Waar voor je geld.

Ik liet drie stukken beëdigd in het Engels vertalen. Niet goedkoop, maar de kwaliteit van de vertalingen is uitmuntend. Bovendien was het was een spoedklus en heel snel klaar.

Goede service en een fijn contact

Snelle reactie en goede service

Heel goed werk geleverd

Vertaling van een diploma nodig. Binnen een paar dagen geregeld. Je ontvangt een digitaal document en een hard copy. Wellicht is het het overwegen waard om tegen gereduceerd tarief alleen het digitale aan te bieden.

Snel, vriendelijk en professioneel

Goede service, snel en professioneel. Prettig contact.

Je krijgt precies wat er staat

Simpel en duidelijk: een verzoek ingediend voor een vertaling van een diploma. De dag na mijn verzoek kreeg ik de online scan, en de post bezorgde hem weer de dag daarna op papier. Helder contact in de mails, helemaal top. Dik tevreden.

Prima en snelle service

Prima en snelle service

Zeer snelle service!!

Informatie opgevraagd over het vertalen van een diploma. Zeer snel antwoord terug. Diploma gemaild en de volgende dag was het al vertaald. Fantastisch. Snelle service en vriendelijk mail contact. Echt een aanrader!

Professioneel

Snelle en goede service. Dank je wel.

Ik werd snel en goed geholpen, ben erg tevreden over de service.

Ik had een vertaling nodig van mijn diploma, dit werd snel en professioneel opgepakt. Erg prettig!

Snel, vriendelijk en vakkundig

Leuke ervaring. Mooie officiële vertaling met waarmerk. Goede tarieven.

Top service!

Super snel en vriendelijk geholpen.

Prima , snel goed en spoedig geleverd!

vriendelijk, snel en correct

Professioneel contact, vriendelijk en persoonlijk. Snelle service en goed vertaald.

Goede vertaling, op tijd geleverd en duidelijke offerte

Van tevoren kregen we een duidelijke offerte, levering van de vertalingen zowel digitaal als per post was precies op de afgesproken termijn. Vertaling is netjes verzorgd.

Snel, duidelijk en kundig!

Documenten verstrekt en binnen 2 dagen mijn vertaling binnen. Niets te klagen, een perfecte klantervaring.

Prettige en snelle service

Ik moest een heel oud diploma laten vertalen. Ik had de vertaling snel in de mail en een dag later op papier in een keurig mapje. Werd zonder gezeur door mijn Engelse contactpersonen geaccepteerd. Job done!

Snelle en keurige service!

De communicatie verliep vlot. Er was haast bij mijn vertaling, dit was geen probleem ik had de vertaling digitaal snel binnen, en ook via de post was het er snel.

Vlot en goed

Er werd snel gehandeld en alles was straight to the point. Alle deadlines werden ruim op tijd gehaald en hey eindresultaat was goed.

Een top vertaalbureau. Zeker aan te bevelen.

Uitmuntend en snelle terugkoppeling

Er wordt snel een reactie gegeven op de verzonden email. Offerte is overzichtelijk en gedetailleerd. De officiële vertaalde documenten worden in een mooie map verzonden (track&trace). Mooi detail is dat het document voorzien is van een zegel met koord.

Goede communicatie, leuk personeel en een snelle service

Ik had voorafgaand gebeld om wat dingen na te vragen en werd enorm goed geadviseerd. Het personeel is vriendelijk zowel via telefoon als mail en de kwaliteit van Univertaal's diensten zijn hoog. Als ik in de toekomst nog een document moet laten vertalen zal ik dit zeker nogmaals bij Univertaal doen.

Vriendelijk en snelle service

Goeie service en snelle afwikkeling!

Snelle uitstekende service

Bijzonder reactief, in een dag alles geregeld per mail, een dag later lag het bij de post.

Super service !

Binnen 2 dagen alles geregeld tegen een mooie en goede prijs!!

Goede service, snel geleverd.

Goed contact en snelle service. Zou het iedereen aanraden!

Over Vertaalbureau Univertaal

www.univertaal.nl www.vertalingdiploma.nl www.officielevertaling.nl