Uitstekende service!!!

Mijn ervaring met sweet jewellery is uitstekend, kwaliteit is top, levering top, ook als het er pre order is kortom topbedrijf met super aardige mensen ga zo door Willemijn en team !!!!!

Top kleding en word snel geleverd :)

Ik ben blij met mijn aankopen! ziet er mooi uit en kwaliteit is ook erg goed. Zaterdag besteld dinsdag in huis

Mooie producten en snelle service

Ik heb een paar keer iets besteld. De maat (M) valt goed en de kwaliteit van de kleding is goed.

Super bedrijf

Een bedrijf met leuke kleren en goede service.!

Jullie zijn top! Goede service, leuke kleren!

Ik koop online vanuit Belgiรซ en ben heel tevreden

Leuke kledij die met meerdere foto's online wordt voorgesteld zodat je een goed beeld hebt ervan. Betaling en levering gaan telkens vlot en correct.

Super leuke webshop met goede service!

Leuke webshop met leuke collecties. Het verschilt per keer of er wat naar jou smaak tussen zit. Nadeel dat er 3x per week collecties komen en dat je dus meerdere keren moet bestellen. Ook komt een zelfde item in andere kleuren /lengtes meerdere keren per week en niet in 1x. Dat is soms best lastig. Als je een klacht hebt hebben ze topservice en staan ze je heel spontaan en vriendelijk te woord via meerdere wegen.

Super snel geleverd en dat in deze tijd! Echt top gedaan!!

fantastische service

Als een artikel is uitverkocht, plaatsen ze je op een wachtlijst en trachten ze het artikel toch nog te bemachtigen. Uitstekende service via alle social media. En hele smaakvolle mode!

Prima ervaring

Ik zou 5 sterren geven als het minimale bestelbedrag lager is voor gratis verzending. Bijvoorbeeld gratis verzending bij 39 euro.

Top service wat er beschreven staat is het ook draagcomfort Super ik ben vaste klant ๐Ÿ˜Š

Wat een super mooie kleding! Heel blij mee en een goede levering! Een tevreden klant.

Goede, snelle en nette service.

Goede, snelle en nette levering.

Leuke kleding!

Leuke kleding, goeie service, snelle levering en aardig team!

Fijne webshop!

Leuke webshop met vriendelijk personeel wat snel reageert op vragen/opmerkingen, zowel via Facebook als per e-mail. En 3x per week nieuwe - over het algemeen - super leuke collectie. Nadeel: zoveel leuke dingen!! Word je echt hebberig van en dat is niet zo goed voor je bankrekening ;)

Super service en leuke kleding!

Elke week weer teveel leuke dingen, haha. De service is heel goed. 1 x verkeerd item geleverd gekregen en dat werd super netjes opgelost!

Leuke wisselde collectie

Pre order snel ontvangen.

Geweldige service

Ook als je de klantenservice belt word je vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen ga zo door toppers ๐Ÿ‘

Leuke kleding en super goede service!

Hele goede service! Ze staan voor je klaar bij allerlei vragen en helpen je waar nodig. Ook worden je vragen heel snel beantwoord. Ik ben super tevreden!

Super snelle levering en mooie kwaliteit!!!

Mijn pakket is snel geleverd en mijn jasje was precies zoals op de website staat vermeld. Helemaal super!!! Een echte aanrader!!

Hoi Danielle, bedankt voor je beoordeling! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en dat je bestelling helemaal naar wens is! Dat bezorgt ons een glimlach op het gezicht!๐Ÿ˜ Veel plezier van jouw bestelling! Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Leuke webshop, goede maatomschrijving! Top!

Hoi Ellen, bedankt voor je beoordeling en wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze informatie op de website! Hopelijk kun je snel weer wat leuks shoppen!๐Ÿ’• Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Goed!

Goed, maar vind het terugsturen van artikelen duur en omslachtig!.

Hoi Mireille, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat vervelend om te horen dat je het terugsturen van artikelen duur en omslachtig vindt. Ik zie dat je hierover geen contact hebt opgenomen met de klantenservice. De volgende keer mag je ons even een mailtje sturen, wij helpen je graag verder! Willemijn heeft ook een blog geschreven over het retourneren, heb je die al gelezen? https://www.sweetjewellery.nl/blog/post/niet-langer-meer-gratis-retourneren/ Misschien verheldert dit de reden waarom de items niet gratis retour gestuurd kunnen worden? ๐Ÿ˜Š Mocht je verder nog vragen hebben, onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 21.00u bereikbaar.๐Ÿ˜˜ Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Super leuke kleding

Hoi Rebecca, bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze kleding! Hopelijk kun je snel weer iets leuks shoppen!๐Ÿ’— Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Het team van Sweet jewellery weet je altijd weer enthousiast te maken voor de nieuwe collectie. Er is een duidelijk communicatie ook als een item later geleverd wordt dan staat dat aangegeven. Het enige wat ik mis is dat je op de site niet altijd evengoed in kan zoomen op de foto en dat er geen close-up foto is van de stof en/of print.

Hoi Patricia, bedankt voor je beoordeling en lieve woorden. Fijn dat je zo positief bent over onze service. Voor wat betreft de foto's zal ik je punt doorgeven aan de fotograaf! ๐Ÿ˜˜ Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Altijd geweldig

Willemijn en haar team maken eenieder keer weer een feestje van om te winkelen. Bezorging altijd netjes en kleding super!

Hoi Natalie, bedankt voor je beoordeling! Wat leuk om te horen dat je onze service zo positief ervaart. Hopelijk kun je gauw weer iets leuks shoppen! ๐Ÿ’• Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Over Sweet Jewellery

jj