Goede snelle service

Super goede service!

Snel geleverd!

Fantastisch!

Sweet Jewellery heeft geweldige kleding! De hebben veel verschillende soorten kleding, voor iedereen wel iets leuks te vinden. Goede klantenservice, die goed bereikbaar is. Echt een aanrader!

Leuk en wisselend aanbod. Snelle levering van de spullen en heb je een klacht dan wordt je zeker gehoord en netjes geholpen.

Snelle levering en alles netjes verpakt.

Maat klopt niet , retour/ ruilen is waardeloos

Op eerste oog een prima webshop. Je bestelling is vlot in huis, en leuk verpakt. Van de maat die aangegeven staat; wat het model draagt; klopt in werkelijkheid niets van. Zelf draag ik altijd maat S, maar het jasje dat ik besteld heb kan mijn dochter van 11 jaar aan! Maar als je wilt omruilen voor een andere maat kan dat niet, hier zitten behoorlijke kosten aan verbonden. Je moet helemaal opnieuw bestellen, waardoor je opnieuw verzendkosten moet betalen, maar ook retourkosten. (samen zo 11,-€) Dan wordt een leuk jasje toch echt minder interessant... Dit was mijn eerste bestelling maar ik ben niet tevreden en zou niet weer bestellen.

Leuke kleding, snelle verzending

Leuke kleding, snelle verzending en bij vragen zijn ze zeer snel met beantwoorden.

Fijne webshop, met duidelijke omschrijving!

De webshop is een duidelijk en overzichtelijk. De product omschrijving is uitgebreid. Ook erg fijn als er wordt aangegeven of een artikel ruimer valt bv. Levering is snel en je wordt goed op de hoogte gehouden per mail over je verzonden pakketje.

Leuke kleding

Ik bestel de laatste tijd steeds meer bij Sweet Jewellery. Ze hebben een leuke, snel wisselende collectie en een prima klantenservice. Ik kan ze daarom ook zeker aanraden en ben fan. Wel vind ik het nieuwe model aan de magere kant. Het is een prachtige vrouw, maar ik zou de kleding het liefst zien op iemand met maat M of L om beter te zien hoe het valt. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Bestelling werd snel geleverd en de bestelde artikelen pasten goed!

Voor je het weet heb je het in huis en kan je van je leuke kleren genieten. Als er iets niet goed/kapot is, word het ook keurig en snel opgelost!

Super klantvriendelijk en snel in huis!

De levering is snel. En als er dingen niet kloppen of later komen wordt dit altijd netjes gemeld!

TOP!!

Ik shop nog steeds met heel veel plezier bij SJ! Superleuke kleding, duidelijke maatvoering, topservice en snelle levering. Kortom, een tevreden klant! :)

Goede service, snel geleverd.

Mooi item! Erg blij mee, levering ook top ondanks pre order.

Helemaal top!

Echt een super leuke website met leuke en betaalbare kleding! Iedere week meerdere dagen nieuwe collectie. De eigenaar Willemijn kun je volgen op insta. Heel leuk en doet ze top! Het is ook leuk om je pakketje binnen te krijgen! Altijd weer een feestje! ♥️ Met 1 woord: TOP!!

Jammer dat online/winkelmandje vaak niet klopt met de voorraad. Ik had een item in winkelmandje en bij betalen gaf de site aan dat het niet voorradig was. Volgende dag was het item er weer maar zou ik opnieuw bezorgkosten moeten betalen;( Niet erg klantvriendelijk of service gericht na mijn mailtje.

Hele leuke kleding en super snelle verzending.

Staan je vriendelijk te woord. Oplossingsgericht. Ben echt zo blij met deze shop. Altijd wat leuks, ook voor speciale gelegenheid.

Klantvriendelijk

Op de sweet samples staan ze met raad en daad voor je klaar. Gaan er alrijd graag met vriendinnen naar toe. Leuke kleding voor erg leuke prijsjes.

Snelle service en reactietijd

Een bestelling is zo geplaatst maar de verzendtijd is ook super kort! Mooie service! Daarnaast werd mijn vraag over een product binnen 12 uur beantwoord, erg fijn! Ga zo door dames!

Super leuke webshop

Erg leuke webshop. Mooie en duidelijke foto's van de kleding met daarbij tips over de maat etc. zorgen ervoor dat ik blijf shoppen bij Sweet Jewellery. Goede klantenservice en hard werkende medewerkers! Ik word er blij van :-)

Super leuke kleding, goede focus

Al meerdere bestellingen gedaan. Super leuke kleding en altijd snel geleverd! Onlangs een broek waarvan na 1x dragen een siernaad los was. Zelf laten repareren maar de kosten terug gekregen van Sweet. Jammer dat je nu zelf de kosten moet betalen voor het retour zenden van artikelen maar zeer begrijpelijk.

Echt fantastisch

Meerdere malen kleding gekocht. Duidelijke site. Alles is makkelijk te vinden. Perfecte omschrijving, zodat ik ook niks terug hoef te sturen en alles past. Heerlijk gevoel!

Geen klachten. Alles netjes afgeleverd

Leuke kleding voor mooie prijzen

En snelle levering