Overzichtelijke webshop. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Betaalbare, mooie kleding van goede kwaliteit! Soms lang wachten maar dat komt door de pre order, hierover wordt duidelijk geïnformeerd en je wordt op de hoogte gehouden van uiteindelijke leveringsdatum.

Goede sevice en top kleding!

Correct en vriendelijk

Mijn eerste en tot nu toe enige ervaring was positief! Jammer genoeg liet de kwaliteit van de aangekochte goederen te wensen over met dit werd correct en snel rechtgezet. Intussen al een volgende bestelling geplaatst waar ik momenteel nog op aan het wachten ben.

Leuk, toegankelijk en attent.

Behalve de verzendkosten en retourkosten is het super! Leuk dat willemijn zelf alles promoot met haar team en de kleding is zo leuk dat je helaas te veel besteld.

Goede service en mooie kwaliteit

Een stikfout in de korte broek werd met zeer goede service opgelost. Dezelfde dag werd een nieuwe broek opgestuurd. De broek is van goede kwaliteit en zit heel fijn.

Jammer dat de verzendingskosten terug zo duur zijn ...

Goede kleding. Mijn laatste bestelling liep vertraging op maar hierover wordt je, via de mail, goed op de hoogte gehouden.

Het duurde wel erg lang voordat ik de producten kreeg

Helaas werd de pre order datum opgeschoven. Hierdoor duurde het meer dan een maand voordat de producten er waren. Ondertussen geen nieuwe kleding gekocht, maar bij ontvangst was het niet naar wens. De volgende keer zou ik niet snel voor een product met pre order kiezen.

Leuke kleding, maar ontzettend lang wachten..

Onlangs een bestelling gedaan, het zou zo’n 2 weken duren voordat het geleverd zou worden, vervelend, maar het was mij bekend dat ze met pre-orders werken, prima dan was het nog op tijd voor het doel waarvoor ik het besteld had. Ik kreeg tot 2x toe een mail met excuses dat er leveringsproblemen waren en dat de bestelling later zou komen. Uiteindelijk kreeg ik mijn bestelling 10 dagen later dan de bedoeling was. Dat duurt gewoon te lang. Ook geen enkele compensatie gehad. Jammer…

Fijn betrouwbaar en leuk online shoppen

Leuke kleding, duidelijke maatvoering erbij vermeld. Super fijn! Enige minpuntje is dat je meestal pre order hebt en dus even moet wachten. Maar van de andere kant verheug je je dan extra op je pakketje! En de items zijn het wachten waard!

Leuke betaalbare kleding

En een perfecte klantenservice. Super vriendelijk en correct. Ik zeg aanrader.

Super mooie collectie

Mooie en kwalitatieve collecties. Vriendelijke klantendienst en direct antwoord bij een vraagje via instagram. Vriendelijke prijzen. Zeer tevreden sinds aantal jaren!

Hi Melike, Wat een waanzinnig mooie beoordeling, dank je wel hiervoor! 🤩💕 Super fijn om te lezen dat je onze collecties mooi en kwalitatief vindt, daar staan wij voor 💖 Team Social probeert jullie vragen zo snel mogelijk te beantwoorden en jullie zoveel mogelijk te helpen waar het kan. Wij hopen dan ook dat we je nog heel veel jaren mogen blijven verblijden met onze collecties! 🌸🥰 Lieve groetjes 💋

Hier word ik blij van

Door de duidelijke info via de sociale kanalen weet ik wat ik koop en of hoe het qua maat valt.

Hi Marije, WAUW, een 10! 🥳 Daar zijn wij ontzettend blij mee en trots op! Wij proberen jullie zoveel mogelijk te informeren over alle items. Super fijn dat je dit kan waarderen en je op deze manier weet wat je koopt en hoe de items vallen qua maat. We hopen dan ook dat we je nog veel vaker blij mogen blijven maken met de mooie items van Sweet Jewellery 💖🤩 Lieve groetjes 💞

Leuke kleding en voorbeelden om te dragen!

Kleding is erg leuk. Filmpjes online zijn duidelijk en leuke voorbeelden over hoe te dragen. Terugsturen en betalen is nog iets om te verbeteren.

Hi Margreet, Super bedankt voor jouw mooie beoordeling! 💞 Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je onze kleding leuk vindt en onze bijhorende filmpjes op de Social kanalen duidelijk vindt. Wij willen jullie graag een zo'n goed mogelijk beeld geven van alle items en hoe deze vallen.🤩 Vandaar dat wij ook bewust geen gebruik maken van bijvoorbeeld photoshop en filters. Willemijn stelt zoveel mogelijk complete sets in de collecties voor jullie samen, dan kun je meteen zien hoe de items gecombineerd kunnen worden en heb je nog meer plezier van je items. Het retourneren valt inderdaad onder je eigen kosten. Per vervoerder verschillen de prijzen en je mag de vervoerder zelf uitkiezen. 📦 Hierdoor kun je kijken welke prijs voor jou het best betaalbaar is. Na het verwerken van jouw geretourneerde items, zal het bedrag hiervan binnen 2-3 werkdagen op je rekening teruggestort staan. 💕 Mocht je vragen hebben, zitten wij altijd voor je klaar! Lieve groetjes 💋

Uitstekend!

Zo geweldig. Even moeten wachten en door fout bij productie op de hoogte gehouden door jullie over de bestelling is fijn. En dan dat moment dat het pakketje komt. Is het feest. Zo mooi de kleding.

Hi Eline, Wat een mooie beoordeling, wow! 🥰💖 Helaas komt het heel af en toe voor dat de items niet door onze keuring komen en aangepast of zelfs opnieuw geproduceerd moeten worden. Hierdoor moet je dan inderdaad iets langer wachten op je bestelde item, maar dan ben je wel verzekerd dat het item die je ontvangt perfect is! 👌😍 Heel fijn dat je op de hoogte bent gehouden en dat het uitpakken een feestje is 🥳 Wij pakken het met heel veel liefde 💕 en plezier voor je in! Lieve groetjes 💋

Super mooie kleding

De kleding is heel erg mooi en ook altijd de maat zoals aangegeven wordt. Ik ben er iedere keer weer blij mee. :)

Hi Chantal, Wauw, wij hebben van jou een 10 mogen ontvangen 🤩 Wat een geweldige beoordeling, bedankt!!! Super fijn om te horen dat je de kleding zo mooi vindt en de maten altijd kloppen. Hier geven wij altijd extra de aandacht aan, omdat jouw online aankoop natuurlijk goed moet zitten. De maattabel zal dan ook per item worden online komen, zodat je deze kunt gaan vergelijken met items uit je eigen kast. 💞 Hopelijk mogen wij je nog heel lang blij blijven maken met onze mooie items! Lieve groetjes 💋

Mooie producten, als je een vraag hebt wordt die snel beantwoord.

Klantvriendelijk, mooie producten. Product ziet er hetzelfde uit als op Instagram.

Hi Femmy, Wauw, dank je wel voor dit geweldige cijfer! Een 10!!! 🥳 Wat heerlijk om te lezen dat je ons klantvriendelijk vindt en dat wij mooie producten verkopen 💋. Wij maken geen gebruik van filters en photoshop, zodat wij alle items goed kunnen laten zien zoals ze zijn. Hierin zorgen wij voor zoveel mogelijk bewegende beelden in onze stories op Facebook en Instagram en staan er verschillende foto's op de site in diverse lichtinvalshoeken gefotografeerd. Dit doen we om een zo realistisch mogelijk beeld voor jullie te creëren. 📸💞 Super bedankt voor je beoordeling en mocht je vragen hebben, zitten wij voor je klaar! Lieve groetjes 💞

Super leuke kleding en top service.

Bij Sweet Jewelery komen 2 keer per week de leukste artikelen online. De instagram pagina is een tip.

Hi Sarah, Wauw, wat een mooie beoordeling! Dank je wel 🤩 💋 Wij hebben zelfs 3x in de week een nieuwe collectie voor jullie klaar staan! Iedere maandag, woensdag en vrijdagavond vanaf 19.00 uur kun je de nieuwe collectie shoppen 🛍 🛒 Via Facebook en Instagram neemt Willemijn jullie altijd mee door alle items heen, zodat je een goed en duidelijk beeld hebt hoe de items eruit zien en hoe ze vallen. Wij vinden het dan ook heel erg leuk dat je ons via Instagram volgt. 🌈 En mocht je vragen hebben, wij zitten altijd voor je klaar! Lieve groetjes 💞

In de pre order hemdje tess besteld, dus dat was nog even wachten; maar uiteindelijk een fijn kadootje in de bus. :) Klein gaatje in eentje, maar na mailcontact heel snel een nieuwe in huis. Perfect geregeld!

Hi Liselotte, Een 10, wauw!!! 💞 Wat een mooie beoordeling hebben wij van jouw mogen ontvangen, super bedankt. Wat fijn om te horen dat je na het wachten op je Pre-Order item een cadeautje in de bus vond. Wij pakken alle items met veel liefde en plezier in en hopen dat jullie dit als een cadeautje zullen uitpakken 🥳🍭 Super vervelend dat er een gaatje in jouw top zat. Gelukkig heb je hier contact met de meiden van de klantenservice/aftersales over gehad en is er een nieuwe top naar je toegestuurd. Service hebben wij hoog in het vaandel staan, dus heel fijn om te horen dat dit zo goed is opgepakt en is opgelost 🥰 Lieve groetjes 💋

Altijd geweldig!

Dit is nou een webshop die helemaal bij mij past! De style, de kleding altijd leuk op elkaar afgestemd, wordt erg leuk gepresenteerd. Nooit geen problemen met de bestellingen en een leuke persoonlijke touch bij het ontvangen van de pakketjes! Kortom, ga zo door!

Hi Monique, Wauw, een 10 🥳 🌈 Super bedankt voor deze prachtige beoordeling! Wat heerlijk om te lezen dat onze stijl zo goed bij jou past. Willemijn stelt iedere collectie met veel enthousiasme samen en showt de items graag zo uitgebreid mogelijk op onze Socials,🌸 Heel fijn dat je nog nooit een probleem hebt gehad met een bestelling. Mocht je vragen hebben, dan zitten wij altijd voor je klaar om je te helpen! Lieve groetjes 💞

Vriendelijke communicatie producten zoals omschreven

Mooie bestelling gedaan. Op Facebook zag ik deze korte broeken al voorbij komen echter kon ik ze toen op de site nog niet vinden. Bleek dat ze een dag later pas om 19:00 s’avonds te bestellen waren als pre orde. En kreeg ze dus zoals beschreven enige tijd later. Vriendelijk werd er over gecommitteerd toen het shirtje volgens hun niet naar wens was. Waardoor de bestelling nog een paar dagen later kwam. Prima oplossing dus je wilt toch een goed product

Hi Gerda - Nienke, Super bedankt voor jouw mooie beoordeling van een 8! 🥳💖 Dank je wel hiervoor! Wij laten inderdaad via onze Social kanalen Facebook en Instagram onze nieuwe collecties zien en geven we vast een voorproefje van de nieuwe collectie. De nieuwe collectie zal iedere maandag, woensdag en vrijdagavond vanaf 19.00 uur te shoppen zijn.⏰🛒 Onze items krijgen altijd een Pre-Order datum, deze ligt zo'n twee weken vooruit. In deze twee weken worden de items speciaal voor jouw geproduceerd, waardoor je verzekerd bent van een uniek item.🧵🪡 Daarnaast kunnen wij op deze manier overproductie voorkomen en hebben wij geen overbodige enorme voorraden liggen. Zo dragen wij gelijk ons steentje bij aan een beter milieu, dat vinden wij erg belangrijk! 🌎🌱 Wij maken geen gebruik van photoshop en filters, dus wat je ziet is wat je krijgt. Als een item bij ons binnenkomt die afwijkt van onze sample, dan zorgen wij er graag voor dat deze items aangepast of opnieuw geproduceerd zullen gaan worden. Super bedankt voor jouw begrip hierin en heel fijn om te horen dat je dit kon waarderen.🥰 Wij hopen dat we je nog veel vaker mogen verblijden met onze heerlijke items! Lieve groetjes 💋

Goede levering

Het is een fijne webwinkel. Via insta zijn zij heel actief en weet je heel makkelijk hoe je bij de gewenste producten komt. Ook de maatvoering en de eerlijkheid over hoe een product valt, vind ik fijn. Het enige wat ik jammer vind, is dat er geen ruimte is om producten op te halen. Zelf woon in ontzettend dichtbij, hierdoor vind ik de verzendkosten onnodig, kost het meer tijd en energie om het te versturen.

Hi Jenice, Wauw, wat hebben wij een mooi cijfer van jouw mogen ontvangen! Een 8, dat is helemaal geweldig 💞🤗 Super leuk dat je ons volgt via Instagram, hier houden wij je inderdaad graag op de hoogte van onze mooie collecties. Wij gebruiken geen filters en/of photoshop, waardoor wij een zo goed en eerlijk mogelijk beeld kunnen geven hoe de items er uit zien. 🤩 Helaas is het inderdaad niet mogelijk om je order af te halen in ons magazijn. 😘 Dit komt doordat alle (soms wel honderden) orders in één keer worden vrijgegeven, zodra de items bij ons binnenkomen. Hierdoor is het voor ons onmogelijk om jouw pakketje hier tussenuit te kunnen pikken. Maar mocht je eens iets willen retourneren, mag je deze wel bij ons op kantoor afgeven tijdens kantooruren 💐 Dan bespaar je eventueel op de retourkosten. Mocht je vragen hebben, wij zitten altijd voor je klaar! Lieve groetjes 💞

Top service en goed contact.

Bij het retourneren van kleding, snelle afhandeling ervan! Bij vragen altijd een snelle en vriendelijke reactie er op terug!

Hi Martha, Dank je wel voor jouw mooie beoordeling! 🥰 🤩 Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de snelle afhandeling van een retour en dat jouw vragen snel en vriendelijk beantwoord worden. Dit vinden wij erg belangrijk en zien wij als een mooi compliment! Hopelijk mogen wij jou nog lang blij maken met onze service en prachtige items 😘🤗 Lieve groetjes 💋

Altijd keurig geleverd en ingepakt

Alleen de pre order bestellingen vind ik lang duren

Hi Mariëtte, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! 🥰😘 Wij werken inderdaad met Pre-Order datums. Deze liggen altijd zo'n twee weken verder, zodat er in deze tijd alle bestelde items speciaal voor jullie geproduceerd kunnen worden. 🧵🪡 Hierdoor zijn jullie verzekerd van een uniek item welke speciaal voor jou is gemaakt. En kunnen wij ons steentje bijdragen aan een beter milieu, omdat wij hierdoor geen voorraden hebben en overproductie kunnen voorkomen. 🌱🌎 Maar gelukkig komt het ook vaak voor dat wij de items iets eerder dan verwacht bij ons binnen komt en dan kun je al eerder genieten van je mooie items! 💋 Lieve groetjes 💞

Altijd netjes wordt je geinformeerd

Goede services en netjes verpakt met een presentje erbij

Yeahhh, wat een mooi cijfer! Dank je wel hiervoor!!! 🤩 🥳 Service vinden wij ontzettend belangrijk, het doet ons dan ook erg veel dat jij deze zo goed vindt 💞 Daarnaast pakken wij iedere bestelling met veel liefde in en daar hoort uiteraard een van de lekkerste lolly's bij 🍭📦 Zo is niet alleen het inpakken en verzenden van jullie mooie items een feestje, maar is het ook dubbel zo leuk om je pakketje uit te pakken! 🤗 Lieve groetjes 😘

Pieter Zeemanweg 131 3316 GZ Dordrecht