Meestal oké

Laatste bestelling niet ontvangen, tweede mail wordt niet beantwoord helaas. Retour is niet gratis, vind ik een nadeel en moet via de site. Andere keren bestellingen goed en leuk ontvangen.

Snel en goed!

Netjes en snel afgeleverd.

Prachtig verpakt met een persoonlijke touch.

Het product is binnen de aangegeven tijd geleverd. Was keurig verpakt en er zat een persoonlijk kaartje bij. Heel fijn.

Super leuke kleding, goed concept

Hele fijne service

De klantenservice reageert vrij snel. Vriendelijke mails en goed geholpen.

Heel mooie en betaalbare spulletjes en altijd met grote zorg geleverd.

Heel tevreden

Zijn heel vriendelijk, en je hebt de bestelling heel snel in huis.. daarbij vind ik de kleding echt helemaal leuk en betaalbaar.

Heel goed!

Iedere week nieuw assortiment, duidelijke informatie over de bestelling en leuk verpakt.

Goede kwaliteit

Ik heb nu al een mooie voorraadje kleding van sweet jewellery en ik ben er echt heel blij mee. De kwaliteit en hoe snel de levering is, super.

Hoi Annemiek, Wat super leuk om te lezen😍 Bedankt voor je mooie beoordeling😘 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Mooie kwaliteit kleding, goede service

Leuke, sportieve kleding. Goede seevice en communicatie

Hoi Eline, Dankjewel voor je beoordeling❣️Dat ga ik zeker doorgeven aan de meiden van de klantenservice en team social😘Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Mijn elastiekjes werden snel geleverd en het is ook super kwaliteit veel beter voor mijn haar dan de dunne elastiekjes . En dan het leuke kaartje met lolly erbij maakte het helemaal af.

Hoi Maaike, WOW! Bedankt voor je mooie beoordeling😍 Wat fijn dat je zo tevreden bent over de levering en de TE leuke haarelastiekjes. De meiden pakken het met liefde in😘 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Goede kwaliteit

Makkelijk bestellen bij vragen snel contact. Nette levering.

Hoi Esmeralda, Wat een geweldig cijfer! Bedankt voor je beoordeling😘Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Mooie kleding voor een leuke prijs

Sweet Jewellery heeft ontzettende leuke en betaalbare kleding, schoenen en accessoires. Ik vind het alleen jammer dat je bezorgkosten (onder €75) moet betalen en ook de retournering moet betalen. Dat houdt mij bij enige twijfel tegen om iets te bestellen.

Hoi Janine, Dankjewel voor je beoordeling😘 Wanneer je de volgende keer twijfelt over een item, mag je ons altijd een vraag stellen via Instagram en/of Facebook. Of dit nu gaat over de maatvoering of het soort materiaal, dat maakt niet uit. Wij zitten voor je klaar😍 Zo om te zorgen dat je hopelijk niet hoeft te retourneren😉 Nog veel shopplezier🛒 Lieve groetjes💕

Leuk concept en mooie kleding , klantenservice minder goede ervaring

Ik vind het concept van een pop-up store erg fijn. De kleding is over het algemeen ook mooi en kwalitatief goed. De klantenservice laat nog te wensen over. Mail die niet beantwoord wordt waardoor ik opnieuw moet mailen maar alsnog extra verzendkosten moet betalen . Maar verder zou ik zeggen, ga zo door!

Hoi Cindy, Bedankt voor je beoordeling en feedback😘 Dat nemen we graag mee. De klantenservice reageert meestal binnen 2 a 3 werkdagen terug op een mailtje💐Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Unieke kleding van een goede kwaliteit!

Al een aantal keer iets besteld. Leuke kleding die je niet in iedere winkel tegenkomt. Goede service en levering. Kleding is van goede kwaliteit. Erg blij mee!

Hoi Denise, Wat een prachtig cijfer😍 Dankjewel❣️Wat fijn om te lezen, dat je zo erg blij bent met je nieuwe kleding😀 Daar worden wij vrolijk van! Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Gewoon een super website met veel geduld

heel blij met de verschillende items en blijf bestellen :)

Hoi Leonie, Wat super leuk om te lezen, dat je zo blij bent met alle items😍 Daar doen we het voor! Bedankt voor je mooie beoordeling😘Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Snelle levering, leuk ingepakt en pre orders precies zoals vermeld geleverd

Hoi Chantal, WOW! Bedankt voor je beoordeling en dat hele mooie cijfer🤩 De meiden pakken het met liefde voor je in🎁 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Fijne winke

Netjes verpakt en vlotte leveringen. Contact met de winkel verloopt ook gemakkelijk.

Hoi Maaike, Dankjewel voor je beoordeling en wow wat een mooi cijfer❣️De meiden pakken zo snel mogelijk alle bestellingen met liefde in🎁 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Super klantenservice en mooie kleding!

Hoi Petra, Dankjewel voor je beoordeling en het geweldige cijfer😍 Dat compliment ga ik zeker doorgeven aan de meiden van de klantenservice🤩 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Helaas slechte kwaliteit gebruikte stof

Helaas had ik een jurk besteld met echt een nare dikke stof. Lastig ook om via een insta berichtje te zien hoe de stof voelt. Het jammere is dan dat je zowel verzendkosten kwijt bent om het product te ontvangen maar ook nog eens kosten om het terug te sturen. Zo ben ik dus €11,00 kwijt terwijl ik niks heb. Dus nee, ik zal hier niet nog een keer snel wat gaat bestellen.

Hoi Anne, Wat jammer dat de jurk niet naar wens was💐🥲 Dat is soms moeilijk inschatten. We proberen van te voren zo goed mogelijk uit te leggen hoe een bepaald item valt en zit😉. Zodat je het item ook niet hoeft terug te sturen, maar we nemen de feedback uiteraard mee😉 We zullen nog beter ons best doen, om een retour en kosten te voorkomen in de toekomst! We snappen dat dit niet leuk is!💕 Lieve groetjes💕

FANTASTISCH

Ik koop alleen nog maar mijn kleren/ accessoires bij jullie. Zo leuk, super kwaliteit en uitstekende service. Echt een aanrader.

Hoi Liesbeth, Ow wat super leuk om te lezen!😍 Een echte SWEET fan😉 Bedankt voor je mooie beoordeling🤩 en het geweldige cijfer! Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Geweldige webshop met superleuke collecties

Ontzettend leuke webshop met steeds wisselende collecties. Er wordt veel aandacht besteed aan de maatvoering daardoor weet ik vaak precies of iets me wel of niet zal passen. Vooral met de one size items is dat heel handig. Verder goede service. Als je bestelling vertraagd is word je goed op de hoogte gehouden. Ook de wisselende collecties zijn erg leuk en er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klanten. Dikke aanrader.

Hoi Alexandra, WOW! Dankjewel voor je mooie beoordeling😍 Wat super fijn om te lezen dat je door de extra informatie over de maatvoering, de juiste maat kan shoppen🛒Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Mooi en kwaliteitsvol

Alles is zoals omschreven en op de foto's. Ook vriendelijke klantendienst. Hier bestel ik zeker nog eens in de toekomst.

Hoi Tanith, Wat een prachtig cijfer❣️Bedankt voor je beoordeling. Dat compliment ga ik zeker doorgeven aan de meiden van de klantenservice😘 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Fijne service

Pakketje dat ik kreeg was leuk ingepakt met persoonlijke tekst erbij. Nadeel dat retourneren geld kost, maar dat hoort er een beetje bij :)

Hoi Lenette, Bedankt voor je beoordeling!😍 De meiden pakken het met liefde voor je in🎁 Bedankt voor je beoordeling!!! Wat een mooi cijfer🤩 We proberen van te voren zo goed mogelijk uit te leggen hoe een bepaald item valt en zit😉 Zodat je het item ook niet hoeft terug te sturen, maar we nemen de feedback uiteraard mee😉 We zullen nog beter ons best doen, om een retour en kosten te voorkomen in de toekomst! Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Duidelijke omschrijving van de producten

Mooie kleren Duidelijke informatie Netjes verpakt Enthousiast team

Hoi Metina, Bedankt voor je beoordeling😘 Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met pakketjes, die met liefde worden ingepakt😍 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕