Mooie kwaliteit voor een goede prijs en super service

Super! Kwaliteit van de stof is waanzinnig en de service is top! Makkelijk contact te leggen, snel reactie met duidelijkheid. Meiden met liefde en passie en dat merk je zeker in het contact en de manier waarop je pakket binnen komt, een waar feestje.

Geweldig!!

Vlotte service, en erg leuk verpakt!! Een kadootje om te krijgen :-)

Super leuke kleding met fantastische en persoonlijke service!

Super fijn bedrijf!

Het is een goed en fijn bedrijf! Reageren gelijk op mail contact. En lossen problemen goed op! Enige jammere vind ik dat je voor retour gewoon moet betalen maar ergens snap ik dat ook. Vooral het uitpakken van de pakketjes daar wordt ik altijd zoo blij van en mijn dochter ook! Vooral de lolly’s voor haar!! En hoe jullie de maten op de site zetten ook super of het goed valt op maat of niet ook erg fijn!

Super leuke kleding voor een betaalbare prijs! Het is altijd een kadootje om weer een pakketje van de dames van Sweet te ontvangen :)

Gezellige instagram met leuke kleding!

Het team van Sweet Jewellery maakt geweldig leuke instastories. Plaatsen alles, ook al is het mislukt, liggen ze dubbel of komt er zelfs emotie bij. Altijd erg leuk om naar te kijken en op deze manier veel leuke en betaalbare kleding te showen! Retouren worden trouwens supersnel verwerkt, mijn complimenten. Deze woensdag was mijn pakketje bij jullie gearriveerd, donderdag een mailtje en gisteren al op mijn rekening! Ga zo door sweeties! Groetjes van Diana uit Middelburg

Leuke artikelen, snelle levering

Leuke artikelen, snelle levering

Goede service! Als iets vertraagd is altijd netjes bericht. Het is echt een kadootje als je je pakketje ontvangt.

Super leuke kleding, Klantvriendelijk, altijd een reactie op vragen en ook tijd n oplossing

persoonlijke touch bij levering

De kleding is niet altijd mijn ding, maar de keren dat ik wel bestelde paste de kleding volgens de maattabel. De kwaliteit is wat je mag verwachten van die prijs en de levering is echt top! persoonlijk met een kaartje en een Lollie. Ook de verpakking is echt supertof. Dus vooral zo doorgaan, ik blijf de website bekijken op items die me aanspreken.

Alles vlot verlopen

Ondanks een Pre-order alles heel snel mogen ontvangen

Super snelle reactie op vragen! Mega vriendelijk! Fantastische kleding!

Gweldig

Super fijne kleding goede service goede uitleg maten, echt een top team en zijn net cadeautjes als het binnen komt

Slechte service

2x verzendkosten moeten betalen omdat 1 artikel eerst uitverkocht was en 10 minuten later ineens niet meer. Heel vreemd! Artikel beviel niet dus retour. Weer verzendkosten betalen... dit is voor mij de laatste keer geweest bij Sweet Jewellery. Ook erg irritant dat je steeds met Lieve... wordt aangesproken!

Hoi Laura, Wij beginnen altijd met Hoi en nooit met Lieve, daar eindigen we mee. 😊 Als een item is uitverkocht kan het zo zijn dat Willemijn deze weer aanvult en het inderdaad 10 minuten later weer te bestellen is. Om onze klanten tegemoet te komen doen wij daarom ook aan orders samenvoegen, je kunt hier alles lezen over het samenvoegen: https://www.sweetjewellery.nl/pre-orders-en-orders-samenvoegen Ook zie ik in ons systeem staan dat je een kortingscode hebt ontvangen voor het teveel betaalde aan verzendkosten en we je dus netjes tegemoet zijn gekomen. 💖 Lieve groetjes, Corine

Leuke, wisselende collectie, goede service

De vaak wisselende collecties worden op zo’n spontane en leuke manier gepresenteerd dat je bijna alles wel zou willen kopen. Service is helder (ook als het bijvoorbeeld om een pre-order gaat en het duurt wat langer), duidelijk en zeer goed.

Goede service en heel lief geholpen met een klein probleempje. Was zo opgelost

Goede prijs/kwaliteit

Erg leuke kleding, als een cadeautje verpakt. Je weet wat je besteld hebt maar het is zo spannend om het uit te pakken! Elke keer een verrassing!

Klacht netjes afgehandeld

Ik had een klacht over een blazer deze was vanbinnen niet goed genaaid, ik mocht hem kostenloos terug sturen en kreeg mijn aankoop bedrag in een tegoedbon terug.

Mega klantvriendelijk en goede service

Altijd een feestje om je bestelling van Sweet te ontvangen! Superleuke en enthousiaste filmpjes en duidelijke uitleg. Top bedrijf... 1 nadeel.... Slecht voor je portemonnee :-)

Levering

Geen communicatie als er vertraging is bij leveringen . Zelfs een week na pre order niks van informatie dat er vertraging is .

Hoi Tamara, Bedankt voor je review. Wij doen ons uiterste best altijd onze klanten op de hoogte te brengen van vertragingen. Heb ook even bij je orders gekeken en ik zie dat er bij jouw een vertraging was door een verkeerd doorgegeven adres, dit lag dus niet aan ons! 😘 Lieve groetjes, Corine

Fijne ‘persoonlijke’ aandacht.

Fijne service, goed contact.

Leuke wisselende collectie en goede spullen

Leuke collectie, en de bestelde items worden ontzettend leuk ingepakt en verzonden. Altijd een kadootje om je bestelling te ontvangen.

Snelle verzending, leuke dames en mooie kleding, top!

Persoonlijk winkelen!!

Hou van jullie kleding.. en het persoonlijke bericht erbij met lolly maakt het zoveel leuker! Kijk er altijd zo naar uit! Ga zo door!

Ontzettend vlotte kledingstijl.

Zeer enthousiaste en bevlogen verkoopsters die dit op geheel eigen manier aan de man brengen door leuke filmpjes te maken waar het plezier van af spat!