Goede producten. Snel en goed geleverd. Dank u.

Uitstekende service en producten!

Zeker een aanrader

Producten van uitstekende kwaliteit!

Snelle, correcte en vriendelijke levering van kwalitatieve producten!

Qualité du service et des produits

Soins efficaces et de grande qualité

Overzichtelijke webshop

Uit een veelheid van de producten, kon ik aan de hand van mijn wensen, vlug de juiste producten vinden. Wat. Iet het geval was bij andere websites, die dezelfde producten aanbieden. Daarnaast was de service snel en correct. Ik kreeg mijn producten netjes verpakt thuis met nog wat staaltjes... daar hou ik van

Duidelijke informatie, opvolging van je levering.

super goede product .

echt blij met alle creams, en serum en nacht Cream en oog Cream,ik ben van plan alleen deze hydropeptide cosmetica gebruiken, super mooi gevoel na gebruik. dank jullie wel! en ook super goede servies, net besteld, binnen 2-3 dagen thuis.

Bestelling vlot kunnen plaatsen via de zeer duidelijke webshop

Ik heb meteen de producten gevonden die ik zocht en de bestelling vlot kunnen plaatsen

Zeer klantvriendelijke en uiterst snelle service

Overzichtelijke webshop met groot aanbod aan verzorgingsproducten; voldoende keuze voor de betalingswijze, dewelke zeer vlot verliep.

Super mooie gebruiksvriendelijke website

Via mijn zus ben ik deze website gaan bezoeken! Goede duidelijke informatie zodat ik meteen mijn bestelling kon plaatsen.

Topservice!

Levertijd was echt heel snel! Ik ga hier zeker nog bestellen!

Alles prima!

Omwille van coronacrisis is de aflevering pas na 5 dagen gebeurd, waarvoor alle begrip.

Vlotte levering, leuke proefjes!

Vlotte levering,leuke proefjes

Vlotte service, ondanks corona snelle levering. Top

Bestelde dode zeezout, iets wat ik in Israel heb leren kennen. Top product. Nu ook vlot in huis zonder de reis.

Perfecte ervaring

Vlot om te bestellen, vlot geleverd en fijne producten!

Goed fijne website duidelijk alles aangegeven en snelle service

Super tevreden met mijn bestelling! Vlotte levering, en dan nog eens gratis geschenkjes ontvangen. Heel gelukkige en tevreden klant xx

Alles naar wens

Groot gamma beschikbaar, duidelijke uitleg op de site en vlotte levering.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

Vlotte levering

Gemakkelijk online te bestellen, goede service. Een aanrader👍

Commande sur Webshop Aura

En ce temps difficile de coronavirus, j'ai fait une commande online dans le webshop pour une crème de ma marque favorie Ahava. Commande éxecutée le matin, produit livré par la propriétaire en personne qqs heures plus tard, top! En plus, dans le sachet il y avait pusieurs échantillons de crèmes, comme Aura a l'habitude de le faire en magasin. Super service avec un sourire en prime.... :-)

Beste, Ik ben over het algemeen steeds tevreden over mijn aankopen. Alleen vond ik het nu vreemd dat mijn lipgloss niet verpakt was in zo plastiek. Het leek ook alsof het borsteltje om de lipgloss aan te brengen al eens gebruikt was. Nu in corona tijden vind ik dat niet kunnen! Zeker omdat al de rest van mijn eerdere bestellingen steeds volledig ingepakt waren. En ik nooit eerder opmerkingen gehad heb. Buiten deze keer ben ik altijd heel tevreden geweest. Met vriendelijke groeten

Beste, Hartelijk dank voor het vertrouwen. Het doet ons plezier dat je steeds tevreden bent over de aankopen. Graag wensen we je toelichting te geven over je ervaring met de Lipgloss: De Lipgloss zit op zich verpakt in een doosje. Al de producten worden steeds met de nodige zorg verpakt in de fabriek waar het product is gemaakt. Ze voldoen dan ook aan de desbetreffende regelgevingen. De fabrikant streeft er naar om zo min mogelijk plastiek te gebruiken. Indien je denkt dat het om een productiefout gaat, bezorg ons dan via e-mail een foto van het product zodat we dit verder voor jou kunnen onderzoeken samen met de leverancier. Uiteraard wordt het product vervangen indien het een defect of productiefout is. Aarzel ook niet me rechtstreeks te contacteren via e-mail, ik help je graag verder. Met vriendelijke groeten, Katrien

Super snel in goede staat geleverd

Op 2 werkdagen geleverd....super

Snelle service met veel staaltjes als extra

Uitstekende webshop om heel gemakkelijk aan je sothys producten te geraken. Steeds een snelle levering. Altijd ook extra staaltjes die meegeleverd worden, is altijd leuk krijgen. En bovendien een korting bij een volgende aankoop. 😀

Brusselsesteenweg 603

3090 Overijse

Over Webshop Aura

Your beauty products with fidelity discount