Prima kleding! Veel verzendkosten…

1 week geleden een shirt 44,99+5,- verzendkosten gekocht, gisteren een blouse, 34,99+5,- verzendkosten en zie nu dat er morgen een shirt komt dat ik graag wil, 39,99 waar ik dan weer verzendkosten voor moet betalen. Nou zou ik het samen kunnen laten voegen. Maar lees al dat ik dan 1x verzendkosten terug krijg, gebeld hoe het gaat als ik morgen bestel… Je kan maar 2 bestellingen samenvoegen en dan krijg je de kortingscode pas als je de producten hebt en blijft deze maar 3 maanden geldig…. Ik vind dit wel het nadeel van het kleine assortiment dat jullie hebben, dan zou je klanten toch anders moeten compenseren vind ik!! Het idee van pre-orders en voorraden etc ben ik wel groot voorstander van! Verder prachtige kleding voor een mooie prijs!!! Hoop dat jullie hier in de toekomst toch iets aan kunnen doen. Want 15,- verzendkosten in 8 dagen betalen is wel een beetje van de zotte….

Leuke kleding!

Hoi Willemijn & team, Heb al vaak leuke kleding bij jullie besteld, maar nu ik net de Bowie jeans binnen heb gekregen ben ik helemaal dik tevreden! Wat een mooie jeans!! Weet zeker dat ik deze vaak ga dragen!

Heel tevreden

Ik ben heel blij met de prachtige sjaal. Heel verzorgde en vlugge verzending. Top !

Mega fan :)

Hi Willemijn! Helemaal fan van jouw geweldige collecties! Al meerdere keren besteld, mooie kwaliteit, fijne pasvorm :) Kijk zo graag je stories om te zien wat je weer voor leuks hebt! Liefs Anna

Goed en zeer betrouwbaar

Ik had een broek besteld. Echter was deze na 2 dagen echter al kapot. Na 2 dagen een nieuwe gekregen, ook deze echter na 2 dagen kapot. Ik kreeg een tegoedbon. Maaar ik vroeg of het geld ook terug gestort kon worden. Dit was echter geen probleem. En een dikke shout out naar Danielle , voor de snelle service van beide dingen, en de fijne en leuke communicatie, Maud

Ik had een blouse besteld maar bleek een gat in te zitten.. heb gemaild en binnen 2 dagen kreeg ik een nieuwe blouse toegestuurd.. helemaal happy en een super service!!

Subliem, top, zo vriendelijk

Sweet Jewellery gecontacteerd omdat er enkele foutjes waren in de Nore Jeans. Super snel antwoord met een pasklare oplossing. Er werd me een retourlabel bezorgd en mocht de jeans terugsturen, en heb een andere in de plaats gekregen. Zo ongelooflijk mooie kledij, super behulpzaam en vriendelijk. Niks is teveel. Echt helemaal top. Dikke dikke merci voor de hulp en fijne communicatie lieve Daniëlle Groetjes Ilse

Strenge klantenservice

Je kan bestellingen samenvoegen om te besparen op de verzendkosten. Nu zat er 1 dag ‘teveel’ tussen. Kan en mag dit niet, niet echt klantvriendelijk vooral omdat je vaker besteld!

Fijn geholpen door klantenservice!

Ik had een trui besteld die beschadigd bleek te zijn, ik had hem echter al gewassen dus kin niet meer retour. Nadat ik foto’s stuurde hebben ze me meteen een nieuwe toegestuurd. Heel blij mee, mooie zachte trui!

Helemaal top.

Leuke kleding. Goede service en superleuk ingepakt. Wordt duidelijk met liefde gedaan. Ik raad dit iedereen aan.

Hippe en betaalbare kledij

Correct pasvorm, leuk dat de afmetingen erbij staan. Altijd leuk en hippe kledij. Steeds trendy.

Leuke kleding maar kwaliteit helaas niet goed

Ontzettend leuke kleding, en hele aardige en goed bereikbare klantenservice. Maar, kleding is allemaal erg kort en van slechte kwaliteit naar mijn ervaring. Goedkope dunne stoffen en worden snel slecht.

Leuke kleding en enthousiast team

Kleding is super leuk en als je mailt naar klantenservice krijg je meestal snel en duidelijk antwoord. Verbeterpuntje zou zijn terugbetaling na retourzending. Dit duurt nu ongeveer een maand en dat vind ik persoonlijk wel erg lang.

Vlot, klantgericht

Prachtige Naomi jurkjes netjes én snel ontvangen. Zien er mooi uit en zitten heerlijk. Toen de bijbehorende riempjes bleken te ontbreken, contact gehad en binnen 24 uur reactie gekregen en de riempjes alsnog snel ontvangen. Super service!

Kleding is goed, weinig tot geen klachten, ze helpen je net liefde, denken met je mee. Je krijgt goed advies. Bijna alle kleding die ik bestel zitten goed en hoeven niet vaak geretourd te worden!

Snelle verzending,mooie verpakking en mooi product

zeer slechte kwaliteit kleding

Via insta zie ik vaak filmpjes foto’s van de kleding van sweet. Ziet er erg leuk uit en laat me dan ook regelmatig verleiden tot een aankoop. De 4e keer was echt de laatste…voor de 3e keer ging er iets mis met m’n aankoop. Het wordt wel een soort van opgelost maar alle kleding die ik via sweet gekocht heb ligt inmiddels in de prullenbak omdat het na 2 á 3 keer wassen er zo lelijk uitziet dat je het niet meer kan dragen. Prijs-kwaliteit verhouding vind ik persoonlijk echt heel erg slecht. Ben hiervoor 1x voor 12€50 gecompenseerd. De rest van de nieuwe kleding die ik kapot geleverd kreeg mocht ik retour sturen.

Leuke jurk kwaliteit niet top

Helaas kwam ik er op vakantie achter dat de zijkant van de naad niet gestikt is waardoor er een groot gat in zit. Ook jammer dat de dubbele flap bij de borsten net te hoog ik zodat je dit goed zit zitten. Wel een fijne jurk in een lekker stofje maar toch jammer!

Mooie en kwalitatief goede kleding

Mooie kleding en kleding die je niet overal ub de winkel ziet hangen. Zeer blij met de kleding van Sweet Jewellery

zeer goed, vlot

Top service!

Een cadeautje om te ontvangen :) mooie kleding, duidelijke leverdatum

Wat een cadeautje om te ontvangen. Met liefde en aandacht ingepakt en verzorgd. Dat is zichtbaar vanaf de kleding zelf (materiaal en kwaliteit) tot en met de wijze van verpakken. Ik kom zeker nog eens terug in de shop.

Zeer mooie kledij!

Alles verloopt correct. Mooi verpakt! Heb al redelijk wat bestelt bij jullie,ik hoop binnenkort mijn lang blauw kleedje met split en gekruiste bandjes op de rug eens te kunnen aandoen,nog niet kunnen aandoen met het slechte weer . DOE ZO VERDER !!!

Behulpzaam, veel afwisseling in collectie

Enthousiaste mensen, veel afwisseling in de collectie! Behulpzame klantenservice!

Grote bestelling geplaatst lang moeten wachten....

Ik had een pre-,order bestelling geplaatst. Bijna twee weken na de gestelde pre-order datum zelf contact gezocht. Mijn bestelling was "blijven hangen in het systeem".....daar heb ik het dan mee moeten doen. Wanneer ik geen contact had opgezocht, dan had ik nu nog steeds gewacht op mijn bestelling.

Mooie unieke items

Mooie en unieke kledingstukken. Er wordt altijd uitgebreid en enthousiast vertelt over de nieuwe collecties. Ook zijn ze heel duidelijk over de maten. Soms wel wat aan de prijzige kant, dus het weerhoudt me vaak meer te kopen. Kwalitatief mooie stoffen.

Pieter Zeemanweg 131

3316 GZ Dordrecht