Prima kleding! Veel verzendkosten…

1 week geleden een shirt 44,99+5,- verzendkosten gekocht, gisteren een blouse, 34,99+5,- verzendkosten en zie nu dat er morgen een shirt komt dat ik graag wil, 39,99 waar ik dan weer verzendkosten voor moet betalen. Nou zou ik het samen kunnen laten voegen. Maar lees al dat ik dan 1x verzendkosten terug krijg, gebeld hoe het gaat als ik morgen bestel… Je kan maar 2 bestellingen samenvoegen en dan krijg je de kortingscode pas als je de producten hebt en blijft deze maar 3 maanden geldig…. Ik vind dit wel het nadeel van het kleine assortiment dat jullie hebben, dan zou je klanten toch anders moeten compenseren vind ik!! Het idee van pre-orders en voorraden etc ben ik wel groot voorstander van! Verder prachtige kleding voor een mooie prijs!!! Hoop dat jullie hier in de toekomst toch iets aan kunnen doen. Want 15,- verzendkosten in 8 dagen betalen is wel een beetje van de zotte….

Leuke kleding!

Hoi Willemijn & team, Heb al vaak leuke kleding bij jullie besteld, maar nu ik net de Bowie jeans binnen heb gekregen ben ik helemaal dik tevreden! Wat een mooie jeans!! Weet zeker dat ik deze vaak ga dragen!

Heel tevreden

Ik ben heel blij met de prachtige sjaal. Heel verzorgde en vlugge verzending. Top !

Mega fan :)

Hi Willemijn! Helemaal fan van jouw geweldige collecties! Al meerdere keren besteld, mooie kwaliteit, fijne pasvorm :) Kijk zo graag je stories om te zien wat je weer voor leuks hebt! Liefs Anna

Goed en zeer betrouwbaar

Ik had een broek besteld. Echter was deze na 2 dagen echter al kapot. Na 2 dagen een nieuwe gekregen, ook deze echter na 2 dagen kapot. Ik kreeg een tegoedbon. Maaar ik vroeg of het geld ook terug gestort kon worden. Dit was echter geen probleem. En een dikke shout out naar Danielle , voor de snelle service van beide dingen, en de fijne en leuke communicatie, Maud

Hi Maud, Super bedankt voor jouw mooie beoordeling! Daar zijn wij heel erg blij mee. Heel vervelend dat jouw bestelde broek al zo snel kapot was en dat dit met jouw nieuwe broek opnieuw gebeurde. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! 💐😘 Heel fijn dat je onze service en communicatie zo fijn vond en ik zal zorgen dat alle credits bij onze topper Daniëlle terecht komen! 🥰 Lieve groetjes! 💗

Ik had een blouse besteld maar bleek een gat in te zitten.. heb gemaild en binnen 2 dagen kreeg ik een nieuwe blouse toegestuurd.. helemaal happy en een super service!!

Hi Sandy, Wauw, ontzettend bedankt voor het mooie cijfer! Het is natuurlijk super vervelend om te horen dat er een gat in jouw nieuwe blouse zat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling 💐 Gelukkig is dit netjes opgelost door onze aftersales afdeling en ben ik heel blij om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service 🥳🤗 Heel veel plezier met/van jouw nieuwe blouse en hopelijk mogen we je snel weer verblijden met onze toffe items! Lieve groetjes 💞

Subliem, top, zo vriendelijk

Sweet Jewellery gecontacteerd omdat er enkele foutjes waren in de Nore Jeans. Super snel antwoord met een pasklare oplossing. Er werd me een retourlabel bezorgd en mocht de jeans terugsturen, en heb een andere in de plaats gekregen. Zo ongelooflijk mooie kledij, super behulpzaam en vriendelijk. Niks is teveel. Echt helemaal top. Dikke dikke merci voor de hulp en fijne communicatie lieve Daniëlle Groetjes Ilse

Hi Ilse, Whooo, een 10!!! Daar kun je ons natuurlijk niet blijer mee maken 🥳 🥳 🥳 Heel vervelend dat er een aantal foutjes in jouw Nore jeans zaten 💐 Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling, dus ik ben heel happy om te lezen dat dit gelijk is opgepakt door de aftersales! Super fijn dat het direct is opgelost en je nu heerijk kunt gaan genieten van deze fantastische broek! 🤩💞 Lieve groetjes💕

Strenge klantenservice

Je kan bestellingen samenvoegen om te besparen op de verzendkosten. Nu zat er 1 dag ‘teveel’ tussen. Kan en mag dit niet, niet echt klantvriendelijk vooral omdat je vaker besteld!

Hi Astrid, Bedankt voor het achterlaten van jouw review, maar wat jammer dat het samenvoegen van jouw twee orders helaas niet mogelijk is/was 💐😘 Het samenvoegen van twee orders is een extra service vanuit ons, maar daar moeten de orders aan een aantal punten voldoen. Eén daarvan is dat de pre-order data's van de bestelde items niet langer dan 7 dagen uit elkaar mogen liggen. Alles wat buiten deze 7 dagen ligt, al gaat het helaas maar om 1 dag, kunnen wij helaas niet aanpassen in ons systeem.💞 Hierdoor is het samenvoegen dan voor ons gewoonweg niet mogelijk, hoe graag we dit ook voor je zouden willen doen. 🥰 Ik hoop je natuurlijk snel weer te mogen verblijden met onze nieuwe items! Lieve groetjes 💋

Fijn geholpen door klantenservice!

Ik had een trui besteld die beschadigd bleek te zijn, ik had hem echter al gewassen dus kin niet meer retour. Nadat ik foto’s stuurde hebben ze me meteen een nieuwe toegestuurd. Heel blij mee, mooie zachte trui!

Hi Chantal, Super bedankt voor jouw mooie beoordeling! Een 10 is natuurlijk helemaal fantastisch! 💞 Heel vervelend dat jouw trui beschadigd bleek te zijn, dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling 💐😘 Ik ben dan ook heel blij om te horen dat de meiden jou direct een nieuwe trui hebben opgestuurd! Ik wens jou heel veel plezier met/van jouw nieuwe trui en hopelijk mogen we je snel weer blij maken met nieuwe toffe items! Lieve groetjes 💖

Helemaal top.

Leuke kleding. Goede service en superleuk ingepakt. Wordt duidelijk met liefde gedaan. Ik raad dit iedereen aan.

Hi Kelly, Wat heb je een ons een mooi cijfer gegeven! Daar worden wij natuurlijk helemaal happy van 🥳🥳🥳 Ontzettend fijn om te lezen dat je onze service goed vindt, gezien wij service heel belangrijk vinden. Het is ook voor ons een feestje om jullie mooie Items in te mogen pakken, dat doen wij dan ook met heel veel liefde. 🍭💞 Ik hoop dan ook dat wij je nog lang mogen blijven verblijden met onze mooie items en ik wens je alvast heel veel shopplezier! Lieve groetjes 💋

Hippe en betaalbare kledij

Correct pasvorm, leuk dat de afmetingen erbij staan. Altijd leuk en hippe kledij. Steeds trendy.

Hoi Sofie, Bedankt voor je mooie beoordeling!!! Wat een mooi cijfer🤩 Wat super om te lezen dat de pasvorm helemaal goed is en dat onze maattabellen helpen bij het maken van de keuze voor een bepaalde maat😍 Wij zijn blij🥳 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Leuke kleding maar kwaliteit helaas niet goed

Ontzettend leuke kleding, en hele aardige en goed bereikbare klantenservice. Maar, kleding is allemaal erg kort en van slechte kwaliteit naar mijn ervaring. Goedkope dunne stoffen en worden snel slecht.

Hoi Linda, Eerst en vooral, super bedankt voor de lieve woorden over onze klantenservice😍 We zijn er altijd om te helpen en te zorgen dat je een geweldige shopervaring hebt! Als je de volgende keer problemen hebt met de kwaliteit van je nieuwe items, aarzel dan alsjeblieft niet om contact op te nemen met onze geweldige meiden van de aftersales🌺 Wat jammer om te horen dat de kleding een tikkeltje aan de korte kant was! 😢🌺 Ons doel is altijd om ervoor te zorgen dat je je op en top voelt in onze items, dus het spijt ons dat dit keer niet helemaal perfect uitpakte😄 We proberen altijd zo goed mogelijk aan te geven hoe een bepaald item zit en valt op Facebook en Instagram. We plaatsen ook een maattabel op de website🖥️ Ik adviseer je om de volgende keer een soortgelijk lekker zittend item uit je eigen kledingkast op te meten en deze te vergelijken met onze maatvoering bij het item. Op die manier kun je een goede inschatting maken van het item en welke maat je eventueel het beste kunt bestellen💕🛍️ Als je nog twijfelt over de maatvoering bij je volgende aankoop, mag je ook via Facebook of Instagram je vraag stellen. We zitten voor je klaar en proberen je zo goed mogelijk te helpen🥰 Lieve groetjes💗

Leuke kleding en enthousiast team

Kleding is super leuk en als je mailt naar klantenservice krijg je meestal snel en duidelijk antwoord. Verbeterpuntje zou zijn terugbetaling na retourzending. Dit duurt nu ongeveer een maand en dat vind ik persoonlijk wel erg lang.

Hoi Sanne, Dankjewel voor je beoordeling😍 We zijn zo blij dat je de kleding leuk vindt en dat de lieve meiden je enthousiast hebben kunnen helpen!!!🌺 Oei🙈 het is niet de bedoeling dat je een maand moet wachten op je terugbetaling. Heb je hiervoor contact gehad met de meiden van de aftersales? Want we zijn juist altijd best snel met terug betalen na het verwerken van een retour. Het kan nu soms wel enkele werkdagen langer duren, vanwege de vakantieperiode🥰☀️ Ik ga het zeker meenemen in de volgende vergadering, zodat dit niet meer kan gebeuren! Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Vlot, klantgericht

Prachtige Naomi jurkjes netjes én snel ontvangen. Zien er mooi uit en zitten heerlijk. Toen de bijbehorende riempjes bleken te ontbreken, contact gehad en binnen 24 uur reactie gekregen en de riempjes alsnog snel ontvangen. Super service!

Hoi Hanneke, Dankjewel voor je beoordeling! Hier worden wij heel blij van😍 Gelukkig zijn de tempraturen weer aan het stijgen en kan je heerlijk gaan genieten van je Naomi jurkjes💗☀️😎 Wat fijn dat je de riempjes snel binnen hebt gekregen🥳 De meiden zijn gelijk aan de slag gegaan om deze riempjes gelijk na te sturen❤️🌺Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Kleding is goed, weinig tot geen klachten, ze helpen je net liefde, denken met je mee. Je krijgt goed advies. Bijna alle kleding die ik bestel zitten goed en hoeven niet vaak geretourd te worden!

Hoi Tineke, Wat een mooie beoordeling😍🌺 Dankjewel!!! We proberen iedereen een zo goed mogelijk advies te geven of dit nu gaat over de maatvoering, materiaal of stylingadvies? De meiden van de klantenservice en van het social media team zitten voor je klaar💗 Wat leuk om te lezen dat dit zo gewaardeerd wordt en dit mooie compliment zal ik dan ook zeker doorgeven aan de lieve meiden hier❤️😀 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Snelle verzending,mooie verpakking en mooi product

Hoi AJ, Wow!🥳🥳🥳 Wat een prachtig cijfer, daar worden wij helemaal happy van☀️😍 De lieve meiden pakken alle pakketjes met liefde in🌺 Wat fijn dat je snel je nieuwe items binnen hebt gekregen🥳😎 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

zeer slechte kwaliteit kleding

Via insta zie ik vaak filmpjes foto’s van de kleding van sweet. Ziet er erg leuk uit en laat me dan ook regelmatig verleiden tot een aankoop. De 4e keer was echt de laatste…voor de 3e keer ging er iets mis met m’n aankoop. Het wordt wel een soort van opgelost maar alle kleding die ik via sweet gekocht heb ligt inmiddels in de prullenbak omdat het na 2 á 3 keer wassen er zo lelijk uitziet dat je het niet meer kan dragen. Prijs-kwaliteit verhouding vind ik persoonlijk echt heel erg slecht. Ben hiervoor 1x voor 12€50 gecompenseerd. De rest van de nieuwe kleding die ik kapot geleverd kreeg mocht ik retour sturen.

Hoi Laura, Wat vervelend dat niet alles soepel is verlopen! Sorry hiervoor🌺💗 Want ik snap dat je de nieuwe items natuurlijk gelijk wilt gaan dragen🥰 De meiden hebben het bedrag van je aankoop gelijk teruggestort na je mailtje. Mijn collega zal je nog een mailtje sturen om je klacht verder af te handelen❤️ Wanneer de kwaliteit niet aan onze Sweet kwaliteit voldoet, mag je natuurlijk ook altijd even een mailtje sturen. Dan kijken de meiden graag even met je mee, want je moet wel kunnen genieten van je nieuwe items!😀 Mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Leuke jurk kwaliteit niet top

Helaas kwam ik er op vakantie achter dat de zijkant van de naad niet gestikt is waardoor er een groot gat in zit. Ook jammer dat de dubbele flap bij de borsten net te hoog ik zodat je dit goed zit zitten. Wel een fijne jurk in een lekker stofje maar toch jammer!

Hoi Amber, Ow nee een gat dat is natuurlijk niet de bedoeling!🌺🙈 Sorry hiervoor!💋 Heb je al contact opgenomen met de meiden van de aftersales? Wil je dit anders alsjeblieft alsnog doen? Dan kijken de meiden even met je mee naar een passende oplossing! Want je wilt natuurlijk wel kunnen genieten van je mooie Maurine jurk, zeker nu het mooie weer eraan komt😍 Je mag een mailtje (met foto's) sturen naar: [email protected] zodat de meiden dit voor je kunnen oplossen🌺💗 Hopelijk heb je wel een heerlijke vakantie (gehad)?😎☀️ Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Mooie en kwalitatief goede kleding

Mooie kleding en kleding die je niet overal ub de winkel ziet hangen. Zeer blij met de kleding van Sweet Jewellery

Hoi Lionne, WOW😍🌺 Een 10! Daar worden wij heel vrolijk van🥳 Wat super leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze kleding! Heel veel plezier met het dragen ervan💗 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Dankjewel voor je beoordeling❤️ Lieve groetjes💕

zeer goed, vlot

Top service!

Hoi Stephanie, Bedankt voor je beoordeling en dat fantastische cijfer!😍 Iedereen in het team werkt met veel liefde om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen💗☀️ Dus dit mooie compliment ga ik zeker doorgeven💗 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Een cadeautje om te ontvangen :) mooie kleding, duidelijke leverdatum

Wat een cadeautje om te ontvangen. Met liefde en aandacht ingepakt en verzorgd. Dat is zichtbaar vanaf de kleding zelf (materiaal en kwaliteit) tot en met de wijze van verpakken. Ik kom zeker nog eens terug in de shop.

Hoi Christine, Dankjewel voor dit cadeautje! Een super review🥳🥳🥳 De meiden pakken alle bestellingen met veel liefde in, zodat jij dit als een cadeautje kan ontvangen🎁 Zo leuk om te lezen dat je nog een keer bij ons komt shoppen. Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Zeer mooie kledij!

Alles verloopt correct. Mooi verpakt! Heb al redelijk wat bestelt bij jullie,ik hoop binnenkort mijn lang blauw kleedje met split en gekruiste bandjes op de rug eens te kunnen aandoen,nog niet kunnen aandoen met het slechte weer . DOE ZO VERDER !!!

Hoi Kitty, Dankjewel voor je mooie beoordeling en dat prachtige cijfer😍😍😍 Ow ja dat is inderdaad een hele mooie jurk! 1 van onze favorieten!!🥰 Gelukkig komt het mooie weer er weer aan en kan je straks stralen in deze fijne jurk☀️😎 Wat super om te lezen dat alles soepel is verlopen, dat compliment ga ik doorgeven aan de lieve meiden die elke dag hard werken om dit voor elkaar te krijgen🎁💋 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Behulpzaam, veel afwisseling in collectie

Enthousiaste mensen, veel afwisseling in de collectie! Behulpzame klantenservice!

Hoi Laura, Dankjewel! We zijn net zo enthousiast over je beoordeling hier!😍 Een tien! Je ziet het niet, maar daar doen we een dansje voor❤️ Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Grote bestelling geplaatst lang moeten wachten....

Ik had een pre-,order bestelling geplaatst. Bijna twee weken na de gestelde pre-order datum zelf contact gezocht. Mijn bestelling was "blijven hangen in het systeem".....daar heb ik het dan mee moeten doen. Wanneer ik geen contact had opgezocht, dan had ik nu nog steeds gewacht op mijn bestelling.

Hoi Kimm, Wat super vervelend dat je bestelling is blijven hangen in ons systeem en dat wij dit niet eerder hebben kunnen zien🙈 Sorry hiervoor💐 daar balen wij ook heel erg van! We gaan dit zeker meenemen in de eerstvolgende vergadering om te zorgen dat niet meer kan gebeuren in het systeem!🌺 Wat super fijn dat je ons een berichtje hebt gestuurd, daardoor konden de meiden gelijk voor je aan de slag🎁💗 En er zo voor zorgen dat je pakketje zo snel mogelijk naar je werd verzonden🌺 Gelukkig komt het mooie weer eraan en kan je gaan genieten van je nieuwe items!😍 En om het goed te maken, zal ik nog iets leuks toesturen❤️ Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Mooie unieke items

Mooie en unieke kledingstukken. Er wordt altijd uitgebreid en enthousiast vertelt over de nieuwe collecties. Ook zijn ze heel duidelijk over de maten. Soms wel wat aan de prijzige kant, dus het weerhoudt me vaak meer te kopen. Kwalitatief mooie stoffen.

Hoi Sabrina, We vertellen met veel liefde en plezier alles over de nieuwste collecties die online gaan komen en laten graag alles zien in onze stories!😍 Dus het is super leuk om je review te lezen🌺🥰 Bedankt daarvoor!!! We hebben soms ook een hele leuke sale collectie, waar je hele leuke items kan scoren! Zo ook vanavond! (16-08) 🥳🥳🥳 We laten het altijd weten, wanneer er weer een MEGA SALE komt. Dan kan je dit alvast in je agenda zetten en items shoppen voor een MEGA leuk prijsje😱😍 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕