Ik heb een keer om hulp gevraagd.

Ik had zo snel mogelijk een vertaling van één document nodig. Het werk was in een week heel goed gedaan, zoals beloofd. De medewerker was erg beleefd en altijd in contact. Ik ben erg dankbaar voor de hulp!

Snelle service en prettige communicatie

Els heeft snel en zorgvuldig een vertaling gemaakt van het vwo-diploma van mijn zoon i.v.m. een jaar college in Canada. Prettige en heldere communicatie, dus je weet precies wat je mag verwachten en wanneer.

Goede service en communicatie

Snelle reactie, goede communicatie.

Was heel goed. Mijn vertaal portugees voor nederland

Super goed

Echt aanrader,ze zijn zo snel en efficiënt!

alles top

Alles top

Snelle levering en goeie communicatie!

Er werdt snel gereageerd en de persoonlijke communicatie was fijn. Ik kreeg het vertaalde document weer snel terug.

Ik ben goed geholpen

gewoon doen! snelle reactie en goede service

gewoon doen! snelle reactie en goede service. mijn diploma is binnen enkele dagen vertaald.

Uitstekend!

Snelle en duidelijke communicatie, snelle levering. Zeer tevreden

snel geregeld en netjes uitgevoerd

snel geregeld en netjes uitgevoerd

Moest diploma's laten vertalen voor een visum-aanvraag. Was in een paar dagen geregeld

Netjes en snel en professioneel

Documenten heel snel binnen. Super netjes. Zowel papier als digitaal. Wel prijzig, maar in de gebruikelijke range. Vriendelijk en behulpzaam

Prettig contact, goed werk geleverd, netjes op tijd ondanks de last-minute opdracht.

snelle service

Goed en flot contact en snel geleverd!.

Goede en snelle service

Snelle reactietermijn, goede prijs. Hardcopy wordt snel en mooi aangeleverd

Uitstekende service!

Voor de vertaling van mijn diploma schreef ik Univertaal aan en ik ben zeer te spreken over de geleverde service. Els was heel flexibel; ondanks dat de deadline kortdag was, heeft zij meerdere veranderingen toegepast. Even bellen en geregeld, met een vriendelijke en vrolijke stem aan de andere kant van de lijn. Voor een zeer schappelijke prijs heb ik mijn documenten ruim voor de afgesproken datum ontvangen. Els is een topper, wederom bedankt!

Geweldig snelle service

Ik kreeg super snel reactie van Els. Binnen twee dagen had ik de hardcopy met vertaling binnen.

Uitstekende en snelle service

Uitstekende en snelle service

Prachtig

Ik word heel snel geholpen , alle informatie duidelijk uitgelegd, komen afspraken na all dank to Els spin Ma

Professionele en vriendelijke service

Goede ervaring, zeer vriendelijke uitwisseling, vertaling van goede kwaliteit en binnen afgesproken tijd.

Vloet en soepel

Het geheel van aanvraag, antwoord, offerte en beëdigde vertaalde doc's vlot en soepel verlopen.

prettige communicatie

geen problemen ervaren

Snel en vakkundig

Ik kreeg een snelle reactie op mijn verzoek en tevens advies voor de goedkoopste vertaling. Van tevoren wist ik de prijs en wanneer de vertaling klaar zou zijn. Heel fijn!

Geweldige service

Bedankt voor je hulp Els. Je bent even topper.

Over Vertaalbureau Univertaal

www.univertaal.nl www.vertalingdiploma.nl www.officielevertaling.nl