Even puzzelen met een geweldig resultaat.

Het inmeten en afzagen van de afvoerbuizen was even een puzzel maar de handleiding en video op de website waren heel handig. We zijn enorm blij met het resultaat. Wat een verbetering

Prima oplossing zonder veel breekwerk

Was vrij makkelijk te installeren

De hangende wc pot was te laag geworden. Zonder breekwerk was ReleveleR DE oplossing. Snel geleverd. De montagehandleiding was goed. We hebben het setje wel laten monteren door een loodgieter want moest hier en daar op maat gemaakt worden. Zeer tevreden met het 7 cm hogere resultaat.

Prima produkt

De communicatie over de bestelling en montage liet veel te wensen over. We waren na 2 weken bang dat we opgelicht waren. Daarna kon het plotseling binnen ėėn dag opgelost worden en werden de 2 toiletten voorzien van de relevelers. Dus eind goed al goed. Eėn opmerking: de te lange draadeinden zouden voor het mooi afgezaagd moeten worden zodat de sierdoppen er weer opgezet kunnen worden

snel goed en gemakkelijk

mijn hangtoilet was na het aanleggen vloerverwarming te laag Releveler bod de oplossing. De levering was snel, de montagehandleiding was zeer, zeer goed opgesteld. De montage was een appeltje-eitje

Prima oplossing en prima service

2 Relevelers besteld. Op een simpele wijze te plaatsen (via een vakman) en ze voldoen zeer goed. Tijdens de montage wat hobbeltjes tegengekomen en contact gezocht met het bedrijf. Prima geholpen, veel geduld en bereidheid om mee te denken. Een aanrader!

Een super systeem wat makkelijk zelf te doen is

Wilde graag een bestaand toilet op een bepaalde hoogte brengen en heb met dit systeem wat redelijk eenvoudig zelf te monteren is een prima oplossing gevonden wat er ook nog zeer professioneel uitziet. Als je niet beter weet lijkt het of het altijd zo heeft gezeten. Kortom zeer tevreden ook over de bouwinstructie en prijs geen enkel klagen

Prima oplossing

Prima oplossing en we zitten op de goede hoogte. Vrij eenvoudig te monteren.

handig systeem

Prima product. Snel geleverd. Ziet er goed uit. Doet waarvoor het bedoeld is, het toilet eenvoudig verhogen. Tenmiste als de sok lang genoeg zou zijn. Dat was hij voor ons design pot n. Zo jammer. De smalle sok was toereikend maar de brede niet. Gelukkig had ik een zeer bekwaam vakman die het toch voor elkaar gekregen heeft e.e.a. op te lossen. Hij en wij vragen ons af waarom geen langere sok leveren zodat het altijd past. Dat zijn de kosten niet. Dus dat is minpunt. Het ziet er verder keurig uit

Geweldige oplossing

Een geweldig en efficiente oplossing de wc raakte bijna de grond nu na plaatsing van de ReleveleR is hij weer op de orginele hoogte 43 cm

Baanbrekend product

Zeer origineel product om zonder breken toilet te verhogen. Elke klusser kan het zelf. In verhouding tot de meegeleverde producten, naast de metalen ophanging, vind ik de prijs correct want waar elders vind je de bochten en de afdekkap? Producten zijn van zeer hoge kwaliteit. Enige minpuntje: in België zijn de afvoeren voor toilet dia100 ipv dia90. Doch goed te doen.

Wij zijn erg tevreden over het resultaat! We hebben het laten uitvoeren. Onze toiletpot werd binnen een half uur zonder breekwerk 7 cm opgehoogd. Het is prijzig, maar zonder meer de moeite waard.

Relatief duur,maar heel goed resultaat

Voor een beetje klusser vrij gemakkelijk aan te brengen Maar prijs vrij vors voor de relatief eenvoudige onderdelen

Elegante oplossing

Een paar kanttekeningen: De geleverde kokerprofielen zijn iets anders dan op demonstratie filmpje. Je hebt een pijpsleutel nodig ipv dopsleutel. Ik mis een manchet om de bevestigingsbouten in het filmpje. Het manchet om het verloop moet bij 5cm verhoging 180 grd gedraaid worden tov filmpje. Het gat voor het verloop in het afdekplaatje is te klein bij 5cm optie.

Nette en goede service

Enige minpuntje is de lange levertijd voor een monteur (vakantie periode)

Zeer eenvoudig je wc 7cm verhogen

Geweldig product. Zonder breekwerk de wc 7cm kunnen verhogen.

Geweldig product, geen breekwerk, bij mij was 7 cm verhoging mogelijk. Ik ben heel tevreden.

Ideale oplossing voor het verhogen van het toilet

Goed te plaatsen. Grote voordeel is dat je niet je hele toilet hoeft te verbouwen.

Elegante en goedkope oplossing. Prima zelf te installeren.

Perfect product.

Zeer gemakkelijk te plaatsen, snelle levering alles perfect. Stukken beter dan een losse verhoger.

Werkt geweldig

Eenvoudig montage

Praktisch, comfortabel en eenvoudig te monteren

GOEDE SERVICE! Het montagefilmpje is helder en de snelle beantwoording van vragen is prettig. 7 cm extra hoogte is vooral erg comfortabel.

Mooie oplossing verhogen hangend toilet

In de omschrijving staat als laatste de kieren afkitten; als U de rubbers goed kan aansluiten( dus geen rioollucht waarneembarr is) hoef het niet afgekit te worden (hebben wij gedaan) op den duur gaan de kitranden vergaan/verkleuren. Verders eern uitstekende mooie oplossing.

Zeer slecht

Om te beginnen zou het ophangsysteem in inox zijn zie de afbeeldingen op de website . Bij levering is het gewoon zwart gespoten ijzer wat wel een aardig prijsverschil is in het voordeel van ReleveleR . De blauwe flens van zeer dun rubber die de afvoer moet afsluiten is OVAAL ??? Deze moet voor België rond zijn , word nergens vermeld resultaat lekt als gek . Opnieuw alles moet demonteren en de originele Flens van de oude wc moeten gebruiken . 1.5 uur geklooi . Ik hoop op een compensatie want dit durf je toch niet aan klanten verkopen als loodgieter .

Beste Alex, Jammer dat U ons product zo ervaart. De kokers zijn altijd al van metaal, alleen worden ze nu zwart gespoten ipv staalkleurig Het ovale rubber is ook een bewuste keuze zodat deze gebruikt kan worden om 5 of 7 cm te verhogen met het zelfde rubber Als wij nog iets kunnen betekenen voor U laat het ons dan weten Jan Overeem Releveler.eu

Goede service en heel mooi systeem.

Daar waar de aannemer onze wc veel te laag had geplaats (38 cm van de vloer) en de gehele douche al betegeld was dachten wij echt shit! Zijn gaan google op wc verhoger en kwamen uit op de reveleR. Wat een mooi, solide systeem en de wc hangt nu op perfecte hoogte (43 cm). En dit zonder alle nieuwe tegels bij de inbouw wc weer te moeten slopen. Omdat wij dit systeem snel wilden hebben konden we het zelfs thuis ophalen. Hangt je wc te laag dan is dit zeker een aanrader!