vriendelijk en snel handelend

Vriendelijk snel handelend communicatie verliep transparant

extremely professional, quick and friendly service! thanks a lot!

quick response, great job!

Erg betrouwbaar, snel en geweldige communicatie

Goed telefonisch bereikbaar, aardig persoon, zeer snel en zeer kwalitatief uitgevoerd. 100% aangeraden.

Goede, snelle vertaling en prettig contact

De benodigde vertaling was goed en snel geleverd en het contact met de vertaler was niet alleen snel en duidelijk, maar ook nog eens gezellig!

Zeer behulpzaam

Eerst gebeld, goed te woord gestaan. Erg behulpzaam.

Helemaal tevreden met de service!!!

Zeer professionele en snel !!!

Perfect.

Professioneel, snel, betrouwbaar en betaalbaar. Alles tot in de puntjes verzorgd. Univertaal zal ik bij een ieder die een vertaling nodig heeft aanbevelen!

Vriendelijk, snel en heel behulpzaam

Ik heb er goede ervaringen gemaakt. Vertaling kwam heel snel per mail en twee dagen later ook in de bus. contact was heel vriendelijk, zeker aan te bevelen

Snelle reactie en levering

Gevraagd om een document te vertalen van Russisch naar Nederlands. Kreeg gelijk een reactie op mijn vragen, uiteindelijk de opdracht gegeven en binnen aantal dagen was het klaar..

Fijn contact. Snel en uitstekend resultaat.

Zeer sneller, vriendelijke en professionele service. Zeker een aanrader!

Zeer snel en professioneel

Uitstekende ervaring met Els. Ze werkt snel en professioneel. Een erkende beëdigde vertaler. Zeer prima.

Een super snelle service. Goede communicatie!!

Alles geregeld vanuit Zweden zonder problemen, binnen een week!!! Jättebra!!

Hele goeie service!

Hele goeie, snelle en adequate service! Heel blij met de resultaten. Dank! Ik kom zeker terug wanneer ik weer vertalingen nodig heb.

Snelle en professionele afhandeling

Per toeval kwam ik terecht bij Univertaal. De communicatie verliep zeer prettig. Ik had de vertaling snel nodig en hier is absoluut aan voldaan. Een volgende vertaling zou ik zeker weer door Univertaal laten doen.

Efficiënte en professionele vertaal service

Recentelijk had ik met spoed een vertaling van mijn diploma nodig en na een lange zoektocht ben ik uitgekomen bij vertaalbureau Univertaal. Mijn ervaring met hen was uitzonderlijk positief. Direct op de eerste dag ontving ik een respons met alle benodigde informatie, inclusief een duidelijke prijsopgave. Het hele proces verliep verrassend vlot. Binnen slechts een week had ik de vertaalde documenten in handen, precies zoals ik nodig had. Hun efficiëntie en heldere communicatie maakten een grote indruk op mij. Ik beveel vertaal bureau univertaal van harte aan voor iedereen die op zoek is naar snelle en professionele vertaaldiensten. Hun service en kwaliteit hebben mij enorm geholpen in een periode waar snelheid cruciaal was.

Snel en goed!

De vertaling van een dyslexie verklaring hadden we snel binnen. Ook snel antwoorden gekregen en dus een prima service.

Snel e goef

Goede communicatie, duidelijke afspraken, snelle service

Prima meedenken

Ik heb snel een goede vertaling ontvangen. Prima communicatie en meedenken van de vertaler.

Persoonlijk en efficiënt

Hier kan je terecht voor een beëdigde vertaling. Zeer betrouwbaar en vriendelijk. Els denkt met je mee en levert snel! Goede prijs en kwaliteit. Twijfel niet

Trustworthy and fast

Needed to have my daughter's diploma translated. I looked around and got several quotes. Univertaal came out as the best choice. And indeed, the service was fast, friendly and the translation was on point.

Ik ben blij met het werk!

Ik ben erg te spreken over de professionaliteit en snelheid van werken van dit bedrijf, ik kan het met vertrouwen aanbevelen!

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

Mijn diploma snel vertaalt voor gebruik in het buitenland. Contact was ook prettig

Snel, secuur en klantvriendelijk

Ik ben met spoed geholpen met het vertalen van mijn middelbare school diploma. Er is geluisterd naar mijn benodigdheden. Zeer klantvriendelijk en begripvol. Diploma is snel vertaald en opgestuurd.

Over Vertaalbureau Univertaal

www.univertaal.nl www.vertalingdiploma.nl www.officielevertaling.nl