Laden reviews...
Laden reviews...
261 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen herhaaldelijk snelle verzending en duidelijke communicatie. Ze noemen vaak de hoge kwaliteit van artikelen en betrouwbare levertijden. Veel reviews benadrukken het gemakkelijke online bestellen en waar voor je geld. Over het geheel genomen zijn klanten tevreden en geven aan hier zeker weer te kopen.
Ik word altijd helemaal vrolijk als mijn pakketje van Sweet Jewellery bezorgd wordt. Altijd mooi verpakt en vaak leuke kleding die lekker en mooi zit!
Beveelt aan
13 June 2026
Femke
Rodenburg
Super snel geleverd , leuke kleding en netjes verpakt. Klantenservice reageert ook snel.
Beveelt aan
13 June 2026
Ellie
Hillegom
Super snel geleverd , vrolijk en netjes verpakt. Moderne maar toch tijdloze kleding gewoon ook geweldig als je zoals ik toch echt de 50 al bent gepasseerd.
Beveelt aan
12 June 2026
Nan
DOETINCHEM
De shirts doe ik besteld heb van bardienst en Gemma vallen allen bij super mooi en de kleur is zoals je ze op de site ziet super te Vreden
Beveelt aan
10 June 2026
Marian
De Rips
Na mijn grote buikoperatie operatie zit veel niet meer lekker en was te groot geworden. Nu leuke kleding besteld. Het was snel binnen en super fijne stof . Ik voel mij weer een beetje heel ook tijdens de mindere dagen omdat alles gewoon lekker zit.
Beveelt aan
10 June 2026
Marijke
Veenendaal
Vandaag de Baudien shirts gestreept ontvangen. Heerlijke stof en goed pasvorm. Ook de kleuren zijn exact zoals op de foto. Wederom netjes ingepakt met een leuk kaartje erbij. Wederom een zeer tevreden klant.
Beveelt aan
10 June 2026
Anita
Westerhaar
Ik twijfelde tussen 2 maten en werd in de dm echt goed geadviseerd. Helaas valt de broek erg lang, dus moest ik deze korter laten maken. Maar heel blij mee.
Beveelt aan
10 June 2026
Raquelle
Den Haag
Goede kwaliteit en snelle levering. En heel leuk en verzorgd ingepakt. Met een persoonlijk kaartje. Goede pasvorm en maat . Top dames ik ben echt super tevreden. Groetjes Nelly
Beveelt aan
9 June 2026
Nelly
Rotterdam
Alles wat ik tot nu toe heb besteld was super mooi, goed van kwaliteit en steeds voor een mooie prijs. Levering en service altijd dik in orde. Ik raad het iedereen aan om hier eens een keertje te shoppen!
Beveelt aan
8 June 2026
Isabelle
Vosselaar
Hoi Isabelle,
Wat een fantastische review, dankjewel! 🩷✨Zo fijn om te horen dat je zo blij bent met de kwaliteit, de prijzen én dat alles steeds mooi binnenkomt 😍 Dat je ons zelfs aanraadt aan anderen maakt ons helemaal blij!
Lieve groetjes🩷
Alle kleding, sieraden en accessoires die ik tot nu toe besteld waren fantastisch en geheel naar wens ontvangen. Super fijn bedankt
Beveelt aan
6 June 2026
Margot Van den Broek
Sprundel
Hoi Margot,
Wat een prachtige woorden🩷😀😍 Zo fijn dat alles wat je tot nu toe hebt besteld helemaal naar wens is en dat je zo blij wordt van onze kleding, sieraden en accessoires 😍 Dat maakt ons echt gelukkig! Dankjewel voor je review!
Lieve groetjes🩷
Super leuke en uitgebreide collectie. Goede service en snelle verzending.
Beveelt aan
4 June 2026
Lieke
Haaksbergen
Hoi Lieke,
Wat fijn dat je zo enthousiast bent over onze collectie én onze service ✨ En extra leuk om te horen dat de snelle verzending zo gewaardeerd wordt 😊 Dankjewel voor je review⭐
Lieve groetjes🩷
Fijne klantenservice en leuke kleren! Ik ben tevreden :-)
Beveelt aan
4 June 2026
Rozemarijn Visser
Veenendaal
Hoi Rozemarijn,
Wat leuk om te lezen!! Super fijn dat je zo tevreden bent over onze klantenservice én de collectie ✨ Daar worden we echt blij van 😊Dankjewel voor je review💪🏼
Lieve groetjes🩷
Mooie kleding met de juiste overeen komende kleuren en maten! Wordt ook heel leuk en goed gepresenteerd! Heb weer wat leuks gescoord.
Beveelt aan
3 June 2026
Gabriëlle
Geldermalsen
Hoi Gabriëlle,
Wat fijn om te horen dat je zo blij wordt van onze collectie😍😀 En hoe leuk dat je weer een paar nieuwe favorieten hebt kunnen scoren 😍🛍️ Dankjewel voor je review!!
Lieve groetjes🩷
Al meerdere keren besteld, altijd leuke kleding, goede pasvorm en prima kwaliteit. Ook vaak een snelle levering en anders wordt er bij een pre-order gemeld wat de levertijd is.
Beveelt aan
3 June 2026
Antoinette
Zutphen
Hoi Antoinette,
Wat fijn😍 om te lezen dat je al meerdere keren met plezier bij ons hebt besteld en zo tevreden bent over de kwaliteit, pasvorm en onze collectie✨
Ook super om te horen dat je onze communicatie rondom de levertijden en pre-orders waardeert. We vinden het belangrijk dat je precies weet waar je aan toe bent😊 Dankjewel voor je review!⭐
Lieve groetjes🩷
Overzichtelijke site met leuke items, alles snel verstuurd en super leuk ingepakt! M’n schoonmoeder is er super blij mee x
Beveelt aan
2 June 2026
Anne Vijfhuize
Tholen
Hoi Anne,
Wat fijn om te horen dat je onze webshop overzichtelijk vindt en dat alles snel én met liefde bij je is aangekomen✨ En hoe leuk dat je schoonmoeder zo blij is met haar nieuwe items 🎁😊 Dankjewel voor je review😍😀
Lieve groetjes🩷
Fijne winkel waar ik al meerdere keren goed geslaagd ben. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Goede service. Als je vragen hebt kan je die online stellen en krijg je snel en goed antwoord. Leuke, vlotte producten.
Beveelt aan
2 June 2026
Judith
Den Haag
Hoi Judith,
Ahhh dankjewel voor je review! 💖 Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Superleuk dat je al meerdere keren goed geslaagd bent bij ons 👗✨ en dat je de prijs/kwaliteit, service én snelle reacties zo waardeert 💌
Lieve groetjes🩷
Nu voor de tweede keer besteld en weer blij met mijn kleding.
Beveelt aan
30 May 2026
Ellen
Vlaardingen
Hoi Ellen,
Wat fijn dat je al voor de tweede keer hebt besteld en opnieuw zo blij bent met je items ✨ Dat maakt ons echt super happy 🙌🤍 Dankjewel voor je review💐
Lieve groetjes🩷
Leuke kleding. Goede pasvorm en snelle service.
Beveelt aan
30 May 2026
Anne
Eibergen
Hoi Anne,
Zo leuk dat je blij wordt van de kleding én de pasvorm ✨ Dat is precies wat we willen: items die niet alleen leuk zijn om te zien, maar ook écht lekker zitten 🙌🤍 En natuurlijk fijn dat de service ook zo goed is ervaren! Dankjewel voor je review😍😀
Lieve groetjes🩷
Altijd een snelle levering en een goede communicatie.
Beveelt aan
29 May 2026
Sini
apeldoorn
Hoi Sini,
Wat heerlijk om te lezen! 🥰🤍 Dankjewel voor je review! Zo fijn dat je zo tevreden bent over zowel de snelle levering als de communicatie ✨ Dat vinden we echt belangrijk, zodat jij met een gerust hart kunt shoppen en snel kunt genieten van je nieuwe items 🙌💕
Lieve groetjes🩷
Prima geregeld shirt ontvangen. Goede service!!!
Beveelt aan
28 May 2026
T. Heesen
Eibergen
Hoi T,
Wat fijn om te mogen lezen dat het shirt ontvangen hebt en helemaal tevreden bent over onze service🥳😍 Dankjewel voor je review!!💐
Lieve groetjes🩷
Erg leuk en mooi kleding aanbod hebben ze. Vrolijke kleurtje waar je helemaal blij van wordt. Fijne service, ga vooral zo door.
Beveelt aan
26 May 2026
Sandy
Apeldoorn
Hoi Sandy,
Zo fijn dat je blij wordt van onze collectie en de vrolijke kleurtjes ✨🌸 Daar doen we het echt voor! En heel leuk dat je onze service ook zo waardeert 🙌🤍 Dankjewel voor je review⭐
Lieve groetjes🩷
Hele leuke mooi kleding en extra extra pluspunt; vaak zijn artikelen in maten te krijgen ipv onesize, echt heel fijn!
Beveelt aan
23 May 2026
Stefanie
Heerjansdam
Hoi Stefanie,
Yesss wat een fijne review om te lezen! 🥰💖Dankjewel! Super leuk dat je zo blij bent met de items ✨ En dat puntje over de maten horen we ook zo vaak terug 🙌🤍 We vinden het juist belangrijk dat er voor zoveel mogelijk vrouwen een fijne fit is, zodat je je echt comfortabel én mooi voelt in je outfit 💃💕
Lieve groetjes🩷
Ik heb het jasje in de pre-sale gekocht. Levering kwam zoals afgesproken. En ik ben er ook heel tevreden over!
Beveelt aan
23 May 2026
Margriet
Zuidhorn
Hoi Margriet,
Ahhh wat fijn om te lezen! 🥰🤍 Wat leuk dat je het jasje hebt gescoord✨ en helemaal super dat de levering precies volgens afspraak is gegaan 🙌 En nóg belangrijker natuurlijk: dat je er zo tevreden mee bent! 😍 Dat maakt ons echt blij!! Dankjewel voor je review.
Lieve groetjes🩷
Mooi zandkleurig jasje besteld, hij was in back order zo populair was hij maar vandaag is hij geleverd. Keurig op tijd volgens de vooraf vertelde termijn. Heel blij mee!!!
Beveelt aan
23 May 2026
Mirjam
Nootdorp
Hoi Mirjam,
Wat fijn om te horen! 🥰✨ Dankjewel voor je lieve review! 🤍 Het zandkleurige jasje was inderdaad enorm populair😀😱 Nog leuker om te lezen dat je er zo blij mee bent! 😍
Lieve groetjes🩷
Super mooie kleding, helemaal naar verwachting. Ook snel ontvangen, net op tijd om het voor mijn verjaardag aan te doen.
Beveelt aan
23 May 2026
Marlon
Gorinchem
Hoi Marlon,
Dankjewel voor je review😍😀 Wat super dat alles helemaal naar verwachting is🩷 We proberen altijd alles zo goed mogelijk in beeld te brengen voor jullie💪🏼 En alsnog gefeliciteerd met je verjaardag🥳
Lieve groetjes🩷
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops