Super tevreden met mijn bestelling!

Wat leuk dat de bestellingen op deze manier ingepakt worden, echt een cadeautje voor jezelf. Het is net dat beetje extra aandacht wat echt gewaardeerd wordt! Fijn ook dat de producten zo goed qua maten omschreven worden, dat voorkomt echt miskopen, heel fijn! En dan ben ik ook nog eens heel tevreden over de items die ik aangeschaft heb!

Heel goed er zijn altijd verbeterpunten maar erg tevreden.

Kadobon vind ik jammer dat je hier niet gewoon een item voor kunt kopen aangezien dit gewoon geld is. Niet leuk om te geven aan iemand wanneer het in stukjes wordt gedeeld en bij retour je restant moet opmaken ondanks je meer dan genoeg behoud om de bon te verzilveren. Zou mooi zijn als de retour kosten ook minder of gratis zijn wanneer je voor een bepaald bedrag behoud. Mooie verpakking en persoonlijk kaartje. Klanten service reageert snel. Altijd vriendelijk en goede energie dus top.

Mooie kwaliteit kleding

Prijs soms wat hoog

Heel blij met alles.

Mijn ervaring met sweet jewellery is echt helemaal top. Ik vind de kleding geweldig, vooral de setjes die ze laten zien. En ik vind het wel fijn dat ze verschillende postuur laten zien. Daarmee krijg je beetje een idee hoe het zou staan als je iets voller bent. Ik ben echt blij dat ik dit gevonden heb. Altijd weer een feestje als er een pakketje komt.

Gewoon goed

Prijs kwaliteit is prima en de maten kloppen eigenlijk altijd met wat wordt aangegeven in de filmpjes en de maatwijzer. Prettig vind ik dat de collectie beperkt is dus niet iedereen heeft en draagt hetzelfde. Je kunt zelfs een hele look kopen zodat je een perfecte en complete outfit hebt. Collectie is vaak super leuk! Helaas kan ik niet alles kopen.

Hele mooie kleding en een topservice !

Hoe snel ze reageren op een mailtje van mij is fantastisch! Heb je een vraag dan weet je de volgende dag het antwoord al. En de kleding is toch super mooi! Precies wat ik zoek!

Leuke kleding.

Jullie verkopen veel casual kledingstukken die ik graag aantrek op mijn werk. Ik zie vaak truitjes die ik in een paar kleuren wil aanschaffen. Ik doe dat nooit omdat het dan te prijzig wordt. Ik mis bij jullie korting wanneer je meer kleurtjes wilt. Regelmatig vind ik dezelfde stukken bij wannahaves fashion die dit wel doen en dan koop ik het daar! Verder irriteer ik me eraan dat ik steeds verzendkosten kwijt ben omdat de collectie niet in 1 keer vrijkomt maar elke keer een beetje. En je dus niet weet wat er komen gaat en ik telkens 1 losse bestelling doe. Dit soort dingen zijn jammer. De kleding die ik besteld heb zijn verder precies wat ik ervan verwacht heb. Komt mooi ingepakt binnen. De vrolijke sfeer in het aanbieden op film en foto's zie je terug bij de inpakstijl van het pakketje.

Mooie betaalbare kleding

Prachtige kleding, alles word netjes op tijd geleverd. Ik zal hier zeer zeker vaker terug komen.

Geweldige service en hele leuke kleding en accessoires

Artikelen komen op de aangegeven datum binnen,en mocht het later zijn door omstandigheden dan krij je netjes een mail.

Mooie kleding

Mooie kleding, goede pasvorm dankzij hun grondige uitleg. Uitstekend verpakt en verzonden.

Heel leuk verpakt, mooie kleding. Zeer zeker het wachten waard!!

Mooie kleding en vriendelijke service!

Heel fijn, moest wat langer wachten op mijn bestelling maar werd goed op de hoogte gehouden. De maat had ik zelf niet goed ingeschat, mijn fout! Retour is prima verwerkt. Was net op tijd en werd goed geholpen met het etiket. Fijne en snelle service via mail. Enige min punt vind ik denk ik de prijs van sommige kleding en is verzending via DHL, erg weinig depots hier, dus moet dan apart naar de stad.

mooie spullen

goeie service

Niet meedenken met de klant!

Bestelling aantal keer uitgesteld, zelf bestelling geannuleerd maar was niet meer mogelijk

Goede kwaliteit!

Mijn vest ziet er netjes uit. Kleur komt goed overeen met de foto. Kwaliteit is prima en het is een mooi model. Bestelling werd geleverd, zoals vooraf werd aangegeven.

Iedere keer weer een gave collectie

Vandaag weer een heel leuk pakket ontvangen van Sweet Jewellery! Heel blij met alle items, alles is net zo leuk als ze laten zien op hun socials!

Lange wachten werd beloond

Ik werd prima geïnformeerd dat de blouses langere levertijd hadden. Ik was superblij met mijn aankoop. Blouses vielen prima en broek ook na overleg over de maat.

Duidelijke informatie

De accounts omschrijven de producten heel goed en leuk! En de producten zijn heel wisselend. De meiden zijn toppers en reageren snel op vragen. De filmpjes zijn ook altijd duidelijk en vrolijk! Wat jammer is, is dat veel uit one size of grote maten bestaat waardoor vaak iets te groot uit valt. Ook had ik een spijkerbroek besteld die heel ‘goedkoop’ leek. En ik vind de producten best prijzig voor de kwaliteit.

Super goede service,

Alleen maar geode ervaringen met de dames van Sweet Jewellery! Ze adviseren goed over maten via al hun Instagram filmpjes. Showen ook hoe alles valt en maken leuke inspirerende sets Bestel regelmatig bij hen.

Leuke, betaalbare kleding.

Leuke, betaalbare kleding. Wat soms jammer is, is dat de kleuren zoals getoond op de foto's en filmpjes wat afwijken van de geleverde producten. En de verzendkosten zijn stevig. Gratis verzending bij 50 euro zou al beter zijn.

Duidelijk en supet leuke kleding

Het was een kadootje! Leuke duidelijke webshop. Betrouwbaar! Ik ben heel blij met mijn nieuwe kleding!

Ontzettend leuke kleding! Word er erg hebberig van. Het enige wat mij vaker toch tegenhoud om een nieuwe bestelling te plaatsen zijn de verzendkosten. Ik begrijp dat deze bij de klant worden gevraagd, echter zie ik in een week meerdere leuke pre-orders voorbij komen. Tegen de tijd dat het volgende product online komt is de vorige al uitverkocht of offline gehaald. Om 3x verzendkosten in bv een maand te betalen gaat mij te ver, waardoor ik soms toch besluit niets te bestellen.

Mijn favoriete shop

Ik bestel meestal geen kleding online om teleurstelling te voorkomen maar bij Sweet Jewelery durf ik met een gerust hart te bestellen. De dames doen er alles aan om benodigde informatie zoals maten, kleuren en materialen zo uitgebreid mogelijk te omschrijven. De pre orders worden snel verzonden en met zorg ingepakt. De kleding is van goede kwaliteit en net zo mooi als op de foto/filmpjes.

Mooie collecties, steeds weer

Ik shop (te) graag bij Sweet Jewellery, ze hebben leuke kleding, besteden veel tijd aan storys en promoten op de socials. Soms wel jammer dat er niet gelijk duidelijk is dat een item nog later in andere kleuren komt waardoor je iets bestelt en later een kleur ziet die nog mooier is. Met pre-order kan je dan vaak wel nog switchen, maar gewone orders niet altijd. Maar verder, super webshop!!

Helemaal volgens wens