Snelle levering van een goed product.

Het product is snel geleverd en met de bijgeleverde instructie goed zelf te monteren. Het is een goede oplossing het toilet op een meest hygiënische wijze te verhogen.

Topproduct en deskundig geplaatst

Product voldoet volledig aan de verwachtingen en is een uitkomst als je niet wil hakken en breken. Tevens is de oude situatie eenvoudig te herstellen. De monteur was vakbekwaam en had het duidelijk al een paar keer meer gedaan.

Geweldige service

Ik ben zeer te spreken over de afhandeling van de verplaatsing van onze WC-pot. Afspraken worden nagekomen en contact via Whatsapp verliep vlekkeloos.

Een uitkomst. Duidelijk omschreven om zelf te kunnen monteren. Echt indien nodig een aanrader.

Vrij makkelijk te monteren en alles compleet

Kreeg de doos snel geleverd en het monteren was ook prima te doen. Je hebt geen speciaal gereedschap nodig.

Makkelijk te monteren

In de beschrijving staat dat je het oude rubber van de spoelpijp kan hergebruiken op het nieuwe. Ik had in mijn geval een versleten rubber, moest dus eerst een nieuw gaan halen. Aanrader, gebruik ten allertijden een nieuw rubber.

Het zit goed

Het is precies wat we zochten. Helemaal goed. Een extra vermelding waard is de hulp die Dennis ons telefonisch gaf, toen we een probleempje hadden. Echt een aarader

Vlug en netjes

werd netjes gewerkt en vlug geleverd.

Snelle levering en goede kwaliteit toiletverhoger

Op donderdag besteld vrijdag in huis. Mijn loodgieter kende het product niet maar neemt hem mee als optie bij extreme badkamer vloer verhogingen. Makkelijk te installeren en pas te maken.

Goed degelijk product, maar de prijs is veel te hoog.

Gemakkelijk zelf aan te brengen. Jammer dat het paneel achter het toilet alleen in de kleur wit verkrijgbaar is. Nadeel is wel dat de kracht van het doorspoelen sterk vermindert, doordat het spoelwater eerst een stukje omhoog moet (5 of 7 cm) voordat het in de toiletpot komt.

snelle levering en duidelijke beschrijvingen erbij

een makkelijke oplossing voor een te laag toilet. weleven het vlotter ook bijstellen in de spoelbak. ik had na installatie minder spoelwater door de pot gaan

grandioos

Afspraken worden tot achter de punt en komma nageleefd.

Makkelijke montage, groot comfort.

Snelle levering. Geen hak- en breekwerk. Eindelijk comfort.

Zeer snelle levering en goed verpakt waardoor schadevrij aangekomen. Wel een kleine opmerking is dat er een afvoer 90 mm wordt geleverd . Ons toilet heeft een 100 mm aansluiting . Misschien een vermelding op de website dat er eventueel een verloopstuk nodig is .

Goede ervaringen

Vandaag besteld morgen in huis. Direct plaatsen en klaar, 5 of 7 cm. Scheelt echt veel. Je hoeft geen druk meer op je knieën te zetten.

Een uitstekende oplossing! Betaalbar en makkelijk zelf te installeren.

Produkt werd snel geleverd . Duidelijke installatie handleiding.

doet wat het belooft

is voor een gemiddelde dhz goed te doen

Mooi product

Is een goed doordacht product, en makkelijk te monteren door goede handleiding. Alleen jammer dat er geen nieuw rubber voor de waterstortpijp bijzit want je moet de oude gebruiken maar die is al vervormd. En ik kan niet bedenken dat dit uit kosten overweging is.

Snelle levering en montage eenvoudig en duidelijk

zeer goede sevice

ik ben zeer tevreden over de verhoging, mijn monteur heeft het voor mij geplaats. en een goede service, alles goed gegaan, wel een aanrader hoor

slecht

het is gewoon niet goed ik moest buiten en wc pot afslijpen anders pas het niet

Hallo, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat het niet gelukt is zonder aanpassing. Het is natuurlijk niet de bedoeling om iets van de huidige wc te moeten slijpen. Ik begrijp uit bovenstaande dat de verhoging is gelukt, maar in principe moet de verhoging zonder problemen uit te voeren zijn. ik zou willen adviseren om altijd contact op te nemen via 0388442308 bij vragen over het product of als u er niet uit komt met plaatsing, zodat wij u telefonisch kunnen begeleiden. Dennis ReleveleR

Prima product. Degelijke kwaliteit en goede service

Goede kwaliteit en levering. Ik heb alleen een toilet met blinde ophanging waarop het systeem niet past. Hierover contact gelegd met Releveler waarna direct op de eerste werkdag een passende oplossing werd geboden: Of een aangepast product ontvangen waarmee het probleem opgelost was, of het (gezaagde product) terugsturen en het geld terug. Ik had intussen het ontwerp zelf al aangepast dus heb me ermee gered. Maar top service, aanrader!

Keurig binnen afgesproken tijd geleverd

Goede ervaring, goed product goede beschrijving zodat het in korte tijd te monteren is.

perfect en zeer goede service

Het is een goed product met een goede uitleg hoe te installeren. Ook nog telefonisch contact gehad en Dennis kwam met goede tips en als dat dan toch niet mocht lukken mochten we het retour sturen. TOP!

Geweldig product

Een hele mooie en makkelijke manier om je hangtoilet te verhogen. Jammer dat de monteur vergeten heeft om de rand tussen het toilet en de releveler netjes af te kitten.

De Wierse 26 8256 JB Biddinghuizen

06-15322021