Filters

10

Geweldig!!!

Na lang wachten (pre order) heb ik vandaag mijn panter broekje en het witte topje binnen gekregen. OMG zo leuk!! Het zit goed en de kwaliteit is top! Ik bestel vaker kleding online (andere webshops) maar dat kan eigenlijk vaker terug dan dat het goed zit. Je kleding wordt ook nog eens leuk ingepakt met een kaartje en een lekkere lolly. Ik ben helemaal tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en maatverhoudingen

De kleding is vrijwel altijd overeenkomend met wat er word aangegeven qua maat. De kleding gaat lekker met zijn tijd mee en de omschrijving is duidelijk. De leuke fotos spreken voor zich. Pakketjes worden snel verzonden en altijd gezellig ingepakt. Topservice!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten en snel verzonden

Producten voelen kwalitatief echt goed, super snel verzonden. Duidelijke site met goede maat omschrijving

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastische items!

De bestellingen worden snel verzonden en heel leuk ingepakt. Ik kijk er altijd heel erg naar uit als ik weer nieuwe items besteld heb!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt top!!! Op alle vlakken!

Weer heel blij met mijn bestelling! Je krijgt het echt als cadeautje opgestuurd en de kleding is echt heel mooi! Weer heel blij met mijn broekrokjes en super fijn shirt!! Ook de schoenen zitten heerlijk!! En als je nog niet overtuigd bent, ook de klantenservice is echt top!! Hopelijk natuurlijk nooit nodig, maar als er iets is krijg je heel snel en klantvriendelijk antwoord!! Echt een aanrader deze site!!❤️

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk shoppen

Ik heb nu al een aantal keren kleding besteld bij Sweet en ben echt elke keer weer tevreden. Kleding is van goed materiaal, het is leuk, het zit lekker en je hebt een snelle levering. En als je iets besteld wat een pre-order is, dan heb je iets leuks om naar uit te kijken!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en fanatische set

Een dag later had ik mijn setje al In huis! Netjes ingepakt en precies wat ik had verwacht. Heel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig!

Mooie kleding, zit heerlijk. Wat ik fijn vindt is dat ze makkelijk te bereiken zijn,' telefonisch maar ook via de mail reageren ze snel terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne kledingwinkel met erg leuke items!

Hele fijne kledingwinkel! Ik heb er inmiddels twee bloesjes, een korte spijkerbroek en twee hemdjes besteld. Alles past perfect en de kwaliteit is echt heel goed. De producten worden duidelijk omschreven en de foto’s en filmpjes geven een realistisch beeld, waardoor je precies weet wat je kunt verwachten. Bestellen gaat gemakkelijk en ik ben iedere keer weer erg tevreden. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch!

"Omdat ik de afgelopen tijd veel ben afgevallen, was mijn hele garderobe eigenlijk aan vervanging toe. Ik was daarom op zoek naar nieuwe kleding die goed past én er mooi uitziet. Bij Sweet jewellery ben ik helemaal geslaagd! De kleding is van uitstekende kwaliteit, zit perfect en ziet er heel mooi uit. De maten kloppen goed, waardoor ik met vertrouwen kon bestellen. Daarnaast werd mijn bestelling snel geleverd en netjes verpakt. Het voelt geweldig om kleding te dragen die eindelijk weer goed aansluit. Ik ben ontzettend tevreden met mijn aankoop en ga hier zeker vaker bestellen. Echt een aanrader!"

  • Aanbevelen? Ja
10

Super leuke kleding en schoenen!

Heel blij met mijn aankopen en super leuk en netjes ingepakt! Rokje zit erg lekker en is luchtig! Schoenen zijn mooi en lopen prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super! !

Erg blij met mijn aankopen! Toppie!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service en levering

Leuke kleding van goede kwaliteit. Snelle levering en duidelijke beschrijvingen bij de producten voor wat betreft de materialen en maat

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service en kleding

Eerste keer besteld maar wat een leuke kleding en ze zitten ook nog een heerlijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Blazer

Ik heb bij jullie de blazer gekocht!! OMG!! Wat is die zalig! Ik kijk al uit naar de volgende bestelling!! Goed bezig!!! Want wat hebben jullie prachtige kleding!!

  • Aanbevelen? Ja
10

De verpakking is gewoon een cadeautje zo leuk verpakt!

Bestelling ondanks de pre order snel geleverd en super leuk verpakt. Helemaal verliefd op me nieuwe jasje janet in de kleur dusty roze

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kleding, fijne service en verslavende socials

Elke dag weer een feestje op jullie socials! Erg leuk, maar ook het nadeel (?) dat je soms meerdere keren achter elkaar besteld... Kleding is mooi, omschrijvingen zijn erg duidelijk en past daarom bijna altijd zoals verwacht. De klantenservice is ook heel vriendelijk. En een feestje als het wordt geleverd met de vrolijke kleuren én lekkere lolly.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alleen al de verpakking is een feestje

Bestelling is binnen en het zit precies zoals verwacht, dit komt mede door de duidelijke beschrijving bij de kleding. Zo fijn. En telkens weer nieuwe kleding op jullie socials….zo blijf ik bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kwalitatieve kleding!

Snelle verzending en mooi kwalitatieve kleding! Word altijd zo leuk en mooi gepresenteerd. Slaag er altijd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie kleding

Al jaren vaste klant van SJ! Door de pre-order datum soms wel ff wachten op je bestelling, maar dat wordt duidelijk gecommuniceerd. Dit keer wel een week later dan gedacht! Alsnog erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig super kwaliteit gezellig bedrijf toppie!!!

Ja wat moeten we nou nog zeggen het is altijd super service en alles goed geregeld dus al met al een goed bedrijf en super kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte service!

Hele vlotte service. Had een vraag gesteld over een maat en kreeg snel antwoord. Blij met de nieuwe stukken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne kleding

Ik word altijd helemaal vrolijk als mijn pakketje van Sweet Jewellery bezorgd wordt. Altijd mooi verpakt en vaak leuke kleding die lekker en mooi zit!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Super snel geleverd , leuke kleding en netjes verpakt. Klantenservice reageert ook snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat leuk !

Super snel geleverd , vrolijk en netjes verpakt. Moderne maar toch tijdloze kleding gewoon ook geweldig als je zoals ik toch echt de 50 al bent gepasseerd.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.