Snelle verzending met zorg verpakt

Ik ben zeer tevreden over Sweet Jewellery! Wat eensnelle service, top producten voor een goede prijs en daarbij alles keurig verpakt en netjes verzonden

Hoi Marleen, WOW! Wat super leuk om je beoordeling te lezen🥳 De meiden pakken de pakketjes met liefde in💗 dus dat mooie compliment ga ik zeker doorgeven🥰🌺 En natuurlijk doen we ons best om onze prachtige producten voor een mooie prijs aan te bieden. Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Dankjewel voor je beoordeling😍 Lieve groetjes💕

Wat je ziet is wat je krijgt!

Hoi Amanda, 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 Een 10! Dankjewel! Wij doen een dansje hier🥰🌺 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Mooie kleding

Hoi Corry, Wow! Wat een super cijfer😍 Bedankt voor je beoordeling! Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Ja super leuke kleren, zo veel keus je wordt er hebberig van. Goede service en kwaliteit

Hoi Annemiek, Dankjewel voor deze leuke review!🥳 En wat super om te lezen dat je helemaal happy bent met onze service en kwaliteit😍 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Leuke kleding voor een fijne prijs.

Leuke kleding, leuke kleurtjes, niet te duur.

Hoi Heidi, Dankjewel voor dit prachtige cijfer!! Daar worden wij heel BLIJ van🥳💗🌺 Wat fijn om te lezen dat je onze kleding zo leuk vindt💗 Wij ook🥰 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Leuke kleding, vriendelijke service

Prettig

Hoi Natasja, Dat mooie compliment ga ik doorgeven aan de lieve meiden hier😍 Dankjewel voor je beoordeling en dat prachtige cijfer🥳 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Gewoon goed

Heb nu al paar keer besteld en altijd goede service. Snel geleverd en geen problemen. Blije klant

Hoi Elke, Wat super leuk om te lezen dat je steeds weer terug bij ons komt shoppen!🥳 Bedankt voor dit geweldige cijfer en je lieve woorden als blije SWEET klant❤️ Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Artikelen van een goed kwaliteit. Super

Hoi Roosen, Wat super om te lezen dat je zo blij bent met onze items en de kwaliteit!😍 Bedankt voor je mooie beoordeling🌺 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

snelle service

een leuke, toffe blouse om te dragen. Zeker met dit weertje.

Hoi Katia, Wat super leuk dat je deze toffe blouse bij ons hebt gescoord!💗 Dankjewel voor je beoordeling en dat mega mooie cijfer!😍 Daar worden wij erg blij van. Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Fijne webshop

De kids zijn vooral blij met de lolly bij de bestelling, ik met de bestelling zelf. Mooie kwaliteit kleding die het wachten waard is (ivm de pre-orders).

Hoi Lisa, Dat kan ik mij heeeeeeeeeeeeel goed voorstellen! Ze zijn dan ook erg lekker🍭🥰🤣 Wij hebben deze natuurlijk ook even getest en ze zijn heerlijk! Maar wat super leuk om te lezen dat je onze kleding ook helemaal leuk vindt en dat de kwaliteit mooi is! Daar doen we het voor🌺 Bedankt voor je beoordeling. Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Good quality and beautiful clothes!

I have ordered some clothes and I am really happy with quality and colors, just as in the pictures!

Hi Angela, WOW, what a fantastic grade! 🥰 Thank you so much! It's delightful to read that you are so happy with our items 💗🥳 and that they match our online photos ❤️ Have a great time shopping, and if you have any questions, we're here for you! Sending lovely regards 💕

Goede en fijne webshop.

Jullievl service is prima. Helaas was de blouse die ik bestelde niet mijn pasvorm. Verders goede retour regeling en ging prima. En echt complimenten hoe leuk jullie de pakketjes inpakken ❤️.

Leuke site

Leuke kleding, goed geregeld ook bij retourzendingen snel reactie Heel leuk die 3x per week nieuwe producten, maar ohw zo vervelend dat je er gelijk bij moet zijn anders is het uitverkocht. En als je dus 3x per week iets leuks ziet wat je wil bestellen dan ben je al een kapitaal kwijt aan verzendkosten. Ook niet echt milieu vriendelijk. Zou zo moeten kunnen dat je iets besteld en dit dan de week erna pas versturen zodat er evnt. Nog producten die later die week online komen , er nog aan toe kan voegen. Heel lastig dat begrijp ik maar dit kan ook niet blijven duren denk ik. Verder zeer tevreden

Hoi Es, Bedankt voor je beoordeling💋😍 De collectiedagen zijn op maandag, woensdag en vrijdag en de collecties komen stipt om 19:00 uur online😍 Dus het kan zo zijn dat je een paar dagen later weer iets heel leuks ziet! Maar.... daar bieden we een speciale service voor🥳 Je kunt 2 bestellingen, met daarin een PRE-ORDER item, laten samenvoegen🥳🛒 Hoe gaat dit in zijn werk?🕵🏻‍♀️ Je kunt de door jou gewilde PRE-ORDER items via de website bestellen. Na het plaatsen van de tweede bestelling, kun je een mailtje sturen naar de klantenservice o.v.v. ‘orders samenvoegen’. De meiden daar zullen dit dan verder afhandelen en je een eenmalige kortingscode t.w.v. € 4,99 aanbieden voor de (eventueel) teveel betaalde verzendkosten🚛 LET OP‼️ De PRE-ORDER data van de door jou bestelde items mogen niet langer dan 7 dagen uit elkaar liggen en jouw pakketje wordt pas verzonden, nadat alle items bij ons binnen zijn gekomen! Bestellingen met sale-items kunnen niet worden samengevoegd😘 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Snelle levering en kwalitatieve kledij

Hoi Sandra, Een 9!🥳🥳 Dankjewel voor je beoordeling!😍 Wat super om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en dat de kwaliteit helemaal voldoet aan onze SWEET kwaliteit normen💗 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Leuke shop! Leuke hippe kleding, helemaal mijn smaak!

Ik ben blij met alle aankopen , al 2x iets besteld, 8 items en niks terug gestuurd. 1 riem van een jurk was me alleen te klein, daar heb ik geen gebruik van kunnen maken, zelf een riem bij gezocht.

Hoi Geerke, WOW!😍 Een 10! Wat een prachtig cijfer, dankjewel voor je beoordeling💋 Wat fijn dat je nog een leuke riem had die je ook heel leuk kan combineren met de jurk. Misschien kan je iemand anders nog blij maken met de riem?🎁 Wat super dat je alle items leuk vindt en niks terug gestuurd hebt!🥳⭐ Mocht je de volgende keer een vraag hebben over een bepaalde pasvorm of maatvoering? Dan mag je ons altijd een berichtje sturen💗 Nog veel shopplezier. Lieve groetjes💕

Gewoonweg fantastische spulletjes

Zoveel al gekocht via Facebook super leuke betaalbare kledij voor ieder wat wils zeker een aanrader. Gr

Hoi Kim, Wat een geweldige review, bedankt!😍 We zijn zo blij om te horen dat je onze spulletjes fantastisch vindt en dat je al zoveel leuks hebt gekocht via Facebook🌺 Het is altijd geweldig om te horen dat onze kleding in de smaak valt en dat jij iets leuks hebt kunnen vinden voor jezelf. Betaalbaar én voor iedereen wat wils, daar streven we natuurlijk naar!⭐ Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Eerlijk in levertijd en je kan retourneren (geld terug).

Eerlijk in levertijd. Maataanduiding klopt met werkelijkheid. Retourneren is mogelijk en je krijgt je geld terug. Ik heb een keer wat verkeerds toegestuurd gekregen en daarover gemaild. Direct antwoord terug gekregen en ik kon het gratis retour zenden.

Hoi Tessa, Super bedankt voor je beoordeling! Wij zijn heel blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad🤩🎁 We streven er altijd naar om eerlijk en transparant te zijn, dus het is fantastisch om te horen dat onze levertijd overeenkwamen met je verwachtingen🤩 Niets is fijner dan te weten dat onze maataanduidingen overeenkomen met de werkelijkheid - we willen immers dat jij je bestelling perfect past en dat je er stralend uitziet!⭐⭐⭐ Maar het allerbelangrijkste💗 is dat je weet dat je altijd op ons kunt rekenen als er iets misgaat. We vinden het jammer dat je een verkeerd item hebt ontvangen, maar het doet ons goed om te horen dat je meteen een snel antwoord hebt gekregen en dat we het gratis voor je hebben kunnen oplossen.. Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar!💋 Lieve groetjes💕

goede webwinkel

leuke items, goede informatie en foto's. Helaas weinig verschillende modellen. Al snap ik de uitleg hierover. Voor meiden/vrouwen met maatje meer is het soms lastig inschatten al meet je het na. One size fits all mogen alle webshops van mij overslaan

Hoi J, Wat fijn om te horen dat je onze webwinkel goed vindt en dat je de items leuk vindt!🥳🤩 We doen ons best om duidelijke informatie en mooie foto's te bieden, zodat je een goed beeld hebt van wat je kunt verwachten😍 We begrijpen je opmerking over de verschillende modellen en maten. De juiste maat inschatten is inderdaad soms lastig. We blijven ons best doen om ons assortiment uit te breiden en te diversifiëren, zodat er voor iedereen iets moois te vinden is. Zoals je misschien al weet is Willemijn niet alleen de eigenaresse, maar ook het vaste gezicht van Sweet Jewellery🤗 We werken met een klein (maar fijn 💞) team. Zo nu en dan vragen we ook andere collega’s de kleding te laten zien, alleen is het niet haalbaar dit elke collectie te doen🥰 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Super Leuke kleding

Super leuke kleding!! Ben er heel blij mee.. Wel vind ik vervelend dat het me niet altijd lukt om te bestellen omdat je via instagram wat moet doen en dat heb ik niet Dus zou de site zeker verbeteren dan kan/zal ik zeker meer bestellen En dat ik wat langer moet wachten vind ik echt niet erg:-)

Hoi Sandra, Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe kleding!😄 Je kan gewoon via onze webshop bestellen, dit hoef je niet via Instagram te doen😍 Wanneer je naar de webshop www.sweetjewellery.nl gaat kan je vanaf 19:00 uur op maandag, woensdag en vrijdag de nieuwste collectie shoppen🥳 En super fijn om te horen dat je het wachten niet erg vindt, maar het is het wachten inderdaad waard😉🥰 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Bedankt voor je beoordeling💗 Lieve groetjes💕

Heel persoonlijk shoppen, ondanks dat het online is. Reageren snel op vragen en de maten staan duidelijk vermeld. Ga zo door!!

Hoi Eg, W🤩W een tien!!! Dankjewel voor je beoordeling! Wat een superlieve woorden, daar worden we helemaal blij van!😄 Het doet ons goed om te horen dat je ondanks het online winkelen toch het gevoel hebt gehad alsof je persoonlijk werd geholpen😊 En natuurlijk, niets maakt ons blijer dan te weten dat onze snelle reacties op jouw vragen gewaardeerd worden!💋 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Leuke kleding, maar door meermale slechte ervaring met bezorging, is dit mijn laatste bestelling.

Deel pre order en een deel voorraad besteld. 26 juni besteld, levering zou vanwege deel pre order rond de 17 juli zijn. Eerst leek alles goed te gaan, pakketje kwam al iets eerder in beeld bij post nl app. Alleen vervolgens verdween de bezorgtijd, en stond het pakket alleen aangemeld maar kwam maar niet aan bij post nl. Waarop ik eerste mail naar Sweet Jewellery stuurde, netjes antwoord gehad, dat dit kwam omdat een deel niet geleverd kon worden omdat het uitverkocht bleek of ik misschien iets anders daarvoor in de plaats wilde.. direct geantwoord dat ik dan alleen de pre order wilde. 2 dagen later antwoord, dat het verstuurd zou worden. Bedrag van niet te leveren netjes terug ontvangen. Bestelling volgde alleen niet… toen gebeld, netjes te woord gestaan het zou uitgezocht worden. Volgende dag, standaard mail terug met eerdere conclusies, duidelijk te snel gelezen overdracht van collega en ik was dus geen steek verder. Weer gemaild, weer wachten dag of vier.. toen eindelijk de conclusie dat er iets mis was gegaan en gisteren 11 dagen later dan de bedoeling na veel mails eindelijk het nog wel te leveren deel van mijn bestelling ontvangen. Vandaar mijn besluit geen spullen meer te bestellen bij Sweet Jewellery, want hoewel de spullen leuk zijn, wil ik zonder zorgen en irritatie kunnen bestellen en ergens vanuit kunnen gaan. Vorig jaar ook al een moeizame levering bij Sweet gehad. Erg jammer, want leuke kleding :’-(

Hoi Mirjam, Sorry dat het mis is gegaan met je bestelling!💐💗🙈 Dat vinden wij echt heel erg! Het is echt super vervelend als de bezorging niet soepel verloopt. We hebben het geld van het andere item gelijk laten terugstorten⭐ Nogmaals sorry dat je hier langer op heb moeten wachten, dat is zeker niet de bedoeling, aangezien dit leuke vest al voor je klaar lag🥰 We snappen helemaal dat je zonder zorgen wilt kunnen shoppen, en het is jammer dat je twee keer wat gedoe hebt gehad met de levering. Ik ga je feedback zeker meenemen in de vergadering!💋 Ik hoop dat je toch nog een keertje bij ons komt shoppen🌺 Mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Leuke kleding!

Goede ervaringen, leuke kleding, kan Sweet Jewellery zeker aanbevelen! Feedback: *kleding met zorg verpakt! * uitgebreide uitleg en foto’s van de kleding. *sommige kledingstukken zie je op andere sites veel goedkoper worden aangeboden. * Jammer dat je vaak op 0,05 cent niet aan het gratis verzenden komt. *Soms duurt het na de pre-order datum nog een tijd voordat het pakketje verstuurt wordt.

Hoi An, Dankjewel voor je mooie beoordeling en je feedback💗🌺 We zijn zo blij dat je tevreden bent met onze kleding en dat je ons aan anderen zou aanbevelen. Dat betekent echt veel voor ons!⭐🥰 We doen ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling met de grootste zorg wordt verpakt, zodat het als een cadeautje bij je aankomt🎁 En we begrijpen hoe belangrijk het is om een goed beeld van de kleding te krijgen, dus we zorgen altijd voor uitgebreide uitleg en foto's😍 Wij kunnen helaas niets doen aan de prijs🙈 Onze items worden geproduceerd in de EU en wij hanteren onze prijzen op basis van de productiekosten en kwaliteit. Het kan wel voorkomen dat andere winkels onze collectie kopiëren of aanpassen. Het spijt ons dat het soms net niet lukt om die 0,05 cent voor gratis verzending te halen. We denken altijd na over manieren om onze aanbiedingen nog beter te maken💗 Wat betreft de pre-orders, we werken er hard aan om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk je pakketje ontvangt🚛 Soms kan het echter iets langer duren dan verwacht, en daarvoor willen we je graag bedanken voor je begrip en geduld😍💋🌺 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Hele leuke kleding

Heerlijk zittende kleding en niet duur.

Hoi Berber, Wat leuk om zo'n geweldige beoordeling te ontvangen! 🤩 We zijn zo blij dat je onze kleding leuk vindt en dat het ook nog eens heerlijk zit. En laten we eerlijk zijn, wie houdt er nu niet van betaalbare fashion?😉 Bedankt voor je beoordeling!💐 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Leuke jurkjes voor prima prijs

Duidelijkheid rond de bestelling werkt goed. Ik ben blij met jurkjes met knie lengte voor mijn 1.83 meter.

Hoi Mieke, Wat een te gekke beoordeling om te lezen, dank je wel!🌟 We zijn super blij dat je zo enthousiast bent over onze jurkjes én de prijs - dat is toch altijd een fijne combi, nietwaar?😄Maar het is geweldig om te horen dat onze knielengte jurkjes bij je 1.83 meter perfect passen🥳 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Leuke kleding voor een leuke prijs!

Pre order geplaatst, kwam zelfs nog voordat toegezegd was. Kleding valt goed op maat, ziet er netjes afgewerkt uit, mooie pasvorm! Echt superblij mee, ik ga zeker vaker bestellen!

Hoi Margriet, Deze beoordeling heeft ons echt een mega big smile bezorgd!😄💖 Dankjewel!!! We zijn zo blij dat je onze kleding leuk vindt en dat je bestelling zelfs sneller aankwam dan verwacht🚛 Wanneer een item eerder binnenkomt, pakken de meiden dit gelijk in🎁 Dat is nog eens een leuke verrassing, toch? En dat de kleding goed past en er mooi afgewerkt uitziet, maakt ons helemaal blij!😃 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕