Snelle en keurige service!

De communicatie verliep vlot. Er was haast bij mijn vertaling, dit was geen probleem ik had de vertaling digitaal snel binnen, en ook via de post was het er snel.

Vlot en goed

Er werd snel gehandeld en alles was straight to the point. Alle deadlines werden ruim op tijd gehaald en hey eindresultaat was goed.

Een top vertaalbureau. Zeker aan te bevelen.

Uitmuntend en snelle terugkoppeling

Er wordt snel een reactie gegeven op de verzonden email. Offerte is overzichtelijk en gedetailleerd. De officiële vertaalde documenten worden in een mooie map verzonden (track&trace). Mooi detail is dat het document voorzien is van een zegel met koord.

Goede communicatie, leuk personeel en een snelle service

Ik had voorafgaand gebeld om wat dingen na te vragen en werd enorm goed geadviseerd. Het personeel is vriendelijk zowel via telefoon als mail en de kwaliteit van Univertaal's diensten zijn hoog. Als ik in de toekomst nog een document moet laten vertalen zal ik dit zeker nogmaals bij Univertaal doen.

Vriendelijk en snelle service

Goeie service en snelle afwikkeling!

Snelle uitstekende service

Bijzonder reactief, in een dag alles geregeld per mail, een dag later lag het bij de post.

Super service !

Binnen 2 dagen alles geregeld tegen een mooie en goede prijs!!

Goede service, snel geleverd.

Goed contact en snelle service. Zou het iedereen aanraden!

snel en goed verzorgd

Prettig contact en snel resultaat, zowel digitaal als schriftelijk goed verzorgd

Zeer professioneel en behulpzaam

Ze hebben me snel, duidelijk en professioneel geholpen. Het resultaat was ook uitstekend. Ik heb hun kaartje aan mijn college gegeven voor andere studenten in de toekomst.

snelle service helemaal top

goed contact, duidelijk en snel.

Snel geregeld en heel netjes.

Snel geregeld en heel netjes! Super service !

Snelle, goede service

Ik had binnen no-time een offerte ontvangen en mijn vertaling was binnen 1 dag klaar.

Prettig

Snel schakelen en professionele interactie.

Erg vriendelijk en snelle service!

Alles werd snel en duidelijk geregeld

Snelle communicatie en fantastische hulp

Ik ben met een nieuw vertaal vraagstuk naar Els Spin gegaan omdat ik de eerste keer zo fantastisch geholpen ben. Er wordt snel gereageerd, bij vragen is er contact om te checken wat de beste weg is, waarna er vlot een goede vertaling digitaal en over de post toegezonden wordt. Prijs kwaliteit hartstikke goed.

Prima vertaling en conform afgesproken tijdslijn

Snel, accuraat en flexibel, tijdens vertaling nog wat toegevoegd qua documenten - was op zelfde afgesproken tijd klaar

Snel geregeld!

Via Global Sport and Study zijn wij hier terecht gekomen. Werken heel snel en alles ziet er keurig uit! De vertalingen zowel digitaal als per post ontvangen. Helemaal goed dus!

snel en professioneel

x

Snelle service en fijne communicatie!

Vrijwel direct na aanvraag ontving ik een offerte en de vertalingen zijn netjes op afgesproken datum door mij ontvangen. De communicatie verliep erg prettig en de vertalingen zagen er ook goed uit!

Uitstekend !

Zeer goede ervaring, uitstekende communicatie, snelle en goede vertaling gedaan door Univertaal.

Leuk contact en uitstekende service!

Snel geholpen en super tevreden met het resultaat.

Top! Snel reactie en snel geregeld!

Had een vertaling nodig van mijn diploma had de vertaling binnen 3 dagen binnen! Super tevreden!

Perfecte werkzaamheden en communicatie

Over Vertaalbureau Univertaal