mooie kleding, mooi gepresenteerd

ik heb contact gehad en dat verliep snel en prettig

Hoi Lisa, Wat super om te lezen dat je contact hebt gehad met de meiden en dat vlot en prettig is gegaan😍🥳 Dus dat mooie compliment ga ik doorgeven!!! En een tien krijgen is echt de kers op de taart!🍰 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Je weet ons te vinden😍💋 Lieve groetjes💕

Hippe kleding voor een leuke prijs

Heel leuk setje gekocht. Erg blij mee. Levering ook sneller als verwacht.

Hoi Jeannette, Wat een ontzettend leuke beoordeling om te lezen!😄 Dankjewel voor dat GEWELDIGE cijfer!!🌺🥳 We zijn super blij om te horen dat je zo tevreden bent met het setje dat je hebt gekocht. En wat fijn dat de levering ook nog eens sneller was dan je had verwacht! We hopen dat je straalt in je nieuwe outfit⭐🥰 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Leuke kleding

Echt super leuke kleding en betaalbaar! De pre orders duren soms echt te lang dan zou ik het persoonlijk fijn vinden dat het gewoon op voorraad besteld kan worden dat je het in 2 dagen in huis hebt. Retour eigen kosten in 2023 nog steeds jammer dat dit zo is. Vaak hou je het artikel maar omdat je anders er zo veel op verliest met het retouren wat voor jullie alleen maar gunstig is maar voor de koper niet. Het lief kaartje met snoepje van dankbaarheid is leuk.

Fijne webshop.

Leuk assortiment, leuke sociale, levering volgens schema. Ook retouren worden snel en goed verwerkt. Zal er zeker blijven bestellen.

Hoi Betty, Wow!😍 Wij worden helemaal blij van deze beoordeling! Wat fijn dat je retour snel & goed is verwerkt. Dus dat compliment ga ik doorgeven aan de lieve meiden❤️ Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Bedankt voor je beoordeling🌺 Lieve groetjes💕

Ik heb het als heel prettig ervaren.

Ik had 2 maten van dezelfde jurken besteld omdat ik klein ben. Soms heb ik mt S n soms mt M. Het is maar net hoe lang de jurk is en hoe die valt. Ik kon hierdoor weer 1 jurk mt M retour sturen. Misschien is het een idee om een extra ( retour) verpakking naast de normale verpakkking v.d.jurk er bij te doen. Ik heb de orginele verzend verpakking creatief met tape dicht gedaan. Met daarin de jurk mt M in de originele verpakking. Als dit verpakking niet goed wordt geopend wordt is het lastig om dat weer goed dicht te krijgen om het retour te zenden. Wat echt goed is dat je bericht krijgt dat je het geld v.d. jurk zo spoedig terug wordt gestort. Vriendelijke groet, Esther Kooistra

Hoi Esther, Bedankt voor je beoordeling😘 en dat fantastische cijfer🥰 Mocht je de volgende keer twijfelen tussen 2 maten, mag je ons altijd een berichtje sturen via Facebook of Instagram. Dan kunnen we het maattabel naar je opsturen😀 Zodat je de afmetingen kan vergelijken met een gelijkend item uit je eigen kledingkast💗 Zo hoef je de volgende keer hopelijk niet meer te retourneren🎁 Wat fijn om te lezen dat je het retourpakketje met veel zorg hebt ingepakt🚛 Maar je mag het eventueel ook in een andere zak of doos verzenden. Want ik snap heel goed dat je in enthousiasme zo snel mogelijk je pakketje wilt open maken. Maar ik ga je feedback zeker meenemen in de volgende vergadering❤️ Maar nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Leuke shop, leuk concept en goede ervaring!

Leuk concept! Leuke producten. Met aandacht verpakt. De items die ik tot nu gekocht heb zijn heel goed bevallen.

Hoi Gabrielle, Dankjewel🌺😀 Hier worden wij HE-LE-MAAL happy van🌺 Wat leuk om te lezen dat je helemaal fan bent van ons concept bent! De meiden pakken met veel plezier en liefde de pakketjes in. Dus dat mooie compliment ga ik doorgeven😍 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Heel fijne communicatie en mooie kleding

Ik heb al paar keren besteld bij Sweet Jewellery. De meeste keren vond ik de kleding goed en kwalitatief mooi. Er wordt ook duidelijk gecommuniceerd over levering en altijd leuk verpakt! Echt een kadootje voor jezelf.

Hoi Vanessa, Bedankt voor je beoordeling🌟 Super om te horen dat je onze communicatie fijn vindt én dat je blij bent met de mooie kleding die je hebt besteld🛍️💕En natuurlijk, het leuk verpakken van jouw bestelling is een must! Een echt verwenmomentje voor jezelf, toch? 🎁💖 De meiden pakken dan ook elk pakketje met veel liefde in❤️ Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

De hoofdprijs voor slechte kwaliteit

Dit is de tweede keer dat ik besteld heb. De eerste keer al teleurgesteld maar nu nog een tweede kans gegeven. Twee setjes besteld twv 126 euro. Top verkeerde maat geleverd, geen nieuwe op voorraad. Andere top verkeerd gestikt. Deze wel kunnen omruilen maar nu weer verkeerde kleur. Helaas ben ik zeer teleurgesteld dat er ook geen compensatie mogelijk is voor het laten vermaken van de top die te groot is, terwijl ik xs had besteld. Enige passende oplossing die ze bieden is retourneren, wat in principe altijd mag. Dus dit is geen extra service. Retourneren mag namelijk altijd binnen de gestelde dagen. Wil de setjes graag houden maar had graag gezien dat enige compensatie mogelijk was voor het vele geld en niet deugdelijke producten daarvoor. Ik bestel hier niet meer na meerdere keren teleurgesteld te zijn.

Hoi Rachella, Wat jammer dat je per ongeluk de verkeerde maat hebt ontvangen! 😱💐 We begrijpen dat dit teleurstellend is en we begrijpen ook hoe vervelend dit voor jou moet zijn❤ Onze excuses hiervoor! Gelukkig heeft mijn collega vandaag al contact met je opgenomen via e-mail en heeft ze verschillende opties voor je om uit te kiezen als oplossing🎁 We willen graag dat je tevreden bent, dus we doen ons best om dit recht te zetten! 💋 We begrijpen dat je de setjes graag wilt houden, omdat ze perfect zijn voor het mooie zomerse weer dat we hebben! ☀ Bedankt voor je beoordeling, mijn collega zal verder met je communiceren om alles af te handelen❤🌹 Lieve groetjes❤

Geen succes

Eerste bestelling maar ook gelijk de laatse. Eerst keer verkeerd artikel ontvangen, daarna het goede mogen ontvangen maar artikel te groot en dus weer retour geen pakbon erbij...en tot slot 7 euro af moeten tikken voor retourkosten belachelijk

Hoi Marieke, Wat ontzettend jammer om te horen!😢💐 We vinden het echt vervelend dat we per ongeluk de verkeerde jurk hebben gestuurd. Mijn collega heeft je gelijk een gratis retourbon gestuurd voor de verkeerde jurk en tegelijkertijd de juiste jurk verzonden🚛💗 Het is echt erg jammer dat de juiste jurk iets te groot voor je is😥 Bij het retourneren mag je altijd kiezen voor een vervoerder naar keuze. Helaas hebben wij geen invloed over de tarieven die ze hanteren💐 🌟 Je kunt ook een jurk uit je eigen kledingkast pakken en deze vergelijken met ons maattabel, zodat je een beter idee hebt van de juiste maat. Hopelijk helpt dit je bij het maken van de perfecte keuze, zodat je geen items meer hoeft te retourneren!💕🛍️ Lieve groetjes💗

Alles prima

Kleding is van prima kwaliteit. Netjes verpakt, informatie over verzending en snelle levering.

Hoi Kelly, Een 10!! Dankjewel😍 De meiden pakken alle pakketjes met liefde in🥳🎁 En we proberen altijd alles zo snel mogelijk te verzenden, zodat je heerlijk kan gaan genieten van je nieuwe items!😃 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Mooie collectie die na vlotte communicatie vlot werd geleverd.

Jullie zien er hele leuke enthousiaste mensen uit die leuke collecties aanbieden. Bij bestelling wordt er duidelijk gecommuniceerd wanneer de levering verwacht mag worden. Fijn!

Hoi Eve, Aww, super lief! Dankjewel! Echt iedereen zet zich hier in met volle enthousiasme en liefde🌼😍 En dat cijfer is echt geweldig!🥳🥳🥳 We zijn echt mega blij om te horen dat je onze collectie tof vindt en dat alles vlekkeloos verliep met communicatie en levering!😍🎁 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Tweede keer slechte ervaring

Voor de tweede keer een slechte ervaring. De pakketjes zouden 23 juni opgestuurd worden. Er kwam niets. Uiteindelijk kregen we een week later een mail dat er iets mis was gegaan bij de leverancier en dat ze diezelfde dag verzonden zouden worden. Helaas was dat niet zo. Een mail er achteraan gestuurd een aantal dagen later. De pakketjes zouden diezelfde dag nog verstuurd worden. Maar helaas, weer niet gebeurd. Uiteindelijk zijn ze toch een keer gearriveerd en heb ik alles teruggestuurd. Na lang twijfelen tussen maat s en m (gangbare maten voor mij) heb ik maat s besteld. Helaas alles (net als de vorige keer) veel te groot en vormeloos. Net een pyjama. Terwijl er aangegeven staat dat het om gangbare maten gaat. Se producten zijn echt wel aan de dure kant voor de kwaliteit die je krijgt. De vorige keer heb ik 1 trui gehouden en die is na 1 keer dragen echt al gepild. Dit is de laatste keer dat ik iets besteld heb. En heb ze meteen ontvolgd op instagram.

Hoi Paulien, Wat vervelend dat je bestelling vertraging heeft opgelopen😥 en dat de items veel te ruim waren💐 Dat vinden wij ook erg vervelend☹ Onze excuses als er wat verwarring is geweest met de e-mails. Het kan zijn dat je per ongeluk hebt gereageerd op het no-reply adres, waardoor we je bericht niet hebben ontvangen💖 Anders hadden de meiden met liefde terug gereageerd☀ Als er iets mis is met je items of je hebt vragen over de kwaliteit, staan onze geweldige meiden bij [email protected] klaar om je te helpen. Ze kijken graag met je mee en zoeken naar een passende oplossing❤️ Dus je mag ze alsnog een mailtje te sturen. Wie weet kunnen ze nog iets voor je betekenen! 💋 Lieve groetjes💖

Persoonlijke aandacht en snelle service

Pakketje mooi verpakt ontvangen. Goede service en persoonlijke aandacht.

Hoi Angelique, Wauw, wat een geweldige beoordeling!😄 Dankjewel🥰 Ik ben zo blij dat je tevreden bent met onze service. We doen ons best om ervoor te zorgen dat elk pakketje als een cadeautje bij je aankomt🎁🥳 Ik ben zo blij dat je de persoonlijke aandacht en snelle service hebt opgemerkt. Het is geweldig om te horen dat het wordt gewaardeerd👑 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Geweldig, een shop waar ik heerlijk kan shoppen !

*Leuke producten! Altijd net iets anders dan anders. *Goede kwaliteit ! Het blijft echt mooi. *Top service ! Altijd extra info als er bv een ander was instructie is. *Zeer vriendelijke dames ! Altijd netjes een mailtje als je bestelling eraan komt of vertraagd is. *Kortom ik bestel hier graag mijn kleding. *1 min puntje deze keer ik had 2 jurkjes Dora besteld maat S/M In de kleur okergeel en navy. Maar de okergele zit echt strak en de navy eigenlijk net te wijd.

Leuke kleding

Leuke kleding! Alleen de pre order termijn is vrij lang waardoor, als je je kleding binnen krijgt, je misschien alweer van gedachten bent veranderd of in de tussentijds iets anders leuks hebt gevonden. Ook jammer dat er geen mogelijkheid is tot betalen met bv Klarna of Creditcard. Verder super service en kleding. Aanrader!!

Hoi Nina, Dankjewel voor je beoordeling🌺 en wat super leuk om te lezen dat je onze kleding en service super vindt😍 Ik snap heel goed dat je met onze wisselende collecties steeds weer iets heel leuks ziet😃 Je kunt 2 bestellingen, met daarin een PRE-ORDER item, laten samenvoegen🥳🛒 Hoe gaat dit in zijn werk?🕵🏻‍♀️ Je kunt de door jou gewilde PRE-ORDER items via de website bestellen. Na het plaatsen van de tweede bestelling, kun je een mailtje sturen naar de klantenservice o.v.v. ‘orders samenvoegen’. De meiden daar zullen dit dan verder afhandelen en je een eenmalige kortingscode t.w.v. € 4,99 aanbieden voor de (eventueel) teveel betaalde verzendkosten🚛 LET OP‼️ De PRE-ORDER data van de door jou bestelde items mogen niet langer dan 7 dagen uit elkaar liggen en jouw pakketje wordt pas verzonden, nadat alle items bij ons binnen zijn gekomen! Bestellingen met sale-items kunnen niet worden samengevoegd😘 Wanneer je een PayPal account hebt, kan je ook met een vorm van achteraf betalen😍 Nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes💕

Geweldige kleding

Helaas word ik altijd verliefd op de kleding die in de pre order is maar je wordt altijd goed op de hoogte gehouden en je geduld beloond met geweldige kleding!

Leuke kleding.

Ik heb een leuk setje gekocht bij sweet jewellery. Ik vond het best prijzig, maar dacht er wel veel plezier van te hebben. Bij het ontvangen van het pakketje bleek het tegen te vallen. De maat was iets te groot, wat natuurlijk mijn eigen fout is. Ik heb toch besloten om het te houden. Bij de eerste keer dragen van het hemdje viel wel op dat hij erg wijd was. Na wassen vond ik hem nog wijder, waardoor ik het hemdje niet meer aan heb getrokken. Zonde van zo’n duur dingetje. Dit weerhoud mij ervan om nog meer te kopen bij sweet jewellery.

Hoi Linda, Bedankt voor je beoordeling💕 Wat jammer dat je niet helemaal happy bent. We proberen van te voren zo goed mogelijk uit te leggen hoe een bepaald item zit en we delen het maattabel via Instagram & Facebook😘 Zodat je deze kan vergelijken met een gelijkend item uit je eigen kledingkast, om zo te voorkomen dat je de verkeerde maat shopt💖 Wanneer je niet helemaal tevreden bent, kan je het beste een mailtje sturen naar [email protected] Dan kijken de meiden altijd graag even met je mee🤩 Je mag alsnog een mailtje sturen en wie weet kunnen ze nog iets voor je betekenen🍀 Lieve groetjes❤

Geweldige jurk en super snelle levering!

De jurk is precies zoals omschreven, de maat is perfect. Snelle levering en bij het pakketje zat een lief kaartje!

Geweldige kleding

Laatst 2 korte broeken met bijpassende hemdjes gekocht. Het was een pre order en kwam uiteindelijk iets later als gepland, maar daar werd ik netjes van op de hoogte gehouden. De kleding zat als gegoten. Ik was en ik ben er nog steeds heel blij mee. Ik zou zeker weer bij jullie bestellen.

Leuke kleding maar lang wachten

Ze hebben leuke kleding. De prijzen zijn niet goedkoop inmiddels.... het wachten op je bestelde kleding duurt lang. Er word wel goed aangegeven wanneer het ongeveer bij hun aankomt. Ik had helaas pech dat het nog langer duurde. Maar om dan 3 weken te moeten wachten en dan de verkeerde maat krijgen, en door die pre orders kunnen ze niet de juiste maat sturen, is het flink balen! Na een paar dagen pas antwoord krijgen van de klantenservice dat ze het doorsturen naar een andere afdeling, after sales.....weer paar dagen, waaronder weekend wachten en te horen krijgen om het terug te sturen. Nu na een week nog geen bevestiging of betaling ontvangen Dus inmiddels heb ik een maand geleden betaald voor iets waar je je op verheugd. Je krijgt een verkeerde maat, kan gebeuren. Maar dan heb je gewoon pech! Door dat pre order systeem. En dan nog zo lang moeten wachten op terug betaling..... Toen het bedrijf 'kleiner' was ging het allemaal veel vlotter, jammer...

Fijne webwinkel, zeer klantvriendelijk

Mijn bestelling kwam keurig verpakt binnen. Net wat meer aandacht dan een gemiddelde webshop! De kleding ziet er netjes uit, het was alleen mij toch te ruim en daarom retour. Ook dit ging makkelijk via de QR code. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling komt.

Leuke kleding

Leuke webshop met kleding. Via instagram wordt er goed verteld hoe de kleding zit en wat voor soort stof het is. De kleding kom je ook zeker niet tegen bij andere webshops, dus dat is positief! Jammer dat de kwaliteit soms wel wat minder is. De stoffen lijken wat goedkoop, soms lubbert een broek wel snel. Voor de kwaliteit is de prijs redelijk aan de hoge kant.

Hele leuke kleding, levering vaak vertraagd

Elke week hele leuke kleding, past goed en blijft goed. Nu al meerdere keren vertraging in de levering ervaren of na weken de boodschap ontvangen dat het überhaupt niet meer te leveren is. Dit vind ik echt vervelend!

Fijne onlinewinkel

Door zelf foto’s en filmpjes te maken met de kleding, kun je goed zien hoe de kleding staat. Na bestellen houden ze je fijn op de hoogte van de verwachte levertijd etc Wel jammer dat je soms lang moet wachten op de spulletjes. Diverse dingen gekocht de afgelopen tijd. Prijs kwaliteit is tot nu toe prima

Perfecte kleding en superservice

Kleding is precies zoals is omschreven en zit heerlijk altijd. Klantenservice is snel en vriendelijk