeer Tevreden

.Zeer tevreden Stuk goedkoper en netjes geholpen

Goed contact gehad met duidelijke informatie.

Snel geregeld, en zeer goede prijs.

Ga zo door

N.v.t

zeer ontevrede

Iedere maand krijg ik wel een mailtje van jullie. net als vandaag. "vragen over je verzekering? wij zijn er voor je". Ik wil het net als anders openen, en wat zie ik elke keer: EEN LEEG BLAD. ik kies dan altijd voor beantwoorden, maar krijg van jullie nooit een antwoord. Een keer per jaar gaat het goed, want dan word de factuur verstuurd. Dus jullie kunnen het wel dat ik het kan lezen. daarom is de beoordeling ZEER SLECHT. Ik heb de indruk, dat ik maar betaal en voor de rest niets vraag dan vinden ze het wel goed. Hoe lossen we dit op? en wat is jullie e-mail adres. [email protected] De volgende vraag begrijp ik niet. Aanbevelen?* wat aanbevelen?

Geld weg door Corona

Het komt annulering verzekeringen mooi uit dat ze kunnen zeggen is pandemie dus geld weg Ze zien je graag komen en betalen maar als er iets gebeurd net als nu trekken ze hun handen terug bedankt

Nee

Nee

Snel contact, vriendelijk en snel alles in mijn mail oontvangen

Snel telefonisch contact, vriendelijke medewerker en alle papieren snel in de mail. Heldere website en makkelijk inloggen op je account

Prima en snel geregeld

Snelle dekking, goedkoop en netjes...

Was goed ben goed geholpen en meteen akkoord gekregen

Kreeg meteen mijn account en groenekaart en polis nummer en bewijs van verzekeringqqqqq

Goede ervaringen

omdat het moest

slecht heb al jaren schade vrij gereden tot op heden gelukkig omdat ik tijdelijk een 2 de auto heb moet ik voor de 2 de auto weer vanaf onder af beginnen en kost de 2 de verzekering 3 dubbel zo duur .

Gemakkelijk geregeld, groene kaart snel toegestuurd

NowGo is echt top

Alles keurig en snel geregeld

Good customer service

I had some questions which the customer service answered in Whatsup. However, it was only in week days not weekends.

Alles verliep soepeltjes en fantastisch

Niet verzekeren oplichters!!

6 jaar klant elke maand betaald en wij vragen 1 keer een kleine vergoedingen en ze doen niks!! Beloftes worden niet nagekomen, verschuilen zich achter een pandemie. Wij snappen best dat wij niet alle gemaakte extra kosten terugkrijgen maar verwachten wel een compensatie vanuit hun kant. Wel van iedereen geld cashen maar niks willen uitkeren. Meteen opgezegd uiteraard!

Mijn verzekering is stopgezet

Dit omdat ik -2 schadevrije jaren zou hebben.