Uitstekende oplossing

Na verhuizing zochten we een oplossing om de (naar onze mening) te laag geplaatste toiletten in huis te verhogen. De reoeveler oplossing is eenvoudig, en vrijwel onzichtbaar, maar vooral doeltreffend. Ook de montage werd uitgevoerd door releveler en dat gebeurde probleemloos. De angst dat de waterdruk nu wat lager kon zijn bij het spoelen is geheel ongegrond, want dat is helemaal prima. Mooie oplossing zonder breken of schade. Wij zijn enorm tevreden en raden deze oplossing aan!

Inventief product en makkelijk te plaatsen

Snel geleverd en goede handleiding wat de plaatsing redelijk eenvoudig maakt

Het is buiten mijn verwachtingen goed en ook een goede handleiding .

Dank voor de goede service en de goede handleiding was het zo gepiept om de toilet verhoging te plaatsen.

mooie en gemakkelijke verhoging

Perfecte oplossing om toilet te verhogen zonder te moeten breken . Beschrijving niet echt duidelijk wat betreft het afkorten van de pijpjes . Na een aantal keren op youtube te hebben gekeken is het goed gegaan . Verder uitstekende oplossing . Ik heb wel een kleinere wc gemonteerd vanwege de ruimte in het toilet Dus de ruimte in het toilet blijf dan hetzelfde .

Snelle, professionele plaatsing.

Prettige vakman aan het werk. Bij mij wat problemen die inventief en vakkundig werden opgelost. Zeer tevreden over het resultaat.

Snel en goed geplaatst

Snel geleverd en geplaatst, goede service

Perfecte oplossing

Binnen een uurtje door mijn privé loodgieter gemonteerd. Prima oplossing om het toilet te verhogen. Staat veel beter en netter dan een losse toiletverhoger. Nu kan het toiletdeksel ook gewoon gebruikt worden.

Voldoet volledig aan mijn verwachtigingen

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen Levering was vlot

Na mijn heupoperatie zijn de wc's voor mij te laag geworden. Dankzij de ReleveleR is het een kleine moeite om die te verhogen. Geen breekwerk godzijdank. De gebruiksaanwijzing, alsmede het You Tube filmpje maken de installatie heel simpel. De bestelling van twee ReleveleRs is binnen 24 uur afgeleverd. Heel blij met het resultaat!

Zijn zeer tevreden over product en installlatie.

Zowel het geheel van levering en plaatsing als de communicatie waren prima verzorgd.

Perfecte oplossing

Door verhogen van de vloer kwam t toilet net op de grond. Door em 7cm te verhogen was dit de perfecte oplossing zonder dat we alles moesten openbreken

Degelijk

Goede werkomschrijving bijgevoegd Het systeem is degelijk en ziet er goed uit

Voldoet geheel aan de verwachting

Aangezien we wat ouder worden, zijn nu 75+, en dat onze wandtoilet aan vervanging toe was, hebben we gelijk de ReleveleR aangeschaft. We zijn blij dat we het hebben toegepast. Ook de levering was goed verzorgd.

tevreden en goede oplossing

tevreden alleen in het filmpje draai je de moeren op koker aan en bij mij moest je de moeren in de koker aandraaien. heb je wel ander gereedschap nodig . voor de rest zeer tevreden . groeten René

Rioolbuis te kort geleverd,komt niet achterin lekt soms

Leek al gezaagd Toch gemonteerd

Werkt prima

We hebben onze wc zo kunnen verhogen met zeker 7 cm. Ideaal.

Waardeloos

Het leek eigenlijk te mooi om waar te zijn, en zo was het ook. De toilet raakte verstopt omdat de waterdruk van het spoelsysteem veel te laag was, kwam nog niet eens over de helft van de pot. De klant moest met de borstel in de pot rammelen om het door te spoelen. Omdat het water niet in de pot rond spoelde onhygienisch want het kwam niet over de helft.

Geweldige oplossing!

In de loop vd tijd hebben we diverse toiletverhogers geprobeerd. Allemaal lastig goed schoon te maken en vast te zetten. De Releveler maakte daar een eind aan! Zonder breekwerk wordt de toiletpot verhoogd en functioneert als vanouds. De deksel van de pot is nu weer te gebruiken. We hebben hem laten monteren door Releveler en dat is vakkundig en snel gedaan. Niets dan lof!

Prima systeem, eenvoudige installatie ( na een foutje)

Ik had het systeem volgens gebruiksaanwijzing geïnstalleerd. Had echter niet direct begrepen wat de betekenis was van verlengde pot. Water stroom over de vloer! Fout hersteld en het werkt prima.

Makkelijk te installeren zonder hak en breekwerk

Handig

Goede oplossing voor verhoging makkelijk te maken

Handig

Goede oplossing voor verhoging makkelijk te maken

De oplossing voor een te laag toilet

Gezien onze leeftijd werd ons bestaande toilet te laag. Wat een geweldige oplossing, een paar uurtjes klussen met duidelijke handleiding en we hebben weer een veilig toilet.

Goede service, snelle en volledige levering.

De vloer van ons toilet werd verhoogd waarddoor de toiletpot ook verhoogd moest worden. Voor de zekerheid telefonisch contact gehad om te checken of de verhogings-set door het verhogen van de vloer zou passen. Keurig geholpen door de medewerker om vest te stellen de verhogings-set zou passen. De toiletverhoging afgelopen weekend aangebracht, de operatie soepel verlopen mede dankzij de helder instructie video op de website.

geweldig

correcte levering, goede uitleg/beschrijving en film,