Maat klopt niet altijd

Leuke webshop en leuke filmpjes, maar maatvoering klopt niet altijd. Besteden wel veel aandacht om online alles uut te leggen Ook blijft het jammer dat je voor verzending en retour betaald..

Top kleding!

Het is de stijl waar ik van houdt. Goede service,snelle beantwoording van vragen...

Leuk en hippe gave kleding

In een woord altijd geweldig!!!@

Prettig

Goede service en duidelijke omschrijving

Super leuke meiden en kleding!!

Heel blij elke keer met de leuke kleding die ik bestel! Erg leuk verpakt, voelt als een cadeautje om uit te pakken! Duidelijke beschrijvingen over de kleding, heel erg tevreden en dikke aanrader!!

Fijn, doen wat ze beloven en feest om pakket te openen

Fijn, kleding wordt feestelijk ingepakt en bezorgd. Hoeft alleen niet veel nadruk gelegd worden dat dmhe de kleding ook aan kan als je zwanger bent. Die periode ben ik voorbij.

Prima en snelle levering

Leuke kleding voor een betaalbare prijs... Goede levering met altijd een lekkere lolly en leuke kaart bij je pakket!

Mooie spullen voor weinig. Leuk verpakt met persoonlijk kaartje

Ben super blij met de mom-jeans ‘Willemijn’ hij zit super lekker. Vond het ook super handig dat de maten van Willemijn erbij stonden zo kan je beter inschatten welke maat je moet bestellen.

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Snelle levering en erg leuk ingepakt , een feest om te ontvangen ! Het is echt een cadeautje

Mooie site, prima service

Zo leuk dat er steeds nieuwe producten worden geshowed. Alles tot de puntjes uitgeschreven .. chappau. De bestelling wordt leuk ingepakt en.een persoonlijke touch. Blij mee!

Leuke kleding

Kleding voldoet aan de verwachtingen

Leuke kleren

Echt leuke kleren, alleen vind ik het persoonlijk heel jammer dat ik iedere keer maar een paar dingen kan shoppen. En dan twee dagen later weer opnieuw leuke dingen online komen en dus ook weer verzendkosten betaal.

Het terug sturen zou voor mij nog wel eenvoudiger mogen. Verder tevreden

Wat jullie presenteren op fb staat vaak niet op de website en is dan dus nog niet te bestellen. Dat is jammer.

Mooie collecties en supervriendelijke klantenservice!

Wat ik tot nu toe besteld heb is allemaal leuk en prima op maat. Naar aanleiding van de kerstbox contact gehad met de klantenservice, probleem is snel en goed opgelost en geld wat ik retour kreeg netjes op tijd terug gestort! Ik blijf een tevreden klant!

Mooie goed zittende jeans. Heel blij mee.

Fijn bedrijf

Een paar jaar geleden een bestelling geplaatst met een retourzending. Dat verliep niet helmaal soepel maar uiteindelijk wel keurig opgelost. Onlangs weer besteld en een duidelijk en vlotte afhandeling, product was er eerder dan verwacht. Prima pasvorm en bestelling was feestelijk en leuk ingepakt. Puntje van verbetering: de foto’s laten af en toe niet de lengte van een trui zien en het zou fijn zijn als dat wel zo zou zijn. De maten staan altijd keurig vermeld zelfs met de cm erbij. Echter het oog wil ook wat.

Mooi artikel ontvangen.

Leuk en met zorg verpakt.

Leuke persoonlijke webshop

Leuke mooie kleding! Vooral het persoonlijke vind ik super!!

Geweldige, leuke kleding en super service!

Ik heb al verschillende keren besteld. Het is zulke leuke en lekkere kleding. En de service is gewoon super. Staan voor je klaar en helpen je erg goed!

Top! Super leuk shoppen bij deze dames

Mooie kleding, klein gaatje in binnenzak van de jas maar dit is prima door mijzelf te fixen en kan gebeuren, superleuk verpakt

Fijne meiden met een topservice! Altijd bereid om extra vragen te beantwoorden. Zijn eerlijk eerlijk over hoe de kleding zit! Snelle service!

Superleuke outfits

Past allemaal zo geweldig bij elkaar... Met die video’s en foto’s, helemaal leuk...

Leuke kleding, goede service

Snelle goede service, maatadviezen zijn ok en leuke kleding