Snelle service en fijne communicatie!

Vrijwel direct na aanvraag ontving ik een offerte en de vertalingen zijn netjes op afgesproken datum door mij ontvangen. De communicatie verliep erg prettig en de vertalingen zagen er ook goed uit!

Uitstekend !

Zeer goede ervaring, uitstekende communicatie, snelle en goede vertaling gedaan door Univertaal.

Leuk contact en uitstekende service!

Snel geholpen en super tevreden met het resultaat.

Top! Snel reactie en snel geregeld!

Had een vertaling nodig van mijn diploma had de vertaling binnen 3 dagen binnen! Super tevreden!

Perfecte werkzaamheden en communicatie

Zeer snel en goede kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk ontvangen en snel antwoord gekregen.

Goed en snel

De service was erg goed, ik werd snel en duidelijk geholpen. Wel vond ik de prijs wat aan de hoge kant.

Vertaling was de volgende dag klaar. Niveau was zeer goed.

Snelle, vriendelijke service en goed resultaat

Uitstekende ervaring met het laten vertalen van mijn diploma.

Snel en goede communicatie

Dit is de eerste keer dat ik van een vertaalbureau gebruik maak. De communicatie is zeer goed. Makkelijk via de mail. Leveringstijd is ook naar behoren. De prijs is wel wat stevig, maar dat kan ook aan mij liggen of het aantal worden en/of pagina's. Al met al, een goed ervaring.

Super snel en vriendelijk! Erg blij mee!

Er werd snel gereageerd, binnen een paar dagen lag het in mijn brievenbus in Zwitserland! Daarvoor al per e-mail, top! Erg tevreden!

Goed vertaalbureau goede prijs-kwaliteitverhouding en snel

Ik heb de documenten t.b.v. mijn huwelijk laten vertalen en was zo tevreden dat ik mijn CV dat ik zelf vertaald had ook heb laten controleren op spel grammatica en zinsconstructie fouten. Het is er echt veel beter en duidelijker op geworden. Dankjewel zeker een aanrader.

Prima ervaring met Univertaal Snelle levering van vertaling document. Netjes geleverd.

Vlotte service en professionele vertaling

Een officieel document moest beëdigd vertaald worden. De aanvraag, offerte, opdracht , betaling, vertaling en verzenden binnen 48 uur afgehandeld, noem ik zeker vlotte service. Volgende keer graag weer.

Positief

Een zeer prettige en snelle service.

Snel en behulpzaam

Snel en behulpzaam

Snelle en goede service

Ik heb gebruik gemaakt van Univertaal om op korte termijn mijn diploma te laten vertalen. De communicatie was snel en duidelijk via de telefoon en ik had snel mijn vertaling binnen. Op verzoek is er een scan gestuurd wat betekende dat ik binnen 24 uur mijn vertaling binnen had. Ik zou Univertaal zeker aanraden!

Snelle levering en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Mijn ervaring bij Univertaal is positief!

Ik ben erg positief over mijn ervaring met univertaal. Het contact verliep vlot en soepel. Bij iedere vraag die ik had werd er duidelijk geantwoord en goed meegedacht.

Efficient proces en vertaling goed verzorgd

Goede en nette vertalingen. Het proces van offerte, betaling en uitvoering van de opdracht kan bijna niet beter. De vertaling was goed en stukken werden snel verzonden.

Geweldig en snel!

Een absoluut perfecte ervaring. Communicatie was duidelijk, makkelijk en snel. Documenten waren ook snel vertaald en hulp met het versturen naar mijn scholen was ook top. Daarnaast worden de documenten super mooi in een mapje heel netjes naar je opgestuurd! Super

Ik heb met spoed mijn diploma moeten laten vertalen, na telefonisch overleg hebben we dit zo kunnen regelen dat ik het op tijd zou krijgen. Dit werd uitstekend nageleefd en alles keurig en goed in orde en op tijd binnen gekregen.

Snelle, betrouwbare service

Ik kreeg snel en goed advies op mijn vragen omtrent het vertalen van diploma’s. Eenmaal akkoord met de offerte, had ik spoedig alle gevraagde documenten.

Reageert snel en duidelijke prijzen en levering

E-mailde voor offerte en kreeg snel een antwoord. Vertaling was ook snel gedaan en kreeg alles digitaal en op papier. Ik ben heel tevreden met de service.

Snelle en persoonlijke service

Duidelijke communicatie over wat ik kon verwachten en vriendelijk geholpen.

Over Vertaalbureau Univertaal

www.univertaal.nl www.vertalingdiploma.nl www.officielevertaling.nl