Snel, vriendelijk en vakkundig

Leuke ervaring. Mooie officiële vertaling met waarmerk. Goede tarieven.

Top service!

Super snel en vriendelijk geholpen.

Prima , snel goed en spoedig geleverd!

vriendelijk, snel en correct

Professioneel contact, vriendelijk en persoonlijk. Snelle service en goed vertaald.

Goede vertaling, op tijd geleverd en duidelijke offerte

Van tevoren kregen we een duidelijke offerte, levering van de vertalingen zowel digitaal als per post was precies op de afgesproken termijn. Vertaling is netjes verzorgd.

Snel, duidelijk en kundig!

Documenten verstrekt en binnen 2 dagen mijn vertaling binnen. Niets te klagen, een perfecte klantervaring.

Prettige en snelle service

Ik moest een heel oud diploma laten vertalen. Ik had de vertaling snel in de mail en een dag later op papier in een keurig mapje. Werd zonder gezeur door mijn Engelse contactpersonen geaccepteerd. Job done!

Snelle en keurige service!

De communicatie verliep vlot. Er was haast bij mijn vertaling, dit was geen probleem ik had de vertaling digitaal snel binnen, en ook via de post was het er snel.

Vlot en goed

Er werd snel gehandeld en alles was straight to the point. Alle deadlines werden ruim op tijd gehaald en hey eindresultaat was goed.

Een top vertaalbureau. Zeker aan te bevelen.

Uitmuntend en snelle terugkoppeling

Er wordt snel een reactie gegeven op de verzonden email. Offerte is overzichtelijk en gedetailleerd. De officiële vertaalde documenten worden in een mooie map verzonden (track&trace). Mooi detail is dat het document voorzien is van een zegel met koord.

Goede communicatie, leuk personeel en een snelle service

Ik had voorafgaand gebeld om wat dingen na te vragen en werd enorm goed geadviseerd. Het personeel is vriendelijk zowel via telefoon als mail en de kwaliteit van Univertaal's diensten zijn hoog. Als ik in de toekomst nog een document moet laten vertalen zal ik dit zeker nogmaals bij Univertaal doen.

Vriendelijk en snelle service

Goeie service en snelle afwikkeling!

Snelle uitstekende service

Bijzonder reactief, in een dag alles geregeld per mail, een dag later lag het bij de post.

Super service !

Binnen 2 dagen alles geregeld tegen een mooie en goede prijs!!

Goede service, snel geleverd.

Goed contact en snelle service. Zou het iedereen aanraden!

snel en goed verzorgd

Prettig contact en snel resultaat, zowel digitaal als schriftelijk goed verzorgd

Zeer professioneel en behulpzaam

Ze hebben me snel, duidelijk en professioneel geholpen. Het resultaat was ook uitstekend. Ik heb hun kaartje aan mijn college gegeven voor andere studenten in de toekomst.

snelle service helemaal top

goed contact, duidelijk en snel.

Snel geregeld en heel netjes.

Snel geregeld en heel netjes! Super service !

Snelle, goede service

Ik had binnen no-time een offerte ontvangen en mijn vertaling was binnen 1 dag klaar.

Prettig

Snel schakelen en professionele interactie.

Erg vriendelijk en snelle service!

Alles werd snel en duidelijk geregeld

Snelle communicatie en fantastische hulp

Ik ben met een nieuw vertaal vraagstuk naar Els Spin gegaan omdat ik de eerste keer zo fantastisch geholpen ben. Er wordt snel gereageerd, bij vragen is er contact om te checken wat de beste weg is, waarna er vlot een goede vertaling digitaal en over de post toegezonden wordt. Prijs kwaliteit hartstikke goed.

Prima vertaling en conform afgesproken tijdslijn

Snel, accuraat en flexibel, tijdens vertaling nog wat toegevoegd qua documenten - was op zelfde afgesproken tijd klaar

Over Vertaalbureau Univertaal

www.univertaal.nl www.vertalingdiploma.nl www.officielevertaling.nl