Laden reviews...
Laden reviews...
258 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen herhaaldelijk snelle verzending en duidelijke communicatie. Ze noemen vaak de hoge kwaliteit van artikelen en betrouwbare levertijden. Veel reviews benadrukken het gemakkelijke online bestellen en waar voor je geld. Over het geheel genomen zijn klanten tevreden en geven aan hier zeker weer te kopen.
Leuke wisselende collectie. Mooie kwaliteit. Hier moet je echt zijn voor een leuk setje!
Beveelt aan
21 May 2026
Anneke
EINDHOVEN
Hoi Anneke,
WOW! Een 10!!🥳🥳🥳 & wat super om te mogen lezen dat je helemaal happy😀 bent met je nieuwe items. Dankjewel voor je review💐
Lieve groetjes🩷
Altijd mooie kleding. Duidelijkheid over de maten. Eerlijke prijzen. Al een paar keer contact gehad met de klantendienst voor vragen. Deze antwoorden binnen de 24u (8u zelfs). Ze zijn steeds heel vriendelijk en behulpzaam.
Beveelt aan
20 May 2026
Klaartje
Laakdal
Hoi Klaartje,
Nou wij worden hier helemaal happy van🥰🥰🥰 toch zo leuk om te mogen lezen dat je fijn contact met ons hebt gehad😀 Dankjewel voor je mooie review!!💐
Lieve groetjes🩷
Super goede dienstverlening! Snelle verzending en snel antwoord op vragen via de mail. Kleding valt goed in smaak en maten zijn zoals op de site vermeld!
Beveelt aan
20 May 2026
P
Nederweert
Hoi P,
Ahhhhh wat leuk om je review te mogen lezen!🥰 Die mooie complimenten ga ik zeker even delen met de meiden hier💪🏼⭐
Lieve groetjes🩷
Goede webshop met leuke kledij. Enkel de pre order duren dikwijls wel wat lang … voor de rest alles inorde
Beveelt aan
20 May 2026
Tamara
Baardegem
Hoi Tamara,
Wat leuk om te mogen lezen dat je ons een goede webshop vindt😍😀 Een pre-order item laat inderdaad iets langer op zich wachten🥰 Maar mocht je nu graag een item snel in huis hebben? Dan is het altijd leuk om op de snelle verzending pagina een kijkje te nemen⭐ Die versturen we binnen een aantal werkdagen🥳🥳 Dankjewel voor je review!
Lieve groetjes🩷
Ik ben heel blij met mijn aankoop. Het topje met bijpassend shortje zal goed van pas komen de komende dagen. Hele vlotte levering ook, een aanrader!
Beveelt aan
20 May 2026
Karin
Aaigem
Hoi Karin,
Dankjewel voor je review🩷💪🏼😀 Wat leuk dat je een hele set hebt geshopt bij ons🥳 en er heel blij mee bent!😍 Daar doen we het voor!!!
Lieve groetjes🩷
Snelle levering van een mooi shirtje ❤️
Beveelt aan
20 May 2026
Sara Neef
LEEUWARDEN
Hoi Sara,
Kijk daar doen we het voor💪🏼😍 Wat fijn om te horen dat je shirtje snel binnen was en je er blij mee bent!⭐ Dankjewel voor je review en die mooie 10!
Lieve groetjes🩷
Nette communicatie, snelle service en leuke kleding!
Beveelt aan
19 May 2026
Djoeke
Varik
Hoi Djoeke,
Ahhhh te leuk om te lezen dat je onze service, communicatie en kleding waardeert. Daar worden wij dan weer blij van😀🥰 Dankjewel voor je review⭐
Lieve groetjes🩷
Snelle levering en de bestelde items voldoen zeker aan de verwachtingen
Beveelt aan
19 May 2026
Yvonne
Veghel
Hoi Yvonne,
WOW! Een 10💪🏼😀 Daar worden wij helemaal happy van! Want fijn om te mogen lezen dat al je items snel in huis waren🏠 Dankjewel voor je review💐
Lieve groetjes🩷
Voordelen: Anders dan in de standaard winkels. Je vriendin zal niet snel hetzelfde dragen. Zojuist 3 artikelen besteld. Er hoeft niks retour. Prijs is ook prima. Nadelen: retourneren op eigen kosten. Wachten op producten tot alles geleverd kan worden, vanwege beperkte oplages. Maar dat zorgt er dus ook voor dat je niet snel hetzelfde draagt als anderen.
Beveelt aan
17 May 2026
Stefanie
Oosterhout
Hoi Stefanie,
Dankjewel voor je review😍😀 Wat fijn dat alles gelijk past en je niet hoeft te retourneren💪🏼 Soms is het mogelijk om je bestelling te laten opsplitsen💪🏼 Daar komen wel eventuele verzendkosten bij kijken, maar ze kunnen misschien dan al wel een deel opsturen⭐ De meiden van de klantenservice kunnen hier het beste advies over geven, dus je mag ze altijd een mailtje sturen. Dankjewel voor je review💐
Lieve groetjes🩷
Trendy kleding voor een goede prijs. Als er een pre-order bij zit moet je ook op de rest vd bestelling wachten. Ander nadeel is dat je op eigen kosten moet retourneren. Maar overall tevreden over de leuke kleding!
Beveelt aan
17 May 2026
Diana
Eijsden
Hoi Diana,
Wat super leuk om te lezen dat je tevreden bent over je nieuwe leuke items van ons😀😍
Soms is het mogelijk om je bestelling te laten opsplitsen💪🏼 Daar komen wel eventuele verzendkosten bij kijken, maar ze kunnen misschien dan al wel een deel opsturen⭐ De meiden van de klantenservice kunnen hier het beste advies over geven, dus je mag ze altijd een mailtje sturen💐 Dankjewel voor je review!!
Lieve groetjes🩷
Prachtige kwaliteit-kleding
Beveelt aan
15 May 2026
Ann Deleu
Lauwe
Hoi Ann,
Dankjewel voor je review😍 en dat je helemaal HAPPY bent met onze prijs/kwaliteit van onze mooie kleding. En ik kan al verklappen🤫 er komen nog meer mooie collecties aan.
Lieve groetjes🩷
De meeste shirts online vallen veel te groot maar deze is prachtig!
Beveelt aan
15 May 2026
Yvonne
Opende
Hoi Yvonne,
Het kan soms een zoektocht zijn online🥰 Maar wat fijn dat je bij ons helemaal geslaagd bent en dit shirt helemaal perfect zit💪🏼Daar worden wij dan weer heel blij van😀 Dankjewel voor je review🌸
Lieve groetjes🩷
Snelle levering en leuke kleding. Er was wat mis gegaan, klantenservice pakte het snel op en zorgde ervoor dat t snel opgelost werd.
Beveelt aan
15 May 2026
Emmie
Meerssen
Hoi Emmie,
Wat fijn om te lezen dat je onze kleding leuk vindt😍🩷 Vervelend dat er met je bestelling wat mis was gegaan, maar gelukkig hebben mijn collega's het gelijk voor je kunnen oplossen💪🏼😀 Dankjewel voor je review🌸
Lieve groetjes🩷
Al meermaals besteld, alles is goed toegekomen. Hele mooie en aangename jurk. De 2 t-shirts zijn ook mooi, stof is anders dan ik verwacht had, voelt wat polyester achtig aan, maar kan er zeker nog mee door, had een zachtere katoenen stof verwacht. Maar dat neemt niet weg dat ze niet mooi zijn, maar het voelt gewoon ander als je ze aanhebt.
Beveelt aan
15 May 2026
Jolien Stans
Sint Kruis Winkel
Hoi Jolien,
Wat ontzettend fijn om te lezen dat je al meerdere keren bij ons hebt besteld en dat alles steeds goed is aangekomen! 🥰💖 Wat leuk dat je zo blij bent met de jurk én de t-shirts! ✨ Dankjewel ook voor je eerlijke en mooie review😍
Lieve groetjes🩷
Super mooie kleding. Heel erg blij mee. Maat klopt ook helemaal, super handig dat ze de afmetingen erbij zetten! Je kan hier zeker je kleding kopen!
Beveelt aan
13 May 2026
Anneloes
Krimpenerwaard
Hoi Anneloes,
Wij worden enorm blij😀 van je review!! Heel erg fijn om te lezen dat je ons maatadvies handig vindt💪🏼 Daar doen we het voor🌸
Lieve groetjes🩷
4 artikelen besteld alle 4 behoud ik ze!
Beveelt aan
12 May 2026
Lianne
Someren
Hoi Lianne,
Dankjewel voor je review🩷😀 en wat leuk om te lezen dat alle items helemaal naar je zin zijn😍
Lieve groetjes🩷
Levensgevaarlijk om deze dames op Instagram te volgen. Veel kleding is namelijk zó leuk en wordt ook superleuk gepresenteerd. Fijn dat er bij wordt gezet of iets groot of klein valt zodat ik eigenlijk altijd meteen de goede maat bestel en niet van één kledingstuk 2 bestel om even te passen. Soms jammer dat er een pre-order op zit(omdat ik het zo graag aan wil), maar de gedachte erachter is wel mooi. Niks meer aan doen :)
Beveelt aan
12 May 2026
Femke
Leeuwarden
Hoi Femke,
Jaaaa het is ook te leuk om niet met jullie te delen😍😀 al die leuke outfits! & wat leuk om te mogen lezen dat ons maatadvies helpt bij het kiezen van de juiste maat💪🏼 Super om te lezen dat je de gedachte achter onze pre-order items waardeert🍀🩷 Dankjewel voor je mooie review.
Lieve groetjes🩷
Kleding waar je je goed in voelt,aan alles wordt gedacht,en ze staan altijd voor je klaar als je vragen hebt,zo ontzettend fijn,dat noem ik nog eens service! :)
Beveelt aan
9 May 2026
Dimphy
Beek
Hoi Dimphy,
Zo fijn dat je je echt goed voelt in de kleding 😍👗 dat is precies waar we het voor doen: items die niet alleen leuk zijn om te zien, maar ook heerlijk zitten😍😀 En dat je onze service zo waardeert… dat raakt ons echt 🥹💌 We vinden het juist belangrijk dat je je gehoord voelt en dat we er voor je zijn als je vragen hebt💪🏼🌸 Bedankt voor je review!
Lieve groetjes🩷
Snelle levering. Goede kwaliteit. Toffe kleding.
Beveelt aan
9 May 2026
Rita
Oostmalle
Hoi Rita,
Zo lekker hè als je bestelling snel binnen is 🚚💌 en je het meteen kunt aantrekken 😍👗 Dankjewel voor je review!💐
Lieve groetjes🩷
Had een verkeerde bestelling ontvangen. Dit is direct opgepakt en recht gezet. Heel blij nu met mijn schoenen! Ga in de toekomst zeker vaker bij jullie shoppen!
Beveelt aan
9 May 2026
Jet Tannemaat
Aerdenhout
Hoi Jet,
Wat balen natuurlijk dat er eerst even iets misging met je bestelling 😔📦 maar zo fijn dat het meteen goed is opgepakt en is opgelost 💌 En wat leuk dat je nu zo blij bent met je schoenen 😍 dat maakt alles weer helemaal goed! Dankjewel voor je review💐
Lieve groetjes🩷
Heel blij mee. Kleding wordt snel geleverd. De kwaliteit is heel goed en de kleding is mooi. Heel blij mee!
Beveelt aan
9 May 2026
Marlou
Albergen
Hoi Marlou,
Zo fijn dat je zo blij bent met de kwaliteit én de mooie items 😍👗 En dat “heel blij mee” voelen we echt even extra hier hoor 🥰💖 Dankjewel voor je review!!
Lieve groetjes🩷
Voor het eerst gekocht. Kan niet anders zeggen dat ik echt positief verrast ben. Hele fijne materialen, kan niet wachten om het aan te doen.
Beveelt aan
8 May 2026
Wendy
Gennep
Hoi Wendy,
Aahhh wat leuk 😍🫶✨ wat een heerlijk eerste shopmoment bij ons! Zo fijn dat je zo positief verrast bent 🥹💖 dat is precies wat we hopen: dat je het pakketje openmaakt en meteen denkt “YES dit is leuk!” 🎀👗Dankjewel voor je review!
Lieve groetjes🩷
Duidelijke site, waarbij je de kleding goed kan bekijken. Goede service en updates over je bestelling. Lief dat ze je zo met aandacht behandelen!
Beveelt aan
7 May 2026
Laurette
Hooge mierde
Hoi Laurette,
Wow! Een tien!🩷⭐ Zo leuk dat je onze website zo duidelijk vindt en dat je de items goed kunt bekijken 😍👗 We proberen het shoppen echt zo makkelijk en fijn mogelijk te maken. & de mooie complimenten geef ik met liefde door aan de meiden hier💪🏼🌸 Dankjewel voor je review💐
Lieve groetjes🩷
Altijd leuke kleding, fijne en duidelijke levering. Ooit een foutje gehad met een andere klant, zij mijn bestelling en ik haar bestelling en dit is samen met het team erg goed opgelost.
Beveelt aan
7 May 2026
Ingrid
Delfzijl
Hoi Ingrid,
Dankjewel voor je review!🩷😀 Wat balen natuurlijk dat er ooit even iets door elkaar is gegaan 😔📦 maar zo fijn om te horen dat het samen met ons team goed en netjes is opgelost 💌 dat is precies wat we belangrijk vinden: niet alleen leuke items, maar ook echt goed voor je klaarstaan als er iets misgaat 🤍
Lieve groetjes🩷
Mooie items! Vallen goed op maat en prachtige kleuren en een snelle levering. Dik tevreden
Beveelt aan
7 May 2026
Suzanne
Arnhem
Hoi Suzanne,
Ahhh wat fijn om te lezen 🥹🫶✨ daar worden we zó blij van! Dankjewel voor je mooie review🌸⭐
Lieve groetjes🩷
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops