Snelle levering en altijd een lief gebaar wat erg leuk is.

Altijd snel geleverd en duidelijk wanneer wat geleverd word. Leuk bedankje altijd bij de bestelling. Alleen de maten vind ik niet altijd overeen komen de werkelijkheid maar dat is persoonlijk.

Snelle levering. Leuke kleding...

TOP!!

Mijn favoriete webshop!! Erg leuke kleding! Snelle en fijne service. Items worden netjes en verzorgd ingepakt, echt een cadeautje! Maten worden nergens zo duidelijk aangegeven dan bij SJ, echt heel fijn! :) Als ik dan toch een minpunt moet noemen dan zijn het de verzend- en eventuele retourkosten. Tikt toch wel aan als je regelmatig wat bestelt. En ik vind dat de terugbetaling van retouren vrij lang op zich laten wachten. Dit weerhoud mij er soms wel van om bij twijfel een item te bestellen. Verder super, ik ben een blije en tevreden klant!

Altijd leuk shoppen

Altijd leuke kleding. En het op = op concept is heel slim bedacht!

Snelle levering, mooie producten!

Hele snelle levering. Mooie producten, goede kwaliteit. Helemaal super!

Leuke kleren, fijne service

Rok in de pre order sneller geleverd dan beloofd. Ondanks de PostNL vertraging. Leuk ingepakt en een grappig cadeautje.

Leuke jurkjes, levering pre orders soms lang.

Prima ervaring wat ik alleen in de orde mis, is de datum wanneer de pre orders verwacht worden. Dit zie je op de website terug maar vevolgens kan ik niet in de orde bevestiging terug zien wanneer mijn bestelling verwacht word. Ik heb namelijk 2 bestellingen staan en van 1 dacht ik 3 juni maar ik heb nog niets van jullie vernomen.

Leuke collecties, hele lieve meiden en echt top service!

Mooie kleding met super service!

Ik had interesse in een rok die uitverkocht was. Een paar dagen later kreeg ik een mail dat ze nog 3 extra rokken geleverd zouden krijgen en de vraag aan mij of ik nog interesse had. Ik vind dat echt super dat er zo aan je gedacht wordt!

Mooie kleding, snelle levering!

2 vesten besteld en een jurk! Alles werd snel bezorgd en was super leuk ingepakt! Jurk was niet helemaal wat ik verwacht had, dus retour! Vesten ben ik erg blij mee!

Leuke kleding

Ik zou het zelf fijn vinden als er Bij je bestelling een retourlabel bij zo zitten. Maar dit zal wel te maken hebben met de betaling. Vaak zie ik iets leuks en het is meteen weer op.

Super leuke kleding! Ik shop heel graag bij Sweet Jewellery.

Leuke jurkjes voor een leuke prijs

Word vooral blij van de jurkjes bij jullie! Ga zo door!

snelle bezorging kleding, trage service klantenservice

Kleding wordt snel en met veel zorg geleverd. Kwaliteit in goed. Als je een e-mail naar de klantenservice stuurt of Als je kleding terug stuurt.dan duurt het erg lang voordat je een reactie terug krijgt. Het valt me op dat er sneller gereageerd wordt via.social media dan via de e-mail.

Leuke kleding

Leuke kleding, juiste maattabel en snelle ontvangst van de bestelling.

TOP!!

Weer happy met mijn nieuwe kleren.

Mooie kwaliteit kleding.

Mooie kwaliteit kleding, goede service.

Keurig verzonden

makkelijke site, nette persoonlijke bevestiging per mail, keurig ingepakt pakketje! Verzending en retourneren zou gratis moeten zijn. Ik zou dan meer bestellen en dus ook kopen. Bij twijfel bestel ik nu niet!

Pre order levering. Toch redelijk snel geleverd. Jurkje had maat groter gemogen. Minpunt je kan niet ruilen. Dan moet je retour sturen voor €5.25 & weer opnieuw een bestelling doen +verzendkosten. Dat is echt een minpunt in de service...

Webshop met super leuke kleding.

3 x in de week een collectie met leuke kleding. Als er iets is de klantenservice staat voor je klaar en lost het snel voor je op! Hele fijne service en een cadeautje om uit te pakken. Ben iedere keer weer benieuwd of er iets voor me tussen zit.

Prachtige kleding

Prachtige kleding, veel aanbod en een paar keer per week nieuwe items. Klantenservice altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik shop er graag

Super service en enorm klantvriendelijk

Geweldig leuke items in de shop. Service en klantvriendelijkheid is perfect.

Lieve Susan, Bedankt voor je beoordeling, een dikke 10! Fijn om te lezen dat je tevreden bent en heel veel plezier van jouw nieuwe items! Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery

Altijd duidelijke informatie en betrouwbaar

Leuke kleding, betaalbare prijs en goede service.

Lieve Janneke, Bedankt voor je beoordeling en lieve woorden! Heel veel plezier van jouw nieuwe items! Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery

super toffe kleding en leuk bedrijf

Ik vind jullie een super leuk bedrijf met toffe kleding die altijd goed bij mij past. Ook de service is goed!

Lieve Monique, Bedankt voor je beoordeling en lieve woorden! Heel veel plezier van jouw nieuwe items! :) Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery

na 3 weken nog geen bestelling ontvangen

1 week na de order maar eens contact opgenomen waar mijn bestelling bleef. Antwoord we gaan het uitzoeken. Na een paar dagen weer eens contact. Zo ging het dik 3 weken door zonder enige vordering en om de paar dagen een berichtje van mij. Vandaag dan het bericht dat ze mijn bestelling annuleren en dat ik mijn geld terug krijg. Hoewel ik er voorheen zonder problemen besteld heb ben ik in deze gang van zaken wel enorm teleurgesteld. Broek is helaas ook uitverkocht dus nogmaals bestellen zit er ook niet in. Communicatie kwam niet uit henzelf en ik moest er telkens achteraan. Nu er geannuleerd wordt na zoveel moeite komt er ook geen enkele compensatie. Hun reactie op mijn eerste review is dat zij er niks aan kunnen doen dat het 3 weken duurt voordat ze de uitslag van het onderzoek hebben. Naar mijn mening had de communicatie beter gekund en had er als er eerder echte actie was ondernomen een betere oplossing mogelijk geweest. Nu is de broek bij hun uitverkocht en ook bij de leverancier.

Hoi Ilse, Wat vervelend om te lezen dat je zo ontevreden bent. Ik heb het contact met jou even doorgenomen en zie dat wij direct een onderzoek hebben laten opstarten. Wanneer wij dit gedaan hebben duurt het altijd eventjes voordat we een uitslag krijgen. En dat zeker in deze tijden. Ik zie dat wij vandaag de uitslag van het onderzoek ontvangen hebben en deze hebben wij direct met jou gedeeld. Ik begrijp dat het vervelend is dat je zo lang op je pakketje moet wachten en dat deze dan uiteindelijk kwijt is, is natuurlijk helemaal vervelend. Dit hadden wij ook graag anders gezien. We hadden je graag nog het item opnieuw toegestuurd, maar wanneer wij de broek hier niet meer hebben, het pakket kwijt is geraakt bij de bezorgdienst en we de broek ook niet meer na kunnen bestellen bij onze leverancier, houden onze opties ook op. Daarom hebben wij jou laten weten dat we het bedrag van je bestelling zo spoedig mogelijk gaan retourneren aan jou. Mocht je hier nog vragen over hebben of nog behoefte hebben aan verdere uitleg, mag je ons altijd even bellen of mailen. Dan leggen we het jou met alle liefde uit. Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Over Sweet Jewellery

jj