Super leuke kleding van goede kwaliteit

Originele leuke setjes kleding! & Super service!

Leuke jurk....maar te duur

Ik vond een prachtige jurk bij Sweet Jewellery!! Besteld en keurig bezorgd..pastte perfect. Dag later hing dezelfde jurk voor 20 euro minder bij mij in het dorp bij een goedkope textielsuper...echt niet leuk...na reclamering kreeg ik 10 euro besteltegoed.

Hoi Tess, bedankt voor je beoordeling en jammer om te horen dat je ons een onvoldoende geeft. We begrijpen uiteraard je teleurstelling over het prijsverschil en ik zie dan ook dat we hiervoor jouw tegemoet gekomen zijn met een tegoedbon. Hopelijk ben je alsnog tevreden met de afhandeling van jouw bestelling en draag je de door jou bestelde jurk met veel plezier! ❤ Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen met de meiden van de klantenservice. Zij staan graag voor je klaar om al je vragen te beantwoorden! Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Top bedrijf! Met onwijs gave kleding!

Ik heb nu al een aantal keren kleding bij Sweet Jewellery besteld en het zit als gegoten! Ze zijn heel klantvriendelijk en zodra je een vraag hebt, wordt deze altijd netjes beantwoordt!

Ik geniet van de filmpjes op Instagram. Erg eerlijk en gezellig. En de mode is top.

Goede collectie, goede socials

Tops: De collectie is top De socials zijn leuk om te volgen Top dat er modellen met verschillende lijven zijn Persoonlijke note (Willemijn die ook nu jullie zo groot worden, nog zelf filmpjes doet etc.) Prima prijzen Tips: Teveel leuke dingen gelijk (geintje natuurlijk) Snel uitverkocht Voorraad lijkt klein, jammer, geen ‘Bedenktijd’, dan ben je te laat Soms achterhaalde feed op mijn sm: dan denk ik Yes! Hebben! Is t alláng uitverkocht

Voor herhaling vatbaar!

Bestelling was zoals op de foto. Prachtige kleding, goede service en zo leuk ingepakt!

Hele fijne en goede service!

Super leuke webshop met leuke kleding. Er worden ook hele duidelijke foto’s van alle kleding gemaakt. Zeker de laatste tijd met de modellen met verschillende maten. Echt top!

Goede klantenservice

Erg leuke kleding voor goede prijs. De laatste weken iets kleinere collectie maar prima. Tegenwoordig snelle retour service. Klantenservice waar je super en snel geholpen wordt. Een klacht over shirtje werd snel en goed opgelost. Super tevreden!

Reageren snel, goede service. Leuke dingen. Ik zeg top!

Super leuk bedrijf met veel wisselende kleding en accessoires voor een betaalbare prijs.

Makkelijk shoppen en makkelijk retourneren indien nodig.

Enorm blij!

Ik ben enorm blij met mijn gewonnen jas en sjaal, zitten beide erg goed! Aangezien ik ook een leuk vest zag, bestelde ik die ook ('s avonds) en was de dag erna al binnen. Alles ook nog super leuk ingepakt, echt een cadeautje!

Hoi Kirsten, bedankt voor jouw positieve beoordeling en je lieve woorden! Heel veel plezier van alle items! <3 Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Super goede service en heel blij met mijn kleding!

Wat een feest om jullie pakketje (precies op tijd) binnen te krijgen! Super mooie jas en blouse, ik ben er heel blij mee! Bedankt!

Hoi Deline, bedankt voor jouw positieve beoordeling en je lieve woorden! Heel veel plezier van jouw bestelling! <3 Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Heel fijne webwinkel

Super fijne jurk gekocht en hij zit heerlijk. Snelle levering en fijne stof.

Hoi Christina, bedankt voor jouw positieve beoordeling en wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de bestelde jurk! Wij wensen je er dan ook heel veel plezier van! <3 Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Goeie service

1 jurkje besteld super leuk ingepakt, met leuk kaartje erbij!

Hoi Nadine, bedankt voor jouw positieve beoordeling en wat leuk om te horen dat je een jurkje bij ons hebt besteld! We wensen jou er heel veel plezier van! <3 Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Mooie kleding, zacht en warm. Ik zal er veel plezier van hebben!

Hoi Esther, bedankt voor jouw positieve beoordeling en wat fijn om te horen dat je zó enthousiast bent over jouw bestelling! Heel veel plezier ervan! <3 Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Jullie vragen dit terwijl er nog niets geleverd is

Beetje vreemde vragenlijst als er nog niets geleverd is van mijn bestellingen.

Hoi Tamar, wat jammer om te horen dat jouw beoordeling negatief is. :( Wij zijn het met je eens dat de mail, om ons te beoordelen, te snel verzonden is, aangezien jouw bestelling(en) nog niet bij jou afgeleverd zijn. Wij zullen dit uiteraard direct doorzetten naar onze systeembeheerder om dit aan te laten passen. Sorry voor het ongemak! <3 Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je altijd eventjes contact opnemen met de meiden van de klantenservice. Zij staan graag voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden! Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Geen service

Je kan geen bestelling annuleren omdat het voor jou is besteld maar wanneer het niet past kan je het terugsturen.. kortom je maakt dubbele kosten.. gewoon geen service, heel krom allemaal

Hoi! bedankt voor jouw beoordeling en wat jammer om te horen dat je ons negatief hebt beoordeeld. :( Graag willen wij uitleggen waarom het niet mogelijk is om een bestelling te annuleren. Een PRE-ORDER item wordt speciaal voor jou besteld én geproduceerd bij de leverancier, waardoor wij, na het plaatsen van jouw bestelling deze niet meer kunnen wijzigen of annuleren. Het recht van retourneren behoudt je natuurlijk wel en kun je jouw bestelling altijd, binnen de gestelde termijn, terugsturen door een retourlabel aan te maken via onze website. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je altijd eventjes contact opnemen met de meiden van de klantenservice. Zij staan graag voor je klaar om antwoord te geven op al jouw vragen. Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Tevreden!

Al meerdere malen bij besteld, deze keer heel snel geleverd! Dag nadien in huis, op zaterdag! Doe zo voort

Hoi Lindsay, bedankt voor jouw positieve beoordeling en je lovende woorden! Heel veel plezier van jouw bestelling! Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Super mooie kleding voor iedereen

Ben nu zelf 25 weken zwanger en Sweet Jewellery verkoopt geweldige kleding die ik momenteel kan dragen. Maar ook na de bevalling aan kan! De service is ook uitstekend en de kleding/accessoires worden erg leuk verpakt. Elke keer een cadeautje als ik m’n bestelling ontvang.

Hoi Patricia, bedankt voor jouw positieve beoordeling en je lieve woorden! En uiteraard gefeliciteerd met je zwangerschap! Misschien heb je al wel gezien dat we onze MAMA categorie op de website aangepast hebben? Zo kun je nog overzichtelijker terugvinden welke items geschikt zijn voor welke periode in je zwangerschap! En we hebben sinds vorige week ook een Instagram pagina voor alle mommy's to be en daarna! Hier zie als eerste sneak peeks van onze nieuwste items en delen we hier ook regelmatig winacties! ;) Heel veel plezier van jouw bestelling! Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Leuke website en verslavend met de wisselende collectie

Hele leuke kleding en fijn dat het zo wisselend en niet steeds hetzelfde is Ook Comfy kleding ipv dat het mooi is maar geen lekkere pasvorm is

Hoi Lydia, bedankt voor jouw positieve beoordeling en je lieve woorden! Heel veel plezier van jouw bestelling! <3 Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Snelle perfecte levering Prachtig verpakt Een feestje om open te doen Toppers !!!

Hoi Jola, bedankt voor jouw positieve beoordeling en je lieve woorden! Je maakt hier ons heel erg blij mee! Heel veel plezier van jouw bestelling! <3 Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Super leuke kleding

Omdat collecties steeds in gedeeltes komen vind ik het wel zonde dat je steeds verzendkosten moet betalen. Daardoor bestel ik minder snel iets

Hoi Cora, bedankt voor jouw beoordeling! Ons concept is inderdaad 3 collecties per week (maandag, woensdag en vrijdag). Om 19.00 uur staan alle items uit de desbetreffende collecties online. Wij begrijpen je opmerking over de verzendkosten. We zijn op dit moment bezig met de overstap naar een nieuw systeem, waardoor wij helaas momenteel geen items aan (lopende) bestellingen toe kunnen voegen. Sorry! We hopen de overstap snel te kunnen maken, zodat we deze service weer aan kunnen bieden. <3 Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Mooie kleding

Ik vind dat jullie altijd erg leuke kleding hebben. Ik vond het ook erg leuk dat jullie alle maten lieten zien van s tm xl. Ik heb zelf maat xl en vind het dan ook erg leuk om te zien hoe het staat in mijn maat ipv altijd maar maatjes s en m te zien. Hopelijk gaan jullie dit vaker doen!! Wat is wel is jammer vind is dat sommige kleding combi maten zijn zoals l/xl dit past mij niet terwijl ik de kleding wel erg mooi vind en graag aan zou willen. En wat ook wel jammer is (kun je weinig aan doen, je kunt niet overal rekening mee houden) is dat kleding vaak om 19 uur online komt. Ik werk in de zorg en heb dan niet de mogelijkheid om te bestellen en als ik er wel tijd voor heb is mijn maat uitverkocht. Als ik wat bestel is het altijd een feestje om het pakket thuis te krijgen. Super leuk.

Hoi Andrea, bedankt voor jouw positieve beoordeling! We proberen inderdaad meerdere meiden van kantoor, met verschillende maten, de items te laten presenteren, zodat iedereen een goede indruk van de items per maat krijgt. Leuk om te horen dat jij hier ook iets aan hebt! Willemijn probeert altijd zoveel mogelijk verschillende maatjes in te kopen bij de leverancier, maar is hierin wel afhankelijk van het aanbod bij de leverancier. Gelukkig hebben we de afgelopen weken héél veel items in losse maatjes online kunnen zetten en zat hier hopelijk ook weer iets leuks voor jou tussen? En er komen ook nog héél veel leuke items aan deze week! Blijf onze website en socials dus goed in de gaten houden! Heb je ons 'nieuwe' concept al gezien? We bieden onze items nu allemaal als PRE-ORDER aan, waardoor we een ruimer aantal aan de items kunnen toevoegen, omdat we deze na alle bestellingen 'pas' laten produceren bij de leverancier. Wanneer jij uit een late dienst komt, is de kans dus nu nog groter, dat het door jou gewenste item, alsnog te bestellen is in onze webshop! ;-) Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Doet wat het beloofd!

Snelle/goede levering. Steeds nieuwe items. Het showen van de kledinglijn gebeurt gelukkig niet alleen in maat S, maar ook gelukkig grotere maten.

Hoi Nicole, bedankt voor jouw beoordeling en je lieve woorden! Heel veel plezier van jouw bestelling! <3 Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn

Super leuke items voor iedere vrouw!

Hoi Elize, bedankt voor jouw positieve beoordeling! Heel veel plezier van jouw bestelling! <3 Lieve groetjes, Team Sweet Jewellery by Willemijn