Snel, professioneel en klantvriendelijk. Top service!

Goede service, fijn contact

Heel tevreden!

Perfecte vertaling

Snelle reacties, nette vertaling en snelle verzending. Beste service kan je hier vinden!

Supersnel en goede vertaling!

Ik kreeg heel snel een offerte en had erg snel daarna mijn vertaling binnen. super!

Geweldige service!

Wat een geweldige service. Na telefonisch contact met Univertaal heb ik binnen twee dagen het document ontvangen. Met dank aan Els van Univertaal heb ik mijn Visum ontvangen. Mijn dank is groot. Ik beveel dit bedrijf van harte aan.

Geweldige snelle service ook vanuit een verre locatie

We belden Els Spin, de dag erop was het document vertaald en binnen een week hadden we de vertaling ook via de post ontvangen. Zal zeker Els weer bellen bij een vertaling..

Klantgericht, snel en goed werk!

Ze doet wat ze beloofd en keurig werk!

Heel erg blijf met de service.

Ik had snel een Latijns-Engels vertaling nodig. Els heeft de opdracht gelijk opgepakt en haar best gedaan om de vertaling, die in twee stappen moest uitgevoerd worden, snel paraat te krijgen. Ik ben zeer tevreden met de service en de klantvriendelijkheid. Zeker aan te bevelen!

Ben tevreden met dit vertaal bureau

Snel en betrouwbaar

Duidelijke offerte en snelle service

Vriendelijk, kundig en snel

Ik had met spoed een vertaling nodig. Offerte binnen een a twee uur ontvangen. Na een kort gesprek binnen 24 uur de vertaling binnen. Leuke vrouw leuk gesprek en het belangrijkste een perfecte vertaling binnen 24 uur. Dit vertaalbureau is het geld meer dan waard!

Snel vriendelijk vakkundig

Ik heb in een mail aan Vertaalbureau geschreven: wat een heerlijke ervaring. Goede en snelle en to the point communicatie en snelle levering.

Italian-Dutch sworn translation

Quick, reliable service and at a secure cost. Also the robot is human.

Snelle service en prima resultaat.

Ik had een vertaling nodig van mijn pensioenfonds voor een bank in Spanje en dat is keurig en snel geregeld.

Snel en efficiënt

Goed contact, Fijn overleg

Topservice

Els heeft mij voor de tweede keer super goed geholpen. Zij reageert snel op verzoeken en levert werk van zeer hoge kwaliteit op een efficiënte manier. Duidelijke communicatie, en zij heeft ook de opmaak van de originele documenten gehanteerd bij het opstellen van de vertaling. Ik zou zonder twijfel mensen met vertaalbehoeften naar Univertaal doorverwijzen.

Zeer vriendelijke, profissional en efficiënt met het vertalen van de documenten

Vlotte vertaling en vriendelijke service.

Ik heb tot nu toe twee keer gebruik gemaakt van de service van Vertaalbureau Univertaal, en was twee keer erg tervreden. De vertalingen waren beide in een dag klaar en de communicatie over de opdracht was helder. Zeker aan te raden!

Erg vriendelijk geholpen.

Ik ben zeer tevreden. Eerst telefonisch contact gehad waarin ik uitgebreid en erg vriendelijk uitleg heb gekregen. Na opdracht na 1 dag al de vertaling op de mail en het origineel een dag later per post ontvangen. Zeer tevreden.

Vlotte communicatie en levering

Ik had een Spaanse vertaling nodig van mijn aanslag inkomstenbelasting 2023, omdat ik een bankrekening wilde openen bij Banco Santander. Eerlijk is eerlijk. Ik moest eerst even slikken vanwege de prijs (185 euro incl btw) Maar tegelijkertijd wist ik, ik moest mezelf daarover heen zetten. Ik ben zelf zzp'er en veel klanten realiseren zich vaak niet hoeveel tijd en moeite er gaat zitten in een product en de kosten die je hebt als ondernemer. Bovendien, ik kon wel mokken hierover, maar ik had de vertaling toch gewoon nodig. Deze werd na betaling binnen 2/3 werkdagen per email aan mij geleverd en de papieren versie volgde een paar dagen later per post. Blij en tevreden met de service. Bedankt Els voor je behulpzame en snelle reacties!

super fijne service

Ik werd erg snel en goed geholpen, ik raad dit vertaal bureau zeker aan.

Alles was super

Het contact, de prijs, de kwaliteit van de vertaling waren allemaal perfect.

Super snel en efficient!

1 email en meteen reactie. Binnen 2 dagen volgens mij al in de mail! Hartelijk dank

Snelle reactie te vertrouwen en erg help vol

Moest documenten vertalen voor een buitenlandse studie. Ik heb me vragen beantwoord gekregen en heeft me erg geholpen met de document zal het zeker aan raden en zeer snel:)

Uitstekend!!!

Onze ervaring is meer dan goed. Kundig, snel, vriendelijk en heel goede en heldere communicatie. Superfijn!!

Westerstraat 145

1601 AE Enkhuizen