Mooie kleding, valt goed op maat.

Afgelopen weken 2 bestellingen mogen ontvangen. Het team van Sweet staat voor kwaliteit. Een binnengekomen shirt was te kort bevonden en alles moest opnieuw gemaakt worden. Hierdoor moest ik wel iets langer wachten. Liever dat dan we slecht product ontvangen. Ga zo door team!

Hi Karin, Wauw, bedankt voor jouw prachtige beoordeling! πŸ₯³πŸ€— Een 10, dat is fantastisch! Wat fijn om te lezen dat wij voor kwaliteit staan. Dat vinden wij namelijk inderdaad super belangrijk. Daar is het opnieuw laten produceren van de shirts een heel mooi voorbeeld van! Wij hopen dan ook dat we je nog vaak blij mogen maken met onze mooie items. πŸ˜˜πŸ’‹ Lieve groetjes πŸ’ž

Goeie kwaliteit

Hi Anita, Bedankt voor jouw beoordeling, wat een mooi cijfer!πŸ₯° Heel fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze kleding! En mocht je vragen hebben, weet dat wij altijd voor je klaar zitten! πŸ’– Lieve groetjes πŸ’‹

Korte lijntjes . Als je een vraag hebt wordt snel beantwoord. Zeer prettig

Een 9! WOW, dank je wel voor dit mooie cijfer! 🀩🌈 Super fijn dat jouw vragen zo snel zijn beantwoord, de meiden zitten altijd klaar voor je vragen! Wij hopen dat we je blij mogen blijven maken met onze heerlijke collecties en wensen jou dan ook heel veel shopplezier! πŸ›’ πŸ› Lieve groetjes πŸ’–

Teleurgesteld

Helaas voor een tweede keer op rij (2Γ— in de maand) meegemaakt dat er iets in mijn bestelling niet op tijd was binnengekomen. En zelfs bij de laatste bestelling iets na een maand wachten wachten niet meer op voorraad was. De dames hebben het wel goed opgepakt en netjes geantwoord. Maar ik weet niet of ik snel weer ga bestellen.

Hi Wenda, Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelde items niet op tijd binnen zijn gekomen. Dit vinden wij ook erg jammer en super vervelend πŸ’πŸ˜˜ Gelukkig is dit samen met jou netjes opgelost! Super fijn om te horen, want service vinden wij zeker weten heel belangrijk! Hopelijk mogen we jou snel een keertje verblijden met een nieuwe bestelling πŸ₯°πŸ’ž Lieve groetjes πŸ’‹

Leuke producten, maar communicatie duurt erg lang.

De kleding is leuk en het personeel waarmee ik contact heb gehad is super vriendelijk. Echter de duur van een reactie op mijn klacht is lang. Ik heb op mijn klacht een week moeten wachten tot ik een reactie ontving. Daarna heeft het wederom 4 dagen geduurd voor ik een reactie kreeg op een gestelde vraag. Ik vind 2-3 dagen wachten op een reactie geen probleem. Dit mag een verbeterpunt zijn.

Hi Janneke, Super bedankt voor jouw beoordeling!πŸ’ž De klantenservice heeft het momenteel ontzettend druk inderdaad, waardoor de mail zich blijft opstapelen. Helaas zijn daardoor de wachttijden op een reactie erg lang en kan dit 3-4 dagen duren πŸ’πŸ˜˜ Wij zijn ons er van bewust dat dit erg lang is en doen er dan ook alles aan om jullie z.s.m. te antwoorden! πŸ’ͺ🏽 Lieve groetjes πŸ’‹

Altijd mooie kleedjes jammer dat het steeds vlug uit stock is. En dat het vaak ook niet terug binnen komt maar verder zorgvuldig verstuurd en als er iets is antwoorden ze onmiddellijk terug

Wauw, wat een mooie beoordeling hebben wij van jou mogen ontvangen!πŸ’‹ Doordat wij 3x in de week een nieuwe collectie lanceren, staat deze ongeveer 36 uur lang online. Hierdoor zijn jullie verzekerd van een uniek item, welke speciaal voor jou geproduceerd is. En dragen wij een steentje bij aan een beter milieu, doordat wij hiermee overproductie kunnen voorkomen 🌱🌎 Hierdoor hebben wij inderdaad geen oneindige voorraden en komen de meeste items pas terug online, wanneer wij deze retour ontvangen 🀩 Super fijn dat jouw vragen zo snel beantwoord worden. De meiden zitten altijd voor je klaar! Lieve groetjes πŸ’ž

Leuke mode en goede kwaliteit!

Erg leuke items en voldoende keus in kleurtjes! Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik zou het fijn vinden als je detruitjes en topjes ook uit de broek kunt zien hoe ze vallen! En als ik 1 item heb gekocht en deze dan helemaal te gek vindt, kan ik hier vaak geen tweede meer van kopen. Zo jammer!

Hi Jorine, Wat een prachtig cijfer hebben wij van jou mogen ontvangen. Dankjewel hiervoor! πŸ’– In de Stories laat Willemijn de items uitgebreid zien. Maar ik zal zeker intern doorgeven dat de bovenstukken vaker uit de broek/rok gezien mogen worden πŸ₯° Wanneer je bij ons besteld, laten wij het bestelde item speciaal voor jou produceren 🀩 Hierdoor hebben wij geen oneindige voorraden, zijn jullie verzekerd van een uniek item en dragen wij als bedrijf een steentje bij aan een beter milieu. Dat vinden wij zeer belangrijk 🌱 🌎 Helaas maakt het dan inderdaad lastiger om hetzelfde item opnieuw aan te schaffen en zullen we moeten duimen dat deze geretourneerd worden. Na een controle kunnen deze geretourneerde items weer terug online worden geplaatst. Houd dus na ontvangst van een favoriet item de site eventjes goed in de gaten! πŸ€ Mocht je vragen hebben, wij zitten altijd voor je klaar! Lieve groetjes πŸ’‹

Eerlijk geholpen bij een defect kledingstuk

Ik heb veel geshopt. Maar toen er een probleem was, opgelost. Fijn hoor!

Hi Linda, Een 10, wauw!! πŸ₯³πŸ’ž Ontzettend bedankt voor jouw beoordeling en compliment. Service vinden wij erg belangrijk. Dat jouw probleem is opgelost, vinden wij dan ook erg fijn om te horen πŸ₯° Wij hopen jou nog veel vaker blij te mogen maken met onze mooie items! Heel veel shopplezier gewenst!!! Lieve groetjes πŸ’–

Leuke kleding, kwaliteit soms onvoldoende

Kwaliteit onvoldoende. Broek loopt uit, truitje lubbert uit. Niet bij alles, maar bij de helft. *******. Daarvoor is het dan toch te duur.

Hi Mariska, Wat ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van onze kleding 😘 Dat is namelijk niet de bedoeling en je zal je broek en truitje met veel plezier moeten kunnen dragen. Heb je hier destijds contact over opgenomen met onze aftersales afdeling? De meiden zitten altijd voor je klaar om met je mee te kijken en eventueel te zoeken naar een oplossing πŸ’ž Je kunt hiervoor een mailtje met foto's sturen naar [email protected] πŸ₯° Lieve groetjes πŸ’‹

Leuke betaalbare kleding

Goede service!

Wauw, wat een mooi cijfer heb je ons gegeven! πŸ’– Daar worden wij helemaal blij van! Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. We hopen je dan ook in de toekomst nog vaker te kunnen verblijden met onze mooie collecties en goede services! πŸ₯°

Leuke webshop voor kleding ever

Super leuke webshop! Mooie items. Duidelijke maattabellen. Leuk contact via de socials

Wauw, een 10! Wat een prachtig cijfer, dank je wel hiervoor πŸ₯° 🀩 Super om te horen dat je de maattabellen duidelijk vind. Doordat wij alle items opmeten kun je gemakkelijk de juiste maat bepalen en voorkomen wij een hoop retourzendingen πŸ“ πŸ’• En wat een mooi compliment voor het Social team, die ga ik zeker weten doorgeven 😘 Lieve groetjes πŸ’ž

Fijne webshop met hele mooie spullen

De kleding is hip. Wordt op tijd geleverd. Mooi verpakt

Hi Hanneke, Bedankt voor jouw waanzinnig mooie beoordeling! πŸ˜πŸŽ‰ Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent over de collecties, de levertijd en het verpakken van jouw pakketje! Deze pakken wij graag met heel veel liefde in 🍭 Wij hopen je nog vaak blij te kunnen blijven maken met onze collecties. En heb je een vraag? Dan zitten wij altijd voor je klaar πŸ₯° Lieve groetjes πŸ’•

Zeer vriendelijk

Lang moeten wachten op bestelling waardoor ik dan ook bevallen was & mijn kleedje te groot was, verzendingskosten vanuit BelgiΓ« terug naar Nl was helaas duur,

Hi Hanne, Ik wil je ten eerste van harte feliciteren met de geboorte van je kindje 🍼 Heel veel geluk en liefde voor jullie gewenst πŸ’— Wij werken met Pre-Order datums. Hierdoor kunnen wij alleen laten produceren wat er daadwerkelijk besteld is en voorkomen wij hiermee overproductie. Op deze manier ben je verzekerd van een uniek item, welke speciaal voor jou gemaakt is en dragen wij als bedrijf een steentje bij aan een beter milieu. Dat vinden wij erg belangrijk 🌎 🌱 Super balen natuurlijk dat jouw jurk na levering te groot was, gezien je in de tussentijd bent bevallen 😘 Wij hanteren eerlijke prijzen voor onze mooie items, waardoor de kosten voor het retourneren helaas voor eigen rekening zijn πŸ’ž Mocht je vragen hebben, dan zitten wij altijd voor je klaar! Lieve groetjes πŸ’‹

Leuke kleding

Hey hoi, Al een aantal keren besteld, laatste jurkje zat alleen erg straks om de buste, wellicht kunnen jullie hier iets meer bij aangeven. Ik had er hoge verwachtingen van maar door een elastiek direct onder de buste leek ik heel grof,( terwijl ik vaak M draag) handig om te weten voor de tijd waar het elastiek dan zit vooral met een iets vollere buste. Verder altijd leuke spullen en goede uitleg qua maatvoering.

Hi Anke, Bedankt voor jouw mooie beoordeling en feedback πŸ₯° Wat vervelend dat jouw laatste jurkje niet helemaal naar wens zat. Ik zal jouw tip intern meenemen om te kijken of de wij dit misschien kunnen meenemen in het maken van de maattabellen 😘🀞🏽 Super fijn om te horen dat de items in de smaak vallen en je de uitleg qua maatvoering prettig vind. Daar worden wij heel blij van! πŸ₯³ 🌈 Lieve groetjes πŸ’‹

Een fijne service, snelle levering en de uitleg via de socials is erg duidelijk en helpend. De producten zijn geweldig mooi.

Hi Maria, WAUW! Wat een super mooie beoordeling, dank je wel hiervoor πŸ₯° Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, levering en de uitleg van onze items op onze social kanalen, Facebook en Instagram. πŸ’– Wij hopen je te mogen blijven verblijden met onze mooie items! En mocht je vragen hebben, zitten wij altijd voor je klaar! πŸ’‹ 🌈 Lieve groetjes πŸ’•

Mooie kwalitatieve kledij

Reeds meerdere malen besteld , altijd tevreden.

Hoi Liesbeth, WOWπŸ’— Wat een mooi cijfer! Dankjewel voor je mooie beoordeling πŸ₯° Wat ontzettend fijn dat je altijd tevreden bent over je bestelde items! Daar worden wij heel blij van πŸ’• Mocht je vragen hebben, wij zitten voor je klaar! Lieve groetjes πŸ’‹

Hi Daphne! Wauw, wat heb je ons een prachtig cijfer gegeven! Dank je wel hiervoor 🀩 Wij hopen je blij te kunnen blijven maken met onze mooie collecties, service en de met liefde ingepakte items 🍭 Lieve groetjes πŸ’‹

prima service

Ik had een leuke tas besteld, na paar x gebruiken werd deze kaal en er kwamen afgeef vlekken in, terug gestuurd maar verkeerd huisnummer ingevuld door mijzelf. Via post.nl bij niet afgeleverde artikelen weer terug gevonden en als nog afgeleverd bij het juiste huisnummer. Ik heb netjes een nieuwe tas toe gestuurd gekregen en ben er blij mee. Mailcontact liet wat lang op zich wachten maar was druk werd mij gezegd. Maar werd netjes afgehandeld verder. Duurde even maar het is goed gekomen.

Hi Dianta, Wow, wat een prachtig cijfer hebben wij mogen krijgen! πŸ’‹ Wat ontzettend vervelend dat jouw tas kaal begon te worden, dat is zeker weten niet de bedoeling! 😘 Fijn dat dit zo goed is opgelost door de klantenservice en je tevreden bent over je nieuwe verkregen tas. Wij vinden een goede service erg belangrijk, dus hier worden wij erg blij van πŸ’– Mailtjes worden doorgaans binnen 2-3 werkdagen beantwoord, helaas door drukte kan het soms iets langer duren dan je van ons gewend bent! Excuses hiervoor, dit zal gelukkig niet heel vaal voorkomen πŸ˜ŠπŸ’— Lieve groetjes πŸ’ž

Leuke manier van shoppen

Dagelijks kijk ik uit naar de nieuwe post op facebook. Ik heb al 2x een bestelling geplaatst. Ik ben tevreden over de kwaliteit van de kledij. Ik zal in de toekomst zeker nog leuke dingetjes bestellen :-)

Hi Wendy, WAUW! Wat hebben wij een mooie beoordeling mogen ontvangen van jou. Super bedankt hiervoor πŸ₯° Super leuk dat je zo uitkijkt naar de nieuwe post op Facebook. Dat is een groot compliment voor het Social team en Willemijn, dat zal ik de meiden zeker laten weten 😘 Wij vinden de kwaliteit van onze items heel belangrijk! Ontzettend fijn dat je dit terugziet in jouw bestelde items πŸ’ž Mocht je vragen hebben, zitten wij altijd voor je klaar! Lieve groetjes πŸ’‹

Kleding heeft goede kwaliteit!

Ik ben tevreden maar het is jammer dat de pre orders niet 2 a. 3 dagen na de datum verstuurd worden maar nog veel later. Wachten duurt dan lang. Iets laten weten wanneer de items verstuurd worden vind ik netter.

Hi Tessa, Bedankt voor je mooie beoordeling en feedback! πŸ’– De Pre-Order datum is de datum wanneer wij verwachten de items in ontvangst te mogen in nemen vanuit onze leverancier. Door transport kan dit helaas altijd 1-2 dagen afwijken πŸ˜˜πŸ’ž Na ontvangst van de items zullen wij altijd direct overgaan tot het inpakken en verzending van de items 🍭 Hier hebben wij 1-2 werkdagen voor nodig tot alle orders met liefde zijn ingepakt en verzonden❣️ Zodra jouw order meegestuurd is met de vervoerder, ontvang je een traceercode. Houd hierbij rekening dat deze vaak in de SPAM/ongewenste mail terecht komt! Mocht je vragen hebben, zitten wij altijd voor je klaar! πŸ’– Lieve groetjes πŸ’‹

Prachtvouw met mooie kleding en hebben dingetjes!

Volg Willemijn al vanaf het begin. Super leuke vrouw die een onwijs goede smaak heeft. Je wil alles hebben. En vooral ik, want ben fan van jurken en tasjes.. dus als dat voorbij komt is het shoppen!.

Hi Monique, Yeah, een hoger cijfer kunnen we niet krijgen πŸ₯³ 🌈 Dankjewel hiervoor! Wat ontzettend leuk dat je Willemijn al zo lang volgt! Dan zit jij dit seizoen wel heel erg goed met al onze mooie jurken!!! Ik wens je nog veel shopplezier en mocht je vragen hebben. Wij zitten altijd voor je klaar! πŸ₯° πŸ’– Lieve groetjes πŸ’ž

Superleuke kleding

Superleuke kleding waarvan 3 x per week een aantal stukken online komen. Jullie maken geweldige reclame op social media en op al onze vragen wordt steeds netjes geantwoord! Het enige dat ik af en toe mis is een foto hoe iets er langs de achterkant uitziet. De vesten in maat S zou ik ook graag zien in XS want deze zijn me eigenlijk steeds net iets te ruim… (maar kan ze toch niet retourneren omdat ze gewoon tΓ© leuk zijn!) Bij de 1ste bestelling had ik een topje en een broek met een foutje in, en dit werd netjes opgelost door jullie! Nadeel vind ik wel de verzendkosten…

Hi Severine, WOW, wat een geweldig mooi cijfer! Dankjewel hiervoor πŸ₯³ 😍 Wij proberen zoveel mogelijk te laten zien van de items. Maar ik zal intern meenemen, dat de achterkant van de items vaak nog te onduidelijk is πŸ₯° Balen dat de vesten in maat S vaak nog te ruim zijn voor jou. Wij zijn hierin helaas afhankelijk in welke maten de leverancier de items kan maken. Zodra wij deze in een maat XS kunnen laten produceren, zullen wij dat zeker doen! 🌸 🌺 Service hebben wij hoog in het vaandel staan! Dit vinden wij erg belangrijk, dus ontzettend fijn dat dit zo goed is opgelost! 🀩 Doordat wij eerlijke prijzen hanteren op onze items, zullen de standaard verzendkosten berekend moeten worden. Vanaf besteding van €75,- zijn de verzendkosten gratis πŸ’– Mocht je twee orders hebben geplaatst waarbij de bestelde Pre-Order datums niet langer dan 7 dagen uit elkaar liggen, kun je je orders laten samenvoegen! Dan ontvang je eenmalig een kortingscode t.w.v. €4,99 op je volgende bestelling! Mocht je vragen hebben, zitten wij voor je klaar❣️ Lieve groetjes πŸ’‹

Mijn favoriete webshop met geweldige service!

Hi Liesbeth, Yeah, wat een prachtig cijfer hebben wij van jouw mogen ontvangen! 🌈 πŸ₯³ Wij vinden een goede service erg belangrijk, dus wij worden extra blij wanneer jij deze als geweldig omschrijft! Dank je wel hiervoor πŸ’– Lieve groetjes πŸ’ž

Prachtige oorbellen!

Krijg nu al veel complimenten over mijn nieuwe oorbellen! Had er wel veel meer willen bestellen. Zijn erg licht van gewicht, dat is prettig aan je oorlel! Ik hoop dat jullie ook nog meer kleding in de toekomst gaan verkopen voor maat 44.

Hi Senne, Wauw, een 10!!! πŸ₯³ Super fijn dat je zo blij bent met jouw nieuwe oorbellen en dat je hier zoveel complimentjes over mag ontvangen!!! Al onze sieraden zijn gemaakt van stainless steel, waardoor deze lang mooi blijven en niet verkleuren. Daar ga je nog heel lang heel veel plezier van hebben 🀩 Het is helaas ontzettend lastig om kleding in te kopen voor de 'grotere' maat. Daar zijn wij helaas toch afhankelijk van. Maar het wordt echt eens tijd dat de leveranciers eens gaan inzien dat de maten tegenwoordig niet van 36 tot 42 standaard zijn 😘 πŸ’– Mocht je vragen hebben. Wij zitten altijd voor je klaar!!! Lieve groetjes πŸ’‹

Mooi en snelle levering.

Heb het zwarte onderjurk besteld en dat had ik met 3 dagen in huis. Mooie kwaliteit en ziet er super uit. En draagt heel mooi onder mijn jurken.

Wauw, een 10! Dank je wel hiervoor 🀩 Ontzettend fijn dat het onderjurkje jou zo goed bevalt. Echt een waanzinnig goede basic voor onder al je jurken en wat goed dat je deze al zo snel hebt mogen ontvangen! Heel veel plezier van jouw onderjurkje en hopelijk kunnen wij jouw blijven verblijden met onze mooie items! πŸ₯° Lieve groetjes πŸ’‹

Pieter Zeemanweg 131

3316 GZ Dordrecht