Great experience

Friendly drivers, great service!

Prima ervaring

In tegenstelling tot alle angst en spookverhalen over Valet parking in en rond Amsterdam, hebben wij een goede ervaring. De chauffeur stond bij ons vertrek klaar op de afgesproken plek en bij aankomst na onze vakantie stond onze auto weer in prima conditie op de afgesproken plek. De kilometers die ermee gereden waren (heen en terug naar parkeergarage) waren uiterst beperkt. Kortom, erg tevreden over zowel de prijs als de service en voor herhaling vatbaar bij voorkomende gelegenheden.

Bij aankomst frustrerend, bij vertrek prima

Bij aankomst hebben wij een half uur moeten wachten aan het hotel, wat bijzonder vervelend was, omdat je er niet mag parkeren of stilstaan. Bij vertrek verliep alles stipt.

Betrouwbaar

Boeking en betaling liep niet vlotjes met computer en ICS. Verder geen problemen. Moest bij inleveren en ophalen van de auto lang wachten.

Super rien à dire très carré merci

Excellent

Customer service pas à la hauteur

Que ce soit à la dépose ou à la reprise du véhicule le personnel n'a pas respecté les horaires. Aucune personne présente au PTA. On nous dit qu'à notre retour il y aurait des personnes de weparc à l'arrivée au PTA mais personne. De plus la personne qui nous appelle nous dit que le voiture ne sera pas disponible avant 9h alors que j'avais demandé un rdv à 7:30. Nous étions sur le terminal à 7:10. Je ne recommande pas.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Perfecte serice

De chauffeur was stipt op tijd op de afgesproken plaats. Zowel bij aanname als bij het terugbrengen van de auto.

Afspreken inzake afgesproken worden niet nageleefd

Zowel bij het ophalen van de wagen als het afhalen werd het afgesproken uur niet gerespecteerd

Alles perfekt gelopen.

Als we weer vanuit Amsterdam vertrekken dan boeken we weercde service van WeParc.

Top service, alles perfect

Alles perfect verlopen, zonder twijfel aan te raden om zonder stress aan je vakantie te beginnen

Bon rapport qualité prix de ce service

Bon accueil. Service efficace. Ponctualité.

Eine gute Sache zum Parking

Buchung, Bestätigung, Abgabe und Rückführung des PKWS verliefen reibungslos, eine bequeme, sehr gute Art in Amsterdam zu parken

Prima geregeld!

Prima geregeld, zowel bij aankomst als bij afhalen. Alleen bij aankomst was niet geheel duidelijk waar de vertegenwoordiger van WeParc te vinden was, maar dat loste zichzelf vrij snel op mbv de telefoon.

Zuverlässig, pünktlich, immer erreichbar.

Obwohl die Software am Tag unserer Ankunft abgestürzt war, hat alles gut geklappt.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Lof voor jullie chauffeur (Roel of Jeroen)! Binnenkort reserveren we jullie ook op Schiphol. Bedankt.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prettige service, erg handig in druk Amsterdam. HEb Weparc nu een paar keer gebruikt, eigenlijk altijd helemaal goed gegaan. Chauffeur was stipt op tijd, geen onverklaarbare kilometers op mijn teller erbij (je weet het nooit) en de auto in dezelfde conditie teruggekregen als toen ik hem wegbracht. Meer dan tevreden!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Rien a dire tout était parfait!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Nette en professionele medewerkers!

Door de spits en drukte was de chauffeur een paar minuten te laat. Kan gebeuren!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ideaal dit! Communicatie verliep vlekkeloos en de chauffeur stond al klaar voor het DeLaMar Theater.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mega fijne dienst.

Uitbreiden naar Utrecht!!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

We waren heel tevreden over de service, communicatie EN de chauffeur. Hij was heel hulpvaardig!! Superorganisatie waar je op kan rekenen! Toppie!

geen Dit mailadres niet gebruiken voor mailings ed.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Die App funktioniert sehr einfach. Ich konnte sogar meine Rückkehrzeit kostenlos ändern.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Trés bon accueil, ponctualité. Application très facile à utiliser