Goede service, super leuk aanbod!

Hele leuke kleding voor betaalbare prijzen. En het mooie is dat er iedere keer weer wat nieuws is!

Helemaal happy met mijn bestelling 😍 Klantvriendelijk behulpzaam helemaal top

Concept is super, kleding niet

Jullie als merk/Concept vind ik echt goed. Service is top en persoonlijk. Heb 2 keer meerdere artikelen besteld en vind de kwaliteit van de kleding niet goed. De prijs/kwaliteit stelt me teleur. Stoffen doen goedkoop aan en blijft niet lang mooi.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit zoals altijd.

Wisselend

Verkeerde top geleverd gekregen, mail gestuurd maar helaas geen reactie ontvangen. Wel leuke winkel en snelle verzending.

Hoi Natasja, Wat enorm vervelend dat je een verkeerd item hebt ontvangen en dan ook nog eens geen reactie hebt ontvangen van onze klantenservice. Sorry voor dit ongemak! Ik ga je een mail verzenden met een oplossing. Lieve groetjes, Corine

Top zaak met super service!

altijd weer erg blij als er een "Sweet" pakketje wordt afgeleverd! Eigenlijk pas 1 keer dat iets niet zo was zoals ik dacht en dit lag meer aan het materiaal. Vindt het erg prettig dat alles gedragen wordt geshowd op de website. Dit maakt het makkelijker om te beslissen of dit echt het gewilde item voor je is. Ook de service is TOP!, laatst was een item helaas uitverkocht mailtje gestuurd en ze bestellen het gelijk na waardoor ik toch niet heb misgegrepen. Superfijn dat ze zo meedenken. Ga zo door!! Jullie doen het super !!

Mooie kleren en altijd snel in huis.

Ik heb alleen maar goede ervaringen. Mooie kleren en snel in huis.

Super leuke kleding

Super snelle levering, leuk ingepakt, wordt goed vermeld Hoe het valt, En vind de kleding super leuk!

Vriendelijk, geeft goed advies, reageren snel!

Vriendelijk, goed advies, reageren snel!

Jullie geven in de mail een ander antwoord op mijn vraag als in messinger. Beetje raar toch!!

Goede service , gedreven bedrijf !

Goede en leuke kleding.

Geregeld leuke kleding. Goede service.

Perfect, net zoals altijd

Mijn favoriete online winkel!

Leuke kleding

De kleding en maat is precies zoals op de foto's. Leuke kleding, leuke overzichtelijke website.

Mooie kleding en snelle levering

Fijn dat je zelf aan kunt geven wanneer je het pakketje wilt laten bezorgen.

Leuke kleding, goede service.

Duidelijk info op de website. Leuk dat ook er ook combinaties te zien zijn. Erg handig dat je kunt zien welke maat het model aan heeft. Bezorging de dag na bestelling al!

Snelle levering, duidelijke omschrijving

Kleding en de maat is goed beschreven, alles paste dus ook! Zaterdag besteld zondag in huis, nooit eerder meegemaakt.

Handig bestellen, snelle en nette levering en goede service

Het bestellen gaat makkelijk, vaak wisselende items, informatie rondom bestelling is goed en netjes en levering conform vooraf aangegeven termijnen. Vooral zo doorgaan met jullie mooie collecties en goede service!

Leuke kleding en netjes op tijd geleverd.

Leuke kleding en netjes op tijd geleverd. Alleen retourneren kost geld en er moet een bon voor uitgeprint worden :(

Leuke originele webwinkel voor betaalbare prijs.

Elke keer weer nieuwe, originele items voor een leuke prijs. Bij problemen of vragen, word je prima en snel geholpen.

Leuke kleding, maar het verzenden....

Leuke kleding! Maar het bestel- en verzendproces... al 4x wat besteld, waarvan het 3x mis ging. Bijv. levering vertraagd na betaling, was het opeens een pre-order geworden of werd het zonder reden niet de volgende dag, maar de dag daarna bezorgd. Ook wil het betalen nog weleens vastlopen op de website.

Top service en mooie kwaliteit

Super mooi vest gekocht in de pre order. Eerder geleverd dan verwacht. Super blij mee. Mooie kwaliteit en past goed. Bedankt weer!

Vriendelijke en snelle service

Snelle levering. Betaalbare leuke kleding.

Snelle levering. Vriendelijke mensen en snel reactie op een vraag. Top!! Sommige artikelen zijn snel uitverkocht, maar zo loopt niet iedereen in het zelfde. 😊 Ik heb daar geen moeite mee.

Hoi Marja, Bedankt voor dit mooie compliment :) Lieve groetjes, Corine