Het was spannend de 1e keer parkeren met WeParc doe ik zeker Meer geweldige beleefde heren groot compliment

Guter Service

Guter Service

WeParc Amsterdam

Ravi du service WeParc. J ai paye pour que ma voiture reste dans un garage tout le week end. Donc je pensais devoir alle directement au garage pour donne mon vehicule mais un charmant jeune homme m a telephone et est venu a mon hotel cherche ma voiture puis me l a ramene a la fin de mon week end devant mon hotel. Je ne pouvais pas rever mieux! Charmant, serviable, flexible (car je suis arrive avec du retard le vendredi et j ai change mon horraire de depart le dimanche), aimable et a l heure! Merci!

Meer dan voortreffelijke service

Voor het eerst gebruik van gemaakt. De chauffeur stond precies op tijd bij Carré en ook het vroeger terugbrengen werd goed en snel (binnen 20 minuten) opgelost. Beslist voor herhaling vatbaar en absoluut een aanrader.

Perfect service

Everything worked out fine. The drivers were on time, friendly, trustworthy and competent.

Je recommande cette présentation!

Le concept est surprenant. On laisse sa voiture à un inconnu dans la rue mais le service est impeccable. Ponctualité, accueil et sens du service (modification du lieu de restitution de la voiture au pied de notre hôtel).

zeer correct behandeld met prima mensen

zowel ontvangst als aflevering uitstekend

Handig

Keurig op tijd. Lekker makkelijk

Fiable et ponctuel!

Le chauffeur était très gentil et compatissant. Merci weparc pour garer notre voiture. Jusqu'en 2020!

Wachten na de voorstelling duurde lang

We vonden het wachten na de voorstelling te lang duren: een half uur tot 3 kwartier nadat ik gebeld had.

Perfect geregeld, heel vriendelijk personeel.

Perfect geregeld, heel vriendelijk personeel En keurige timing.

Alles problemlos! Sehr sympathisch!

Würde ich immer wieder weiter empfehlen. Alles ist problemlos verlaufen und der Fahrer war sehr freundlich.

Wat een gemak!

Auto werd op afgesproken tijd op afgesproken plaats in ontvangst genomen en na een heerlijk etentje plus voorstelling in Stopera, stond mijn auto weer klaar. Niet goedkoop, maar dat is parkeren in Amsterdam sowieso niet.

Agile

The service was impeccable ! The employees were really adaptable!

Makkelijk

Ik vond het een goede manier om je auto in Amsterdam te parkeren Ik kan het van harte aanbevelen

Not so amused

With our outbound flight, the We Park Vallet chauffeur was late( 30 min) , he just said “ I’m Arthur “ , that’s it! No ID, no jacket from the company. Luckily when we got back, service was so as usual.

• Would you recommend us? No

Goed geregeld

Super de luxe. Precies op tijd werd de auto opgehaald en in originele staat weer terug gebracht door de vriendelijke chauffeur. Echt een aanrader.

20% goedkoper en gemakkelijker

In plaats van 54 euro voor een hele dag parkeren was WeParc 15 EUR goedkoper en ik kon op mijn bestemming uitstappen en op een andere locatie weer instappen. No-brainer.

Hat alles super geklappt, sehr zufrieden

Sehr freundlich zuverlässig und super service. Telefonische Betreuung super. Ich bin total begeistert und habe den Parkservice schon zum dritten mal genutzt.

Wat een uitkomst!

Ga zo door! Ik zou het iedereen aanbevelen. De volgende keer boek ik weer ik bij jullie.

Sehr professionell

Der Parkservice mit Abgabe und Abholung am Terminal verlief problemlos, pünktlich und sehr professionell . Sehr freundliche und kompetente Mitarbeiter. Werden diesen Service gerne wieder nutzen.

Perfecte oplossing voor mijn minder valide partner

Op tijd aanwezig. Netjes gebeld bij pphalen. Alles keurig geregeld.

Fantastische service

Voor het eerst WeParc gebruikt als Valet service bij Carré. Wat een uitkomst. De chauffeur stond keurig om de afgesproken tijd klaar om de auto over te nemen en toen we Carré uitkwamen stond de auto 5 meter verderop klaar. Keurige, nette chauffeur. Vriendelijk en beleefd. Nul stress gehad om parkeren. Dit gaan we zeker vaker inzetten!

Perfect!!

Alles was super ! Dank jullie wel !!!

Alles perfekt gelaufen!

Buchung/ Umbuchung alles ohne Probleme abgelaufen. Sehr freundlich, pünktlich abgeholt und wieder übergeben. Jederzeit gerne wieder. Vielen Dank