Prima en snelle actie

Wat heb je nog meer nodig dan een snelle reactie en een prima afhandeling? Prima service!

Super snelle en goede service!

Snel de cijferlijsten ontvangen en ook fijne communicatie.

snelle service

Meedenkend en klangericht

Els hielp me enorm door mee te denken en advies te geven, daarnaast had ik mijn document in twee dagen vertaald. Super!

Snelle, nette en vriendelijke service

Snelle reacties op emails. Vragen werden duidelijk beantwoord, er werd duidelijk een tijdspad aangegeven en gemaakte afspraken werden gehaald. Documenten waren uitstekend vertaald en nette levering.

Goede en snelle service

Snel antwoord en alles netjes ontvangen binnen een paar dagen! Super tevreden

Top! Snel, accuraat, vriendelijk.

Top! Snel, accuraat, vriendelijk.

Zeer hulpzaam en perfect

Goed geholpen en heeft me zelfs nog informatie opgezocht. Ik ben er super blij mee .

Uitstekend en snelle service

Ik ben erg blij met het geleverde werk. Het levert 100% resultaat. Een vriendelijke snelle service. Zeker aan te raden.

Ge-wel-dige service

Ik had een diploma vertaling nodig binnen 5 dagen. En ik kreeg ‘m per mail na 2 dagen en per post de 3e dag! Zeer tevreden over de service. Ook heel netjes vertaald!

Uitmuntend snel en goed!

Omdat ik met spoed een vertaling van mijn VOG moest hebben mailde ik Univertaal. Ik kreeg erg snel en vriendelijk antwoord dat ze het de volgende dag al kon doen. Een dag later had ik mijn officiële vertaalde versie van de VOG. Echt een top bureau!

Snel, vriendelijk en betrouwbaar.

Snel & persoonlijk

Snel geleverd, fijne communicatie en prima kwaliteit

Snel en vriendelijk geholpen

Vertaling ziet er top uit

Super vriendelijk meedenkend service gericht

De gesproken medewerker ! Maakt van mijn probleem, Haar oplossing. Binnen en paar uur had ik mijn diploma vertaald terug.

Super snel en professioneel!

Ik had een spoed vertaling nodig van mijn diploma’s en ik had de scans al binnen 1 dag. Super snel en professioneel! Highly recommended!

Snel en goede communicatie

Snelle en complete vertaling

Mijn aanvraag werd heel snel verwerkt en ik kreeg binnen een week een Franse vertaling van mijn diploma. Contact liep snel en mijn contactpersoon was erg vriendelijk.

Zeer positief

Zeer professioneel, werkt vlot en netjes, houdt zich aan afspraken, denkt mee, makkelijk bereikbaar.

Flexibel en snel!

Het hele aanvraag-offerte-opdracht traject snel en flexibel doorlopen en het eindproduct van uitstekende kwaliteit. Bedankt!

Ze hebben mij zeer goed geholpen en uitgelegd wat er ging gebeuren en als ik een vraag hebben ze die netjes geantwoord

Heel goed gezelschap, ik heb mijn diploma vertaald en binnen drie dagen in huis

Goed bereikbaar via web en telefoon. Hele snelle vertaling waarvoor dank!

Prima service, wel prijzig

Het vertalen van een getuigschrift kost 45 euro, terwijl daar (in mijn geval) vrij weinig tekst op staat. Er werd wel snel gereageerd op mails en alles was op de beloofde tijd af.

Fijne correspondentie met goed resultaat

Ik moest een diploma en cijferlijst vertalen voor een buitenlandse universiteit en Univertaal heeft dat erg snel kunnen doen voor een goede prijs.

Over Vertaalbureau Univertaal

www.univertaal.nl www.vertalingdiploma.nl www.officielevertaling.nl