Erg meewerkend!

Fijn bedrijf, behulpzaam en vriendelijk personeel. Wij kopen er graag ons materiaal.

Goede samenwerking

Fijn bedrijf om mee zaken te doen en klaar staan voor vragen en advies!

Top geholpen

je wordt snel en adequaat geholpen, monsteraanvraag zelfs in tweeen snel geschakeld en opgepakt.

Geschikt persoon die weet waar hij het over heeft!

We zijn erg goed te spreken over Montagemarkt. Onze vaste contactpersoon, Harmen, weet erg goed waar hij het over heeft en levert een goede service! We zijn er erg blij mee.

Zeer content Met de samenwerking

Mensen met inzet fijn om zaken mee te doen

Bas is de beste

Bas is de beste !

top!!!

Een aantal projecten gedaan de afgelopen tijd. Ik ben goed geadviseerd door Dhr. Postema.

Fijne ondersteuning en goede kwaliteit.

Wij hebben ons dak van de schuur vernieuwd. We zijn goed geadviseerd door Harmen.

Duidelijk

Goede snelle service

Werken oplossingsgericht

Goede service. Werken correct. Werken oplossingsgericht bij eventuele problemen.

leuk en professioneel team

Harmen mijn contact persoon is zeer ter zake kundig, denkt mee en is creatief Top is dat je als particulier aan zeer provisionele bouwmaterialen kunt komen.

sympathiek, terzake kundig en hele goede spullen

Voor een jachthut in de Ardennen wilden wij een nieuw dak en zowel de adviezen als de materialen waren eersteklas!

Top bedrijf, snelle communicatie en goede prijs

Goede prijs en kwaliteit. Snelle levering. Een aanrader!

geweldig team met super service.

leveren een geweldig pakket met alles wat je nodig bent , kwalitatief goed en goed verpakt, met ervaren verkopers die klantgericht denken. kortom een geweldig leuke ervaring.

Goede service!

Erg goede service bij het maken van mijn order. Levering was uitstekend!

Klantgerichte organisatie

Ik koop als zakelijke klant in bij MontageMarkt. Vind het enorm fijn dat ze me altijd zo vlot en correct leveren. Superfijne samenwerking met de mensen daar en hoop er nog jaren terug te komen. Ik zou ze aan iedereen zowel zakelijk als particulier aanbevelen!

Zeer service gericht!

Wat een top service! Er wordt echt meegedacht en met oplossingen teruggebeld. De dakplanplaten zijn keurig geleverd!

Snelle levering van bestelde goederen

Ik bestelde enkele dozen RVS schroeven via de site en de volgende dag werden ze al geleverd. Keurig verpakt in emmertjes per 250 st.

Ik ben echt teleurgesteld!

S L E CH T Ik ben al enige tijd bezig om een offerte te krijgen die volledig klopt en ons adres klopt eenvoudigweg niet ondanks herhaaldelijk verzoek dit te veranderen. Uiteindelijk een offerte gehad voor 44 dakpanelen. Het verzoek wederom gedaan om mijn adres te corrigeren en een extra paneel toe te voegen met een werkelijk ongelofelijk resultaat: De prijs is opeens 4000 euro duurder! :( :( :( Claudia what happend?

Bedankt voor uw reactie, helaas is deze negatief verwoord. Wij betreuren dit incident en wij doen er alles aan om dit in het vervolg te voorkomen. Zoals u al via de mail en telefonische heeft begrepen, hebben wij er alles aangedaan om u beter van dienst te zijn. Helaas konden wij geen passende oplossing vinden. Graag zijn wij u in de toekomst weer van dienst. Met vriendelijke groet, Claudia Donkersteeg Montagemarkt Ede

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snelle levertijd en veel keuze.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

vriendelijk personeel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle terug reactie op gevraagde offertes en oplossend werken.