helemaal Top

Uitstekende service en advies .

Snelle levering, goede koffiebonen

Fijn dat er veel keuze is met veel diversiteit aan smaken van licht tot donker gebrand.

Netjes verpakt, op tijd geleverd, top

Super snel

Snel het benodigde onderdeel kunnen vinden en het is zeer snel verzonden

Passie voor koffie

Goede adviezen, klantvriendelijk, breed assortiment koffie/espresso machines en heel belangrijk: Veel soorten koffiebonen van kleinschalige branders uit Italië. Ik kom er al jaren naar volle tevredenheid.

Goede koffie en snelle levering

sinds jaar en dag een snelle en goede service en heerlijke koffie

ik bestel hier al jaren mijn koffie bonen en ik heb nog nooit wat te klagen gehad. snelle levering. ook in de zaak in Hilversum altijd goed en eerlijk advies gehad

Heerlijke expressoboon, en snelle levering

Kwalitatieve bonen met verfijnde smaak, Qua levering is het iedere keer afwachten hoe het gaat, dat kan in de communicatie verbeterd worden.

Helemaal blij!

de bestelling en levering verloopt vlekkeloos. zeer tevreden.

Heerlijke koffie voor een prima prijs!

Koffie geleverd volgens afspraak!

Kwaliteit koffie en snelle levering

Caffè Tiramisu Classico is een geweldige melange!

Snelle service en uitstekende kwalitatief goed product.

goede koffie & snelle levering

bestel hier altijd mijn koffie. lekkere koffie, goede prijs en snelle levering.

Een hele prettige en deskundige winkel

Het fijne van Tiramisu is dat ze echt alles weten van koffie en de machines ook echt kunnen onderhouden. Mijn bonen bestel ik ook online bij Tiramisu. Prima kwaliteit en supersnelle levering. Als enig minpunt: de winkel in Hilversum is niet gemakkelijk bereikbaar met de auto en parkeren is lastig.

levering was netjes en op tijd,ondanks dat er dingen vergeten was.

Heerlijke koffie en snelle levering

Heerlijke koffie voor een prima prijs en snel geleverd. Wij zijn Dik tevreden. De eerste keer een proefpakket genomen, daaruit vonden we 2 koffies erg lekker en deze hebben we weer besteld

Snelle levering, goede producten

Snelle en correcte levering

Zowel het advies (vervanging O-ring) als de levering waren correct en snel. Ik vond wel de verzendkosten van € 4,95, op een ring van € 6,10, die in een normale enveloppe werd verstuurd, behoorlijk hoog.

Supersnelle prettige en goede service!

Na een reparatie bleek er nog een mankementje te zijn. Tot mijn verrassing werd er bij binnenkomst meteen naar de machine gekeken en werd het gevonden en opgelost. Kon meteen weer heerlijke koffie drinken. Prettige sfeer en goede service.

Prima, snel en correct

Had (stom) verkeerde artikel besteld, kon het ruilen in de winkel in Hilversum.

In een zin is niet mogelijk, vandaar het onderstaande

Mijn ervaring met Sandro Mascilongo duurt al vele jaren lang. Heb bij hem een Vibiemme gekocht, ook al vele jaren geleden en ben daar nog steeds happy mee. De service is van Top niveau, bij problemen staat hij altijd voor je klaar en dan bedoel ik natuurlijk de problemen met de Vibiemme, als die er überhaupt zijn. De koffie voor de Vibiemme is altijd goed gemalen en ik raad iedereen aan voor service en espressoapparatuur naar Tiramisu te gaan. Je zult er geen spijt van krijgen. Nogmaals dank Sandro voor jou geweldige hulp en service. Maar ook op persoonlijk vlak ben je een geweldig amaible mens. Groet, Joop Oonk

Heerlijke koffie

Snelle levering.

Zeer goede en duidelijke uitleg. Zeer snelle levering

De website is overzichtelijk en werkt snel. De bestelling was snel binnen, goed verpakt + een leuk presentje er gratis bij. Oftewel uitstekend zoals altijd.

Heerlijk koffie Tiramisu Oro en per vergissing had ik de laatste keer Amercan Sud en die vinden wij nog lekkerder. Zoals ons al was verteld.

Over Caffe Tiramisu

Caffè Tiramisu, al sinds 1988 uw specialist op het gebied van de betere type espressoapparatuur en volautomatische koffiemachines. Ons assoritiment bevat een groot scala aan geselecteerde koffieapparatuur en zo'n Italiaanse koffiemelanges. Ook voor onderhoud of reparatie aan uw espressomachine of Jura volautomaat bent u bij ons aan het juiste adres. Uitgebreid onderhoud tot in de puntjes, voor een goede prijs. Heeft u vragen? Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via onze website.