super leuke unieke kleding

ik bestel veel, al vind ik het soms op het plaatje/online beter staan dan bij mezelf, maar sommige artikelen ben ik juist nog blijer mee dan verwacht. de service is top, het op de hoogte houden van de verzending enz. zijn persoonlijk en fijn. ik blijf zeker vaak op de site en insta kijken voor nieuwe items.

Hele leuke vest! Voldoet terug aan verwachtingen. Altijd leuk om een pakketje van jullie in ontvangst te nemen. Net een geschenkje...voor jezelf. Bedankt?

Bestelling snel binnen, kleding voldeed precies aan de verwachting

Leuk hoe de kleding gepresenteerd wordt en ook duidelijk zodat je goed weet wat je bestelt, bestelling komt snel binnen en dan ook nog leuk verpakt, net of je een cadeautje uit mag pakken!

Super blij met mijn kleding

Wat een leuke kleding, de maten zijn perfect en de kleding is precies zoals afgebeeld. Kleding is allemaal ingepakt als een cadeautje.

Prima service , mooie kleding.

Fijne service en top producten

Ik kreeg nadat ik besteld had een mailtje waarin stond dat Sweet Jewellery voor mij aan de slag ging met de bestelling. Daarna ben ik goed op de hoogte gehouden. De producten werden netjes en leuk verpakt toegezonden. Ik vind het prettig dat ze op de website ook echt hele duidelijke maatvoering erbij zetten en aangeven hoe een product valt (groot of klein). Dat maakt de keuze makkelijker.

Heel vlotte service en heel vriendelijk

Hele mooie kleding

De kleding is precies zoals ik voor ogen had. Mooie kwaliteit en pasvorm. Ik ga daar zeker weer shoppen

Hoi Annette, Bedankt voor je beoordeling!!! Wat een mooi cijfer. ๐ŸคฉNog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes๐Ÿ’•

Heel erg goed!!!

Zowel qua aanbod, als het bestellen, als het terugsturen van items, en de communicatie, heel erg goed! Niks op aan te merken. Alles verloopt prima!

Hoi Evelyn, Bedankt voor je beoordeling! ๐Ÿฅฐ Wat super om te lezen, dat alles soepel verloopt. ๐Ÿฅณ Ik zal de complimenten aan het Sweet team doorgeven. ๐Ÿ˜˜ Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes๐Ÿ’•

Mooie kwalitatieve exclusieve kledingstukken. Top communicatie in geval je vragen hebt Enkel jammer dat bij mn 1ste bestelling een artikel niet in produktie ging (jreeg wel een alternative aangeboden, maar vond ik niet zo mooi), maar kan Willemijn en team niks aan doen ZEKER EEN AANRADER DUS

Hoi Lynn, Bedankt voor je beoordeling! ๐Ÿ˜˜ Wat vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan de eerste keer. ๐Ÿ’ Dat willen we natuurlijk niet. ๐Ÿ˜“ Maar helaas kan er soms een situatie ontstaan, waar we helaas geen invloed op hebben. Bedankt voor je begrip! ๐Ÿฅฐ Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes๐Ÿ’•

Leuke items maar geen lange levensduur

Webshop verkoopt leuke items maar helaas heb ik gemerkt dat de levensduur erg kort is. Sieraden verkleuren erg snel of gaan snel kapot. Laatst deze sieraden meegenomen naar een winkel om mijn klacht te laten zien, kreeg ik te horen dat ze niets voor mij kunnen doen omdat dit in de webshop gekocht is!! Niet erg klantvriendelijk gezien dit van pressies dezelfde firma is! Vervolgens een hoop gedoe om de sieraden weer terug te sturen, terwijl dit volgens mij veel makkelijker kan! Kwaliteit prijs staat hierbij ook totaal niet in verhouding. Veel soortgelijke sieraden vind ik dan terug op een grote Chinese webwinkel voor 1/8 van de prijs. Kortom leuke items, voor teveel geld die kort mee gaan!

Hele mooie kleding

Alle kleding is van goede kwaliteit! Geen massa productie en dus uniek. Goede service.

Hoi Natasja, Bedankt voor je beoordeling!!! ๐Ÿ’ž Wat een mooi cijfer. ๐Ÿ˜ Wat ontzettend leuk om te lezen dat je ons concept zo leuk vindt. ๐ŸŒณ๐Ÿญ Het compliment over de goede service, ga ik doorgeven aan de meiden! ๐Ÿ˜ Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes๐Ÿ’•

Goede service en leuke kleding

Elke keer erg tevreden geweest maar deze keer is er een item verkocht die ze niet konden verkopen. Dat is de tweede keer met hetzelfde product al.. Dat vind ik wel slecht, zeker als het al eerder is gebeurd en je biedt het item na een poos opnieuw weer aan, dan moet je toch echt wel heel erg zeker weten dat het ook geleverd kan worden lijkt me. Maar goed dat is puur deze keer mijn ervaring met een bestelling, verder echt heel leuk team en leuke dingen die ze verkopen!

Hoi Petra, Bedankt voor je beoordeling. ๐Ÿ˜˜ Wat vervelend om te lezen, dat het item niet leverbaar was. Onze excuses! ๐Ÿ’ Hier balen wij ook enorm van. ๐Ÿ˜ญ Maar we zijn blij, dat je ons team en Sweet kleding heel leuk vindt. ๐Ÿ˜ Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes๐Ÿ’•

Ontzettend hardwerkende, klantvriendelijke en lieve meiden

Al meerdere bestellingen geplaatst en nooit problemen ondervonden. Helaas paste er dit keer 2 setjes niet welke ik retour zond. Helaas maakt DHL er een potje van en staat de retourzending al 2 weken in het sorteercentrum. De meiden van Sweet waren zo lief om mee te kijken en hebben het direct netjes opgelost door een creditnota te maken en ook het geld terug te storten. Het contact is enorm prettig en je merkt dat ze er met plezier werken! Daar mogen andere webshops nog wat van leren :) Ontzettend bedankt voor de mooie kleding, fijne service, lollies (namens de kids) en de nette verpakking van de bestelling! Tot de volgende bestelling!

Hoi Carlijn, Wat een mooi cijfer heb je ons gegeven! ๐Ÿฅฐ Wat fijn dat je zo tevreden bent met ons en dat de meiden jou zo goed hebben geholpen. ๐Ÿ’˜ Nog heel veel shopplezier en als je nog vragen hebt dan zitten wij voor je klaar. โค Lieve groetjes. ๐Ÿ’Ÿ

Superblij mee

Op aanraden van vriendin voor het eerst een jurkje besteld bij Sweet. De maatvoering klopt perfect, duidelijke communicatie rondom datum en levering van pre-order. Sinds ik het binnen heb heb ik het jurkje niet meer uitgedaan. Ik ga zeker nog een keer wat bestellen.

Hi Joyce, Wat een fantastisch cijfer heb je ons gegeven! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’• Wat fijn om te horen dat onze service en de items aan je wensen voldoen! Veel plezier met de items! โค๏ธ Lieve groetjes

Leuke, originele kleding.

Leuke, diverse kleding. Vaak origineel. Soms wel lastig bepalen of iets passend is als het one size is. En er is zoveel leuks, zou wel vaker willen bestellen. Maar het is jammer dat je steeds de verzendkosten moet betalen. Dat weerhoud mij ervan om dan nog eens iets te bestellen.

Hi! Bedankt voor je beoordeling. Dat is heel fijn om te lezen! ๐Ÿ˜ Helaas kunnen wij niks aan de verzendkosten veranderen. ๐Ÿ™ˆ Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! ๐Ÿ˜˜ Lieve groetjes๐Ÿ’•

Top broek!!

Hoi, Bedankt voor je beoordeling. Dat is heel fijn om te lezen! ๐Ÿ˜ Lieve groetjes๐Ÿ’•

Origineel en betaalbaar

Leuke kleding, levering op het aangegeven moment, soms iets eerder.

Hi Laura, Wat een fantastisch cijfer heb je ons gegeven! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’• Wat fijn om te horen dat onze service en de items aan je wensen voldoen! Veel plezier met de items! โค๏ธ Lieve groetjes

Leuke spullen en een snelle levering.

Jullie hebben super leuke spullen. Het is jammer dat jullie geen winkel hebben om alles te zien en te passen. Wat alleen een beetje jammer is, is dat je pas Franco levering hebt bij een x groot gedrag, anders betaald je verzendkosten. Misschien zou het als optie mogelijk kunnen zijn dat je de bestelling ook kan komen afhalen? Woon dichtbij. Maar verder leuk verpakt en mooie kwaliteit!

Hoi Barbara, Wat een fantastisch cijfer heb je ons gegeven! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’• Het is helaas niet mogelijk om een bestelling af te halen. ๐Ÿ˜ฅ Veel plezier met de items! โค๏ธ Lieve groetjes. ๐Ÿฅฐ

Leuke artikelen maar soms anders dan verwacht.

Ik heb twee keer bij jullie besteld. Een keer daarvan was het een preorder. Deze werd vervolgens nog later bezorgd dan aangegeven dus ik heb wel lang op mijn item gewacht. Het item zelf was mooi. De andere keer heb ik een broek besteld. Deze broek was bij binnenkomst heel anders dan mijn verwachtingen. Het stofje was anders dan dat het op de fotoโ€™s online leek.

Hi Lieke, Bedankt voor je beoordeling. โค Wat vervelend dat je langer op je items heb moeten wachten en dat de broek niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. Hiervoor mag je altijd een berichtje sturen naar de meiden van de aftersales. ๐Ÿ’Ÿ De meiden gaan dan met je opzoek naar een oplossing! ๐Ÿ˜˜ Het emailadres is aftersales@sweetjewellery.nl โค Mocht je nog vragen hebben dan zitten wij altijd voor je klaar. ๐Ÿฅฐ Lieve groetjes. โค

Goede kwaliteit en unieke kleding

Je ziet aan alles hoeveel zorg en liefde er wordt besteed in/aan sweet jewellery. De kleding is met zorg uitgekozen. Daarna wordt er bekeken hoe ze de kleding zo goed mogelijk kunnen overbrengen. Dus...gepast door 'echte' mensen en met de juiste afmetingen en een (positief) kritische review erbij zorgt ervoor dat ik nog nooit een miskoop heb gedaan bij Sweet. De stylingtips zijn heel prettig maar het fijnste vind ik nog dat ik vrijwel nooit mensen in hetzelfde tegenkom. Unieke kleding maar niet 'apart'. Je moet er hierdoor soms nog wel iets langer op wachten maar dat heb ik er graag voor over een wordt ook duidelijk gecommuniceerd. De pakketjes worden ook weer met zorg en liefde ingepakt...kortom, ik ben fan!

Hi Marjolein, Wat een fantastisch cijfer heb je ons gegeven! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’• Wat fijn om te horen dat onze service en de items aan je wensen voldoen! Veel plezier met de items! โค๏ธ Lieve groetjes

Goede kwaliteit artikelen en vooral fijne service

Het hele plaatje klopt bij Sweet. De mode is heel gaaf, de kwaliteit is goed. Maar het extra leuke is de aandacht die ze geven aan het verpakken van je bestelde artikelen. Helemaal super

Hi Natasja, Wat een fantastisch cijfer heb je ons gegeven! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’• Wat fijn om te horen dat onze service en de items aan je wensen voldoen! Veel plezier met de items! โค๏ธ Lieve groetjes

Ik ben erg blij met de service en de kwaliteit van de artikelen.

Hi Annet, Wat een fantastisch cijfer heb je ons gegeven! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’• Wat fijn om te horen dat onze service en de items aan je wensen voldoen! Veel plezier met de items! โค๏ธ Lieve groetjes

Fijne webshop

Leuke kleding en fijn dat er een goede maat beschrijving staat, zodat je geen miskoop doet!

Hi Jeanette, Bedankt voor het mooie cijfer! Wat fijn om te horen dat het maatadvies voor jou bruikbaar is! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’• Mocht het voorkomen dat je toch een vraag hebt! Dan zitten wij klaar om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. ๐Ÿ˜Š Veel plezier met de items ๐Ÿ˜˜

Hele goede service

Makkelijk bestellen. Ik had een fout gemaakt met het invoeren van mijn adres. Werd meteen geregeld en kreeg meteen een reactie.

Hi Tamara, Bedankt voor het prachtige cijfer! โค๏ธ๐Ÿ˜˜ Wat fijn dat het adres direct aangepast kon worden naar het juiste en jij de Sweet items hebt kunnen ontvangen! Veel plezier met de items ๐Ÿ’•