knap bedacht door de ontwerper

omdat ik het geluk heb over een goede klusjesman te beschikken was de R. in 2½ uur geplaatst. Voldoet meteen aan de verwachtingen

Alles super verlopen

Snelle levering en het werkt goed, echt tevreden

Prachtig product die Releveler

Het product is snel geplaatst in een fraaie uitvoering. Je hoeft geen tegels weg te hakken terwijl je toilet walnoot de gewenste hoogte komt. Topproduct.

Goede oplossing om het toilet te verhogen

Eenvoudig te monteren en een mooie oplossing om het toilet te verhogen. Geen tegels uitbreken en netter dan een verhoogde toiletbril.

Snel gemaakt, netjes afgewerkt en zeer effectief.

Prima oplossing zonder breekwerk, snelle levering en zeer klantgericht.

Op eenvoudig manier je toilet verhogen. Makkelijk te doen goede handleiding. Zou meer gepromoot moeten worden!

Erg mooi systeem

Ik vond de montage simpel , het systeem is mooi en degelijk !

zonder breken snel gemonteerd

Na lang zoeken hoe ik mijn wc hoger kon plaatsen zonder de oude WC en Muur te verwijderen vond ik alleen wc-brilverhoger maar die paste niet op mijn toilet. Totdat ik ReleveleR op internet vond direct besteld en binnen 3 weken geplaatst. Zonder breekwerk mijn WC 7 cm omhoog geplaatst en iedereen kan op mijn WC plaatsnemen zonder het gevoel te hebben dat je op een kindertoilet zit.

Simpel en doeltreffend

Werkt prima, was makkelijk zelf te doen

Was makkelijk te installeren. Prettige hoogte nu. Zonder breken een verhoogde wc.

Perfecte pasvorm?

Is een verademing om weer een toilet op de juiste hoogte te hebben, wel een kleine kant tekening voorwat betreft de montage. Hiervoor moest ik wel wat aanpassingen doen aan de afvoerbuis. Je mist in het montage pakket een manchet van 110/90

Een goed sijsteem het voorkom breek werk

Wij Hebben er twee geplaatst op de begane grond en op de eerste verdieping . op de begane grond ging heel goed maar op de eerste verdieping wilde het niet lukken steeds lekte hij bij door trekken nu heb ik het zover dat er bij een spoel buurt een kleine plus minus 5 druppels nog lekt ik wacht het even af ik hoop dat het zich nog zet. maar het blijft voor ons heel goed wij zijn opleeftijd 80 en 82 jaar en dan is een lage wc een probleem en dit is een mooie en goede oplossing, aan te raden voor een ieder.

Het product zelf vind ik al een geweldig uitvinding, waardoor we niet de achterwand van het toilet hoeven open te breken. De inbouw service was ook uitstekend: vriendelijk, vakkundig en snel. (Wij hebben twee toiletten verhoogd met de releveler.)

Topservice

Had problemen bij (zelf) installatie door afwijkende vorm toiletpot. Na overleg hierover is er meteen een monteur gekomen onder het mom van ‘dit probleem kennen we niet, kunnen we van leren dus we komen even langs’. Uiteindelijk probleem samen met monteur en latje goed kunnen oplossen en een nieuwe kap gekregen. Heel erg netjes. Topservice.

Montageidee is perfect. Ik zou graag zien dat in de omschrijving wordt vermeld dat de spoelkracht sterk vermindert. Tevens zou u kunnen aangeven dat niet in alle gevallen ,zoals in ons geval, het deksel en wc bril omhoog onder het bedieningspaneel komt. Tegen het bedieningspaneel betekent stortbak legen. Dit is bij 5 en 7 cm verhoging het geval.

Vlotte verzending

Alles is perfect gegaan. Goede uitleg en vlotte levering. En de installatie van de verhoging is ook goed gegaan.

Eenvoudige oplossing zonder slopen

Makkelijk te installeren ware het niet dat de beschrijving niet klopt als ik deze aangehouden zou hebben dan zou ik de afvoer te kort afgezaagd hebben. Het zou fijn zijn als dit aan gepast kan worden in de beschrijving om vervelende situaties te voorkomen

Beste, We zijn op de hoogte van de fout in de handleiding. Wij hebben dit aangepast aan de hand van deze reactie! Met vriendelijke groet, ReleveleR

Top oplossing

Makkelijk te monteren en scheelt een verbouwing waar ik niet op zat te wachten.

Top product

Top product. Duurde iets langer om te installeren door constructie van het te verhogen toilet maar goed gelukt.

voldoet voor 100% aan de verwachting

Voldoet voor 100% aan de gewekte verwachting.

Wat we verwacht hadden.

Het is zoals beschreven.

Zeer goede en makkelijke montage

Dit was echt een uitkomst voor mijn klant, mensen zijn wat ouder en niet meer zo mobiel, nu de toiletpot 7cm hoger staat gaat dat in ieder geval een stuk makkelijker!

Dik in orde

Alles goed meten goed controleren haaks afzagen en het resultaat is fantastisch.

Het is een prima oplossing. Makkelijk zelf te doen. Niet te veel te slopen.

Fantastisch produkt

Nooit meer te laag zitten, makkelijker opstaan en geen inbreuk op de werking van het toiletsysteem