Super snel en vakkundig geholpen!

Ik had met spoed een beëdigde vertaling nodig, niet alleen werd ik heel snel geholpen ook werd mij aangeraden om een specifiek deel alleen te vertalen in hoge kosten te voorkomen. Erg over te spreken.

prima vertaling

weet prima vertaling te leveren, met kennis van verwachtingen van de eindgebruiker (Maleisische ambassade).

Vlotte, klantvriendelijke service

Erg snelle service, erg vriendelijke en open feedback.

Fast, accurate and very friendly staf!

What I expected to be a long lasting, difficult job became a delightful experience! Els was very friendly and accommodating over the phone. She showed great understanding of my situation and was able to help me quick. Promises made became promises kept! My “go to” translation service from now on.

Goede vertaalservice

In een paar dagen was alles netjes geregeld en ipgestuurd!

Super klantvriendelijk, uitstekende service en een top vertaling

Ontzettend blij met Univertaal. Behulpzaam en professioneel. Moest nog extra vertalingen aanleveren voor de USA. Gebeld met Els en zij heeft mij direct gerustgesteld. Maandag heb je het! Geleverd zoals besproken. Dankjewel Els.

Super goed geholpen. Snelle service.

Snel en verzorgd

Zeer snelle reactie na verzoek om offerte. Keurige vertaling en opmaak per e-mail en goed verzorgde officiële documenten binnen een paar dagen per post ontvangen. Complimenten!

Geheel volgens verwachting; goede communicatie; snelle respons en vertaalwerk volgens afspraak; prijs ook goed

Snel geleverd, goede communicatie.

Super snel geleverd, snelle reactie op mails en goede vertaling!

Perfecte service

Mijn aanvraag voor vertaling werd snel en correct uitgevoerd. De dag na betaling had ik de vertaling digitaal in huis. Per post duurde 2 dagen langer maar dat is nu eenmaal zo met de post tegenwoordig. Kortom zeer tevreden en zal een volgende keer beslist weer gebruik maken van jullie diensten.

Goede aanbeveling!

Mijn ervaring bij Univertaal was goed! Els en haar collega hebben snel op mijn emails gereageerd en heb binnen een week ongeveer mijn vertaling binnen gekregen in Duitsland. Ze antwoordden op diezelfde dag of zelfs na een uur al! Ik kan deze officiele vertaler erg aanbevelen! Nogmaals dank Els en haar collega!

Zeer professionele en snelle verwerking van mijn aanvraag.

Warm Aanbevolen.

Vriendelijk, efficient en nauwkeurig

Ik had een officiële vertaling in Servisch nodig en dat was binnen een week helemaal geregeld.

Snelle en keurige vertaling

Goede communicatie en snel vertaald.

Goed online contact, netjes behandeld met prima vertaling.

Great!

Great service, great translation and swiftly done. Very happy with everything!

Goede service en prettig contact

Ik had een vertaling nodig van 2 diploma’s van mijn dochter. Ik koos hiervoor voor Univertaal omdat deze goede recensies kreeg. Het contact was erg prettig. Ik werd vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan door Els Spin. Hierdoor wist ik precies wat ik kon verwachten en wanneer. Dit is keurig waargemaakt. De gevraagde documenten zijn zowel digitaal als via de post opgestuurd, en het ziet er piekfijn uit. Een echte aanrader dus.

Zorgeloze, snelle en vriendelijke vertaling

Mijn ervaring was fantastisch, snel en vriendelijk. Deze service zou ik aan iedereen aanraden en ook zelf opnieuw gebruiken.

Uitstekend resuultat.

Ik heb heel goed ervaring met het Univertaal Vertaalbureau en Mevrouw Ester Spin geeft zij snel reacties op mijn vragen.

Zeer klantvriendelijk en meedenkend

Els heeft uitstekend meegedacht over wat nodig was om mijn diploma te legaliseren, dan te vertalen, en daarna te certificeren.

Goed verzorgd en redelijk geprijsd

Voor mijn aanmelden als arts in zweden, had ik vertaalde documenten nodig. Deze werden snel in mijn ogen vakkundig vertaald.

Duidelijke werkwijze, snelle en goede service!

Ik volgde de stappen zoals beschreven op de website. De dag erna kreeg ik een mail met de factuur en wanneer ik de vertaling binnen zou ontvangen (2 dagen later). Digitale versie kreeg ik op de afgesproken dag en 2 dagen later lag het document ook op de mat. Super communicatie, goed bereikbaar en goede klantvriendelijke service.

Over Vertaalbureau Univertaal

www.univertaal.nl www.vertalingdiploma.nl www.officielevertaling.nl