Elegante oplossing

Een paar kanttekeningen: De geleverde kokerprofielen zijn iets anders dan op demonstratie filmpje. Je hebt een pijpsleutel nodig ipv dopsleutel. Ik mis een manchet om de bevestigingsbouten in het filmpje. Het manchet om het verloop moet bij 5cm verhoging 180 grd gedraaid worden tov filmpje. Het gat voor het verloop in het afdekplaatje is te klein bij 5cm optie.

Nette en goede service

Enige minpuntje is de lange levertijd voor een monteur (vakantie periode)

Zeer eenvoudig je wc 7cm verhogen

Geweldig product. Zonder breekwerk de wc 7cm kunnen verhogen.

Geweldig product, geen breekwerk, bij mij was 7 cm verhoging mogelijk. Ik ben heel tevreden.

Ideale oplossing voor het verhogen van het toilet

Goed te plaatsen. Grote voordeel is dat je niet je hele toilet hoeft te verbouwen.

Elegante en goedkope oplossing. Prima zelf te installeren.

Perfect product.

Zeer gemakkelijk te plaatsen, snelle levering alles perfect. Stukken beter dan een losse verhoger.

Werkt geweldig

Eenvoudig montage

Praktisch, comfortabel en eenvoudig te monteren

GOEDE SERVICE! Het montagefilmpje is helder en de snelle beantwoording van vragen is prettig. 7 cm extra hoogte is vooral erg comfortabel.

Mooie oplossing verhogen hangend toilet

In de omschrijving staat als laatste de kieren afkitten; als U de rubbers goed kan aansluiten( dus geen rioollucht waarneembarr is) hoef het niet afgekit te worden (hebben wij gedaan) op den duur gaan de kitranden vergaan/verkleuren. Verders eern uitstekende mooie oplossing.

Zeer slecht

Om te beginnen zou het ophangsysteem in inox zijn zie de afbeeldingen op de website . Bij levering is het gewoon zwart gespoten ijzer wat wel een aardig prijsverschil is in het voordeel van ReleveleR . De blauwe flens van zeer dun rubber die de afvoer moet afsluiten is OVAAL ??? Deze moet voor België rond zijn , word nergens vermeld resultaat lekt als gek . Opnieuw alles moet demonteren en de originele Flens van de oude wc moeten gebruiken . 1.5 uur geklooi . Ik hoop op een compensatie want dit durf je toch niet aan klanten verkopen als loodgieter .

Beste Alex, Jammer dat U ons product zo ervaart. De kokers zijn altijd al van metaal, alleen worden ze nu zwart gespoten ipv staalkleurig Het ovale rubber is ook een bewuste keuze zodat deze gebruikt kan worden om 5 of 7 cm te verhogen met het zelfde rubber Als wij nog iets kunnen betekenen voor U laat het ons dan weten Jan Overeem Releveler.eu

Goede service en heel mooi systeem.

Daar waar de aannemer onze wc veel te laag had geplaats (38 cm van de vloer) en de gehele douche al betegeld was dachten wij echt shit! Zijn gaan google op wc verhoger en kwamen uit op de reveleR. Wat een mooi, solide systeem en de wc hangt nu op perfecte hoogte (43 cm). En dit zonder alle nieuwe tegels bij de inbouw wc weer te moeten slopen. Omdat wij dit systeem snel wilden hebben konden we het zelfs thuis ophalen. Hangt je wc te laag dan is dit zeker een aanrader!

Uitstekende oplossing

Na verhuizing zochten we een oplossing om de (naar onze mening) te laag geplaatste toiletten in huis te verhogen. De reoeveler oplossing is eenvoudig, en vrijwel onzichtbaar, maar vooral doeltreffend. Ook de montage werd uitgevoerd door releveler en dat gebeurde probleemloos. De angst dat de waterdruk nu wat lager kon zijn bij het spoelen is geheel ongegrond, want dat is helemaal prima. Mooie oplossing zonder breken of schade. Wij zijn enorm tevreden en raden deze oplossing aan!

Inventief product en makkelijk te plaatsen

Snel geleverd en goede handleiding wat de plaatsing redelijk eenvoudig maakt

Het is buiten mijn verwachtingen goed en ook een goede handleiding .

Dank voor de goede service en de goede handleiding was het zo gepiept om de toilet verhoging te plaatsen.

mooie en gemakkelijke verhoging

Perfecte oplossing om toilet te verhogen zonder te moeten breken . Beschrijving niet echt duidelijk wat betreft het afkorten van de pijpjes . Na een aantal keren op youtube te hebben gekeken is het goed gegaan . Verder uitstekende oplossing . Ik heb wel een kleinere wc gemonteerd vanwege de ruimte in het toilet Dus de ruimte in het toilet blijf dan hetzelfde .

Snelle, professionele plaatsing.

Prettige vakman aan het werk. Bij mij wat problemen die inventief en vakkundig werden opgelost. Zeer tevreden over het resultaat.

Snel en goed geplaatst

Snel geleverd en geplaatst, goede service

Perfecte oplossing

Binnen een uurtje door mijn privé loodgieter gemonteerd. Prima oplossing om het toilet te verhogen. Staat veel beter en netter dan een losse toiletverhoger. Nu kan het toiletdeksel ook gewoon gebruikt worden.

Voldoet volledig aan mijn verwachtigingen

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen Levering was vlot

Na mijn heupoperatie zijn de wc's voor mij te laag geworden. Dankzij de ReleveleR is het een kleine moeite om die te verhogen. Geen breekwerk godzijdank. De gebruiksaanwijzing, alsmede het You Tube filmpje maken de installatie heel simpel. De bestelling van twee ReleveleRs is binnen 24 uur afgeleverd. Heel blij met het resultaat!

Zijn zeer tevreden over product en installlatie.

Zowel het geheel van levering en plaatsing als de communicatie waren prima verzorgd.

Perfecte oplossing

Door verhogen van de vloer kwam t toilet net op de grond. Door em 7cm te verhogen was dit de perfecte oplossing zonder dat we alles moesten openbreken

Degelijk

Goede werkomschrijving bijgevoegd Het systeem is degelijk en ziet er goed uit

Voldoet geheel aan de verwachting

Aangezien we wat ouder worden, zijn nu 75+, en dat onze wandtoilet aan vervanging toe was, hebben we gelijk de ReleveleR aangeschaft. We zijn blij dat we het hebben toegepast. Ook de levering was goed verzorgd.