Bestelling kon makkelijk worden geplaatst. Pakketje was er ook vroeger dan verwacht. En dan was het pakketje nog leuk ingepakt in mooi papier met een leuk kaartje en kleine attentie erbij #top Het is sowieso leuk om een pakketje te ontvangen,maar deze kleine attenties maken het extra leuk!

Leuke items, goeie communicatie!

Al veel leuke items gescoord bij deze website! Vanaf het moment van bestellen wordt je goed op de hoogte gebracht over het vervolg! Eenmaal bezorgd is het uitpakken een feestje! Mooi verpakt, lief kaartje en iets lekkers erbij! Super leuk! Ik zou het leuk vinden als deze website ook items ging verkopen voor de wat grotere maten! Ik denk dat meer dames hier blij van worden <3

Hoi Sandra, Bedankt voor je beoordeling!!! Wat een prachtig cijfer😍 Wat super leuk om te lezen😀 De meiden pakken het met veel liefde voor je in!🎁 Wanneer het mogelijk is, zullen we ook zeker de grote maten aanbieden. We willen graag iedereen blij maken! Alleen is dit helaas nog niet mogelijk met alle items😘 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Echte sweeties :-)

Leuke site met mooie foto's en goede omschrijving. Met liefde ingepakt. Ik heb paar keer gehad dat in mijn bestelling vertraging zat, maar wordt altijd netjes gecommuniceerd en geholpen. Goede kwaliteit. Ik ben altijd blij met de nieuwe items ;-) Groetjes lieve Willemijn, je mag echt trots zijn op je team :-)

Hele snelle levering

Persoonlijk ingepakt!

Super leuk!

Ik shop altijd leuk bij Sweet Jewellery, iedere keer weer nieuwe dingen, duidelijke info via insta. Leuk verpakt!

Wisselend

Heb regelmatig besteld en ook regelmatig geretourneerd. Bij Willemijn staat alles leuk, omdat ze 168cm is en een slank figuur heeft. Ben je vergelijkbaar, dan past vrijwel alles. (ik: 176cm en heb maat 40 soms 42) Ik vind de kleuren nog wel eens tegenvallen zodra ik het binnen krijg. Ook jammer dat je niet via Klarna kunt bestellen oid, maar alles via ideal. Ik heb de Nore broek wel gehouden, die is top en ook een goudglitter hemdje bijvoorbeeld. Dus zo nu en dan haal ik er leuke items vandaan!

Mooie kwaliteit

Jammer dat het met pre - order is

Hele lang levering en je moet er zelf achteraan mailen

Slecht en veel te duur

Hoi Elles, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent😞💐😢 We werken met een PRE-ORDER data, dit om overproductie te voorkomen🌳 Wij hebben geen gigantische voorraden en denken veel aan het milieu. Vandaar dat wij niet gelijk de volgende dag kunnen leveren🚛 Deze PRE-ORDER data wordt door de leverancier aan ons doorgegeven, wanneer zij verwachten aan ons te leveren🚛 De aangegeven datum kan altijd 1 a 2 dagen afwijken i.v.m. het transport. Helaas was er één item wat erge vertraging had opgelopen. Dit nieuws hebben mijn collega's 15 juli via een mail aan je doorgegeven. Daarna hebben ze je een aantal opties aangeboden, om deze teleurstelling goed te maken💐😘 Zoals een extra bestedingsbedrag om een ander item te kunnen shoppen, want wij vinden dit ook erg vervelend😘 Mocht er kwalitatief iets zijn met je gekochte items, mag natuurlijk nog een mailtje sturen naar de aftersales💌 Lieve groetjes💕

Geweldig!!

Super service en snelle levering

goede service

Een leuke website met hele leuke kleding. Wel jammer van de vaak preorder datums maar ja dat is het wachten opzich wel waard.

Leuke kleding en snel geleverd

Altijd een feestje als je je pakketje ontvangt van sweet jewellery. Leuke kleding voor een redelijke prijs en als je onverhoopt iets terug moet sturen wordt de terugbetaling snel afgehandeld. Retourkosten zijn wel voor eigen rekening

Hoi Angela, Bedankt voor je beoordeling!!! Wat een fantastisch cijfer❣️ De meiden pakken de pakketjes met liefde voor je in😍🎁 Ik ga de complimenten aan alle afdelingen doorgeven! Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Super leuke kleding en prima service

Ik wordt altijd erg blij van de social media. Vervolgens is het dan binnen en ben ik opnieuw blij!

Hoi Vera, WOW! Bedankt voor je beoordeling! Wat een prachtig cijfer😍 Daar worden wij heel blij van😀Ik ga het compliment doorgeven aan de meiden! Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten gewoon weer voor je klaar❣️ Lieve groetjes💕

Top bedrijf!

Eerder verstuurd dan verwacht. Leuk ingepakt, met iets lekkers erbij en een lief kaartje. Mijn bestelling was een kadootje!

Hoi Janneke, Bedankt voor je beoordeling💕 en het geweldige cijfer! We proberen altijd zo snel mogelijk alles te verzenden. Dus super om te lezen dat je het eerder binnen hebt gekregen🎁😀 De meiden pakken het met liefde voor je in💋 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Leuke online shop

Leuke kleding, goede service en snelle levering.

Hoi Marion, Bedankt voor je beoordeling!!! Wat een mooi cijfer🤩 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Goede kwaliteit en snelle levering en mooi verpakt

Hoi Joyce, WOW bedankt voor het mooie cijfer en de lovende beoordeling❣️ Hier worden wij héél blij van😀 De meiden pakken alles met liefde in❣️Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Makkelijk te bestellen, fijne communicatie en goed ingepakt

Hoi Nelleke, Bedankt voor je beoordeling! En dan dat fantastische cijfer❣️😀😍 Leuk om te lezen, dat alles soepel is gegaan! Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Wanneer het even lastig wordt is niets mogelijk

Twee rokken en een shirtje besteld in de pre order. Deze werd tot 2x toe uitgesteld en uiteindelijk helemaal niet geleverd. De andere rok was ondertussen in de sale gekomen, maar ik moest het volledige bedrag betalen, terwijl de rok nog niet eens werd ingepakt. Ik kon hiervoor een korting krijgen voor een volgende aankoop. Voor de rok kreeg ik ook 10 euro extra bestedingstegoed, ik moest vragen om m'n geld terug te ontvangen. Uiteindelijk kon gelukkig m'n hele bestelling worden geannuleerd. Ik heb ik het verleden best wat besteld, maar zal het nu niet snel meer doen. Waar er voorheen naar de klant gekeken werd, krijg je nu bij de volgende aankoop korting. Heel apart dat je alweer wordt gewezen op een volgende aankoop terwijl je met je vorige aankoop niet tevreden was. Voor mij geen bestellingen meer.

Hoi Nikaye, Wat vervelend om te horen dat niet alles naar wens is gegaan😘😥 We kunnen goed begrijpen dat je teleurgesteld was, toen je een mailtje kreeg met het verdrietige nieuws dat we het item niet konden leveren😘💐 Daarom hadden de meiden van de klantenservice je verschillende opties geboden, om tot een oplossing te komen. Zo is er ook €10,- extra bestedingstegoed aangeboden, om een ander item te kunnen shoppen💕 Annuleren mag in deze situatie natuurlijk, maar ze wilden je graag nog meer opties aanbieden😘 Heel vervelend dat dit anders is overgekomen💐 Lieve groetjes💕

Een tevreden klant

Al een tijdje was ik op zoek naar een leuke rugtas. Ik ben erg blij met mijn leren tas van Sweet Jewellery. Geen standaard tas waar velen mee lopen. Genoeg opbergruimte waardoor de tas ook geschikt is voor mijn werk. Extra leuk om de tas te ontvangen met een persoonlijk kaartje van het team van Sweet Jewellery. Meiden, ga zo door!

Hoi Claudia, Bedankt voor je beoordeling en je prachtige cijfer😍🥳 Wat super om te lezen, dat je zo blij bent met de rugtas❣️ Ik ga de complimenten doorgeven aan de meiden van het team💕Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Leuke kleding, goede levering en klantenservice.

Al veel besteld en zeer tevreden van. Kleding wordt leuk ingepakt. Deze week jurkje kapot gegaan. Bekende klacht blijkbaar en ik krijg mijn geld terug heel fijn! Altijd heel benieuwd naar de nieuwe collectie;) Minpuntjes; sommige items vind ik wat aan de dure kant. Zoals deze week die gekleurde pakken. Lijkt wel kleding van een braderie. Niet mooi oké dat is smaak maar de prijs is ook veel te hoog. Grootste minpunt; dat bestellingen niet samengevoegd kunnen worden. En ik dus telkens verzendkosten moet betalen. Met een collectie die 3x per week uitkomt, wordt dit wel erg duur. Voorheen kon dit wel. Dit was dus laatst voor mij een reden om te zeggen; oké dan laat maar. Kunt ook niet zeggen, als ik op maandag iets leuks zie; ik wacht tot woensdag dan heb ik het samen. Want dan is het item van maandag er niet meer. Mensen die niet sterk in hun schoenen staan zwichten. Werkt dan als een verslaving. Gebrand op die ma wo vrij. Beter 1 keer per week een collectie uitbrengen of bestellingen samen voegen. Zo blijft het voor jullie leuk maar ook voor de klant. Pre-orders laten lang op zich wachten. 2 weken en dan komen er vaker nog wel dagen bij. Vooral in de zomer wil je het snel hebben zodat het nog mee kan op vakantie. Maar helaas de mijne kwamen tijdens mijn vakantie aan.

Snelle service, voldoet aan verwachting

Zodra je het product hebt besteld begint het wachten. De producten worden snel verstuurd en voldoen aan de verwachting. Ik heb nog nooit iets teruggestuurd en ben altijd zeer tevreden. Ook is het uitpakken van de pakketjes een feestje, alle producten zijn met zorg ingepakt en het pakket bevat zelfs een kaartje van de persoon die het heeft ingepakt.

Hoi Marie-Claire, WOW wat een fantastisch cijfer! Bedankt voor je beoordeling😍 Wat super om te lezen dat het pakketje als een feestje aankomt, de meiden pakken het met veel liefde in❣️🎁 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Mooie kwaliteit voor prima prijs

Ik hou van simpel en basic, en kleren die goed te combineren zijn. Het is super om te zien hoe het jullie staat en in 2 totaal verschillende maten en typen lichaam. Dan krijg je echt een idee hoe het jezelf evt staat. Ook de manier van inpakken is een feest om te ontvangen. Verder is het voor mij persoonlijk heel fijn om een idee te krijgen van wat leuk is op het moment. Ben er al een tijdje ‘uit’ en echt niet meer goed in! Dankjulliewel!

Hoi Suzanne, Wat een prachtig cijfer! Bedankt voor je beoordeling😍 Wat super leuk om te lezen, hier worden wij allemaal heel blij van💕🥳 De meiden pakken ook elk pakketje met liefde in❣️🎁 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Uitstekende service en altijd vriendelijk

Leuke kleding en accessoires, heel klantvriendelijk en altijd het product op tijd geleverd .

Hoi Veerle! Bedankt voor je beoordeling en wat een mooi cijfer heb je ons gegeven! 😍 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! 😘 Lieve groetjes💕

super leuke unieke kleding

ik bestel veel, al vind ik het soms op het plaatje/online beter staan dan bij mezelf, maar sommige artikelen ben ik juist nog blijer mee dan verwacht. de service is top, het op de hoogte houden van de verzending enz. zijn persoonlijk en fijn. ik blijf zeker vaak op de site en insta kijken voor nieuwe items.

Hoi Leonie, Bedankt voor je beoordeling!!! Wat een mooi cijfer. 💗 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Hele leuke vest! Voldoet terug aan verwachtingen. Altijd leuk om een pakketje van jullie in ontvangst te nemen. Net een geschenkje...voor jezelf. Bedankt?

Hoi! Bedankt voor je beoordeling! En WOW wat een mooi cijfer heb je ons gegeven. 🤩 Wij doen ons best om van elke bestelling een leuk cadeautje te maken! 🥰 Lieve groetjes💕

Bestelling snel binnen, kleding voldeed precies aan de verwachting

Leuk hoe de kleding gepresenteerd wordt en ook duidelijk zodat je goed weet wat je bestelt, bestelling komt snel binnen en dan ook nog leuk verpakt, net of je een cadeautje uit mag pakken!

Hoi Sandra, Bedankt voor je beoordeling!!! Wat een mooi cijfer. 🤩 Wij doen ons best om de producten zo goed mogelijk te omschrijven! 💗 De meiden pakken de bestellingen met veel liefde in. 🥰 Lieve groetjes💕