Prima koffie, zeer goede service

Bestellen is simpel, koffie is voortreffelijk, service is prima. Bij problemen wordt je prima geholpen.

Service en vakmanschap

Het vakmanschap staat bovenaan. Als er tijd is wordt de machine gelijk geopend en het euvel opgelost. Heel plezierig allemaal! Bedankt voor de goede service!

Lekkere koffie

De Oro al jaren mijn keus!!

altijd geweldig

altijd SUPER!!!!!!

De lekkerste koffiebonen

Binnen een dag de lekkerste koffiebonen met PostNL bezorgd. Gewoon goed!

Al jaren een topzaak

Je wordt hier altijd vriendelijk ontvangen met een heerlijk kopje koffie. Als je voor een onderhoudbeurtof defect komt dan geen sprookjes maat gewoon zeggen waar het op staat. Veel kennis aanwezig.

Fijne vertrouwde winkel

Ik bestel hier al vele jaren mijn koffie, Vriendelijke mensen. Ik ben erg tevreden.

Goede service en goede smaak

De ooit aanbevolen koffieboon is nog steeds favoriet één wordt ook snel bezorgd

Geleverd wat ze beloven

Snel netjes verpakt scherpe prijs,goed product

zoals gewoonlijk dik voor elkaar!

zie boven

Vanmorgen 'ontplofte' mijn ECM espresso apparaat, oftewel er kwam ineens heel veel stoom en water uit het apparaat daar waar het niet vandaan hoorde te komen. Apparaat direct losgekoppeld van de vaste wateraansluiting en stekker eruit gedaan. Vanmorgen Sandro gebeld en kon vanmiddag, met het apparaat, direct langskomen in de winkel in Harderwijk. Sandro ging er direct mee aan de slag en na het verwijderen van wat aanslag en het opnieuw afstellen (druk was iets te hoog) deed alles het weer prima. De service was geheel kosteloos en ik kreeg ook nog een O-ringetje mee voor als ik die zelf een keer wilde vervangen. Kortom, zeer tevreden over de geboden service !!

Goede service en altijd snel geleverd

Goede service, ook aan de telefoon altijd goed geholpen. bestelde bonen en accessoires worden altijd snel en netjes geleverd.

Top bedrijf!!

Top bedrijf een goede service!!!!

Heerlijke koffie voor een schappelijke prijs

Alles loopt zoals je wil dat het loopt. Bestellen, betalen, pak wordt bezorgd. Strak in een doos. En om deze lekkere koffie zit toevallig ook nog eens de vrolijkste verpakking. Bonus :)

Nette snelle bezorging

Het gemak waarbij je een bestelling via de website kan plaatsen is super. Na de bestelling wordt je netjes op de hoogte gehouden wanneer jou pakket binnen komt. Een goed bedrijf

Zoals altijd weer een correcte levering

Eenvoudig bestellen via de overzichtelijke site. Netjes op de hooge gehouden over het tijdstip van levering Keuze genoeg in soorten en als je eenmaal je keuze bepaald hebt wil je niet anders meer.

Zeer snel geleverd!

De volgende dag in huis

Top service!!!

Het bestelde waterfilter was niet op voorraad en ben gebeld hiervoor. Een grotere maat was wel op voorraad en kreeg deze voor dezelfde prijs aangeboden om de wachttijd te verkorten. Heel netjes allemaal; hele goede service!

Geweldige koffiesoorten en super service

Zeer compleet assortiment van koffieboon tot zeer goede kwaliteit koffiemachines en alle bijbehorende accessoires. Koffiemelanges en brandingen voor ieders smaak. De Tiramisu Classico koffie is een prettige alrounder. Eigenaar van de zaak weet alles op gebied van koffie en machines en geeft zeer goed en eerlijk advies. Kortom wij hebben veel geprobeerd maar Caffè Tiramisu van Espresso.nl is voor ons de nr.1

Heerlijke koffie weer gekregen.

Heerlijke koffie weer gekregen. Vol , krachtig toch zacht van smaak.

Snelle levering, goede producten.

Snelle levering en goede producten.

Deskundig Goede voorlichting goede koffie

Koffie machine gekocht na primea voorlichting, na koop prima verder geholpen: deskundig uitleg

Topzaak

Zeer klantvriendelijk , behulpzaam en oplossings gericht.

Ik bestel al jaren koffie Super bedrijf

Altijd weer de goede kwaliteit

Snelle levering en super heerlijke koffie!

Over Espresso.nl | Caffè Tiramisu

Espresso.nl | Caffè Tiramisu, al sinds 1988 uw specialist op het gebied van de betere type espresso-apparatuur en volautomatische koffiemachines. Ons assortiment bevat een groot scala aan geselecteerde koffieapparatuur en meer dan 50 Italiaanse koffiemelanges. En zijn wij geautoriseerd JURA Premium dealer en Service Partner. Ook voor onderhoud of reparatie aan uw espressomachine of Jura volautomaat bent u bij ons aan het juiste adres. Uitgebreid onderhoud tot in de puntjes, voor een goede en waardige prijs. Heeft u vragen? Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via onze website.