Zeer klantvriendelijk en supersnell

Snel contact en zien ook het belang van mijn kleine opdracht, wat binnen twee dagen geregeld was. Ik kon weer door! Super bedankt.

Goed eenvoudig en proffesioneel

Contact met Els was goed en de vertaal dienst uitstekend en snel.

Snel, vriendelijk en professioneel

Ik ben twee keer heel snel en professioneel geholpen door Els.

Zeer snel en accuraat, communicatie verdient een 10!

Ik kreeg snel reactie op mijn vraag of een vertaling van bepaalde documenten mogelijk was. Makkelijk door te sturen, fijn contact. En al heel snel de documenten vertaald in de mail en later ook nog over de post. Hee tevreden.

Snelle en duidelijke communicatie + prima service!

Offerte werd op de dag van aanvraag al gestuurd en binnen 2 dagen had ik de digitale versie van de vertaling van mijn diploma al in mijn inbox (spoedlevering kan overigens ook, indien noodzakelijk). De per post verstuurde documenten volgden in dezelfde week, netjes verpakt en met alle benodigde stempels, handtekeningen. Ik raad Els zeker aan als je een vertaling nodig hebt!

Goede kwaliteit en zeer prettig contact!

Zeer tevreden over zowel de ingekochte dienstverlening (vertaling middelbare schoolrapporten t.b.v. buitenlandse universiteit) als de communicatie daarom heen!

Super snel en duidelijke communicatie!

Ik had mijn vertaling binnen een dag digitaal binnen. Per mail werd ik goed op de hoogte gehouden van alle stappen

Prompt response and short delivery lead time

Thank you for your prompt response and short delivery time, reasonable pricing, and straightforward communication.

Alweer uitstekend

Ook mijn 2e samenwerking met Univertaal was top. Snelle reactie en bewerking en de documenten waren binnen 2 dagen vertaald en daarna meteen naar me toe gestuurd. Top service, super vriendelijk en professioneel! Heel erg blij mee.

Goed geholpen

Snel en goed geholpen met de vertaling.

Goede en vlotte communicatie

Snelle respons, dus snel geregeld.

Simpele vertaling van diploma, weinig over te zeggen. Alles prima, vlot afgehandeld

Na verzoek om te vertalen, kreeg ik vijna direct en volledig antwoord waardoor ik ptecies wist waar ik aan toe was. En alles kwam op afgesproken tijd en goed vvertaald terug.

Goed en snel!

Mijn diploma moest van NL naar ENG en dit ging op afstand met goede communicatie razend snel. Thank you ;)

Vakkundig, meedenkend, positief, niet oordelend, hartelijk

Els is vakkundig en denkt mee met wat de goedkoopste en beste optie is. Ze stelt zich positief op en oordeelt niet. Ik heb het contact als ronduit hartelijk en heel constructief ervaren. Els, ook vanaf deze plek: hartelijk bedankt!

geweld8g geholpen,door mensen die met je meedenken. Alles op tijd aangeleverd

vriendelijke mensen die met je meedenken en zich aan afspraken houden

Professioneel, netjes, vriendelijk contact

Alles ging perfect!

Super snelle, fijne en persoonlijke service

Snelle offertes, persoonlijke service, heel prettig contact. Heel blij met de geleverde documenten. En alles netjes op tijd volgens afspraak.

vriendelijk en snel handelend

Vriendelijk snel handelend communicatie verliep transparant

extremely professional, quick and friendly service! thanks a lot!

quick response, great job!

Erg betrouwbaar, snel en geweldige communicatie

Goed telefonisch bereikbaar, aardig persoon, zeer snel en zeer kwalitatief uitgevoerd. 100% aangeraden.

Goede, snelle vertaling en prettig contact

De benodigde vertaling was goed en snel geleverd en het contact met de vertaler was niet alleen snel en duidelijk, maar ook nog eens gezellig!

Zeer behulpzaam

Eerst gebeld, goed te woord gestaan. Erg behulpzaam.

Helemaal tevreden met de service!!!

Zeer professionele en snel !!!

Westerstraat 145

1601 AE Enkhuizen