Fantastische bonen voor iedere dag een heerlijke espresso!

De bezorging is altijd prima en op tijd en het wordt gemalen op verzoek! In de winkel zelf altijd vriendelijk personeel.

Heerlijke koffie, snelle levering

Al lange tijd ervaring met Caffè Tiramisu. De reviews van mij worden een beetje saai. Maar het blijft zo dat ze heerlijke koffie tegen een goede prijs snel leveren. Dus ik heb geen enkele reden om mijn mening te veranderen, ik kan ze van harte aanbevelen. Mijn favoriete bonen zijn nog steeds Caffè Belliniano!

Heerlijk en gevarieerd koffiepakket

Als cadeau voor de 2e keer een klein proefpakket besteld. Heerlijke koffie in goede variatie. Goed verpakt en snel verzonden, heldere communicatie. Bedankt!

Ik kom er al meer dan 10 jaar en het is altijd prima! Correct en betrouwbaar. Heel deskundig en heel aardig.

Top kwaliteit en super snelle verzending.

Heerlijke bonen van top kwaliteit geschikt voor bonen automaten, geniet er elke dag opnieuw van. Klantvriendelijke duidelijke proces van verzending.

Netjes en persoonlijk

5kg koffiebonen bestelt. Werd keurig gebeld dat het heel druk was dus dat de verzending mogelijk 1 of 2 dagen later zou kunnen komen en of dat een probleem was.

Heerlijke koffie en snelle levering

Altijd heerlijke koffie prijsverhouding prima en snelle en netjes verpakte levering.

No-Nonsense Advies en heerlijke koffie

Na mijn overstap van Nespresso naar een goede espresso machine toch maar eens binnen gelopen bij Tiramisu. Had het winkeltje al jaren in het vizier vanwege de prachtige uitstalling van machines. Advies gevraagd over van alles en nog wat en op basis van mijn wensen een pak bonen meegekregen. Dat was een schot in de roos! Sindsdien bestel ik online bij ze en varieer eeen beetje om mijn favoriete bonen heen. Echt een top zaak met goede producten en fatsoenlijke prijzen.

Heerlijke koffie en uitstekende service

We hebben veel koffiemerken en soorten geprobeerd maar we drinken nu alleen nog maar de Classico van Tiramisu. Wij vinden dit een hele lekkere koffie, zowel voor de espresso, de Lungo als voor de cappuccino en dat voor een prima prijs. Bestellen via de webshop gaat lekker snel en met uitstekende service. .

Positief

Onze bestelling had wat vertraging. Ze waren zo attent om een extra zak koffiebonen toe te sturen.

Fijne winkel, goed assortiment en kennis

Heb mijn VBM machine daar gekocht paar jaar geleden, goed geïnformeerd en kom er nog steeds voor koffie en andere accessoires. Goede kennis van zaken.

Prima verzorgd, snel in huis en heerlijke koffie.

Lekkere koffie en snelle levering.

Heerlijke koffiebonen besteld en snelle levering.

Met Tiramisu haal je de beste koffie sensatie naar je toe

Wij hebben al jaren de Tiramisu Classico koffiebonen. Regelmatig wat anders geprobeerd op aanraden van vrienden maar niets kan deze bonen overtreffen. Ze worden na bestellen vlot geleverd en dan…mag je de beste koffie sensatie beleven.

perfect

supersnelle levering van mijn bestelling.

Al jarenlang een vaste waarde voor koffie en apparatuur.

Wij komen al meer dan 20 jaar bij Tiramisu voor apparatuur en koffie. Soms een beetje rommelig maar we worden altijd goed geholpen door Sandro en zijn team. En focking good coffee voor een goede prijs.

Goed en deskundig geholpen bij aanschaf van een koffie machine

Het is prettig om geholpen te worden door mensen met passie voor koffie en verstand van zaken. Dat maakte de keuze voor een koffie apparaat uiteindelijk makkelijk en we genieten nu dagelijks van heerlijke koffie en cappacino!

Super lekkere koffie soorten en snelle levering

Ik koop al jaren mijn koffiebonen bij Caffè Tiramisu. De Caffe Belliniano is mijn favoriet. Maar we proberen regelmatig andere soorten. Levering is altijd snel en correct. Ook voor onderhoudsproducten, met bijv. voor ontkalking uitstekende huismerk producten, kan ik hier uitstekend terecht.

Snel, betrouwbaar en stapje extra voor de klant

Levering is vlot en altijd accuraat. Hier nog het gevoel dat de klant en de koffie centraal staat. Koffie wordt soms persoonlijk afgeleverd met een praatje en tips en tricks.

Toen de PostNl het liet afweten kwamen ze mijn koffie zelf bezorgen!

Toen de PostNl het liet afweten kwamen ze mijn koffie zelf bezorgen!

Prettige klant behandeling goede service.

Er wordt goed mee gedacht met de klant en de levering en afhandeling is zeer correct.

Professioneel en bijzonder prettig

Wij zijn bijzonder professioneel en prettig begeleid bij onze zoektocht naar de ( voor ons) ideale espresso-machine. Ook na de aankoop was er de tijd om ons te helpen, na het ontstaan van wat vragen.

Ruime keuze, voldoende voorraad en snelle levering

Ik bestel meestal dezelfde koffie, maar met de mooie omschrijvingen en goede filters kan ik ik er ook altijd eentje vinden die past binnen mijn smaakvoorkeur, maar net even anders is. Vind ik altijd leuk om te doen. Koffie is altijd snel binnen en als er onverhoopt iets met de voorraad is (1 keer gebeurd in de afgelopen. 4 jaar) dan krijg ik een telefoontje en is het altijd snel en naar tevredenheid opgelost. Ik ben blij met espresso.nl

Dik aan te bevelen

Al langere tijd afnemer van het geweldige koffieassortiment wat men heeft. Na bestellen prima informatie over de levering. Nog nooit de ervaring gehad dat er een soort niet leverbaar was.

Wat wil een mens nog meer!

Koffie blijft een persoonlijke kwestie van smaak. Gelukkig heb je bij Tiramisu een uitgebreide keuze uit diverse koffiebonen. Wij hebben onze favoriet gevonden en worden elke dag blij van onze heerlijke kopje koffie!

Over Espresso.nl | Caffè Tiramisu

Espresso.nl | Caffè Tiramisu, al sinds 1988 uw specialist op het gebied van de betere type espresso-apparatuur en volautomatische koffiemachines. Ons assortiment bevat een groot scala aan geselecteerde koffieapparatuur en meer dan 50 Italiaanse koffiemelanges. En zijn wij geautoriseerd JURA Premium dealer en Service Partner. Ook voor onderhoud of reparatie aan uw espressomachine of Jura volautomaat bent u bij ons aan het juiste adres. Uitgebreid onderhoud tot in de puntjes, voor een goede en waardige prijs. Heeft u vragen? Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via onze website.