Mooie leuke kleding snelle service

Zie hier boven

Mooie kledij aan goede prijzen en supersnelle levering!

Leuke webshop zonder massale voorraad

Leuke webshop welke 3 keer per week een nieuwe collectie online zit. De voorraad is beperkt waardoor de kans dat je mensen in het zelfde kledingstuk tegenkom klein is! Snelle levering en prettige communicatie.

Snelle levering, goede service

Nu drie keer een bestelling geplaatst. De supersnelle levering vond steeds de volgende dag plaats. Een keer shirt ontvangen net klein vlekje, hierover gelijk na ontvangst gemaild en supersnel reactie op gehad en samen snel opgelost! Verder bij kleding duidelijke uitleg over maat, pasvorm en materiaal. Vandaag komt er als het goed is weer een jurkje binnen, ik kan niet wachten!

Snelle levering netjes verpakt klantenservice contact zou wel veel beter kunnen

Snelle levering en duidelijke communicatie

Helemaal tevreden!

Goede service en heel duidelijk

Als er iets niet in orde is wordt er goed gecommuniceerd en wordt het probleem snel opgelost! Fijn!

super leuke kleding

Voor het eerst wat besteld bij Sweet jewellery. En top geregeld allemaal, en snel in huis.

Geweldige collectie

Ik vind het super leuk dat er telkens een kleine collectie online komt. Helaas kan ik niet elke keer wat kopen 😉. Wil je een keer wat anders dan moet je zeker hier kijken.

Er is altijd wat leuks te vinden op de site van sweetjewellery!

Soms mis ik de verkoop van wat grotere maten zoals l en xl. Verder prima site met leuk aanbod.

Leuke items

Ik vind altijd leuke items bij Sweetjewellery. Ik zou het alleen fijn vinden als de kleding ook eens gefotografeerd kan worden op een model met maat L of XL. En jammer van de retour kosten, al snap ik dat wel. Een tussenoplossing daarin en de kosten middelen had ik wel mooier gevonden. Al met al zeker fan van deze webshop.

Leuke webshop

De broek zag er niet echt uit zoals op de foto. Misschien is een close-up van de stof een goed idee ? Ik had helaas niet gekeken naar de samenstelling van de broek. Ben geen fan van polyester. Heb lengtemaat 34 nodig en zo zijn er helaas niet veel op jullie website. Jammer van de retourkosten die je bij andere websites niet moet betalen. Toch leuke kledij en accessoires.

Super leuke kleding

Al meerdere malen hier besteld. Mooie kleding, de kwaliteit is goed, Kleding blijft mooi en snelle levering,

Super leuke kleding

Het ziet er allemaal zo leuk uit, dat je alles wel wilt bestellen! 😍 Mooie kleding, goede kwaliteit, snelle levering, kortom heel goed verzorgd.

Leuke kleding, goede kwaliteit, alleen een slechte ervaring met terugsturen

Leuke kleding, goede kwaliteit. Had meerdere malen besteld op.korte termijn, omdat ik anders bang was dat het was uitverkocht. Alles in 1 keer terug gestuurd binnen het termijn. Daarna kreeg ik van 1 shirt geen geld terug, omdat ik het gedragen zou hebben??? Dit was echt niet het geval en weken later uiteindelijk toch mijn geld retour gekregen! Dus uiteindelijk wel opgelost!

Verrassend!

Al langere tijd via FB gevolgd. Toch altijd een beetje huiverig om via zoiets te bestellen. Zeker omdat je vooruit betaald. Toch een keer de gok genomen. En ben blij verrast. Super snelle levering. Fijne duidelijke communicatie. Prima maatadvies. Mooie kwaliteit kleding. Geen grote massa, beperkte oplage maar dat is nou juist de charme van dit fijne, kleine en vooral persoonlijke bedrijfje. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Fijne, mooie, maar veel te ruime broek

Een leuke broek gekocht. Jewellery gaven aan dat de broek 1 maat groter viel. Dus een maat kleiner gekocht. Maar de broek valt wel 2 maten groter. Ik had via de site nog gekeken of er kleinere maten waren, omdat ik de broek echt heel leuk vind. Helaas alles uitverkocht. Ondanks dat de broek te groot is, kon ik em van mezelf niet retour doen. Verder dus een fijne broek met een leuke moderne kleur. Maar helaas te groot. Dus ik was de broek wat vaker, dan krimpt ie weer een klein beetje. 😊

Super leuke kleding, goede communicatie, goede prijs kwaliteit!

Al een aantal keer besteld. Kleding is super leuk! Ik zit 3x per week s avonds klaar echt tof die wisselende collecties! En geen massa dus je komt bijna nooit iemand tegen die hetzelfde draagt! Communicatie erg netjes mijn artikelen waren vertraagd maar kreeg vantevoren al netjes een mail dat door de brand het artikel later geleverd werd. Geen probleem natuurlijk en vooral heel vervelend voor jullie! Fijn dat je ook zelf een tijdvak kunt kiezen! 1 ding. De gave broeken zijn allemaal te kort met mijn 1.80m! En daar baal ik van! ;)

Leuke kleding en snelle levering

Leuke kleding, afwisselende collectie, snelle nette levering.

Leuke kleding voor een goede prijs!

Snelle levering!

Super winkel!

Mooie collectie, regelmatig nieuwe items. Snelle levering. Leuk voor mij en dochter!

Veel soorten kledingstukken, snelle levering!

Veel afwisseling in de collectie! Hele snelle levering, kijk nu al uit naar de sample sale begin sept. Vorige keer leuke koopjes gescoord !

Super leuke kleding 😊😍

Levering super snel. 👍

Moderne mooie kleding voor een leuke prijs.

Fijne kleding die lang mooi blijft. Prijs is betaalbaar en de service is top!

Leuke kleding, mooi concept en accuraat.

Ik koop er graag mijn kleding.

Over Sweet Jewellery