Teleurgesteld over bezorging

Ik heb mijn pakketje nog niet, kan niet beoordelen.nogthans was mijn echtgenoot thuis, maar die loopt op krukken en kon niet tijdig bij de poort om open te doen,nu moet ik mijn pakket dus of gaan ophalen.ikzelf ga werken en als je dan s'morgens een berichtje krijgt dat je pakket geleverd wordt kan ik onmogelijk verlof krijgen, moeten dit een week op voorhand aanvragen.heel spijtig

Efficient en netjes op tijd

Na de bestelling netjes op de hoogte gehouden waar de bestelling zich bevond. Pakketje was op tijd afgeleverd op het afleverpunt. Er zaten ook twee monstertjes bij!

Heel goed.

Heel goed advies en zeer snelle bezorging.

Fijne service, ook omdat mijn pakket naar een pakket automaat kon gaan. As jullie er een tester bij doen, zou het leuk zijn om ervoor te kunnen kiezen of niet. De tester die ik mij heb ontvangen gooi ik weg en dat vind ik zonde.

Nette en vlotte levering, overzichtelijke web-site

Na bestelling, netjes bericht dat het ontvangen is en mededeling dat het verzonden was.

Goede prijs, netjes verpakt, snel geleverd.

Snel geleverd en goede informatie

Top en snel inlevering

Te raden

Top, snel geleverd.

Snelle levering, vriendelijke service

Vis collageen hydrologeen

Goede service Thq

Goede producten

Jammer genoeg was de bezorger niet op de afgesproken tijd

Goede producten en snelle levering

Fantastisch, in 1 dag thuis

Heel goed, netjes verpakt, in 1dag thuis!!!!!!

Goed en betrouwbaar

Prima geregeld snel geleverd en voordeliger dan bij een andere winkel

Het product werd snel geleverd, netjes verpakt.

Goede klantenservice en snelle levering

Mijn bestelling was zoekgeraakt. Nadat ik contact heb gezocht werd mijn bestelling gelijk opnieuw verzonden. Fijne, snelle communicatie en levering!

Fijne producten

Heel fijne crème gekocht. Voor herhaling vatbaar.

Prima, ik ben zeer tevreden

Zeer attent en cliënt gericht

goed!

Ik kreeg snel antwoorden op m'n vragen via mail. De bestelling werd vlot geleverd. Toen er een product niet goed was, kwam er snel een goede oplossing!

Supergoede service

Ik had een vraag over het versturen van het product en werd direct teruggebeld. Heel erg prettig. Zending is inmiddels ontvangen, heel blij mee.

Goede service!

Product voldoet aan de verwachting en hele snelle levering!

Snel en hoge kwaliteit

Uitstekende service en fijn dat er wat samples bij zitten!