Vloet en soepel

Het geheel van aanvraag, antwoord, offerte en beëdigde vertaalde doc's vlot en soepel verlopen.

prettige communicatie

geen problemen ervaren

Snel en vakkundig

Ik kreeg een snelle reactie op mijn verzoek en tevens advies voor de goedkoopste vertaling. Van tevoren wist ik de prijs en wanneer de vertaling klaar zou zijn. Heel fijn!

Geweldige service

Bedankt voor je hulp Els. Je bent even topper.

Uitmuntend

Els reageerde meteen en bood enorme service om mijn vertaling van officiële documenten zsm te regelen. Zeer professionele indruk en enorm tevreden met service & kwaliteit. Echt een aanrader!

Zeer snel en goed

Zowel de reactie als service waren supersnel.

Heel vriendelijk en eerlijk zaken doen, ook met haast!

Ik had heel veel haast met mijn vertaling, ondanks de vele deadlines, is het dit bureau toch gelukt en de kwaliteit is optimaal. Ik kan niet anders zeggen dan dat het de prijs meer dan waard is. Ook kreeg ik eerlijk advies op maat zodat ik geen onnodige kosten zou maken. Absoluut aan te raden!

Snelle reactie en service

Snelle reactie en service

Snelle, goede service

Het contact verliep snel, er werd snel een factuur opgesteld en binnen twee dagen had ik de vertaling via de mail binnen

Super snel

Alles is heel goed en snel Gegaan. Ik geef ze een dikke 10.

Goede en snelle service met duidelijke afspraken

Kompetent en behulpzaam

De communicatie was heel vriendelijk en behulpzaam, en de vertaling naar het Engels was netjes, keurig verzorgd en op tijd. De volgende keer weet ik nu zeker waar ik moet zijn. F.W.

Snel en goede vertaling

De ingestuurde documenten worden snel en goed verteld. Personeel is ook vriendelijk!

Vriendelijke service!

Ik had de papieren snel nodig en Els regelde het allemaal heel vlot voor me. Hartelijk dank voor de goede service!

Werkt snel, duidelijk en prettige communicatie.

Werkt snel, duidelijk en prettige communicatie.

Zeer professioneel!

Na mijn aanvraag was er eigenlijk per omgaand een reactie en een zeer sterke offerte voor de vertaal werkzaamheden! Binnen de afgesproken tijd van 24 uur had ik de beëdigde vertaling op de mail en binnen 48 uur in mijn postbus! Super!!

snel en duidelijk

goede ervaring gehad

Goede vertaling. En super snelle service.

Hele snelle en vriendelijke service!

Ben heel zorgzaam en snel geholpen, met een duidelijk vertaald document als resultaat.

Geweldige service, hielp met meer dan gevraagd

Voor een visum aanvraag had ik een beëdigde vertaling met legalisatie nodig. Ik heb niet alleen de vertaling binnen de afgesproken tijd, ik kreeg er nog juridisch advies bij ook. Verdwalend in de wereld van visa, was dit meer dan welkom. Dank!

Goed en behulpzaam

Vertalingen zijn goed gedaan, Communicatie is plezierig, duidelijk en snel, Daarnaast ook zeer behulpzaam met andere vragen mbt vertalen van documenten voor een buitenlands visum.

Uiterst tevreden over de snelle en professionele vertaalservice!

Ik had een vertaling nodig van 2 bachelor diploma's. Ik kreeg een zeer snelle reactie, goede prijs en het werk was binnen 2 dagen op een zeer professionele wijze afgerond. Ik ben uiterst tevreden en zou Univertaal absoluut aanbevelen!

Behulpzaam en snel

De mevrouw die ik via de telefoon sprak was erg vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. De vertaling was snel geregeld en zag er verzorgd uit.

Goede, vriendelijke en snelle service.

Op verzoek om vertaling zsm te kunnen leveren kreeg ik documenten een dag eerder dan in eerste instantie aangegeven. Goede en duidelijke communicatie.

Snelle vertaal service

Ik had een vertaling van mijn diploma en cijferlijst nodig en die werd super snel en goed gemaakt. De communicatie met Els was duidelijk en ik kan Univertaal van harte aanbevelen.

Westerstraat 145 1601 AE Enkhuizen

Over Vertaalbureau Univertaal