Lange levertijd

Er was een lange levertijd en daarna nog eens iets misgegaan met productie waardoor levertijd bijna drie weken was. . Jurk is slecht afgewerkt. Overal draadrafels moeten afknippen. Daarnaast schijnt de jurk heel erg door en moet er een onderjurk onder worden gedragen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Trendy kleding en snelle levering.

Een hele leuke zomerjurk besteld en de volgende dag al in huis. Kreeg ook nog een handig tasje bij mijn bestelling. Ga in de toekomst hier vaker kleding kopen 😁.

Zeer tevreden.

Snelle levering. Prima contact met klantendienst. Zeer vriendelijk en goed geholpen.

Super goed

Goede service Goede afhandeling

Leuke jurkjes

Ik vind het jammer dat als je meerdere items besteld waaronder ook een pre order dat het pas verzonden wordt als alles er is. Ik heb nu twee weken moeten wachten op mijn bestelling Misschien pas online Zetten als het ook al gewoon te leveren is?

Snelle service en verzending

Hele leuke kleding,snelle verzending! Tip: Graag de maten iets groter, dat zou echt top zijn! ☺️

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer tevreden over de service!

Zeer tevreden van de goede service. Ik werd steeds op de hoogte gebracht toen mijn kleedje uit stock was. Ik heb ook niet lang moeten wachten.

Goede snelle service

Super snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle goede service en mooie collectie.

De bestelling wordt snel verwerkt en opgestuurd. Bij vragen genoeg mogelijkheden om ze te stellen. Erg fijn dat ook de afmetingen van de kledingstukken er online bij staan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Lieve mensen en fijne producten

Lieve meiden bij de klantenservice die voor je klaar staan als je vragen hebt, maar ook leuke reacties geven op vragen en berichten. Foto's van de producten zijn duidelijk, je weet dan ook wat je krijgt. En het wordt snel bezorgd, ook heel fijn! Helemaal blij met mijn nieuwe kleren :)

Snel, leuk, vernieuwend

Snelle levering en een zeer vriendelijke en persoonlijke bezorging..

Betrokken en klantgericht

Goede ervaring. Reacties nav een vraag zijn duidelijk en persoonlijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie kleding, goede service!

Koop er altijd mooie kleding en service is top! Echt mensen met hart voor de zaak. Heb weinig problemen hier. Eén keer gehad dat een jurk na één keer wassen lelijk werd en de stof kapot ging, kreeg zonder problemen een nieuwe toegestuurd! Super!

Kan niet beter!

Ben super tevreden! Leuke en makkelijke site. Veel vernieuwing. Fijne en mooie kleding. snel verzonden. Goeie service en goede en duidelijke fotos van de kleding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke collectie, advertenties spreken mij aan.

Voor het eerst een jurkje gekocht voor mijn dochter. Heel leuk, staat ook leuk dus ze wilde het graag houden. Ik vond de kwaliteit alleen niet zo mooi. Prijs/kwaliteit vind ik niet goed. Qua stof en afwerking is het zeker geen 34,95 waard. Dit kun je op het plaatje vooraf niet beoordelen. Pas een zelfde model jurkje gekocht voor dezelfde prijs maar wel een mooie stof en mooi afgewerkt. Was voor mij een extra bevestiging dat ik echt teveel betaald heb. Verder een leuke organisatie met leuke, hard werkende mensen !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Betrouwbaar en gewoon LEUK!

Leuke mode, vernieuwend, actief, betrouwbaar etc etc! Net weer een jurkje besteld...gewoon omdat het té leuk is :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik had een pre order bestelling die een kleine vertraging had. Dit hebben ze netjes gemaild en de stand van zaken werden gedeeld. Via sociaal media waren de stappen nog wat uitgebreider te volgen. Het pakket daarna erg snel in huis. Helaas de kleding terug gestuurd, kleding was prima maar past niet bij mijn lichaamsbouw. Daar kan het bedrijf niks aan doen, de maten kloppen met de omschrijving! Retourneren is niet kosteloos, maar dit is een aantal weken geleden duidelijk kenbaar gemaakt en begrijpelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Jammer dat retourneren “een gedoe” is

Niet kosteloos en zelf een retourformulier uit moeten printen lijkt mij tegenwoordig nogal omslachtig. De verzending ging verre van vlekkeloos en duurde daardoor een paar dagen langer. Jammer dat veel kleding 1 maat is zodat je niet weet of het voor jou ook wel geschikt is. Daarom zou retourneren alleen al makkelijker gemaakt moeten worden...

Heel tevreden

Ik ben erg tevreden. Ik heb een pre order bestelling gedaan. Ik kreeg een mailtje met excuses dat de aangegeven datum niet haalbaar bleek te zijn. Uiteindelijk viel mijn jurk 1 dag later al op de deurmat. Volgend mij is SJ behoorlijk uit zijn jasje gegroeid. Toch blijft het in mijn beleving klein en persoonlijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele goede en vriendelijke service

Ik heb al een aantal keer kleding besteld en ben alleen maar tevreden. Hele leuke kleding tijd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg leuke collectie en tot op heden steeds goed kunnen inschatten welke maat ik nodig heb. Hele goede en snelle service.

Service is super!

Leuke kleding voor een goede prijs! Service is super, wanneer een bestelling onverhoopt vertraging oploopt, word je daar steeds goed van op de hoogte gehouden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat een verrassing in de brievenbus afgelopen week! Er ging iets mis met mijn retourbetaling wat ik niet gewend ben van SJ. Alles loopt altijd op rolletjes en hebben alles goed voor elkaar. Zelf als het even mis gaat wordt je verrast door hun goede service en klantvriendelijkheid. Een kleine verrassing via de post. Dat maakt alles weer goed!❤

Top webshop!

Ik koop al jaren kleding bij SJ. Leuke kleding voor mooie prijs. Vaak nieuwe collectie. Service en is altijd goed. Bij een preorder en vertraging goede communicatie. Retours worden snel afgehandeld. Voor zo'n klein team veel service. Harde werkers zijn het. Keep up the good work!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie site met mooie kleding. Als iets uitverkocht is en je besteld pre order wordt je op de hoogte gehouden wanneer het verzonden wordt. Vond de tips voor zwangere ook erg fijn! Kon ik mijn mijn 8 maanden zwangere buik ook leuk winkelen...

Over Sweet Jewellery

Filter op Taal