Just perfect

Simple efficient service and so easy to use

Parfait!

Service excellent! Leonard était présent au point de rendez vous du début à la fin. Nous avons pu communiquer avec lui par téléphone afin de récupérer notre voiture quelques heures avant. Voiturier souriant et rassurant. Tout c est bien passé!

Rassurant ponctuel

Excellent service de qualité Ponctuel et rassurant Un indispensable à Amsterdam

Parfait !

Ponctuel, precis, flexible, je recommande.

Hele fijne service.

Ophalen en brengen van de auto was keurig op tijd. Geen problemen ervaren. Ik zal zeker vaker boeken bij dit bedrijf als ik in Amsterdam ben.

Top Service!

Vriendelijke, behulpzame chauffeurs. En zowel bij het ophalen als het terugbrengen stipt op de afgesproken tijd. Nooit meer anders, bedankt Weparc!

Gemakkelijk en veilig

Wat een fijne service is WeParc. Het parkeren in Amsterdam is erg duur. Zo ontdekte ik WeParc. Zij komen je auto ophalen op de plek die je wilt en brengen deze op de afgesproken tijd ook weer terug. Op deze manier hoefde ik niet ook nog eens met de taxi of OV. Keurig netjes. Ik ben heel blij dat ik WeParc heb ontdekt.

dit is echt top als je met de auto naar Amsterdam gaat

Geen parkeer gedoe, met de auto naar de binnenstad zonder parkeer gedoe.

Prettige ervaring bij WeParc

Transparant bedrijf die doen wat ze beloven. Nette prijzen en een aardige jongeman die mij geholpen heeft. Er werd fijn rekening gehouden met de Corona-regels.

Behulpzaam en betrouwbaar

Uitstekend bevallen, zeker voor herhaling vatbaar

Sociaal ingesteld personeel gecombineerd met een zakelijk karakter, top

Punctueel

Alle zaken zeer goed op orde. Ga er zeker vaker gebruik van maken!

Awesome Service!

WeParc is just a wonderful service. Our driver Jochem was very friendly and super punctual

Goede prijs, komen afspraak na en top service

Goede prijs, komen afspraak na en top service!

Goede service en top kwaliteit

Goede ervaring en klantvriendelijk

Alles problemlos

Serh guter Service WeParc! Vielen dank.

Geweldige service

Auto werd keurig volgens de tijden gehaald en gebracht

Gewoon super

Goud!

Goede service en op tijd afgeleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Perfecte oplossing!

Ik ging een weekendje naar Amsterdam en ging met de auto. Altijd een rot karwei om een parkeerplek te vinden en ook nog eens peperduur. Weparc is daar de perfecte oplossing voor. Het scheelt een hoop tijd en het is ook nog eens goedkoper. Top bedrijf!

Vriendelijk personeel

Echt een aanrader goede prijs en top service!

De service is uitstekend. Afspraken worden nagekomen en zij bieden waar voor je geld. Léonard heeft het tot in de puntjes geregeld voor ons. Mijn gasten en ik waren zeer tevreden.

De eerste keer gebruik gemaakt van deze service. Wat een top service! Op het afgesproken moment werd de auto opgehaald en weer teruggebracht op de afgesproken locatie.

Topservice

Maken waar wat beloofd is. Ideale oplossing die echt een probleem oplost. En dat in deze tijd. Afspraken nagekomen! Volgende keer weer.

Top service!

Afgelopen weekend heeft WeParc mijn auto opgehaald, ook weer op de afgesproken plek en tijd terug gebracht. Bedankt, en tot de volgende keer!