Goede ervaring

Zeer goed. Snel en goed geholpen.

Snel, persoonlijk en vakkundig

Els heeft de cijferlijsten van onze dochter snel en vakkundig vertaald. Het contact was plezierig en persoonlijk. Wat ons betreft een aanrader.

Duidelijke communicatie, snelle en professionele service!

Ik heb mijn HBO-diploma laten vertalen naar het Engels. Dit was in 1 dag geregeld en de vertaling is zeer professioneel gedaan. Dezelfde dag nog de vertaling per scan via de mail gehad en de volgende dag kreeg ik het origineel thuisgestuurd.

Goede communicatie en heel snel!

Heel vriendelijk contact en de vertaling had ik de volgende dag al binnen. Super!

Zeer overtuigen, betrouwbaar en professioneel.

Een prettige communicatie. Duidelijk en transparant. Een snelle en to the point handelingen. Prijs en kwaliteit zijn zeer bevredigen.

Snelle respons en goede vertaling!

Persoonlijke benadering en snelle responstijd. Volgens mij uitstekende vertaling van een officieel beëdigd vertaalbureau .

officiële vertaling van scheiding

Het ging snel.

Vlot, vriendelijk en volledig

Op korte termijn een document laten vertalen wat na goede duidelijke communicatie vlekkeloos is verlopen. Zeker aan te raden!

Uitstekend!

Ik ben een persoon die van gemak en duidelijkheid houd en dat is ook precies wat je krijgt, plus dat de prijs goedis. Ik heb er mijn diploma's laten vertalen naar het Engels voor het buitenland. Ik raad dit vertaalbureau aan!

De vertaling wordt snel gemaakt, met goed contact. Het is een zeer goede vertaling. Zeker een aanrader!

Fijn contact en snelle service

Mijn vragen werden al snel concreet beantwoord, zodat ik wist waar ik aan toe was. Goede afspraken kunnen maken over wanneer documenten aangeleverd konden worden en op welke manier. Snel geregeld, netjes bezorgd, dus prima!!

Heel vriendelijk en vlot geholpen.

Ik kreeg heel snel reactie op mijn aanvraag. Mijn vertaling heb ik binnen de drie werkdagen ontvangen. De hard copy was iets langer onderweg maar die had ik niet zo dringend nodig. Steeds heel vriendelijk.

Supersnel en supergoed.

Had door een omstandigheid op heel korte termijn een vertaling van mijn diploma nodig. Ik heb op een vrijdag om 15:30 gebeld en om 17:00 had ik de vertaling. Erg hulpvaardig.

Vlotte klantvriendelijke service met goed resultaat

Het contact met Univertaal verliep vlot en nog dezelfde dag ontving ik een factuur. Een paar dagen later had ik de vertaling digitaal binnen gevolgd door een gewaarmerkte vertaling per aangetekende post. Een zeer goede ervaring en een eventueel toekomstige vertaling laat ik met plezier door Univertaal uitvoeren.

Ik heb het diploma van mijn dochter laten vertalen voor toegang naar buitenlandse universiteit. De vertaling was snel klaar en zowel digitaal als met hardcopy ontvangen. Een absolute aanrader.

Prima vertalingen, altijd op tijd klaar, zeer tevreden.

Mijn ervaring is zeer goed, na contact te hebben gehad altijd dezelfde dag nog bericht terug, op de afgesproken dagen de vertaling klaar. Zeker aan te raden om de vertaling te laten doen.

Vlotte en professionele samenwerking

Ik had vrij last minute een vertaling nodig van mijn diploma en dit is nadat ik de aanvraag heb ingediend binnen 3 werkdagen helemaal afgehandeld. Fijne samenwerking gehad met Els.

Vriendelijk en snel

Vriendelijk en snel geholpen bij het vertalen van mijn diploma.

Geweldige vertaler

En zeer prettig om mee samen te werken

snelle professionele afhandeling van aanvraag

snelle reactie op aanvraag wordt goed op de hoogte geworden van het vervolg betaalbare prijzen naast een digitale versie van vertaling diploma ook een mooi exemplaar per post

Super aardig vrouw Els maakt dit bedrijf top! ❤️

Diploma snel vertaald

Alles perfect en super snel!

Fijn contact met Els en alles goed uitgelegd en vertaald.

Ik ben tevreden,

Heel fijn ervaren

Snelle afhandeling van een NL->EN vertaling. Prettige service en zeer professioneel

Netjes en snel

Goede communicatie, goed verzorgd en snel geregeld.

Over Vertaalbureau Univertaal

www.univertaal.nl www.vertalingdiploma.nl www.officielevertaling.nl