Leuke webshop

De broek zag er niet echt uit zoals op de foto. Misschien is een close-up van de stof een goed idee ? Ik had helaas niet gekeken naar de samenstelling van de broek. Ben geen fan van polyester. Heb lengtemaat 34 nodig en zo zijn er helaas niet veel op jullie website. Jammer van de retourkosten die je bij andere websites niet moet betalen. Toch leuke kledij en accessoires.

Super leuke kleding

Al meerdere malen hier besteld. Mooie kleding, de kwaliteit is goed, Kleding blijft mooi en snelle levering,

Super leuke kleding

Het ziet er allemaal zo leuk uit, dat je alles wel wilt bestellen! 😍 Mooie kleding, goede kwaliteit, snelle levering, kortom heel goed verzorgd.

Leuke kleding, goede kwaliteit, alleen een slechte ervaring met terugsturen

Leuke kleding, goede kwaliteit. Had meerdere malen besteld op.korte termijn, omdat ik anders bang was dat het was uitverkocht. Alles in 1 keer terug gestuurd binnen het termijn. Daarna kreeg ik van 1 shirt geen geld terug, omdat ik het gedragen zou hebben??? Dit was echt niet het geval en weken later uiteindelijk toch mijn geld retour gekregen! Dus uiteindelijk wel opgelost!

Verrassend!

Al langere tijd via FB gevolgd. Toch altijd een beetje huiverig om via zoiets te bestellen. Zeker omdat je vooruit betaald. Toch een keer de gok genomen. En ben blij verrast. Super snelle levering. Fijne duidelijke communicatie. Prima maatadvies. Mooie kwaliteit kleding. Geen grote massa, beperkte oplage maar dat is nou juist de charme van dit fijne, kleine en vooral persoonlijke bedrijfje. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Fijne, mooie, maar veel te ruime broek

Een leuke broek gekocht. Jewellery gaven aan dat de broek 1 maat groter viel. Dus een maat kleiner gekocht. Maar de broek valt wel 2 maten groter. Ik had via de site nog gekeken of er kleinere maten waren, omdat ik de broek echt heel leuk vind. Helaas alles uitverkocht. Ondanks dat de broek te groot is, kon ik em van mezelf niet retour doen. Verder dus een fijne broek met een leuke moderne kleur. Maar helaas te groot. Dus ik was de broek wat vaker, dan krimpt ie weer een klein beetje. 😊

Super leuke kleding, goede communicatie, goede prijs kwaliteit!

Al een aantal keer besteld. Kleding is super leuk! Ik zit 3x per week s avonds klaar echt tof die wisselende collecties! En geen massa dus je komt bijna nooit iemand tegen die hetzelfde draagt! Communicatie erg netjes mijn artikelen waren vertraagd maar kreeg vantevoren al netjes een mail dat door de brand het artikel later geleverd werd. Geen probleem natuurlijk en vooral heel vervelend voor jullie! Fijn dat je ook zelf een tijdvak kunt kiezen! 1 ding. De gave broeken zijn allemaal te kort met mijn 1.80m! En daar baal ik van! ;)

Leuke kleding en snelle levering

Leuke kleding, afwisselende collectie, snelle nette levering.

Leuke kleding voor een goede prijs!

Snelle levering!

Super winkel!

Mooie collectie, regelmatig nieuwe items. Snelle levering. Leuk voor mij en dochter!

Veel soorten kledingstukken, snelle levering!

Veel afwisseling in de collectie! Hele snelle levering, kijk nu al uit naar de sample sale begin sept. Vorige keer leuke koopjes gescoord !

Super leuke kleding 😊😍

Levering super snel. 👍

Leuke kleding, mooi concept en accuraat.

Ik koop er graag mijn kleding.

Echt jullie kleding wauw! Super leuke collecties en hele fijne sale. En qua retourneren van kleding jullie handelen dan altijd netjes. Echt blij mee. Kleding zit altijd als gegoten. Ga zo door! ❤️

Fantastisch!

Een paar maanden geleden ontdekte ik de webshop Sweet Jewellery van Willemijn. Sindsdien al een paar leuke items gekocht waar ik heel blij en tevreden mee ben. Ook is het onwijs leuk dat er elke week 3(!) nieuwe collecties aan de webshop worden toegevoegd. De bestellingen worden snel bezorgd en daarbij ook nog eens leuk ingepakt. Kortom: een tevreden klant!

Absoluut een TOP Shop

Vanaf het begin af aan grote fan van Sweet Jewellery! Vele malen dan ook naar alle tevredenheid geshopt! Onzettend veel keus, té veel leuks zelfs :-) , snelle levering en goede service!

Fantastisch!

Een paar keer per week een (te) leuke nieuwe collectie. Snelle bezorging en leuk verpakt. Enorm goede en vriendelijke klantenservice. 1x gebruik van gemaakt en snel en goed geholpen. M'n favoriete site!

Goede en fijne service.

Top jurkjes besteld. Altijd optijd binnen. Goed op de hoogte van afwijkingen in bestelling. Top geregeld.

Top service, waarbij 't pakketje als een cadeautje aan jezelf voelt!

Een leuke webshop met een top social media! Instagram, Facebook en Willemijn, ik volg 't allemaal! 😊 Elke keer als je wat besteld, krijg je een mooi pakketje binnen wat aanvoelt als een cadeautje voor jezelf. 🥰 Ga zo door!

Leuke shop met goede producten

Ervaring met bestellen was prima! Alleen klopte er niks van de service met bezorgen. Ik had een bezorgtijd aangevinkt maar elke keer werd het een dag later en uiteindelijk werd het 3 dagen eerder bezorgd. Toch zou ik het wel aanbevelen.

Fijne site met leuke kleding👍

Paar keer bestelling gedaan. Super tevreden over de kleding , service en de snelle levering. En het pakketje is een kadootje om uit te pakken😍 Minder goed voor de portemonnee😉

Het zou voor mij een nog hogere score krijgen als er ook wat kleding zou zijn in wat grotere maten. Er zit zoveel leuks tussen wat soms net te klein is.

Supersweet!

Leuke kleding, goede service, goede bereikbaarheid en zeer klantvriendelijk! Ik bestel er regelmatig. Ze denken met je mee, ze laten netjes weten als een artikel vertraagd is, ze helpen je fijn als een artikel niet naar wens is en ik kreeg netjes een nieuw artikel toegestuurd toen er bij het andere artikel een productiefout in zat. Mailcontact is prettig en snel, zeker een aanrader!

Helemaal top!

Ik heb 2 broeken, 2 shirtjes en 2 truien besteld, ze zitten heerlijk en vallen op maat. De bezorging ging ook snel! Helemaal top dus! Tot snel :)♡

Goede service en erg vriendelijk

Ik heb nog niet online besteld.ik ga regelmatig naar de pre-sample sale, waar ze altijd erg gastvrij en vriendelijk zijn. Ze staan voor je klaar en helpen je waar nodig is . Ik ben een tevreden klant.

Over Sweet Jewellery