Super winkeltje

Super leuke kleding, snelle bezorging en hele vriendelijke communicatie! Helemaal top!!!

Hoi Heleen, Bedankt voor je beoordeling! 😍 Wat super leuk om te lezen. 🤗 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes 💕

Slechte kwaliteit

Ik bestelde een giletje wat in de pre order was maar deze werd veel eerder verzonden. Helaas was deze helemaal scheef genaaid en het zag er niet uit. En dat voor 40 euro. Het was het geld niet waard. Ik heb gelijk naar de klantenservice gemaild, maar zij gingen er niet op in dat ik waarschijnlijk een retour van iemand anders heb toegestuurd gekregen. Beetje jammer dat ze retouren niet controleren. De pre order die ik had besteld stond nog steeds open op de site namelijk. Wel snel geld terug gekregen maar ik zou vanwege de slechte kwaliteit in tegenstelling tot de prijs er niet meer bestellen.

Hoi Rachella, Bedankt voor je beoordeling. Oei alleen het cijfer, dat is erg jammer! 😢 Wat fijn om te horen dat je snel je geld terug hebt gekregen. Omdat het item niet aan de kwaliteit voldeed, hebben de meiden van de klantenservice je ook een gratis retourlabel toegestuurd. 😘 Hopelijk kom je nog een keer shoppen in de toekomst! Wat vervelend dat je een item hebt gekregen, dat niet aan onze kwaliteitseisen voldoet. Items die retour komen, worden door meerdere personen gecontroleerd! 🔍 Wanneer ze goed gekeurd worden, komen ze weer online! 😍 Items die stuk, beschadigd en of gedragen zijn komen natuurlijk niet terug! 😉 Liefs Willemijn 💕

Hele mooie kleding binnen gekregen en hele nette service. Had een "klacht" over een item en ook dit wordt snel en netjes opgelost.

Hoi Iris, Bedankt voor je beoordeling!!! Wat een mooi cijfer. 🤩 Wat fijn dat de klacht snel en netjes is opgelost. 😍 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Fantastische mooie kleding!

Sweet Jewellery verkoopt kleding die echt voldoet aan mijn wensen voor kleding. Het staat netjes, is comfortabel en past perfect omdat de maten er precies bij staan. De levering is vaak netjes op tijd en lukt dat niet dan komt er gelijk een mailtje er achteraan. Het hele pakketje wordt met zorg ingepakt. Complimenten voor het hele team!

Helemaal Top!

Ben erg blij met de blouse die ik heb besteld via Sweet Jewellery. Hij zit fantastisch, de bezorging was top; snelle service en mooi ingepakt.

Kleding die fijn zit en een goede pasvorm heeft

Fijne service en het is altijd een kadootje met iets lekkers erbij

Super goede service, betaalbare leuke kleding.

Altijd snel geleverd.

Superleuke collectie

De collectie is te leuk, ik kan me niet telkens laten verleiden. Het toegestuurd krijgen is een kadootje voor jezelf, mooi ingepakt, leuk kaartje. Zonder verzendkosten zou nog beter zijn, ik denk dat ik daarmee makkelijker bestel en uiteindelijk meer koop

Aankoop broek; ‘teleurstelling’

De broek die ik heb gekocht lubbert na het wassen waardoor het er niet uitziet als ik hem nu draag. Omdat de broek is gewassen kan ik het artikel niet meer retouren. Prijs kwaliteit verhouding is ver uit balans. Erg jammer.

Hoi Patty, Wat vervelend om te lezen dat de broek niet naar je zin is! 😢 We vinden het juist zo belangrijk dat onze broeken een goede kwaliteit hebben. Dus je mag alsnog een mailtje sturen van de meiden van de aftersales, ook als het item al gewassen is. Dan kunnen jullie samen naar een passende oplossing kijken, zodat je toch kan genieten van je shopervaring bij ons! 💗 Lieve groetjes💕

Maten kloppen niet

Had een jasje besteld. Kwam er met de maten niet uit, daarom meerdere maten besteld zodat ik een jasje kon overhouden. Alle maten kwamen totaal niet overeen. Zelfs niet in de verschillende kleuren die ik ook nog had besteld. Waar gaat dit mis? Voor mij daarom niet meer bestellen bij Sweet. Jammer want de kleding op zich is leuk en redelijk origineel.

Hoi Linda, Oei! 😨 Wat vervelend dat beide maten niet goed waren! 😢 Dat hoort niet natuurlijk. Wil je alsjeblieft contact opnemen met de meiden van de aftersales? Dan kan er gekeken worden naar een oplossing voor je. Ik kan helaas niet zo aangeven waar dit is mis gegaan. Hopelijk wil je in de toekomst, alsnog heerlijk shoppen bij ons! 😘 Je kan het beste even een mailtje sturen naar: aftersales@sweetjewellery.nl. Dan helpen ze je graag verder. 😉 Mocht je nog vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Goede ervaring

Goed contact goed ontvangen

komen afspraken na

Hoi Wendy, Bedankt voor je beoordeling! 😍 Wij worden blij van dit cijfer! Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Leuke kleding, goede kwaliteit en fijne service

Leuke kleding, goede kwaliteit en fijne service

Hoi Linda, Bedankt voor je beoordeling!!! Fijn om te lezen🤩. Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Leuke collectie en goede, snelle levering. Kwaliteit is altijd goed.

Wat ik besteld heb wordt snel bezorgd en is van goede kwaliteit. Leuk ingepakt en een heel leuk kaartje erbij. Ik heb geen verbeter punten.

Hoi Sylvia, Bedankt voor je beoordeling!!! 🤗En een fantastisch cijfer! Wat fijn om te horen dat je pakketje snel binnen is gekomen😍! De meiden proberen alles met liefde zo snel mogelijk in te pakken! Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Mooie producten, servicegericht

Leuke producten, wordt in een mooi pakketje opgestuurd. Fijne persoonlijke service!

Hoi Anneke, WOW! 🤩 Bedankt voor je beoordeling!!! 🤗😍 De meiden proberen alles met liefde zo snel mogelijk in te pakken! 📦 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Schitterend

Zeer mooie kledij die zo mooi woedt voorgesteld!!

Hoi Annelies, Bedankt voor je beoordeling. En wat een geweldig cijfer😍! Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Super kleding!

Erg blij met mijn bestelling, broeken zitten heerlijk en staan mooi! Wel opvallend dat ik twee dezelfde broeken bestel in dezelfde maat, maar dat de pasvorm van beide broeken enorm verschillend is.

Hoi Lonneke, Bedankt voor je beoordeling! 🤩 Ow dat is een beetje raar van de broeken inderdaad! Het beste kan je dan even contact opnemen met de meiden van de klantenservice en een mailtje sturen naar: aftersales@sweetjewellery.nl 💌 Lieve groetjes 💕

Tevreden, Wordt duidelijk aangegeven wat je verwachten kunt en wanneer .

Mijn ervaring is goed Tot nu toe nog nooit iets terug gestuurd Als je het pakket krijgt zie je dat er aandacht aan is besteed. Groetjes Berta

Mooie producten en snelle service

Mooie producten en snelle service

Fijne shop!

Al meerdere items besteld en altijd blij mee!

Pre order besteld Duidelijke informatie over levertijd Goede service

mooie kleding

mooie kleding en kan veel combineren

Super kwaliteit en service

Stijlvolle website

Mooie , stijlvolle en betaalbare kleding!

Fijne betaalbare collecties, geweldige sample sales :)

Sweet heeft leuke, afwisselende en betaalbare collecties, leuk enthousiast team en de sample sales zijn ook top!