N/A

Zeer nette officiële vertaling

Ik ben heel tevreden met de vertaling die ik nodig had voor een visumaanvraag. Professioneel bureau, goede informatie. De communicatie verliep ook goed.

Professioneel, vriendelijk, snel geholpen

Els heeft me snel en goed geholpen. Mooi dat ik zowel een pdf per email als een hard copy per post heb gekregen.

snel en duidelijk overleg

voor de officiële vertaling van diploma en cijferlijst gebruik gemaakt van vertaalbureau Univertaal. Ik wist binnen een uur wanneer alles vertaald zou worden en wat de kosten waren. Duidelijk dus. en op de afgesproken dag en tijd werd alles ook netjes aangeleverd. FIijn.

Quick and efficient translation

Els from Universal provided exactly the translation I needed in a time-efficient manner. I can only recommend!

Goede comminucatie en duidelijk/snel

Telefonisch contact gehad, erg vriendelijk en duidelijk. Over de email ook snel. Service die ze geleverd hebbe is goed.

Snel en goed geholpen

Els is heel professioneel en levert snel en goeie kwaliteit

Muy buen servicio y calidad!

Muy buen servicio y calidad!

Super goed

Hele snelle en professionele reactie. Er werd goed gecommuniceerd en het resultaat is heel netjes en precies wat je zou verwachten.

Prima ervaring

Prima ervaring, goed werk verricht

Vriendelijk & kwaliteit.

Na een erg vriendelijk contact het Duitse diploma van onze zoon laten vertalen om in Nederland een opleiding te kunnen beginnen. Snelle service en alles perfect verlopen. Hartelijk dank voor alles.

Een hele goede en gezellige vertaling.

De vertaling was uitstekend en mevrouw Doing is een hele gezellige en aardige mevrouw. Ik ben er blij dat ik bij univertaal heb vertaald.

Ik had voor een visum aanvraag vertalingen nodig. Mevrouw Spin reageerde heel snel op mijn vraag. Ik mocht het doorsturen en had snel de vertaling terug in de mail en later ook via de post. Last minute had ik er nog 1 nodig ook deze had ik heel snel weer vertaald terug. Als ik weer eens een vertaling nodig heb vraag ik het zeker weer bij univertaal.

Snel!

Els reageert snel en je weet precies wanneer je je de vertaling kan verwachten. Els maakt ook inzichtelijk hoe Els te werk gaat.

Snel, vriendelijk en professioneel

Snel, vriendelijk en professioneel

Very welcoming!

Fast, kind, and understanding communication, services without any trouble.

Snelle reacties

Snelle communicatie

mailtje, offerte, betaling & vertaling in 3 dagen !!

Het mailtje sturen was het meeste werk. Direct daarop ontving ik een meer dan redelijke offerte. Ik verrichte direct de (iDeal) betaling. Paar dagen later had ik een prima vertaling in mijn inbox !! Ideaal voor mensen met veel stress en haast. Eenvoud, gemak, superservice. Oja: en spotgoedkoop!

Onbetrouwbaar

Voor een aanvraag voor een werkvisum hadden wij een deadline voor een vertaling van een aantal documenten. Via de mail afgesproken welke dag de vertaling klaar zou zijn. Eind van de middag mededeling: ‘toch geen tijd, Oja en ik vind dit niet leuk genoeg.’ Dus, heb je een deadline voor een vertaling dan raad ik je aan iemand anders te zoeken.

Beste Pim, Ik vind het erg jammer om te lezen hoe je de situatie hebt opgevat, want dit is niet mijn stijl en ik heb dit ook niet gezegd of bedoeld. Ik heb ook geprobeerd je zo goed mogelijk te adviseren. De situatie zou heel anders zijn geweest, als ik eerder aan de vertalingen had kunnen beginnen, zoals ik aanvankelijk voor ogen had. Maar onduidelijkheid omtrent de te vertalen stukken en jouw deadline bleef troef tot het te veel werk en te laat was. Heel spijtig. Met vriendelijke groet, Els

Zeer goed en snel

Top service!

Top, snel, vriendelijk en goedkoop!!!

fantastisch service en snel

prettig te woord gestaan bij intake telefonisch. kundig vertaald en snel.

Snel en vakkundig

Reageert snel, hardcopy was mooi verzorgd, vertaling goedgekeurd voor inschrijving aan buitenlandse universiteit

Kan niet beter.

Persoonlijk, zeer klantvriendelijk, professioneel, snel en goede prijs.

Fantastisch!!!!

Zeer snel, goed en accuraat!!!

Westerstraat 145

1601 AE Enkhuizen