Fast delivery, super jurkjes!

Top jurkjes

Super fijne jurkjes. Maatvoering helemaal correct.

Zeer klantvriendelijk en goede marketing

Fijne webshop en snelle levering. Mooie kleding.

Al verschillende keren kleding besteld. Altijd tevreden.

Bij mijn bestelling ontbrak een item en er zat wat bij wat ik niet besteld had. Ik kreeg een label om het snel te kunnen oplossen. Item zou gestuurd worden na ontvangst van het verkeerd gestuurde kledingstuk. Of dat gelukt is, weet ik niet want ik ben een week weg!

Mooie webshop, super leuke items & snelle bezorging!

Snelle levering mooie kleding

Super snel! Enige nadeel is dat, als je iets retour stuurt hiervoor moet betalen...

Super leuke website

Hele leuke kleding met veel afwisseling! De service is ook super goed.

super leuke kleding en top service Dat zorgt dat je hier blijft bestellen staan bijna 24-7 voor je klaar Top team

Helemaal top!

Mooie kleding en goeie kwaliteit! Ook een hele fijne snelle service! Ik ben fan :)

Super shop!

Hele leuke, wisselende collectie, Willemijn is ook echt een topper (en haar hele team ongetwijfeld ook). Er is altijd wel iets leuks te vinden in de shop en de volgende dag super leuk verpakt al in huis

Snelle levering en mooie kleding!!!

Hoi Anneke, Bedankt voor je lieve beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent! Heel veel plezier met jouw bestelling!πŸ’– Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery

Leuke kleding en altijd netjes geleverd, mijn favoriete shop geworden !

Hoi Sanne, Bedankt voor je lieve beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent! Heel veel plezier met jouw bestelling!πŸ’– Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery

Fijne site om te bestellen, snel geleverd en top klantenservice.

De kledingmaten zijn goed omschreven, ik heb tot nu toe nog niks hoeven terug te sturen. Ze hebben kleding die niet in winkels te koop is. De site is fijn en simpel. Klantenservice is heel vriendelijk en probeert altijd een oplossing te zoeken als dit mogelijk is. Ik vind het fijn om hier kleding te bestellen.

Hoi Lisette, Bedankt voor je lieve beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent! Heel veel plezier met jouw bestelling!πŸ’– Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery

Snelle levering, jurkjes zoals omschreven

Mijn bestelling is snel geleverd, erg leuk verpakt, betaalbare prijs en producten zoals omschreven. Kortom helemaal happy met mijn bestelling ❀.

Hoi Inge, Bedankt voor je lieve beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent! Heel veel plezier met jouw bestelling!πŸ’– Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery

Mooie kleding en heel snel bezorgd

De kleding is heel mooi, de maten worden goed aangegeven op de website, dus de kleding past perfect en ik had het bovendien binnen een dag in huis, heel fijn!

Hoi Marije, Bedankt voor je lieve beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent! Heel veel plezier met jouw bestelling!πŸ’– Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery

Dubbel

Het is erg frustrerend dat als je aan het shoppen bent de kleding in je mandje niet gereserveerd is. Terwijl je andere dingen aan het toevoegen bent is het weg als je gaat afrekenen.... Dat kan toch niet??? En omdat de prijzen worden afgerond op 0 99 betaal je onnodig verzendkosten. 39,99 en 34,99 2 cent onder 75,00 en toch verzendkosten berekenen vind ik niet klantvriendelijk. Centen bestaan niet meer... Kleding is wel mooi maar wel redelijk prijzig en snel uitverkocht.. dat winkelt niet fijn en voelt meer als een race.... heel erg jammer!!!

Hoi Annemieke, Sweet Jewellery is een webshop met een specifiek en bewust concept, namelijk dat JIJ iets gelimiteerd kunt kopen. We hanteren een bewuste en andere strategie dan grote-massa webshops. Sweet Jewellery is gebaseerd op een pop-up shop idee. We hebben 3 x per week een nieuwe (en inderdaad beperkte) collectie. Hier promoten we altijd op tijd voor, met de tip om er om 19u bij te zijn. Beperkt is niets anders dan het Engelse "Limited." En Limited Editions zijn gewild omdat niet iedereen ze kan bemachtigen. Onze collecties zijn binnen 48 uur uitverkocht. Waar mensen misgrijpen die graag iets hadden willen bemachtigen, wordt er ALTIJD actie genomen door Willemijn, die vervolgens haar best doet om de populaire (en daarmee schaarse) items aan te vullen. Het concept van Sweet Jewellery gaat voor de hippe items, die op collectiedagen (maandag, woensdag en vrijdag) vanaf 10:30 al worden aangekondigd, nogmaals met de tip om zo snel mogelijk te bestellen zodra de klok zeven uur slaat. Wij begrijpen jouw punt heel goed! Echter zijn de verzendkosten welke in rekening gebracht worden maar een klein deel van de daadwerkelijke verzendkosten. Het andere deel van deze kosten betalen wij voor jou. Omdat we een kleine webshop zijn is het voor ons niet haalbaar om gratis te verzenden onder de €75,-. Doordat we deze verzendkosten met de klant delen, maken we het mogelijk om 3 keer in de week een gloednieuwe collectie online te zetten!πŸ’– Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery

Het pakje werd snel bezorgd. Aan het pakje is zorg besteed. Mooi paper om de kleding. Een kaartje en klein rolletje snoep . Zag er zo mooi uit. Kleding ook helemaal blij mee

Hoi Evelien, Bedankt voor je lieve beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent! Heel veel plezier met jouw bestelling!πŸ’– Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery

Goede en snelle levering

Hele goede ervaringen met Sweet Jewelery. Goede en snelle levering.

Hoi Liesbet, Bedankt voor je lieve beoordeling en fijn om te lezen dat je goede ervaringen met ons hebt! Heel veel plezier met jouw bestelling!πŸ’– Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery

Netjes

De berichtgeving, de verzendwijze, inpakservice en natuurlijk de kleding waren erg netjes. Super blij mee!

Hoi D., Bedankt voor je lieve beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent! Heel veel plezier met jouw bestelling!πŸ’– Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery

Leuke kleding en veel afwisseling

Sweet Jewelry heeft veel leuke kleding. Elke week weer nieuwe leuke aanvullingen. Het uitpakken van de kleding is een feestje en het is snel in huis. De kleding staat op een mooie en duidelijke site. Veel mooie en duidelijke foto's met verschillende vrouwen. Duidelijke en handige beschrijving. Doordat ze leuke kleding hebben is het vaak ook snel uitverkocht.....

Hoi Gaby, Bedankt voor je lieve beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent! Heel veel plezier met jouw bestelling!πŸ’– Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery

Super leuke kleding en snelle levering

Leuk dat ze elke dag nieuwe aanvulling hebben. Erg leuke kleding, snelle levering en zeer nette service.

Hoi Sabine, Bedankt voor je lieve beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent! Heel veel plezier met jouw bestelling!πŸ’– Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery

Fijne site leuke kleding

Hoi Brigitte, Bedankt voor je lieve beoordeling! Heel veel plezier met jouw bestelling!πŸ’– Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery

Snelle levering, goede producten.

Hoi Saskia, Bedankt voor je lieve beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent! Heel veel plezier met jouw bestelling!πŸ’– Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery

Toppie!

Maandag bestelling gedaan nadat ik de e-mail kreeg. Snel maten bekeken en vergeleken met andere broek. Het ging al hard, maat M al weg van de groene jog broek maar maat S zou goed moeten zijn en het zwarte dolce vita shirt erbij maat S. Wat een leuke outfit en een jog broek die casual ook kan en leuke groene kleur. Leuk ingepakt. Vandaag binnen gekregen want het was een pre order. Blij mee -:)

Hoi Miriam, Bedankt voor je lieve beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent! Heel veel plezier met jouw bestelling!πŸ’– Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery