Goede spullen voor een goede prijs.

Heerlijke broek

Snelle levering, en de broek is top.

Zoals altijd top!

Zoals altijd top! Leuke kleren en schoenen. Alleen de verzendkosten zou ik graag anders zien, nu in korte tijd 4x wat besteld en iedere keer verzendkosten moeten betalen.

Wat leuk dat je een bestelling bij ons geplaatst hebt en bedankt voor je beoordeling! De verzendkosten zijn sinds kort omhoog gegaan. Hierdoor zijn wij genoodzaakt om €4,99 verzendkosten te vragen bij bestellingen onder de €75,-. Wij als bedrijf zijnde betalen €6,70 per pakketje. Dit is dus slechts een kleine bijdrage wat wij van jullie vragen. Hopelijk heb ik het stukje ‘verzendkosten’ hiermee iets opgehelderd. Mocht je vragen hebben, kun je ons altijd even een mailtje sturen! Lieve groetjes, Tatum | team Sweet Jewellery by Willemijn

Super service!

Leuke kleding voor een leuke prijs!

Goede webshop

Heb al vaak iets besteld, kwaliteit is altijd goed. Wel jammer dat het bestelbedrag zonder verzendkosten omhoog is gegaan!

Inspirerend

Het fjjne aan SJ is dat je een compleet outfitje kunt scoren! Ideaal & lekker makkelijk! Dit is dan ook de reden waarom ik regelmatig bij jullie shop! Echter ben ik wel een paar gestuit op uitverkocht/niet meer leverbaar. De ervaring leert dat als je iets leuks ziet, je dit ook gelijk moet bestellem anders ben je te laat! Dat vind ik een minpuntje.

Bedankt voor je beoordeling! Wij hebben 3 x per week een nieuwe (en inderdaad beperkte) collectie. Hier promoten we altijd op tijd voor, met het advies om er om 19u bij te zijn. Beperkt is niets anders dan het Engelse "Limited." En Limited Editions zijn gewild omdat niet iedereen ze kan bemachtigen. Onze collecties zijn vaak binnen 48 uur uitverkocht. Waar mensen misgrijpen die graag iets hadden willen bemachtigen, wordt er ALTIJD actie genomen door Willemijn, die vervolgens haar best doet om de populaire (en daarmee schaarse) items aan te vullen. Het concept van Sweet Jewellery gaat voor de hippe items, die op collectiedagen (maandag, dinsdag en vrijdag) vanaf 10:30 al worden aangekondigd, nogmaals met het advies om zo snel mogelijk te bestellen zodra de klok zeven uur slaat! Mocht jouw favoriete item niet aangevuld worden, mag je ons altijd een mailtje sturen met jouw gegevens! Dit zodat wij jou op onze zogenoemde reserveringslijst kunnen zetten en ons uiterste best gaan doen om het item speciaal voor jou nog te bemachtigen! Lieve groetjes, Tatum | team Sweet Jewellery by Willemijn

erg prettig

Goede service en prettig om zaken mee te doen. Je krijgt waar voor je geld, goed omschreven producten.

Leuke items. Goede kwaliteit.

Kleding net iets anders dan in de winkel. Maat die ik kozen hebt zit altijd goed.

Op mails wordt snel gereageerd en de spullen die je bestelt heb je snel in huis.

Leuke, betaalbare en snel wisselende collectie.

Het is erg lastig om niet iedere keer iets leuks te kopen. Het zijn zulke leuke items steeds! Wat ook erg fijn is dat de maatvoering duidelijk aangegeven is en er een snelle levering is.

Elke bestelling komt heerlijk op tijd en alles is zò leuk dat er nooit wat retour gaat!!!

Super fijne website waar paar keer per week een nieuwe collectie bij komt! Ik moet mezelf altijd in bedwang houden om niet meteen alles te kopen! Het assortiment is te leuk! Scheelt ook dat de eigenaresse Willemijn een super leuke spontane meid is die ik graag volg op insta! Je weet wat je koopt bij wie en dat vind ik echt een pluspunt! Ga zo door! Ik ben in elk geval een grote fan van Sweet jewellery!!

Fijne site, veel wisseling van producten.

Veel keuze en snelle levering!

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Goede en snelle service. Het enige minpuntje is dat deze kleding vaak meer is voor kleine mensen. Vaak zijn de mouwen en broekspijpen aan de korte kant. Ook zou ik liever meerdere maten zien, dan één maat.

Bedankt voor jouw beoordeling! Wij hebben te maken met standaard maten van onze leverancier. Dit houdt in dat wij helaas niet altijd zelf kunnen beslissen tot welke maat items beschikbaar zijn. Sorry! Mocht je hier verder nog vragen over hebben, mag je ons altijd even een mailtje sturen!🥰 Lieve groetjes, Tatum | team Sweet Jewellery by Willemijn

Wel oke

Qua bestelling, afhandeling en betaling is het allemaal prima. De stof van de jurk voelt en oogt echter erg goedkoop, pluist snel en is de originele prijs niet waard. Als ik de volle pond had moeten betalen had ik 'm terug gestuurd omdat de kwaliteit prijs verhouding dan echt niet oké was. Maar ik had 'm gelukkig in de sale, dus dan is 't nog wel oke.

Bedankt voor jouw beoordeling! Wat jammer dat het item jou is tegengevallen. Ik zie dat je geen contact met ons opgenomen hebt hierover. Je mag ons natuurlijk altijd een mailtje sturen met een foto van het item en jouw uitleg waarom je het item tegen vind vallen. Dan kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken!🥰 Lieve groetjes, Tatum | team Sweet Jewellery by Willemijn

Leuke afwisselende kleding.

Leuke afwisselende kleding. Doordat ik vaker bestel weet ik inmiddels steeds beter de juiste maat in te schatten. Jammer dat het verzendbedrag voor gratis verzenden omhoog is gegaan. Verder zeer tevreden.

Super leuke kleding! Snel antwoord als je een berichtje stuurt. En vind dat ze de maten ook goed opmeten. Stuur bijna nooit iets terug!

Fijne webshop

Overzichtelijke website met mooie artikelen. Snelle verzending.

Snelle en goede service!

Willemijn (&team) reageren snel en behulpzaam.

Mooie kwalitatieve kleding. Veel wisseling. Wel iets meer op voorraad nemen, grijp vaak mis

Leuke site met mooie kledingstukken

Sweet Jewellery is een leuke webshop. Ik heb ervaring met jurkjes en shirts/blouse. Broeken nog nooit gekocht. Wel vind ik het jammer dat je zo snel soms mis grijpt. Niet iedereen heeft de gelegenheid om om 19:00 uur ‘s avonds klaar te zitten voor de collectie. Voor vragen staat Sweet Jewellery open, tevens een snelle reactie terug! Heel fijn Ik raad Sweet Jewellery zeker aan.

Altijd uitstekend

De service van Sweet Jewellery is altijd goed. Er zijn veel collecties, voor ieder wat wils. Bij de items staat altijd juist aangegeven of het een pre order is. Ook de levertijd staat er dan goed bij vermeld. Ik ben altijd zeef tevreden.

Super snelle en goeie service, fijne website.

FANTASTICH !!

Wat zijn Willemijn en haar team toch fantastisch ! Bestel er regelmatig en altijd weer geweldige kleding. Zelden dat er iets teruggestuurd wordt.

Fijn bedrijf leuke kleding!

Altijd snelle bezorging en wanneer je artikel niet meer op voorraad is willen ze nog speciaal kijken of ze het toch niet kunnen leveren. Top!

Super leuke webshop

Snelle verzending. Super leuk en heel veel aanbod. Ga zo door. Ook met insta en Facebook. En Willemijn zo leuk om jou ook te volgen. Ga zo door.

Over Sweet Jewellery

jj