Wat een ontdekking

Ondertussen al een paar bestellingen gedaan. Heel tevreden over de kwaliteit van de artikelen (kleding en een prachtige handtas). Leuk dat er steeds een handgeschreven briefje bijzit van de inpakster, hou van die personal touch. De wisselende collecties spreken me ook aan, er zit altijd wel iets tussen dat bevalt. De filmpjes helpen echt om de artikelen beter te beoordelen, top! Ter voorbereiding van een retour ook een heel fijn contact gehad met de super vriendelijke klanten dienst. Enige minpuntje is dat de retour betalend is.

Levering zoals aangegeven Is de levering vertraagd krijg je altijd netjes een mail Super leuk ingepakt een feestje om het weer uit te pakken

Ik koop al een hele tijd bij SJ! De superleuke kleding, manier van presenteren, de duidelijke maatvoering en hele fijne klantenservice maakt dat ik hier blijf kopen! Voorheen was de levering echt supersnel, bestellen en volgende dag in huis. Tegenwoordig werken jullie met pre-orders en dat vind ik wel wat minder. Maar dat weerhoud mij er zeker niet van om bij jullie te kopen. Helaas moet ik soms wel wat retourneren. Omdat niet alles mij zo leuk staat als bij Willemijn ;) maar ook omdat ik in verhouding vrij lange armen en benen heb. Heb een Norah vest teruggestuurd omdat deze mouwen toch net anders vielen dan bij de donkergrijze. Door mijn lange armen miste ik het pofeffect. Bij de donkergrijze vielen deze beter en die ga ik dan ook met veel plezier dragen! Lang verhaal kort, ga vooral zo door zoals jullie het nu doen! Ik ben nog steeds een heel tevreden klant!

Mooie kleding en goede informatie over maart en pasvorm.

De kleding wordt leuk aangeboden op Social media. Ik ben blij als er een keer iets tussen zit wat ik níet leuk vindt want ik blijf maar bestellen. Wat ik wel jammer vind, is dat veel items in pre order staan dus je moet lang wachten voordat je het krijgt. Maar desalniettemin: superleuk!

Pre-orders.

Jammer dat Sweet Jewellery tegenwoordig alleen nog maar met pre-orders werkt. Hierdoor wacht je gemiddeld een week of drie op jouw bestelling (soms langer), die je al wel betaald hebt. Waar ik hierdoor tegen aanloop, is het feit dat als je een item leuk vindt en bestelt (ze hebben zulke leuke dingen!), maar de maat is niet goed, dat je dan (achteraf) vaak niet meer aan het item in een andere maat kan komen. Hierdoor ben je bijna genoodzaakt twee maten te bestellen en te retourneren, waar dan weer kosten aan verbonden zijn en wat natuurlijk niet goed is voor het milieu,... Echt heel jammer en een minpunt van de "nieuwe" verkoopwijze van Sweet Jewellery.

Heb leuke blouses van Sweet Jewelry en die zien er kwalitatief echt goed uit, mooie printjes ook. Omdat een blouse nog niet leverbaar was goed contact gehad. Reageren op snel op mail.

Goed, maar levertijd is te lang

De laatste tijd veel mooie truien en vesten gekocht. En daar ben ik heel blij mee! Maar ze zijn allemaal later bezorgd dan in de pre-order datum stond zonder dat daar een berichtje over werd gestuurd. Bij 1 bestelling heb ik daar een berichtje over gehad. En het duurt wel erg lang voordat je de bestelling eindelijk in huis hebt, bij de volgende zal ik daarom goed nadenken of ik wel wil bestellen.

super vriendelijk

Leuke, betaalbare kleding. Behulpzame klantenservice Alle maten in centimeters van kledingstukken worden aangegeven. Pr-orders bestellingen kunnen wel lang duren voor je ze binnen hebt. Langer dan de datum die op de site staat

Prettige webshop

Prettige webshop

Leuke kleding voor ieder wat wils met een top service!

Had laatst een Hoodie besteld! Helaas na 1x wassen (op 30 graden) zat er daarna een heel raar model in en was de hoodie zeker 2 maten gekrompen helaas ! Berichtje gestuurd of er nog wat mogelijk was en ik mocht gewoon voor hetzelfde bedrag iets nieuws uitzoeken! Zocht iets goedkoper uit, en het andere restant werd terug gestort op me rekening! Terwijl ik er eigenlijk al vanuit ging dat dat allemaal niet mogelijk was vanwege het al uitwassen van de trui! Dus Top Service van Sweet Jewellery!

Hoi! bedankt voor jouw feedback! Ik vind het vervelend om te horen dat de hoodie is gekrompen na het wassen. 😔 En fijn om te lezen dat na het contact met ons er een passende oplossing is gevonden! 🥰 Ik wens je heel veel plezier van de nieuw gekozen item(s)! ❤ Lieve groetjes, Chantal

enthousiaste mensen

Alleen maar positief, je wordt goed geïnformeerd als iets wat langer duurt dan aangegeven. Kleding ziet er mooi uit.

Hoi Jeanne, bedankt voor jouw positieve beoordeling! Ik wens je heel veel plezier van jouw nieuwe item(s)! En natuurlijk een mooi weekend toegewenst! ❤ Lieve groetjes, Chantal

De jas die ik besteld heb ik zooo leuk, perfecte maat en materiaal.

Hoi Yvonne, bedankt voor jouw positieve beoordeling en fijn om te horen dat je tevreden bent over de bestelde jas! Ik hoop dat je hem met veel plezier zal dragen en ik wens je een mooi weekend toe! ❤ Lieve groetjes, Chantal

Fijne producten en snelle levering

Veel nieuwe items, dat houdt jullie interessant! Snelle levering! Hele duidelijke pasvorm en maten, heel fijn om die info vooraf te hebben. Jullie doen het fantastisch

Hoi Marion, bedankt voor jouw positieve beoordeling en jouw lieve woorden! 🥰 Ik wens je veel plezier van je nieuwe item(s) en natuurlijk een mooi weekend! 😘 Lieve groetjes, Chantal

Leuke kleding maar alleen nog maar pre orders. Heb een vest besteld op 29 oktober maar heb het nog steeds niet binnen. Levering vertraagd waardoor je soms wel een maand op je bestelling moet wachten. Klantenservice zegt dat ze iedereen gemaild hebben. Mij helaas niet. Vorige order was een trui. Ik kreeg de verkeerde kleur toegestuurd. Ook al eens kleding gekregen met productiefouten. Ik ben nu denk ik wel een keer klaar hier. Zal me niet zo snel weer laten verleiden om te bestellen.

Hoi Sanne, bedankt voor jouw feedback! Vervelend om te horen dat het een aantal is misgegaan bij jouw bestellingen. Dat is zeker niet de bedoeling! We zullen hier zeker extra aandacht schenken in onze interne besprekingen! Neemt natuurlijk het probleem van jouw bestellingen niet weg, we vinden dit dan ook heel vervelend! Wel wil ik je graag laten weten dat de meiden op de klantenservice klaar hebben zitten, die je graag verder helpen of je vragen beantwoorden! ❤ Lieve groetjes, Chantal

Een pre order geplaatst bij Sweet Jewellery. Ik werd regelmatig op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Omdat ik wat onzeker was over de bestelde maat van de broek heb ik per mail hierover een paar vragen gesteld. Deze werden snel en vriendelijk beantwoordt. Helaas bleek 1 bestelde item niet aan mijn verwachting te voldoen maar verder heel erg blij met mijn broek. Minpunt vind ik wel dat ik dat ik bij retourneren verzendkosten moet betalen. En die zijn ook best aan de hoge kant. Na telefonisch contact te hebben gehad werd mij geadviseerd het als een brievenbuspakket te verzenden en dat scheelde wel. Kortom een tevreden klant!

Hoi Dina, bedankt voor jouw positieve beoordeling! Jammer om te horen dat er een item niet naar wens was! Hopelijk zit er snel weer iets anders leuks voor je tussen onze collecties! 🥰 Ik wens je veel plezier van je nieuwe item(s) en natuurlijk een mooi weekend! ❤ Lieve groetjes, Chantal

Leuke webwinkel met goede klantenservice

Leuk concept heeft deze webwinkel. De klantenservice staat snel voor je klaar met antwoorden. Ook het retourneren en geld retour ontvangen gaat vlot. (gelukkig pas 1x gehad).

Hoi Linda, bedankt voor jouw positieve beoordeling! Ik wens je veel plezier van je nieuwe item(s) en natuurlijk een heel fijn weekend! ❤ Lieve groetjes, Chantal

Topservice

Topservice, leuk bedrijf vanwege de telkens wisselende collectie. Gelukkig ook wat pre ordering mogelijk tegenwoordig waardoor je wat minder mis grijpt als je niet om 19u aan de computer zit. Weer blij met mijn nieuwe sets!

Hoi Juliette, bedankt voor jouw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat je nieuwe sets van Sweet in je kledingkast hebt hangen! Ik wens je er heel veel plezier mee en natuurlijk een heel mooi weekend! ❤ Lieve groetjes, Chantal

Superrr webshop

Leuke kleding voor n betaalbare prijs

Hoi! Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Heel veel plezier van jouw nieuwe item(s)! Fijn weekend! ❤ Lieve groetjes, Chantal

Goeie service, overzichtelijk assortiment

Ik heb onlangs een leren rugzak gekocht. Het was een pre-order. Toen ik de rugzak zag wilde ik hem meteen hebben! Ik kreeg na de bestelling netjes een mailtje en 2 weken later ook een melding dat de pre-order vertraagd was. Allemaal netjes opgevolgd. De artikelen worden heel leuk gepresenteerd op Instagram en ik word ook gewoon vrolijk van de leuke filmpjes van het hele team!

Hoi Nicole, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat je onze rugzak hebt geshopt! Ik wens je er heel veel plezier mee! ❤ Fijn weekend! Lieve groetjes, Chantal

Prima geleverd en leuke persoonlijke verpakking

De sweater is erg leuk en draagtheerlijk.

Hoi Tiny, bedankt voor jouw positieve beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je de sweater met veel plezier draagt! Heel veel plezier ermee en natuurlijk een prettig weekend toegewenst! ❤ Lieve groetjes, Chantal

Geweldige webshop, heerlijk om online te winkelen

Ik ben sinds anderhalfjaar fan van Sweet Jewellery! Zo leuk dat er continu een nieuwe collectie is. Je moet er wel snel bij zijn, want de collectie is ook snel offline. Ik vind de collectie van Sweet Jewellery uniek. Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen met dezelfde outfit. Ik blijf een trouwe klant van deze leuke webshop. Wel wil ik 2 tips geven namelijk; de optie tot betalen met creditcard of achteraf betalen (zeker voor vaste klanten). Tevens iets leuks bedenken voor trouwe klanten die regelmatig bestellen, een leuk spaarsysteem o.i.d.

Hoi Jiska, Bedankt voor jouw positieve beoordeling en leuk om te lezen dat je al 1.5 jaar een echte Sweet fan bent! 🥰 Op dit moment kun je bij ons met PayPal betalen. Dit is een betaalmethode die je aan je creditcard kunt koppelen, wat direct ook een 'achteraf betalen' inhoudt. Voor wat betreft je tip voor een spaarsysteem, zullen we zeker meenemen in onze interne besprekingen! ❤ Veel plezier van jouw nieuwe item(s) en natuurlijk een heel mooi weekend toegewenst! 😘 Lieve groetjes, Chantal

Goede service!

Niet tevreden over 1 kledingstuk. Super goed opgelost!

Hoi Josien, bedankt voor jouw positieve feedback! Jammer om te horen dat je niet tevreden was over een item, maar wel heel fijn om te lezen dat dit naar jouw wens is opgelost! Hopelijk zit er snel weer iets anders leuks voor je tussen onze collecties! Ik wens je een prettig weekend! ❤ Lieve groetjes, Chantal

Suoer leuke kleding

Mooie Kleding, leuk om uit te pakken :)

Hoi Rozan, bedankt voor jouw positieve beoordeling! Ik wens je heel veel plezier van jouw nieuwe item(s)! En natuurlijk een mooi weekend! ❤ Lieve groetjes, Chantal

Een warme deken!

Leuke, gezellige website/instagram/Facebook pagina’s vol mooie kleding. De service is super, je krijgt supersnel antwoord op je vraag. Ga zo door meiden!!!

Hoi! bedankt voor jouw positieve beoordeling en je lieve woorden! Dat maakt ons echt heel erg blij! Ik wens je veel plezier van je nieuwe item(s) en natuurlijk een heel fijn weekend! ❤ Lieve groetjes, Chantal