Uitmuntend

Wederom een prettige ervaring bij Caffè Tiramisu. Uiteraard onder het genot van een lekkere kop espresso. Deze keer kocht ik een koffiemachine cadeau en werd ik goed geadviseerd en geholpen door Sandro. De ontvangster is er blij mee. Een zeer geslaagde aankoop dus. Morad.

Men maakt mijn verwachting waar

Ik zocht voor mijn Jura een goede koffie. Niet te vet, dus niet donker gebrand maar wil m wel wat sterker. Uitgekomen op de Marcafe Idillio 100% arabica. Deze al een paar keer besteld bij espresso.nl | tiramisu. Het bestellen gaat gewoon makkelijk en alles wordt netjes en snel geleverd.

Geweldig bedrijf Groot assortiment kwaliteits koffie, machines en toebehoren

De mensen van dit bedrijf hebben zeer veel kennis van alles omtrent koffiebonen, Machines etc. Ze bieden: Ruim assortiment koffie van super kwaliteit. De beste merken koffiemachines en toebehoren. Ruim assortiment accessoires en onderdelen. Een geweldige service En last but not least een super snelle levering.

Spullen besteld op de website en heel snel geleverd.

Goeie koffiebonen, snelle service en vriendelijke mensen

Koffiebonen altijd heel snel in huis. Hele lekkere melange. Wil niet meer anders!

Volledige onderhoudsbeurt keurig uitgevoerd.

Helemaal top onderhoud gehad voor onze koffie machine. Helaas geen koffie in het reservoir maar verder prima. Tip neem een klein steekwagentje o.i.d. mee want je komt meestal niet dichtbij de zaak. Heb met de machine onder de arm het halve centrum doorgelopen.

Efficiënt, goede kwaliteit.

Elke bestelling wordt efficiënt en correct behandeld. Soms zit er ook een extraatje in de doos, zoals een espresso kopje. Wordt erg gewardeerd. Goed werk houden zo!

Uitmuntend

Zeer professioneel en hartstikke gezellig

Lekkere koffie

Correcte levering en heerlijke koffie!

Altijd keurig op tijd

Wordt netjes verzonden

De beste koffie gratis bezorgt in Zeewolde

Bij espresso.NL kun je niet alleen de beste koffie kopen. Ook voor advies en aankoop van de beste espresso machines en koffiemolen kan je er terecht.

Inmiddels is 2 jaar de koffie bestellen altijd netjes op tijd en goede service hartstikke bedankt voor.

lang gewacht door post nl

ik heb onderdelen voor mijn jura s8 besteld en betaald,ik heb lang moeten wachten door dat post nl veel te laat leverde, de onderdelen zijn perfect

Klantvriendelijke behandeling

Ik had een paar pakken koffie besteld die binnen enkele dagen netjes en op tijd geleverd werden , heerlink hoe snel en soepel dit hele traject loopt.

Geweldig lekkere koffie

Supersnelle service! En kwaliteit is top!

Goede kwaliteit en service

Een kwalitatief goede en handig bedienbare koffiemachine en goede koffie.

Tiramisutoppers!

Heerlijke, smaakvolle koffiebonen die mooi tot hun recht komen in onze ECM. Goede en diverse selectie van melanges. Altijd een feestje om een keuze te maken en soms ook eens wat anders te proberen qua smaak. En levering van de bonen is snel!

Snelle levering en wederom héérlijke koffie!

Ontkalkingsvloeistof, waterontharders en zak koffiebonen besteld. Lekker snel geleverd, en tot mijn verrassing zat er een extra ontharder in de veroakking. Super bedankt!

Top totaal proces van bestelling tm support

Top totaal proces van bestelling tm support

Goede prijs-kwaliteit en service

Prima geregeld allemaal en heel lekkere koffie met een glimlach gepresenteerd

Wat betreft verzenden is het pakket dezelfde dag aangemeld maar fysiek verzonden.

Alles komt wel altijd goed!!!

Snelle Service

Top koffie, snel bezorgt en nog een gratis kop en schotel erbij!

Zalige koffie supersnelle levering

Zalige koffie supersnelle levering

Mijn ervaring bij Tiramisu in Harderwijk is zeer positief. Ik heb meerdere malen koffie / machines en toebehoren aangeschaft en werd daarbij deskundig en goed geadviseerd. Bij mijn laatste aankoop is mijn machine ( Jura Z10 ) zelfs volledig gepersonaliseerd. Mijn complimenten voor deze service en klantbetrokkenheid.

Fantastische bonen voor iedere dag een heerlijke espresso!

De bezorging is altijd prima en op tijd en het wordt gemalen op verzoek! In de winkel zelf altijd vriendelijk personeel.

Over Espresso.nl | Caffè Tiramisu

Espresso.nl | Caffè Tiramisu, al sinds 1988 uw specialist op het gebied van de betere type espresso-apparatuur en volautomatische koffiemachines. Ons assortiment bevat een groot scala aan geselecteerde koffieapparatuur en meer dan 50 Italiaanse koffiemelanges. En zijn wij geautoriseerd JURA Premium dealer en Service Partner. Ook voor onderhoud of reparatie aan uw espressomachine of Jura volautomaat bent u bij ons aan het juiste adres. Uitgebreid onderhoud tot in de puntjes, voor een goede en waardige prijs. Heeft u vragen? Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via onze website.