Positieve ervaring. Goede service.

Snel afgehandeld en opgelost! Goede service

Handig, snel en klantvriendelijk.

Na 2x een erg positieve ervaring te hebben gehad ga ik toch maar even een recensie achterlaten (ook omdat ik me verveel en niks beters te doen heb tijdens deze coronacrisis). Ik woon in een studentenhuis en toen ik hier kwam wonen hoorde ik dat wij al lange tijd machines (wasmachine, droger en vaatwasser) huren bij dit bedrijf. "Overbodig" dacht ik maar hey prima. Toen kwam het moment dat onze droger defect was. Ik bellen naar dit bedrijf, na niet te lang wachten sprak ik iemand en binnen een aantal dagen had ik een nieuwe droger in huis. Geen gedoe, ze kwamen hem gewoon langs brengen en installeren. Nu kwam het moment dat ook onze wasmachine ouderdomskuren begon te krijgen. Ik eerst bellen over het probleem en kreeg in eerste instantie een document opgestuurd om het op te lossen. Op zich prima, maar dit werkte helaas niet. Ik opnieuw bellen (overigens vriendelijk aan de telefoon) en tot mijn grote verbazing konden ze de volgende dag al een nieuwe wasmachine komen brengen, ondanks de afstand (ik huur in Enschede) en de coronacrisis. Bezorging was opnieuw erg vriendelijk. Alles werd netjes geïnstalleerd en toen hij er achter kwam dat wij een afvoerstuk misten om de afvoer van wasmachine en vaatwasser te combineren plukte de hij dat afvoerstuk gewoon uit zijn bus en maakte onze levens zo een heel stuk makkelijker. Hierdoor kwam ik achter de reden dat wij hier huren. Wij huren hier niet vanwege de machines (wat overigens top-machines zijn voor een prima prijs in een studentenhuis). Wij huren hier omdat als er iets mis is, het ons heel wat tijd, zorgen en moeite bespaart aangezien ze lekker snel iets nieuws komen brengen.

Fijne klantenservice

De klantenservice is snel in beantwoorden en ook klantgericht

Makkelijk, snel en efficiënte service

Een wasmachine huren gaat via de website tegenwoordig zo makkelijk en snel. Binnen 24 uur teruggebeld om de dag van aflevering af te spreken. Bedankt Dirk-Jan!

goed bedrijf wat afspraken netjes na komt

zeer goede website goed contact met dhr vermeulen contract snel getekend n duidelijke overeenkomst snelle levering ets te laat maar dat kan gebeuren mooi nieuw aparaat aangesloten en getest door bezorgers ik beveel dit bedrijf zeker aan

Snelle en betaalbare service!

Als bedrijf gehuurd bij wasautomatenverhuur. Snel geholpen en prima wasmachine voor een goede prijs. Duidelijke communicatie en goed geholpen.

Fijne service, snelle afspraken, geen problemen

Een jaar een koelkast gehuurd met veel tevredenheid. Niet te luid, en een prima prijs per maand. Perfect voor studenten. Nu een wasmachine toegevoegd, na de goede ervaringen met de koelkast en bezorging daarvan.

Uitstekende apparatuur en service

We hebben jarenlang gebruik gemaakt van een wasmachine van wasautomatenverhuur.nl. De enkele keren dat er problemen waren, werden deze binnen een paar dagen keurig verholpen. Het is ook heel handig dat het contract overgedragen kan worden, wat voor studentenhuizen heel fijn is. Zeker een aanrader!

Goede, snelle service met een prima wasmachine!

Ik ben prima snel geholpen met de aanvraag en kreeg een uitstekend werkende wasmachine die ik met veel plezier gebruik heb afgelopen jaar.

Snelle service, goede wasmachines

4 jaar gebruik gemaakt van een wasmachine en droger van wasautomatenverhuur. Nooit problemen gehad en fijne apparaten om mee te werken. De bezorging ging ook vlekkeloos. Aanrader dus!

Klantvriendelijk, snelle levering en altijd snelle hulp.

Vier jaar tevreden klant. Betrouwbaar, klantvriendelijk en snel zijn hun kerncompetenties!

Prima service, prima wasmachines

Reparaties binnen een dag, wasmachine die al jaren mee gaat.

Snelle communicatie en een goed contract

Service is top!

Service is goed en snel! Ook het bestellen van wasmiddel is zeer eenvoudig en erg handig.

Fijne wasmachine

Goed functionerende wasmachine gekregen, waar mijn hardloopshirtjes heerlijk fris ruikend uit komen. Maakt ook weinig lawaai. Vriendelijke installateur, ging pas weg toen alles het deed.

Het adres voor huren van witgoed apparatuur!!!

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en snelle service. Leveren naast de apparatuur ook aantrekkelijk geprijsde wasmiddelen en toebehoren.

Goede service en producten

Zeer tevreden over de service en producten!

Zou nooit meer anders willen.

Zeer positieve ervaring, zowel wat de kwaliteit van de apparatuur betreft als ook de service.

Correct en prijs bewust

Correct en prijs bewust

Mooie producten, enthousiaste lui

Erg blij met de tv en wasmachine, mooie combideal. Scheelt toch weer in de prijs. Zouden jullie mij nog willen mailen als ik wasmiddelen kan bestellen? Bedankt, groetjes Senna.

Prima apparatuur, scherpe prijs

Goede ervaring. Apparartuur werkt prima en heb her en der vergeleken qua prijs en jullie waren de goedkoopste. Levering ging snel en mooi dat we via jullie nu ook wasmiddelen goedkoop kunnen kopen. Ik zou jullie zeker aanbevelen.

Snelle en correcte service

Levering wasmachine en droger ging mooi vlot. Prettige mensen in de omgang, alles netjes aangesloten en goed uitgelegd. Bedankt voor de service!

De ideale oplossing als je wilt huren

Ruim 5 jaar gehuurd via Wasautomatenverhuur, in een studentenhuis. Bij aanvang eenvoudig een bestaand contract kunnen overnemen en aan het eind net zo eenvoudig weer laten overnemen door een nieuwe huurder. In die tijd twee keer problemen gehad met de machine, maar beide keren werd dit de eerste volgende werkdag opgelost. Dus daarvoor zeker complimenten.

Degelijk, snel en kwaliteit

Prettig contact met de wasautomatenverhuur. Machine is van goede kwaliteit en gebruiksvriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Enige nadeel voor ons is een wat lange tijd van het standaardprogramma maar dat verschilt per wasmachine.

Zeer goed geregeld & snelle service.

Altijd snelle reactie en goed bereikbaar. Eventuele reparaties worden ook snel uitgevoerd door vriendelijk personeel.

Cuxhavenweg 5 9723JK Groningen